Έξοδος Κινδύνου (1980)

lostromos74 είπε:
Μάλλον εννοείς ότι η Τζίλιαν Άντερσον σου θυμίζει την Καρλάτου.

Βλέπεις, όταν γεννιόταν η Άντερσον, η Καρλάτου είχε ήδη παίξει στους Βοσκούς, του άντρα της τότε, Παπατάκη...

Αυτή είναι το "πρωτότυπο" :D
Πολύ σωστή επισήμανση, απλά κάποιοι άνθρωποι αυτό που αγαπάμε περισσότερο, το έχουμε στο μυαλό μας ως το πρωτότυπο και προγενέστερο χρονολογικά.
 
και σαυτην την ταινιαπαραγωγης λεφακη ειναι φανερο το χρημα που επεσε

με το δεδομενο της παντοτινης υπερβολης στην σκηνοθεσια του νικου φωσκολου ειναι ισως η καλυτερη ταινια στο ειδος

και σωστα ειπε καποιος συνφορουμιτης οτι καλλιστα μπορουσε να ανταγωνιστει ξενες του ειδους

η ολγα καρλατου αξια πρωταγωνιστρια,δυσκολαθα εκανε καριερα στην ελλαδα ειχε το κατιξενοπανω της

ο γιωργος φουντας εδωσε τοστιγμα στορολο

ο νικος κουρκουλος στην γκεστεμφανιση του εδωσε τον αερα που χρειαζοταν η ταινια αν κ εδω ειναι ενα κομματι υπερβολης να τους φαει ολους μονος,ομως ειναι αξια σαν σκηνη γκανστερικης ταινιας και μαχη μεσα σε πολη

οσωτης τζεβελεκος εμενα μουαρεσει σαν κωμικος καικριμα που χαθηκε αλλα εδω δεν εδωσε την κωμικη νοτα που ηθελε ο σκηνοθετης (οχι αποκλειστικα με ευθυνη του)

ο αλμπετο εσκεναζυ ιδανικος στο ρολο αυτο

ο πανος μιχαλοπουλος ηταν μια ταινια που τουεδωσε ωθηση στην καριερα του και στην εναλλγη κωμικων και δραματικων ρολως ,μαζι με τον εμφανιση τουστην ταινια "γκαρσονιερα για 10"

η μαριη βιδαλη εδωσε τις εξετασεις της και πετυχε κατα τον νικο φωσκολο για να παει στον πρωτο ρολο στο"17 σφαιρες για εναν αγγελο"

η γκελυ μαυροπουλου σε κοντρα ρολο και παροτι ηταν πολυ καλη ,την "επανεφερε" στην πανω ταινια που ανεφερα

η ελενη φιλινη λιγο "κουμπωμενη"¨κατατην γνωμη μ σαυτη την ταινια αλλα παντα κουκλα κ καλη

ο λακης γκεκας πετυχε να δωσει τον κωμικο τονο ,γιατι δεν αξιοποιηθκε ξανα;

ο ανεστης βλαχος σταγνωστα του λημερια

ο τασος ψωμοπουλος σου μενει στην μονολεπτη συμμετοχη του

,και ο νικος ρεντιφης στην οριακα δικη του

ΥΓ με ενολχησαν τα δηθεν αστεια και στην πραγματικοτητα ρατσιστικα σχολια για την διαφορα ηλικιας της κυριας καρλατου μετον συζηγο της,σε 14 μηνες νομιζω ειναι η πρωτη φορα που εντυυπωσιαζομαι αρνητικα
 

Αααα την ταινια αυτη την πετυχα προχτες το βραδυ στο Μεγκα :) Την πανεμορφη πρωταγωνιστρια πραγματικα δεν την ηξερα καθολου.

offtopic: πραγματι ο Τζεβελεκος βγαζει κατι εκνευριστικο. Μικρος τον ειχα πετυχει σε θεατρο και ηταν πολυ καλος παντως. Επισης τον ειχα πετυχει και σε ενα κομπιουτεραδικο της Στουρναρη (μαλλον τον Εγκεφαλο :) )

Α, σωστες οι παρατηρησεις του 1@SurvivalHorror[/USER] για το φαινομενο του "κακου παιδιου", το οποιο βεβαια δεν ισχυει για ολες τις γυναικες, αλλα προσωπικά με εχει απασχολησει και εκνευρίσει γιατι το θεωρω μεγαλη αδικια (καθοτι δεν ειμαι κακο παιδι :p ). Η εξηγηση του ειναι καθαρα γενετική, πιστευω, αλλα βγαζει ωραια σεναρια για ταινιες και Αρλεκιν :D

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Νομίζω ότι η ηρωίδα Τατιάνα Δαμιανού της σειράς "Τατουαζ" στον Alpha είναι αντιγραφή της Νταίζης Αλεξίου! Βέβαια η ηρωίδα του Φώσκολου είναι πολύ πιο ρεαλιστική, παρόλη την φωσκολική υπερβολή, και η Όλγα Καρλάτου είναι πολύ ομορφότερη από την ηθοποιό του "Τατουάζ". Επίσης στην τέχνη γενικά δεν υπάρχει παρθενογένεση, αλλά δεν μπορώ να μην παρατηρήσω με νοσταλγία την προσπάθεια "αντιγραφής". Ως γνήσια οπαδός του Φώσκολου, μου λείπουν οι ταινίες του, που σπάνια πια προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση. Οι παλιές σειρές του, όπως "Η Κραυγή των Λύκων", "Ο άγνωστος πόλεμος", δεν έχουν ξαναπροβληθεί πρόσφατα και δεν τις θυμάμαι καθόλου. Βέβαια στις πιο πρόσφατες σειρές του, "Λάμψη" και "Καλημέρα Ζωή", η βαρετή επανάληψη των διαλόγων δεν έχει καμία σχέση με τις γρήγορες εναλλαγές που είχαν οι ταινίες του. Δεν θυμάμαι αν οι παλιότερες τηλεοπτικές σειρές του, που είχε κάνει στην κρατική τηλεόραση, είχαν την ίδια βαρετή επανάληψη, αλλά τα βιβλία του Ευγένιου Τριβιζά που έχουν τεράστια επιτυχία χρησιμοποιούν το ίδιο "φωσκολικό" τέχνασμα (αυτό της επανάληψης). Μάλλον ο Τριβιζάς έχει δει πολλή "Λάμψη" :p

Ξέρει κανείς γιατί δεν ξαναγυρίζονται remake αυτών των παλιών σειρών, που είχαν τεράστια επιτυχία? Το Hollywood γυρίζει σωρηδόν τα remake, και μάλιστα οι καινούριες ταινίες έχουν τεράστια εισπρακτική επιτυχία. Βέβαια τα remake των παλιών ελληνικών κωμωδιών δεν μου άρεσαν καθόλου. Ίσως γιατί οι προσωπικότητες και το ταλέντο των παλιών ηθοποιών ήταν αυτά που έκαναν την διαφορά και την επιτυχία και απογείωναν ένα κατά τα άλλα βαρετό σενάριο. 
 
Νομίζω οτι ο Μιχαλόπουλος είναι ο ληστής που σκοτώνεται στην τράπεζα, από τον Φούντα. Η φωνή του είναι ολόιδια.Ο Γυφτόπουλος πρέπει να είναι αυτός στα νταμάρια, του μοιάζει πολύ στην σκηνή που δεν φοράει το κράνος. Ίσως επειδή είναι πολύ μικρός ο ρόλος να μην αναφέρεται το όνομα του...
H "φωνή" του ληστή στην τράπεζα,εχω την εντυπωση οτι πρέπει να είναι του Αλμπέρτο Εσκενάζυ - ο ίδιος άλλωστε,υποδύεται (μεταμφιεσμενος) και τον "υπουργο" ο οποίος βραβεύει την Καρλάτου στην τελετη μετα τις σκηνες της ληστειας..
 
H "φωνή" του ληστή στην τράπεζα,εχω την εντυπωση οτι πρέπει να είναι του Αλμπέρτο Εσκενάζυ - ο ίδιος άλλωστε,υποδύεται (μεταμφιεσμενος) και τον "υπουργο" ο οποίος βραβεύει την Καρλάτου στην τελετη μετα τις σκηνες της ληστειας..
Δεν νομιζω πως η φωνη του ληστη ανηκει στον Εσκεναζυ. Οσο για τον υπουργο στην τελετη βραβευσης, τον υποδυεται ο ηθοποιος Αντωνης Λιωτσης.
 
H "φωνή" του ληστή στην τράπεζα,εχω την εντυπωση οτι πρέπει να είναι του Αλμπέρτο Εσκενάζυ - ο ίδιος άλλωστε,υποδύεται (μεταμφιεσμενος) και τον "υπουργο" ο οποίος βραβεύει την Καρλάτου στην τελετη μετα τις σκηνες της ληστειας..
Όπως φαίνεται και στο post #21 οι δύο ληστές είναι ο Πάνος Μιχαλόπουλος και Μιχάλης Μόσιος και ο ληστής στο νταμάρι είναι ο stuntman Κώστας Παπαγεωργίου.
 
Δεν νομιζω πως η φωνη του ληστη ανηκει στον Εσκεναζυ. Οσο για τον υπουργο στην τελετη βραβευσης, τον υποδυεται ο ηθοποιος Αντωνης Λιωτσης.
Σε ευχαριστω πολυ για την διευκρίνηση. 

Όπως φαίνεται και στο post #21 οι δύο ληστές είναι ο Πάνος Μιχαλόπουλος και Μιχάλης Μόσιος και ο ληστής στο νταμάρι είναι ο stuntman Κώστας Παπαγεωργίου.
Σε ευχαριστω για την πληροφορία,δεν το γνωριζα αυτο.
 
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνω ότι βρήκα αναρτημένη τη φωτογραφία του δίσκου της POLYDOR με μια πανέμορφη Όλγα Καρλάτου να κοσμεί το εξώφυλλο. Συλλεκτικό. Πηγή

karlatou.jpg

Ας ξανακούσουμε και το άσμα....

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Την Καρλάτου την είχα δει και σε ένα επεισόδιο του "Miami Vice"
 
Σπανιότατες φωτογραφίες από τα γυρίσματα για τον δίσκο της ταινίας (Polydor) από το αρχείο του φωτογράφου Δημήτρη Αλεξιάδη παρουσιάζονται εδώ όπου φαίνεται η Όλγα Καρλάτου με τον κύριο Αλεξιάδη.
 
Το οπισθόφυλλο του δίσκου που δυστυχώς δεν διαθέτω καλύτερη ανάλυση όπου διακρίνονται σε ασπρόμαυρο σκηνές από την ταινία και τις δύο ερμηνεύτριες (Όλγα Καρλάτου και Δούκισσα) δίπλα από τον Γιώργο Κατσαρό στο πιάνο.

Έξοδος Κινδυνου.jpg
 
"... μια ζωή τίμια... αυτά σε άλλους, όχι σε μένα. Ο παλιόκοσμος αυτός δεν χωρίζεται σε τίμιους και σε άτιμους, χωρίζεται σε αυτούς που έχουν τα πάντα και σ' αυτούς που δεν έχουνε τίποτα... η τίμια ζωή είναι το χασίσι που ρίχνουν στους τσαλαπατημένους για να μην ξεσηκώνονται, για να μην ζητάνε από τη ζωή το μερίδιό τους που τους έχουν αρπάξει οι λίγοι, οι φτασμένοι...
...φεύγω μάνα μου, θα σε θυμάμαι..."

 
Τελευταία επεξεργασία:
"... μια ζωή τίμια... αυτά σε άλλους, όχι σε μένα. Ο παλιόκοσμος αυτός δεν χωρίζεται σε τίμιους και σε άτιμους, χωρίζεται σε αυτούς που έχουν τα πάντα και σ' αυτούς που δεν έχουνε τίποτα... η τίμια ζωή είναι το χασίσι που ρίχνουν στους τσαλαπατημένους για να μην ξεσηκώνονται, για να μην ζητάνε από τη ζωή το μερίδιό τους που τους έχουν αρπάξει οι λίγοι, οι φτασμένοι...
Kαλα, αυτος θα μπορουσε ανετα να κανει παρεα με τη Γκελυ Μαυροπουλου στην Κυρια του κυριου.
 
Kαλα, αυτος θα μπορουσε ανετα να κανει παρεα με τη Γκελυ Μαυροπουλου στην Κυρια του κυριου.
Πολύ ενδιαφέρον σχόλιο, bambinella, ειδικά εάν σκεφτούμε ότι στην ταινία "Έξοδος κινδύνου" έπαιζε και η Γκέλυ Μαυροπούλου, ως έμπορος ναρκωτικών (και αδίστακτη δολοφόνος).

ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΞΟΔΟΣ-ΚΙΝΔΥΝΟΥ.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα