Αγαπημένη ταινία του Άλφρεντ Χίτσκοκ (Alfred Hitchcock)

Ναι αυτό τους φταει μπαμπι!!! Η πρωινή σελφι , εκεί υστερούν!Ειδάλλως , το ταλέντο, την φωνή , την σαγήνη, την λάμψη, την κινηση της Μαρλεν την έχουν ας πουμε/ Ή Μαρλεν ήταν φαινόμενο όπως ή Γκαρντερ και αλλες, ήταν και ή εποχή που έβγαζε τέτοιες γυναικες. Βασικά είχαν όρεξη γι αυτό που έκαναν το έβλεπαν ως πρωταθλητισμό.

Λατρεψα και την υπόθεση Παρανταιν, είχες δίκιο απόλυτα ή κυρία Παρανταιν έχει μέσα της πολύ μα παρά πολύ ρεβεκκα: υπέροχη εμφάνιση, πολλους εραστες, παρελθόν σκοτεινό"  ας πούμε είμαι μία γυναίκα που έχουν δει πολλά τα μάτια μου" και εννοείται πως είναι άκρως γοητευτικη για οποιοδήποτε αρσενικό.  Το είχε στο αίμα της να σαγηνεύει παντρεμένους με υποληψη( Δεν είμαι πάρα ένα ερείπιο μα αυτή κάνει το αίμα μου να κυλά, είναι σαγηνευτικη)Ή κόρη του συναδέλφου του Κην τα κατάλαβε ολα από την αρχή ότι ο Κην θα την ερωτευοτανε εις βάρος της γυναίκας του που εδώ που τα λέμε ή ίδια τον στέλνει στο Καμπερλαντ, τον τόπο κατοικίας των Παραντιν. αντί να πάνε Ελβετια.Πάει και ή επέτειος και ή Ιταλια( οι πιο καλοί άνδρες ερωτεύονται τις χειρότερες που λέει και ή κόρη )! Το πορτραίτο στο κρεβάτι εμβληματικό θα μπορουσε να βρίσκεται στην ρεβεκκα να στοιχειώνει...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κοιτώντας λίγο περισσότερο την υπόθεση Παρανταιν είδα πως αρχικά το στούντιο  η μαλλον ο ιδιος ο σκηνοθετης για την  σαγηνευτική μις Παρανταιν επέλεξε την Γκρετα Γκαρμπο και ως Τονυ Κην  προόριζε τον Λορενς Ολιβιε ! Ή ταινία είναι του 47' και αναφέρεται στην δολοφονία με δηλητήριο του αναγνωρισμένου συνταγματάρχη Παρανταιν ο οποίος ήτανε τελείως τυφλος και στο πλευρό του είχε μία νέα καλλονή ή οποία ήταν ερωτευμένη  όσο δεν πήγαινε με τον βάλε του!!

Εκείνος ο υπηρέτης ομως μόνο το καθήκον αναγνωριζε ως προς τον σεβαστό κύριο του και είχε καταλάβει πολύ σωστά τον χαρακτήρα της ερωμένης του( είπαμε στην μελαχροινη καλλονή με το σκοτεινο παρελθον κανείς δεν αντιστεκόταν εδώ ο συνήγορος της την ερωτεύτηκε σφόδρα και παντρεμένος γαρ). Τώρα γιατί ο υπηρέτης που ήταν τόσο μανιακός με το καθήκον προς τον συνταγματάρχη δημιούργησε σχέσεις με την σύζυγο είναι άλλο θεμα, ισως γιατί όπως λέει και ο ίδιος δεν το έλεγχε και ίσως για αυτό το λόγο αυτοκτονεί από την αγωνία και τις τύψεις στο τέλος για την προδοσία του σε έναν σπουδαίο άνδρα. Ο Κην τον ζήλευε σίγουρα, τον αντιπαθησε από την πρώτη στιγμή ήθελε να τον βγάλει με το έτσι θέλω δολοφόνο, είχε καταλάβει την αδυναμία της ωραιας γυναίκας για τον γοητευτικό Λετουρ.

Ή μις Παραντιν με το θολό παρελθόν γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της ταινίας και αναρωτιέμαι πόσο καλύτερα θα την ερμήνευε ή Γκαρμπο. Ή πόσο καλύτερα θα ερμήνευε ο Ολιβιε τον αντονυ κην! Τουλάχιστον ως γυναίκα ή μις Παραντιν ήταν απόλυτα ειλικρινής ως προς τις προθέσεις και τους λογους της. Ο Χιτσκοκ όπως είπαμε ήθελε την Γκαρμπο για τον ρόλο ο παραγωγός όμως είχε ήδη υπογράψει συμβόλαιο με την Αλιντα Βαλι. H ταινία δεν περιέχει πολύ μυστήριο είναι όμως πρότυπο, κοινωνικό δικαστικό δράμα !

υποθεση-παρανταιν.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Γυριζω πάλι στον Χιτσκοκ που τον έχω παρατήσει λίγο και θα δω και εναπομείναντες ταινιες. Μου ήρθε και ή Ρεβεκκα , το βιβλίο της Ντι Μωριε.

Λίγο το ξεφυλισσα ή κοπέλα είχε 20 χρόνια διάφορα με τον αριστοκράτη , 42 εκεινος, γύρω στα 22 αυτή. 

IMG_20180816_114447.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η φρενίτιδα του 72' έχει ανέβει με ελληνικούς υπότιτλους ! Α υπάρχει και σήριαλ Ρεβέκκα του 97' αλλά είναι να σε κόβει η νηλα
 
"O άνθρωπος που γνώριζε πολλά "και ποιος θα περίμενε πως ένα τραγούδι το 'que sera sera' θα έδινε την λύση σε μια περίπλοκη υπόθεση όπως και ο ήχος ενός κυμβαλου σε επίσημο ρεσιταλ κλασσικής μουσικης! Η doris day ( που εδώ ερμηνεύει μια διάσημη καλλιτέχνιδα την τζο  παντρεμένη  με γιατρό)) ήταν η sweetheart της Αμερικής κάτι σαν την Τζένιφερ Άνιστον σήμερα, είναι βέβαιο πως η Αμερική τουλάχιστον την λάτρεψε!  Τον Τζέιμς Στιούαρτ τον έχει χρησιμοποιήσει σε πολλές ταινίες του ο μετρ! Εδώ έχουμε πάλι να κάνουμε με αντικατασκοπία και την δολοφονία ενός επίσημου προσώπου ψηλά στην πολιτική από επιστήθιο  μεγαλο και τρανό φιλο, δεν μας λένε μόνο ποτέ το γιατί ήθελε τον θάνατο του ούτε τι γίνεται αφού σωζεται το παιδί,  o μικρός Χανκ. Αντικατασκοπευτικο δράμα που αρχίζει από το Μαρόκο έως το Λονδίνο με μια οικογένεια Αμερικανών που κάνουν τουρισμό στο Μαρόκο αλλά κατά τύχη και κατά δαιμονική συγκυρία τους περνούν για άλλους και κει αρχίζει το πρόβλημα με την απαγωγή του μονάκριβου γιου τους στα χέρια αγνώστων! Μονή ένδειξη ένα παράξενο μήνυμα για την επικείμενη δολοφονία ενός σημαίνοντα πολιτικού και πολύ τρέξιμο για να λυθεί το κουβάρι αφού δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την αστυνομια! Ωραία ταινία αλλά όχι σαν την ρεββεκα  η το νοτοριους, τι λέτε; Α έχει δει κανείς την βερσιόν του 36'; Επίσης ο Μαροκινός που τον σκοτώνουν ήθελε να προστατέψει το επίσημο πολιτικό πρόσωπο αλλά και αυτός πρέπει να κανε λάθος στο ζευγάρι των προσώπων.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ωραία ταινία αλλά όχι σαν την ρεββεκα  η το νοτοριους, τι λέτε;
Απο τις τρεις προτιμω τη Ρεβεκκα. Δευτερη βαζω το Ο ανθρωπος που γνωριζε πολλα και τριτη το Νοτοριους που δεν το συμπαθησα ποτε γιατι δε μου αρεσε καθολου η ιστορια του. Τι να την κανω την πολυ καλη σκηνοθεσια και τι να κανω τον λατρεμενο μου Καρυ Γκραντ οταν το σεναριο με αφηνει αδιαφορη;

Βεβαια υπαρχουν και αλλες ταινιες του Χιτσκοκ που τις εχω ακομα πιο κατω στην προτιμηση μου απο το Νοτοριους, οπως για παραδειγμα το Φρενζι που δε σκοπευω να το ξαναδω στη ζωη μου. Μια φορα ηταν υπεραρκετη.
 
Bambi με το χέρι στην καρδιά θα σου έλεγα πως θα προτιμούσα τα ασπρόμαυρα του μετρ όπως η κυρία εξαφανίστηκε η τα σκαλοπάτια , την ταβέρνα, την ταινία με την Μάρλεν  κτλ. από τα έγχρωμα του! Ίσως και ο ανθρωπος που γνώριζε πολλά ως ασπρόμαυρο να ναι ακόμα καλύτερα βέβαια την Ρεβέκκα δεν την αλλάζω ως πρωτιά για προσωπικούς λόγους δεν παραβλέπω όμως το άριστον των ασπρομαυρων ως αληθινό σινεμά και επίτευγμα σου ακούγεται περίεργο;Κάποια στιγμή θα ήθελα το τοπ πέντε των  ξένων φιλμ νουάρ σου εκτός Χίτσκοκ ομως
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κάποια στιγμή θα ήθελα το τοπ πέντε των  ξένων φιλμ νουάρ σου εκτός Χίτσκοκ ομως.
Δε θα σου χαλασω την καρδια, αφου μου το ζητας. Δυσκολο, βεβαια. Πολυ δυσκολο να διαλεξω πεντε ταινιες αναμεσα σε τοσες που εχω δει και συνεχιζω να βλεπω.

Παρακολουθω παλιο κινηματογραφο απο τα μισα της εφηβειας μου σε σχεδον καθημερινη βαση, αρα δεδομενου οτι η ηλικια μου ειναι 40+ πρεπει να εχω δει χιλιαδες ταινιες. Θα σκεφτω ομως και θα σου δωσω την πενταδα που ζητας στο θεμα με τους παλιους ηθοποιους και τις παλιες ταινιες.

Ζητας αποκλειστικα νουαρ η και θριλερ;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Νουάρ και θρίλερ άντε και λέω τοπ εφτά γιατί είναι δύσκολο το τοπ πέντε! Εγώ έχω δρόμο ακόμα για να επιλεξω
 
Νουάρ και θρίλερ άντε και λέω τοπ εφτά γιατί είναι δύσκολο το τοπ πέντε!
Α, ωραια! Σε ευχαριστω. :)

Οπως σου ελεγα και αλλη φορα, τις πολυ αγαπημενες μου ταινιες τις εχω σε λιστες στην IMDb, αλλιως δε θα ηξερα τι μου γινεται. Αυτες θα συμβουλευτω και θα σου απαντησω.
 
πολύ ωραίο το lady vanishes αριάδνη και είχα την μέγιστη ευχαρίστηση να το απολαύσω σε κανονική Α/Μ τηλεόραση, στην Κοζάνη.μου άρεσε πού ήταν με πολύ έξυπνη δομή θρίλερ, χωρίς τόνους κόκκινης σάλτσας και φρικτές εικόνες. 
 
...μου άρεσε πού ήταν με πολύ έξυπνη δομή θρίλερ, χωρίς τόνους κόκκινης σάλτσας και φρικτές εικόνες. 
Nα αγιασει το χερι σου με αυτο που εγραψες! Εαν απεχθανομαι κατι στις ταινιες ειναι το αιμα (στις εγχρωμες κυριως) και οι εικονες φρικης. Αυτος ειναι και ενας λογος, μεταξυ πολλων αλλων, που αποφευγω να βλεπω τα καινουργια θριλερ. Το να κανεις τον θεατη να σιχαθει το γαλα της μανας του ειναι το πιο ευκολο.

Η μαγκια ειναι να τον κρατησεις στη θεση του και να προσελκυσεις τη σκεψη και το ενδιαφερον του με την υποθεση του εργου.

Τωρα οσον αφορα το The lady vanishes, η ταινια ειναι Σχολη απο μονη της και πανω σ' αυτην πατησαν αλλες οπως το So long at the fair (1950), το Dangerous crossing (1953), το επεισοδιο Into thin air (1955) απο τη σειρα Alfred Hitchcock presents και το επεισοδιο Come out come out wherever you are (1974) απο την αγγλικη σειρα Thriller.
 
Aσχετο μπαμπι αλλά υπάρχει και η Ρεβέκκα του 79' από το bbc με τον Τζέρεμι Μπρετ στον πρωταγωνιστικό ρόλο , είδα σε άλλο θρεντ πως σου άρεσε μικρή οπότε εδώ είναι ο τέλειος Μαξίμ!!!τέλειος σου λέω!!

Ε μα κάτι ξέρω και λέω για τις ασπρόμαυρες του Χίτσκοκ είναι σχολη
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι, ημουν τσιμπιμενη με τον Τζερεμι τοτε. Εφηβικα μυαλα. Τι περιμενες; :)

Δεν το ηξερα αυτο για τη Ρεβεκκα του '79.
 
Θα σου αρέσει πολύ!!!!!!!believe me να σου πω μικρή για δύο άνδρες άκουγα στον τόπο μου που ήταν τσιμπημενα όλα τα κοριτσάκια ένας ο Τομ Κρουζ και ο άλλος ο Τσάμπερλεϊν! Ο δεύτερος βεβαίως είχε άλλες προτιμήσεις αν και έπαιξε με τις ωραιότερες γυναίκες του 80' !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ουτε Κρουζ, ουτε Τσαμπερλαιν. Ειχα παντα δικο μου γουστο, δικες μου αντιληψεις και δεν πηγαινα οπως πηγαινε το ρευμα.
 
Eχεις δει μήπως τις διαβολογυναικες μπαμπι του Κλουζό;  Λένε πως σαν θρίλερ είναι της ίδιας ποιότητας με το Ψυχώ πως δεν έχει κάτι να ζηλέψει από Χίτσκοκ τόσο καλό γυρισμένο είναι! Κάποιοι λένε πως είναι ακόμα καλύτερο και από το Ψυχώ! Το βρήκα και είμαι έτοιμη να το δω
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Eχεις δει μήπως τις διαβολογυναικες μπαμπι του Κλουζό;  Λένε πως σαν θρίλερ είναι της ίδιας ποιότητας με το Ψυχώ πως δεν έχει κάτι να ζηλέψει από Χίτσκοκ τόσο καλό γυρισμένο είναι! Κάποιοι λένε πως είναι ακόμα καλύτερο και από το Ψυχώ! Το βρήκα και είμαι έτοιμη να το δω
Αλιμονο. Και βεβαια το εχω δει. Απο περιπου 15 χρονων, ενα βραδυ Παρασκευης στην τηλεοπτικη Κινηματογραφικη Λεσχη που την παρακολουθουσα φανατικα.

Εξαιρετικο θριλερ με πολλες ανατροπες, στοιχειο που το λατρευω, και με κυριοτερη αυτην στο φιναλε. Προσωπικα δε μου θυμιζει καθολου Hitchcock. Δεν εκανε τετοιες ταινιες ο μαιτρ. Περισσοτερο μοιαζει με ταινια του William Castle. Αν εχεις δει δικα του θριλερ, θα καταλαβεις τι εννοω.

Οσον αφορα τη συγκριση με το Psycho, καλυτερα να μη λεμε τετοια πραγματα. To Psycho ειναι υπερανω συγκρισεως.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπαμπι δεν ενθουσιάστηκα και δεν τρόμαξα! ούτε καν συγκρίνω την ταινία με τα ασπρόμαυρα του χιτσκοκ , το σενάριο μπαζει νερά το τέλος δεν εξηγείται με την αρχή και τον τρόπο θανάτου του διευθυντη και δεν κάνει και τον κόπο να μας το εξηγήσει ο σκηνοθέτης. Τεσπά ο Χίτσκοκ λένε πως είχε την αφίσα των διαβολογυναικων δίπλα στο Ψυχώ και πως γύρισε και το vertigo του ίδιου συγγραφεα διότι είχε τόσο πολύ ενθουσιαστεί με τον Κλουζό, αλήθεια, ψέματα ποιος ξέρει! Τις περίμενα καλύτερες τις διαβολογυναικες
 
Μια λεπτομέρεια για την Ρεβέκκα που τώρα διάβασα, ο Ολιβιέ ήθελε ως παρτενέρ του την Βίβιαν Λη ποτέ δεν χωνέψε την Φοντέιν και της το έδειχνε σε όλα τα γυρίσματα από την άλλη όμως ο Χίτσκοκ  ως μέγας ψυχολόγος το εκμεταλλεύτηκε αυτό διότι είδε την αμηχανία της Φοντέιν που της ταιριάζε γάντι στην απόδοση του ρόλου της ανιδεης παρθενας! Ο Χίτσκοκ είπε ψευδώς στην Φοντέιν πως κανείς δεν την χωνευε ούτε στο συνεργείο ούτε οι άλλοι συνάδερφοι της οπότε αυτή ήταν μαζεμένη και αμήχανη και ντροπαλή και έδωσε ρέστα στον ρόλο! Πια μετά την ταινία καθιερώνεται ως σταρ και όχι πια ως αδερφή της χαλιβαντ
 
Πίσω
Μπλουζα