Tomb Raider [2013]

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Aardvark
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Συμφωνώ με το φίλο D@redevil. Το παιχνίδι είναι καταπληκτικό!
 
Rygar είπε:
Συμφωνώ με το φίλο D@redevil. Το παιχνίδι είναι καταπληκτικό!
Ρηγανάκο, θες να κανονίσουμε να παίξουμε και κανένα multiplayer? :)

Ένα-δυο παιχνιδάκια, μου άφησαν καλή εντύπωση!....

Φυσικά, εννοείται όσοι πιστοί, προσέρχεστε! ;)
 
Και πως θα το κάνουμε; Θα είμαστε δύο Λάρες στο ίδιο παιχνίδι; Και καλα, εσύ είσαι και κορίτσι, εγώ που είμαι αγόρι; :D
 
Rygar είπε:
Και πως θα το κάνουμε; Θα είμαστε δύο Λάρες στο ίδιο παιχνίδι; Και καλα, εσύ είσαι και κορίτσι, εγώ που είμαι αγόρι; :D
Θα κανεις την αντρικη εκδοση...τον Λαρο Κροφτ!!!!:biglaugh:

Παντως περα απο την πλακα,ανυπομονω να πεσει η τιμη για να το παρω. :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rygar είπε:
Και πως θα το κάνουμε; Θα είμαστε δύο Λάρες στο ίδιο παιχνίδι; Και καλα, εσύ είσαι και κορίτσι, εγώ που είμαι αγόρι; :D
Εσύ θα είσαι ο Roth ρε!!! :P Κι εγώ δεν μπορώ να πάρω τη Λάρα! :( Δεν έχει ξεκλειδώσει ο χαρακτήρας της.... Με τη Sam παίζω!

Πέρα από την πλάκα, ψάξτο λίγο στο multiplayer! Αλλάζει ο χαρακτήρας του παιχνιδιού - μπορεί να το βρεις ενδιαφέρον! ;)
 
Και πως παίζουμε; Πρέπει να σε κάνω add στους φίΔους μου; Αληθεια, επειδή το παιχνίδι το τέλειωσα μια φορά αλλα δεν εχω saves μεσα στο σύστημα, πρέπει να....το ξανατελειώσω για να ξεκλειδώσω το multiplayer ή καποια χαρακτηριστικά του;
 
Δεν θέλει να το έχεις τελειώσει - έχει ξεχωριστό section για το multiplayer!

Νομίζω ότι μπορείς να βρεις τους φίλους μέσω PSN.

Ως τρομερά κοινωνική στο PSN (και γενικότερα! :P ), δεν ξέρω καν πως δουλεύει! Κάτσε να ψάξω λίγο και θα επανέλθω! ;)
 
Tress FX ,Tress FX ,die pc die. :headbangdude:

Tomb Raider: Definitive Edition will bring Lara Croft's rebooted origin story to PS4 and Xbox One on Jan. 28, 2014, Square Enix and Crystal Dynamics confirmed on Saturday. Both Lara and Yamatai Island will receive higher resolution textures and refined lighting for their new appearance.

TressFX, which was previously exclusive to Tomb Raider's PC version, will allow physics and environmental conditions to more realistically tousle Lara's locks.

The game will run in native 1080p resolution on both consoles.

REDWOOD CITY, Calif. (Dec. 7, 2013) – Crystal Dynamics, a Square Enix studio today announced TOMB RAIDER: DEFINITIVE EDITION is coming to Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft and PlayStation 4 computer entertainment system on January 28th, 2014.

 


TOMB RAIDER: DEFINITIVE EDITION is the character defining action-adventure where a young and inexperienced Lara Croft transforms into a hardened survivor. This fully re-built version for PlayStation 4 system and Xbox One features an obsessively detailed Lara and a fully realized lifelike world.


 


 



Lara Croft presented in unprecedented high definition detail:


- An all new Lara model created to take advantage of the power of next-gen consoles


- TRESS FX technology that delivers realistic hair simulation and motion with every strand being physically active


- Shader and lighting reworked to showcase the raw physicality of Lara's journey through sweat, mud, and blood materials and effects


 


 



A physical world put in motion thanks to brand new hardware architecture:


- The world has been dynamically brought to life using complex physical world simulation on trees, foliage, cloth, weather, lighting and effects


- All texture resolutions have been created at 4x resolution for maximum resolution and detail


- In-game characters, enemies and destructability have been enhanced for added depth and realism


- Subsurface scattering technology implemented to capture the most physically accurate lighting simulation and deliver a great sense of believability


- Native 1080p gameplay gives outstanding visual fidelity and showcases the beauty of Yamatai in all its high definition glory


 


 


The Definitive Edition of the award-winning action-adventure includes all of the original downloadable content, plus digital versions of the Dark Horse comic, Brady Games mini-art book and the Final Hours developer videos. Customers who pre-order will receive special art book packaging featuring never-before-seen concept art.


 


 


"'Tomb Raider: Definitive Edition' is so named as it's exactly what we've custom built for the Xbox One and PlayStation 4 system consoles," said Crystal Dynamics Executive Producer, Scot Amos. "The new hardware let us finally express the original vision in all of its glory. This was a continued labor of love. We pulled the game apart and rebuilt it with painstaking detail to add enhanced visual storytelling but without changing the award winning tale. The end result is a cinematic living world. We can't wait for fans and newcomers alike to experience this rebuilt epic adventure."


 


 


TOMB RAIDER: DEFINITIVE EDITION will be available on Xbox One and PlayStation 4 January 28
th
, 2014, priced at $RRP59.99.





http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GIB_qeBKbYM
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αμα δεν το δουμε δεν πιστευω τιποτα γιατι και για ολα τα αλλα τα ιδια ελεγαν και ειδαμε τελικα που σε τι αναλυσεις και με ποσα fps ετρεχαν.
 
Παιχνίδι last gen να τρέχει σε 1080p στις καινούριες κονσόλες οι οποίες υποτίθεται ότι είναι πολύ πιο ισχυρές από αυτές που έτρεχε το συγκεκριμένο παιχνίδι?

Πραγματική, τεχνολογική επανάσταση! Ποιος θα το περίμενε δηλαδή.
 
Δεν εχει μονο bump στην αναλυση αλλα και νεα καλουδια.

Και μιλαμε για κονσολες που μολις κυκλοφορησαν. Θυμησου ποσο καιρο καναμε να δουμε κατι δυνατο τεχνικα στο PS3, κοιτα το WiiU που μετα απο ενα χρονο τρεχει παιχνιδια με 10 καρε.
 
PC και αυτά τα θέματα απλώς δεν υπάρχουν.
 
Eπειδη δεν εχεις ιδεα απο Wii U μαθε οτι για να μην κουραζονται οι Third party να ξαναφτιαξουν το παιχνιδι σωστα και οπως πρεπει,σε ολα τα multiplatform που κυκλοφορουνε στο Wii U πετανε πανω ακριβως το ιδιο πραγμα με της αλλες κονσολες και αυτος ειναι ο λογος που πολλα multiplatform ειναι πολλες φορες και χειροτερα απο αλλες εκδοσεις.

Οταν οι ανθρωποι δουλευουν αποκλειστικα πανω στο Wii U και εκμεταλευονται τα παντα απο αυτο το αποτελεσμα ειναι φανταστικο και λεγεται Super Mario 3D World και αν δεν το εχεις ακουστα ειναι το παιχνιδι με βαθμολογια 94 στο metacritic και 94.35 στο gameranking και αποθεωτηκα reviews απο ολους.Ειναι το παιχνιδι που το ΕDGE το χαρακτηρισε ως το μοναδικο next gen παιχνιδι που εχουμε δει μεχρι τωρα και ειπε τα καλητερα γιαυτο και ειναι το παιχνιδι που η Digital foundry εγραψε τα καλητερα γιαυτο και παθανε πλακα με τα καρφωμενα 60 fps σε ολο το παιχνιδι χωρις καμια πτωση εστω και ενος frame και να πανε 59.Αυτα καταφερνουν οσοι ασχολουνται σοβαρα με το Wii U και δεν κανουν προχειροδουλειες οπως ειναι ολα τα multiplatforms.

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-super-mario-3d-world

Μαρεσει να βλεπω κωλοτουμπες παντως γιατι οταν ειρονευοσασταν τα παιχνιδια του Wii U και λεγαμε ολοι οι αλλοι οτι ειναι αρχη ακομα και δεν ξερουν την κονσολα κλπ γελουσατε ε ηρθε η σειρα μας και θα γελασουμε ολοι εμεις τωρα που λετε ακριβως τα ιδια.
 
Κανονικα εδω επρεπε να βλεπουμε τους πισαδες να μιλανε ,μιας και port της Ultra full settings ολα στα τερμα εκδοσης τους ειναι.


Στην αναβροχια ομως καλο και το χαλαζι,κουβεντα να γινεται.
 
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις.

Ειναι Μαριο και παιρνει παραδοσιακα καλες κριτικες (μεχρι και το SunShine καλο το εβγαλαν οι κριτικοι). Οχι του γουστου μου φυσικα. Τεχνικα ομως?

Οσο για τα Multi, υποστηριζεις οτι για το Assasins Creed 4 στο PS3, 360, X1, PS4, PC ειχαν φτιαξει ειδικες εκδοσεις (εξου και τα αξιοπρεπη καρε) ενω στο WiiU (που κυκλοφορει πανω απο εα χρονο) εκλεισαν τα ματια, γυρισαν το Παρτα Ολα και καναν port μια απο τις lastgen εκδοσεις??

https://marcansoft.com/transf/espresso_intro.png

Δεν λεω ΤΙΠΟΤΑ διαφορετικο απο αυτα που ελεγα.
 
Δεν καταλαβαινεις τι εννοω γιατι δεν θες να καταλαβεις.Το οτι τα παιχνιδια mario περνουν εξαιρετικες κριτικες ειναι γνωστο και το ξερουν ολοι γιατι πολυ απλα ολα ειναι επισης εξαιρετικα.Το θεμα ομως δεν ειναι αυτο αλλα το οτι τα 10 καρε που λες απλα δεν υπαρχουν και σε εξηγω οτι οταν καποιος ασχοληθει σοβαρα με την κονσολα το αποτελεσμα ειναι το super mario 3d world και τα 60 fps χωρις καμια πτωση σε καμια στιγμη του παιχνιδιου.Για να το ξαναπω για οποιον δεν το καταλαβε δεν μιλαω για το παιχνιδι ως mario παιχνιδι αλλα μιλαω για την τεχνικη αναλυση του παιχνιδιου απο την digital foundry πανω σε ενα next gen παιχνιδι εκτος και αν θεωρεις οτι δεν ειναι next gen οποτε αυτα που γραφει το EDGE και χιλιαδες αλλοι δεν ισχυουν.

Oσο για τα Multiplatforms απο την αρχη της κυκλοφοριας του Wii U ολο το ιντερνετ μιλουσε για τα κακα Ports παιχνιδιων οπως call of duty black ops 2,Batman arkham city,Darksiders II και αλλα πολλα που πολλα απο αυτα εδειχναν χειροτερα στο Wii U απ'οτι στης αλλες κονσολες.Η αρχιτεκτονικη του Wii U ειναι κατι το διαφορετικο απο τα ps3,xbox 360 και φανηκε απο τα λογια πολλων devs οτι τα παιχνιδια αυτα και αλλα πολλα δεν εκατσαν να τα ξαναφτιαξουν στο Wii U και ηταν καθαρα Ports απο τα ps3,xbox 360 οποτε ηταν αδυνατο να λειτουργησουν καλητερα η το ιδιο καλα τουλαχιστων με αυτες της κονσολες.

Οσο για το AC IV δεν μπορουσες να διαλεξεις χειροτερο παραδειγμα.Δες το παρακατω συγκριτικο βιντεο του IGN για ολες της κονσολες και αμα δεις τιποτα τρομακτικες διαφορες απο της και καλα next gen Κονσολες σε σχεση με της αλλες εκτος απο τον φωτισμο σε καποια σημεια οπως αστραπες κλπ αλλα και καπως καλητερα textures πεστο και σε μενα που δεν μπορω να το δω.Οσο για τα fps ειναι καθαρα θεμα της ubisoft και ολων αυτων που εγραψα παραπανω και οχι των δυνατοτητων της κονσολας.

http://uk.ign.com/videos/2013/11/14/assassins-creed-4-graphics-comparison-ps4-ps3-xbox-360-wii-u

Η μαγκια της καθε κονσολας φαινεται στα exclusives και τα First party και οχι στα multiplatform και μεχρι τωρα ολα τα exclusives του Wii U και τα first party ειναι εξαιρερικα.Οταν κυκλοφορησει καποιο απο αυτα στο μελον και τρεχει με 10 και 20 fps και ποιοτικα ειναι στα επιπεδα των ps3,xbox 360 τοτε θα βγω και θα πω οτι εκανα λαθος. Μεχρι τοτε γελαω και οχι απλα γελαω αλλα εχω σκασει στα γελια με ολους αυτους που προσπαθουνε να αποδειξουν με τα μεχρι τωρα διγματα το ποσο next gen ειναι οι νεες κονσολες.
 
Σόρρυ που πετάγομαι σαν (αχέμ...). Αλλά επειδή είδα το video, οι διαφορές που βλέπω είναι μεγάλες.

Υπάρχει τρελή διαφορά PS4 με τα υπόλοιπα. Τελείως άλλα shaders και ανάλυση των textures.

Δεν λέω ότι κάποια είναι "άσχημη", όχι δεν είναι.

Κρίμα που δεν έχει και το PC μέσα (το οποίο με μια καλές VGA σε SLI - ή και όχι - λογικά είναι πιο κοντά στο PS4... πράγμα που θα τσεκάρω το βράδυ μια και το έχω).
 
Πάντως παρόλα τα μαγικά της Nin, o Μάριος τρέχει στα 720p...
 
Φιλε NLS εχεις δικειο γιατι οντως υπαρχει διαφορα και απο την αλλη αν δεν υπηρχε καμια το προβλημα θα ηταν μεγαλο.Απλα περα απο αυτα που ανεφερα οπως φωτισμος και textures εσυ μπορει να εχεις της τεχνικες γνωσεις να δεις και πολλα αλλα κατι που εγω δεν μπορω γιατι οι τεχνικες μου γνωσεις δεν πολυ μεγαλες και αυτο ισχυει και για τους περισσοτερους gamers πιστευω που δεν εχουν και της τρελες γνωσεις.Απλα εγω και μιλαω αποκλειστικα για μενα δεν εχω δει μεχρι τωρα σε οτι εχει κυκλοφορησει στης νεες κονσολες κατι που να με κανει να παθω πλακα και να γουρλωσω τα ματια μου.Καλα τα τεχνικα χαρακτηριστικα κλπ αλλα το πιο σημαντικο ειναι τα παιχνιδια και οσον αφορα αυτα εγω δεν εχω δει τιποτα το εντυπωσιακο.
 
Πίσω
Μπλουζα