Ειναι περιεργο το τι μπορει να ακουσει κανεις σχετικα με το αντικειμενο που ασχολειται μια ζωη σε ενα forum που κατ'ορισμο δεν εχει αμεση επαφη με αυτο.
Παρατηρησα ενα αγχος του ambu σχετικα με τα "αποκλειστικα" προγραμματα των windows που δεν θα βρει στο Linux. Μιλαει προφανως για το AutoCAD της Autodesk και το εκφερει ως κυριο λογο που δεν μπορει να εχει Linux εγκατεστημενο στο σπιτι του.
Μα αυτο ειναι δικαιωμα του ! Ποτε δεν ειπα σε κανεναν να το βαλει με το ζορι ουτε και μου πεφτει λογος γιατι δεν χρησιμοποιει καποιος Linux. Προβλημα του και επιλογη του. Αυτο που λεω καθε φορα ειναι να το δοκιμασετε για να δειτε μια αλλη οψη της πληροφορικης και να σταματησετε να ειστε παρανομοι χωρις λογο.
Τωρα, στη αναφορα μου οτι υπαρχουν ΚΑΙ στο Linux αποκλειστικα προγραμματα που πιθανον οι χρηστες τους να σκεφτουν τα ιδια πραγματα με αυτα που διατυπωσε ο ambu - o συγκεκριμενος χρηστης απαντα χωρις ολοκληρωμενη αντιληψη του θεματος.
Το Maya κατασκευαστηκε απο την Alias σε Linux και χρησιμοποιηθηκε κατα κορον σε κινηματογραφικες παραγωγες απο ολες τις εταιρειες της αγορας.
Τη δεδομενη χρονικη στιγμη που αναφερθηκα (Shrek και Spirit) υπηρχε ΜΟΝΟ για Linux. Η επιτυχια του ομως βασιστηκε ΚΑΙ στο γεγονος των γρηγορων και απροβληματιστων Linux Servers που ετρεχε.
Βλεποντας το αυτο η Autodesk αγορασε την Alias και κλυκλοφορησε εκδοση του Maya και στα windows. Η αποδοση του ηταν εξαιρετικη ως standalone εφαρμογη - ΑΛΛΑ στο τομεα της Βιομηχανικης χρησης παρεμεινε εκτος λογω του οτι κανενα studio δεν αλλαζει ενα πακετο ταχυτητων και πετυχημενων servers για μια εκδοση του frontend. Που οδηγησε αυτο ?
Φετος τον Ιανουαριο παρουσιαστηκε το Maya 7 για Linux (πανε 10 μηνες απο τοτε αλλα δεν το ανεφερες αυτο ambu - γιατι τετοια επιλεκτικοτητα ?) το οποιο εκανε παλι το μπαμ στον φυσικο του χωρο (τα studios) και ηδη η εκδοση 8 ειναι εδω. Τωρα αν ο ambu ψαχνει να βρει καμια "δοκιμαστικη" εκδοση για Linux δεν θα βρει μιας και το προιον μπορει μεν να διαφημιζεται οτι τρεχει σε windows μηχανακια (υπαρχει "δοκιμαστικη" εκδοση αλλα με τον προηγουμενο πυρηνα της εφαρμογης) αλλα
η πραγματικη του χρηστικοτητα βγαινει μονο σε συστοιχιες servers και εκει τα windows απλα δεν υπαρχουν.
Αντιγραφω απο το επισημο site της
Autodesk
Autodesk Maya 8 Key Features
With Maya 8, Autodesk demonstrates its commitment to meeting the demands of next-generation productions by addressing the fundamental challenges artists face today. Maya 8 offers the following features to maximize productivity and pipeline efficiency:
- 64-bit support for Windows and Linux
- Scalable multithreading to improve performance on multiprocessor systems
- Ability to override viewports with a user-defined renderer, such as a game engine
- Optimized mental ray 3.5 core for superior rendering performance and memory usage
- Polygon Bridge and Transfer Polygon Attributes
- Support for high dynamic range (HDR) and floating-point images
- Support for interactive viewing of native and custom mental ray shaders
- Improved Autodesk FBX plug-in to provide tighter integration between Maya and applications such as 3ds Max and MotionBuilder
- Interchangeable geometry cache between Maya and 3ds Max, allowing for the exchange of complex data between the two packages
- Export of render layers to Autodesk Toxik softwareʼs database
System Requirements
Autodesk Maya 8 Complete and Unlimited are available for Windows 32-bit and 64-bit, Linux 32-bit and 64-bit, and Mac OS X operating systems.
SoftwareRequires a 32-bit operating system from:
- Microsoft® Windows® XP Professional (service pack 2 or higher)
- Red Hat® Enterprise Linux® 4.0 WS
- SUSE Linux 10.0
- Apple® Mac OS® X 10.4.6
- Fedora™ Core 5
Requires a 64-bit operating system from:
- Microsoft Windows XP x64 Edition (service pack 2 or higher)
- Red Hat Enterprise Linux 4.0 WS
- SUSE Linux 10.0
- Fedora Core 5
Requires one of the following web browsers:
- Microsoft® Internet Explorer 6.0 or higher
- Netscape® 7 or higher
- Apple® Safari™
- Firefox®
Hardware
Minimum requirements for 32-bit versions:
- Windows: Intel® Pentium® 4 or higher, AMD Athlon XP® processor
- Macintosh®: Power Mac® G5
- 1GB RAM
- CD-ROM Drive
- Hardware-accelerated OpenGL® graphics card
- 3-button mouse with mouse driver software
- 450 MB of hard disk space
Minimum requirements for 64-bit version:
- Windows: Intel® EM64T, AMD Athlon® 64, AMD Opteron® processor
- 1GB RAM
- CD-ROM Drive
- Hardware-accelerated OpenGL® graphics card
- 3-button mouse with mouse driver software
- 450 MB of hard disk space
Οπως καταλαβαινεις ambu δεν ειναι θεμα χρονου αλλα θεμα παρατηρητικοτητας.
Κλεινω το θεμα "αποκλειστικοτητες" λεγοντας απλα οτι ενας σχεδιαστης της Dreamworks που δουλευει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ με συστοιχιες Linux servers και το Maya θα μπορουσε να πει ακριβως αυτα που λες εσυ για το Autocad. Δεν σχολιασα πουθενα αν εχεις δικιο ή αδικο στο συγκεκριμενο θεμα και δεν με ενδιαφερει.
Με εκπληξη ομως παρατηρησα οτι παροτι συμβουλευεις την arduinna να μην ακουει τον εναν και τον αλλον (και σε ευχαριστησα ηδη για την δηλωση σου αυτη....) - Αυτοπροτεινεσαι να την εξυπηρετησεις στην προσπαθεια της με το Linux παροτι εχεις δεν εχεις συμπληρωσει 1 ωρα ενασχολησης με το λειτουργικο (κατα δηλωση σου).....
Ευτυχως τα πραγματα στο Linux εχουν βελτιωθει παρα πολυ και δεν υπαρχει φοβος να χρειαστει να βγεις "σε μαυρες οθονες με ασπρα γραμματα" - λεγονται cshell και bash , θα τα θυμασαι απο το Unix - για να κανεις τις "σοβαρες" δουλειες.