Χαιρομαι που βρηκες χρονο να ασχοληθεις περισσοτερο και καταλαβαινω και τη δυσκολια να σκαλισεις το περιοδικο "μας" στο link που σου εδωσα.
Δεν χαιρομαι βεβαια γιατι για ακομα μια φορα δεν θελεις (ή κανεις πως δεν θελεις) να διαβασεις αυτα που γραφω (παροτι σου αρεσει να τα αντικρουεις)
Η "επιμαχη" φραση λοιπον ηταν αυτη
Για το παραδειγμα σου με την εφαρμογη που χρησιμοποιεις στη δουλεια σου - αντιστοιχα - και πολυ ακριβοτερα σε κοστος προγραμματα (industrial & art animation) που εχουν χρησιμοποιηθει για την κατασκευη γνωστων ταινιων (πχ Shreκ ) βγαινουν μονο σε Linux...οποτε και αυτοι γιατι να ασχοληθουν με τα "παραθυρα" ετσι ?
Προσπαθω να το κανω πιο ξεκαθαρο εδω
Εχω το τευχος του Linux Journal Αυγουστος 2001 που εχει ενα αφιερωμα στην DreamWorks SKG και στα συστηματα (Linux και IRIX) που χρησιμοποιει για την κατασκευη των ταινιων της . Στο Shrek λοιπον (αλλα και στο Spirit) χρησιμοποιηθηκε εκτεταμενα Linux στους servers αλλα και στο desktop - με διαφορα custom προγραμματα αλλα και γνωστα σε μας οπως το Linux Maya.
Ξαναπροσπαθω εδω
αλλα η πραγματικη του χρηστικοτητα βγαινει μονο σε συστοιχιες servers και εκει τα windows απλα δεν υπαρχουν.
και αλλη μια φορα εδω
Κλεινω το θεμα "αποκλειστικοτητες" λεγοντας απλα οτι ενας σχεδιαστης της Dreamworks που δουλευει ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ με συστοιχιες Linux servers και το Maya θα μπορουσε να πει ακριβως αυτα που λες εσυ για το Autocad
Να το πω αλλη μια ? Αναφερθηκα σε συγκεκριμενο industrial art animation χωρο και εκει
δεν υπαρχουν windows. To Linux Maya ειναι το κυριο και γνωστοτερο προγραμμα που χρησιμοποιειται. Το γραφεις και εσυ στο ποστ που αναδημοσιευεις.
Maya 1 was first released in 1998* on SGI IRIX, where it is considered a killer application. In fact, Alias|Wavefront is a division of SGI. Maya for Windows NT2000 first appeared in 1999**, and the first Linux version was Maya 3, released in March*** with support for Red Hat Linux.
Το 1999 τα Windows NT ειχαν τελειωσει προ πολλου (ευτυχως θα πουν οι προγραμματιστες τους) και τα 2000 ειχαν επικεντρωθει στο να δουλεψουν σωστα με τον MSSQLServer ( το αλλο με τον Τοτο το ξερεις ?) - δεν υπηρχε καμια περιπτωση να χρησιμοποιηθουν σε studios με αντικειμενο αυτο που συζηταμε. Το γραφει και το περιοδικο που σκαλισες στην ιδια σελιδα αλλα δεν θελησες να το δεις.
DreamWorks SKG is using Maya on Linux for production of their next feature animation motion picture, Spirit: Stallion of the Cimarron, as described in this column last month. Many other studios are switching to Linux for their animation and special effects desktops. Thanks in part to Maya, Linux is becoming the technical desktop of choice for the film industry.
Επικεντρωθηκες στις "αποκλειστικοτητες" χωρις να καταλαβω το λογο λες και προκειται για κατι αναπαντητο.
Δεν σου το εχω αναφερει ποτε αλλα το Autocad μια χαρα τρεχει στο Linux....δεν θελει κοπο θελει τροπο...
HOW TO RUN AUTOCAD IN A GNU/LINUX COMPUTER
Anyway δεν το συνιστω μιας και δεν ξερω απο πρωτο χερι ποση υπολογιστικη ισχυ καταναλωνει η εξομοιωση - αλλα παντως υπαρχει η επιλογη.
Το λαθος μου στην προταση
Το Maya κατασκευαστηκε απο την Alias σε Linux ειναι εμφανες (πηρα φορα) αλλα οχι υπερβολικο μιας και το IRIX οπως ολα τα UNIXοειδη λειτουργικα (πχ Linux) ειναι κατα 90% συμβατα μεταξυ τους.
* Θα παρατήρησες ήδη βέβαια ότι η AutoDesk - εταιρεία κοντινή στην MS - ήδη άρχισε να κόβει τις γέφυρες με το MAC-OS και αναφορές λένε ότι δεν θα υποστηρίζει τα Intel-Based Macs ενώ μάλλον αυτή είναι και η τελευταία έκδοση του για το συγκεκριμένο λειτουργικό.
Το μονο που παρατηρω εγω ειναι οτι το Maya βασιζεται εξ ολοκληρου στη μηχανη OPENGL η οποια προς στιγμην δεν φαινεται να υποστηριζεται απο τα windows vista (οπως υποστηριξε γεματος χαρα και ο Wally προσφατα). Αρα παρα τις αναφορες που διαβασες εσυ - το λογικο ειναι να μην ξαναδουμε εκδοση για Windows.....
Ξέχασα να γράψω ότι δεν είμαι παράνομος, τα έχω νόμιμα
.
Pardon ? Μιλας για ολες τις εκδοσεις των windows που εχεις χρησιμοποιησει απο τοτε που σταματησες να δουλευεις DOS,UNIX και Netware ? Αλλα και ΟΛΑ τα προγραμματα που εχεις χρησιμοποιησει ολα αυτα τα χρονια ?.........χμμμ
Οσο για την τελευταια σου παρατηρηση να διαβασεις την EULA (θα την εχεις , βρισκεται στα πρωτοτυπα cd των windows) και μετα διαβασε την GPL αλλα ακομα και αυτην του BSD. Ετσι θα καταλαβεις την μιση αληθεια για την αναγκαιοτητα χρησης και την υπεροχη του OSS. Η υπολοιπη μιση θα σου εμφανιστει μολις το εγκαταστησεις.
Φιλε μου akmaka μας καλυψες, case closed