Wii U [Nintendo's Next Console]

Πάντως ρε παιδιά όσο και αν αγαπάω την Nintendo, όσα βιντεάκια έχω δει από το NSMBU είναι σκέτη απογοήτευση...

Τα γραφικά δεν φαίνεται να είναι καλύτερα από το απλό Wii (απλά έχει καλύτερη ανάλυση), όλες οι πίστες που έχω δει μέχρι στιγμής είναι auto scrolling (φαντάζομαι δεν θα είναι όλες...) και το level design είναι τελείως απλοϊκό και δεν έχω δει ακόμα μεγάλες πίστες που να scrollάρουν σε όλες τις κατευθύνσεις (όπως το SMB3 στο NES ας πούμε).

Μέχρι στιγμής από αυτά που έχω δει, δεν είναι καλύτερο από κάποια σύγχρονα fan-made και indie παιχνίδια... Ελπίζω να είναι απλά ένα demo και να δούμε αργότερα κάποιο πραγματικό Mario στα χνάρια του 64 ή του Galaxy που να κάνει σωστή χρήση του δυνατού hardware και όχι μόνο το 1%.

Ελπίζω να κάνω λάθος και να μην είναι αυτά που έχω δει το τελικό game. Μακάρι να υπάρχουν και καλύτερες πίστες από αυτές που είδα. Αλλά τα γραφικά πάλι δεν θα είναι διαφορετικά...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Wii U κοντρολι εν λειτουργια

 
ακριβες φαινετε! και φαινετε ανετο και με το δαχτυλο και ας ειναι resistive η οθονη αντε να βγει να δουμε..
 
Καταρχην το Wii U gamepad ειναι κατι το πρωτοποριακο και αυτο τα λεει ολα.Ειναι κατι πολυ παραπανω απο ενα χειρηστηριο με οθονη και αυτο θα το καταλαβουμε ολοι πολυ καλα μολις το πιασουμε στα χερια μας.Και μονο που θα με επιτρεπει να μεταφερω το παιχνιδι μου στο χειρηστηριο απο την τηλοραση και να παιζω εκει και να γλυτωνω την γκρινια της γκομενας μου που θελει να δει τουρκικα ειναι μεγαλη υποθεση για μενα.Κατα δευτερον θα σερφαρουμε μαυτο θα παιζουμε παιχνιδια και θα κανουμε ενα σωρο αλλα αλλα στην τελικη δεν ειναι tablet η laptop να εχει τρελες αναλυσεις κλπ.Και ωσοι λενε οτι θα επρεπε να εχει capacitive οθονη και οχι resistive και δεν μιλαω για τον γιαννη που το εγραψε παραπανω αλλα γενικα ειναι ολοι αυτοι που αν ειχε capacitive οθονη και μεγαλη αναλυση και κοτσαραν καμια τιμη κοντα στα 250 ευρω θα εγραφαν χιλιαδες αρθρα για την απαραδεκτη υψηλη τιμη του Wii U Gamepad.
 
Σωστα καταλαβες Βασιλη δεν το ειπα για κακο. Εγω το ειπα γιατι ειδα οτι ακομα και με το δαχτυλο παει πολυ καλα, αρα φανταζομαι θα ειναι καλης ποιοτητας resistive.επισης ενα θεμα με την capasitive ειναι οτι δεν θα μπορουσες να εχεις ακριβεια στο πατημα οπως εχεις με resistive και πενακι και δεν νομιζω πλεον οι τιμες να εχουνε τοσο μεγαλη διαφορα.. κατι θα ξερουν και εβαλαν resistive..
 
metalcandyman είπε:
Καταρχην το Wii U gamepad ειναι κατι το πρωτοποριακο και αυτο τα λεει ολα.Ειναι κατι πολυ παραπανω απο ενα χειρηστηριο με οθονη και αυτο θα το καταλαβουμε ολοι πολυ καλα μολις το πιασουμε στα χερια μας.Και μονο που θα με επιτρεπει να μεταφερω το παιχνιδι μου στο χειρηστηριο απο την τηλοραση και να παιζω εκει και να γλυτωνω την γκρινια της γκομενας μου που θελει να δει τουρκικα ειναι μεγαλη υποθεση για μενα.Κατα δευτερον θα σερφαρουμε μαυτο θα παιζουμε παιχνιδια και θα κανουμε ενα σωρο αλλα αλλα στην τελικη δεν ειναι tablet η laptop να εχει τρελες αναλυσεις κλπ.Και ωσοι λενε οτι θα επρεπε να εχει capacitive οθονη και οχι resistive και δεν μιλαω για τον γιαννη που το εγραψε παραπανω αλλα γενικα ειναι ολοι αυτοι που αν ειχε capacitive οθονη και μεγαλη αναλυση και κοτσαραν καμια τιμη κοντα στα 250 ευρω θα εγραφαν χιλιαδες αρθρα για την απαραδεκτη υψηλη τιμη του Wii U Gamepad.
μα ακόμα και κινητά των 80 ευρώ έχουν capacitive,στο κάτω κάτω δεν θα χρειαζόταν να βάλουν οθόνη με 10 σημεία επαφής,retina ανάλυση και 1/10 του χιλιοστού λεπτότερη για καλύτερη απόκριση...μια απλή capacitive θα έκανε τη δουλειά της και δεν θα κόστιζε τόσο πια :D .

βέβαια μπορεί να έβαλαν resistive όχι για να μειώσουν το κόστος αλλά για να...αυξήσουν τα κέρδη :D .ένα μέτριας ποιότητας digitizer θα οδηγήσει σίγουρα σε αρκετές αναγκαστικές αντικαταστάσεις άρα και επιπλέον $$$ από την πώληση των ανταλλακτικών. αν το σκέφτηκαν έτσι τους βγάζω το καπέλο :p
 
To WiiU pad καλό φαίνεται. Το Rayman όμως δεν είναι και το καλύτερο demo και το αδικεί... λες και βλέπω αυτά τα ρηχά smartphone games που δεν κάνεις τίποτε άλλο από το να αγγίζεις τα διάφορα prompts που σου λένε να αγγίζεις. Κάτι σαν QTEs αλλά με touch controls (ακούμπα εδώ, τράβα εδώ, ακούμπα τις μπαλίτσες, τώρα τους εχθρούς και άλλα μωρουδίστικα). Βλέπεις αυτήν την πλατφόρμα που έχει ένα τεράστιο χερούλι και δεν την φτάνεις? Ε, σε περίπτωση που είσαι σκύλος και δεν έχεις καταλάβει ότι πρέπει να την κατεβάσεις θα χρησιμοποιήσω φωτεινές ενδείξεις και τοξάκια για να σε αναγκάσω να το κάνεις.

Το WiiMote θα ήταν και αυτό καλό αν το εκμεταλλεύονταν σωστά αλλά όλοι φτιάχνανε waggle-fests mini games πλην ελάχιστων εξαιρέσεων. Ελπίζω τώρα το WiiU να μην το γεμίσουν απλά με casual facebook/smartphone games. Οπότε καταλήγουμε στο ότι όσο καλό και αν το κάνουν το Pad σαν hardware, θα πάει άπατο αν δεν το κάνουν use σωστά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aκριβως οπως το ειπες το Demo το αδικει αλλα αυτη ηταν η δουλεια του συγκεκριμενου Demo να δηξει δηλαδη καποιες απο της ικανοτητες του Wii U gamepad και εννοοιται οτι το παιχνιδι θα παιζεται με μοχλο και κουμπια απλα καποιες επιλογες θα γεινονται χρεισιμοποιοντας την οθονη.Απο indie games το Εshop του Wii U θα ειναι τιγκα και οπως υποθηκε απο πολλους Devs το Wii U ειναι η καλητερη πλατφορμα για indie games οποτε και παιχνιδαρες θα περιμενουμε αλλα και casual γιατι δεν ειναι κανενα κοροιδο η NINTENDO να αφηση αυτου του ειδους τα παιχνιδια την στιγμη που το 80% των παιχνιδιων που εμφανιστηκαν στο TGS δυστηχως ηταν για smartphones.
 
Το θέμα είναι να υπάρξουν αρκετά καλά παιχνίδια που να κάνουν use το μηχάνημα αυτό και να μην νιώθεις ότι θα ήταν καλύτερα να είχες ένα απλό χειριστήριο. Όπως πχ τα Sin & Punishement, Metroid Prime 3 και Silent Hill: Shattered Memories στο Wii, που δεν θα ήθελα να τα παίξω με κάτι άλλο εκτός από το Wii mote-nunchuck combo και όχι σαν τα Zelda που ήταν κάπως κουραστικά και ευχόμουν μερικές φορές να είχαν επιλογή για gamecube controller.

Όσο για τα casual games, σίγουρα θα υπάρξουν πολλά. Απλά θα ήθελα η αναλογία να είναι καλύτερη από αυτήν του Wii και να μην καταντήσει το μηχάνημα "smartphone που συνδέεται στην τηλεόραση". Και αν το επόμενο Zelda θα είναι "ακούμπα την νεράιδα για γεμίσεις HP, ακούμπα την πόρτα για να ανοίξει και χάιδεψε τον αντίπαλο για να τον σκοτώσεις, ε, τότε καλύτερα να μην το βγάλουν καθόλου.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Το θέμα είναι να υπάρξουν αρκετά καλά παιχνίδια που να κάνουν use το μηχάνημα αυτό και να μην νιώθεις ότι θα ήταν καλύτερα να είχες ένα απλό χειριστήριο. Όπως πχ τα Sin & Punishement, Metroid Prime 3 και Silent Hill: Shattered Memories στο Wii, που δεν θα ήθελα να τα παίξω με κάτι άλλο εκτός από το Wii mote-nunchuck combo και όχι σαν τα Zelda που ήταν κάπως κουραστικά και ευχόμουν μερικές φορές να είχαν επιλογή για gamecube controller.
Όσο για τα casual games, σίγουρα θα υπάρξουν πολλά. Απλά θα ήθελα η αναλογία να είναι καλύτερη από αυτήν του Wii και να μην καταντήσει το μηχάνημα "smartphone που συνδέεται στην τηλεόραση". Και αν το επόμενο Zelda θα είναι "ακούμπα την νεράιδα για γεμίσεις HP, ακούμπα την πόρτα για να ανοίξει και χάιδεψε τον αντίπαλο για να τον σκοτώσεις, ε, τότε καλύτερα να μην το βγάλουν καθόλου.
Συμφωνω απολυτα και ειδικα για το Zelda.Εχω τερματισει οτι υπαρχει απο zelda σε ολες της κονσολες πεντακοσιες φορες το καθενα αλλα τo Twilight princess και κυριως το Skyward sword τα τερματισα απο αγγαρια γιατι απεχθανομαι τον χειρισμο με το Wiimote και ειδικα οπως ειπα για το skyward sword που ακομα και της πετρες,σταμνες κτλ με το Wiimote της πετας.Ευτυχως μπορεσα πριν λιγο καιρο να παιξω την game cube εκδοση του Twilight princess και πραγματικα το καταευχαριστηθηκα.Πιστευω οτι η NINTENDO ελαβε τα μηνυματα και σε μια παραγωγη που συμφωνα με ωσα βγαινουν θα ειναι ενα απο τα καλητερα και μεγαλητερα παιχνιδια ολων των εποχων οπως και το μεγαλητερο zelda αλλα και με την μεγαλητερη ομαδα αναπτυξης που εχει υπαρξει σε παιχνιδι με πανω απο 250 ατομα δεν πιστευω να κανει το λαθος οπως με το Wiimote.Περιμενω να παιζει μεγαλο ρολο το gamepad για το inventory του παιχνιδιου αλλα και για διαφορους γριφους που θα τους δωσει φρεσκαδα με το Wii U gamepad και επισης περιμενω να μπορουμε να το παιξουμε και με το pro controller.Eτσι θα ειναι οι παντες ευχαριστημενοι και ικανοποιημενη.
 
Aπ' το στόμα σου και στου Iwata το αυτί.
 
metalcandyman είπε:
Συμφωνω απολυτα και ειδικα για το Zelda.Εχω τερματισει οτι υπαρχει απο zelda σε ολες της κονσολες πεντακοσιες φορες το καθενα αλλα τo Twilight princess και κυριως το Skyward sword τα τερματισα απο αγγαρια γιατι απεχθανομαι τον χειρισμο με το Wiimote και ειδικα οπως ειπα για το skyward sword που ακομα και της πετρες,σταμνες κτλ με το Wiimote της πετας.Ευτυχως μπορεσα πριν λιγο καιρο να παιξω την game cube εκδοση του Twilight princess και πραγματικα το καταευχαριστηθηκα.Πιστευω οτι η NINTENDO ελαβε τα μηνυματα και σε μια παραγωγη που συμφωνα με ωσα βγαινουν θα ειναι ενα απο τα καλητερα και μεγαλητερα παιχνιδια ολων των εποχων οπως και το μεγαλητερο zelda αλλα και με την μεγαλητερη ομαδα αναπτυξης που εχει υπαρξει σε παιχνιδι με πανω απο 250 ατομα δεν πιστευω να κανει το λαθος οπως με το Wiimote.Περιμενω να παιζει μεγαλο ρολο το gamepad για το inventory του παιχνιδιου αλλα και για διαφορους γριφους που θα τους δωσει φρεσκαδα με το Wii U gamepad και επισης περιμενω να μπορουμε να το παιξουμε και με το pro controller.Eτσι θα ειναι οι παντες ευχαριστημενοι και ικανοποιημενη.
Το Skyward Sword ακόμα περιμένει την σειρά του για να βρω χρόνο να ασχοληθώ μαζί του. Ελπίζω το επόμενο Zelda να είναι μία πραγματική υπερπαραγωγή και να συνδυάζει κλασικό τρόπο χειρισμού με τις δυνατότητες του νέου gamepad.

Γενικά, δεν πιστεύω ότι η Nintendo θα απογοητεύσει με το Wii U. Απο ότι φαίνεται εξάλλου, έχει ευρύτερα σχέδια για την κονσόλα, η οποία θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως είδους media console με συνδρομητικές υπηρεσίες.
 
divined είπε:
Το Skyward Sword ακόμα περιμένει την σειρά του για να βρω χρόνο να ασχοληθώ μαζί του.
Βρες, γιατί είναι αρκετά καλό. Αν και είναι αρκετά πιο γραμμικό από άλλα της σειράς και το ουράνιο overworld είναι από τα χειρότερα κατά την γνώμη μου, πιστεύω ότι έχει τα καλύτερα dungeons από όλα τα Zelda και μάλλον τα καλύτερα boss figths. Γενικώς αρκετά από τα Dungeons μου έδωσαν μία αίσθηση Indiana Jones και του "αρχαίου ναού που δεν έχει πατήσει το πόδι του κανένας εδώ και αιώνες" (εκτός από τους εχθρούς προφανώς :p ) ενώ υπάρχουν έξυπνοι γρίφοι και αρκετά μυστικά. Ειδικά το τελευταίο dungeon είναι στο top 5 σε όλα τα Zelda. Τα motion controls δεν είναι σαν του Zelda TP (waggle) αλλά έχει σημασία πως κρατάς το σπαθί και πως επιτίθεσαι με αυτό (κατά ένα ποσοστό), οπότε δικαιολογούνται περισσότερο από άλλα παιχνίδια.

Αν το Zelda στο WiiU συνδυάσει τo (γεμάτο μυστικά και μυστήρια) overworld του Ocarina (και την διάρκειά του), την σκοτεινή ατμόσφαιρα και μουσική του Majora's και τα πολύ καλά Dungeons του SS, τότε θα μιλάμε για το καλύτερο Zelda όλων των εποχών.
 
H διαρκεια του καινουργιου zelda δεν θα συγκρινεται με κανενα γιατι θα ειναι απλα τεραστιο.Οπως βγηκε προς τα εξω μονο μια περιοχη σε καποιο δασος θα ειναι ωσο ειναι ολο μαζι το Hyrule field στο ocarina of time.To skyward sword ειναι πανευκολο με πηρε πολυ λιγες ωρες να το τελειωσω και το μονο που αξιζει ειναι τα Dungeons τιποτα αλλο.Θελουμε σκοτεινα zelda οπως το Twilight princess και αυτο περιμενω να δω στο καινουργιο zelda.
 
Παντως θα μπορουσανε να βγαζανε μια HD εκδοση του skyward sword για το Wii U,ωστε να ασχοληθει ο κοσμος μεχρι την κυκλοφορια του επομενου το 2014.
 
A ναι. Ξέχασα να αναφέρω την δυσκολία του, η οποία είναι πολύ χαμηλή όπως είπε και ο Βασίλης. Το μόνο που με δυσκόλεψε κάπως ήταν να πάρω την Hyrule Shield, αλλά πέρα από αυτό ήταν αρκετά εύκολο. Οπότε θα προτιμούσα η δυσκολία στο νέο Zelda να είναι κομματάκι (όταν λέω κομματάκι εννοώ αρκετά ;P ) πιο ψηλά. Επίσης θα πρέπει να βρούνε έναν καλό τρόπο επιτέλους να χρησιμοποιούν την virtual economy του παιχνιδιού. Σε όλα τα Zelda, τα ruppies μου είναι άχρηστα πολύ πριν τερματίσω τα παιχνίδια αφού τα έχω αγοράσει όλα. Και να ρίξουν λίγο το drop rate των διάφορων αναλώσιμων και να μην βρίσκεις πάντα κάποια συγκεκριμένα λίγο πριν από ένα puzzle γιατί έτσι το παιχνίδι σχεδόν σου μαρτυράει πως να το λύσεις. Λίγο μυστήριο και ψάξιμο παραπάνω να έχει. Κάτι σαν το Dark Souls δηλαδή (καλά Ok, όχι τόσο hardcore :p )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γενικά τα Zelda δεν θεωρούνται και απο τα δυσκολότερα παιχνίδια να τελειώσεις. Υπομονή θέλει και αρκετή προσπάθεια αν θέλεις να το τελειώσεις κοντά στο 100%.

Πέρα απο το SS, μένει να τελειώσω και το Spirit Tracks στο DS. Αλλά ξεφεύγουμε του θέματος σιγά σιγά.
 
Eνας απο τους Downloadable launc τιτλους του Wii U ειναι το Nano Asault Neo.Προκειται για ενα κλασικο Dual-stick shooter και αναλαμβανετε να σκοτωσετε εναν ιο μεσα σε εναν οργανισμο.Το παιχνιδι ειναι πανεμορφο και φυσικα τρεχει στα 60 fps.Θα εκμεταλευεται πληρως το Wii U Gamepad και θα μπορουμε κανονικοτατα οπως φαινεται στο βιντεο να μεταφερουμε το παιχνιδι στο Gamepad και να το παιξουμε εκει.


Επειδη δεν υποστηριζεται εκδοση του βιντεο με 60fps στο Youtube μπορειτε να κατεβασετε απο δω την High Quality εκδοση στα 60 fps.

http://www.nanoassaultgame.com/neo/
 
Να δω όταν θα πέσει κάτω το ταψί (Wii U controller) και θα σπάσει η οθόνη τι κλάμα θα ρίξει!!!!! :p
 
pooky(1) είπε:
Να δω όταν θα πέσει κάτω το ταψί (Wii U controller) και θα σπάσει η οθόνη τι κλάμα θα ρίξει!!!!! :p
Αυτο περα απο την πλακα θελει προσοχη ειναι αμετρητες οι φορες που μου εχουνε πεσει κατω τα διαφορα pads κατα καιρους... Ελπιζω να το εχουνε κανει γερο!! :D
 
Πίσω
Μπλουζα