Αγαπημένη ταινία του Άλφρεντ Χίτσκοκ (Alfred Hitchcock)

ys4LVnH.jpg
ys4LVnH.jpg

Πάω να πω τα νέα στην μαμά μου και επιστρέφω!!!! t1337.gif
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Χτες ειδα τον ''σιωπηλό μάρτυρα'' για πρωτη φορα και ήταν και η πρωτη ταινια που ειδα με την γκρεις :) να πω την αλήθεια περιμενα περισσότερο μυστηριο μιας και το θεμα, πολλα δωματια και διαμερίσματα, πολλοι ένοικοι, ανοικτα πορτοπαράθυρα και διαφανη τζαμια προσφερονταν για αρκετα περισσότερα/ επίσης το νοτοριους το ζευγαρι μου εβγαλε περισσότερο αισθησιασμο ! μονο στο τελος τρομαξα αλλα λιγάκι

καλα εδώ ο πρωταγωνιστης δεν πολυηθελε την πανεμορφη και αριστοκρατικοτατη συντροφο του λόγω του επαγγέλματος του γιατι την θεωρούσε πολύ μινιόν και πολύ τέλεια :) και η καημένη τον κυνήγαγε
 
Ωραίες οι δημοσκοπήσεις του φορουμ!

Ψήφισα την ταινία ''Τα πουλιά'', την είχα δει σε θερινό σινεμά...δεν είχα ξαναδεί ταινία του Χιτσκοκ ποτέ...ωραία ταινία ήταν...είχα τρομάξει όμως από την υπόθεσή της...
 
BETTY BOOP είπε:
Ωραίες οι δημοσκοπήσεις του φορουμ!
Ψήφισα την ταινία ''Τα πουλιά'', την είχα δει σε θερινό σινεμά...δεν είχα ξαναδεί ταινία του Χιτσκοκ ποτέ...ωραία ταινία ήταν...είχα τρομάξει όμως από την υπόθεσή της...
θερινο σινεμαδακι και χτιτσοκ είναι σκέτη απολαυση

λοιπον ειδα το βερτιγκο, απίθανη ταινια, απλά ευρηματική, απλά τέλια!!!!


το τέλος απίστευτο πραγματικά κανεις το μαντεψε;; γιατι είναι πλήρως ανατρεπτικο, δεν το περίμενα με τιποτα


η σκηνη που οι δυο ηρωες ζουν το παραμυθι τους και τον έρωτα τους με τα κύματα να σπάνε στα βραχια ατον κόλπο του σαν-φρατσισκο είναι από τις ωραιοτερες ερωτικές σκηνές στο παγκόσμιο σινεμα
:flower: κατα την γνωμη μου, λοιπον τον αισθησιασμό των παλιών ταινιων τίποτα δεν τον φτανει, πόσο λίγες οι συγχρονες ταινιες


νομιζω πως η ταινια αυτή ηταν καλυτερη από τον σιωπηλό μάρτυρα και πιο κλασσικος χιτσκοκ



 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καντε το Κουιζ του Αλφρεντ Χιτσκοκ. Δεν ειναι ιδιαιτερα δυσκολο και οταν το τελειωσετε, μπορειτε να το ξανακανετε απο την αρχη γιατι καθε φορα ξεκινα με νεες ερωτησεις.

Εγω παντως πηρα 10/10 αλλα ως φανατικη του μαιτρ, θα ηταν και ντροπη να ειχα λιγοτερο. :)
 
με τέσσερις ταινιες του μετρ μόνο στο ενεργητικό μου να το κανω η να περιμένω;:biglaugh:πολυ θα ηθελα να δω και τον χαρακτήρα της τζο που μου βγηκε στο προηγουμενο κουιζ
 
Από όλες όσες έχω δει μέχρις στιγμης το notorious, τον δεσμώτη και κάποιες άλλες προτιμώ φυσικά την rebeca που είδα χθες για πρώτη φορά και στηρίζεται και σε βιβλίο. Ή χημεία μεταξύ της ανιδεης, καλοσυνάτης φτωχής Φοντειν και του κοσμογυρισμενου Αριστοκράτη  Λορενς Ολιβιε με το " σκοτεινό " παρελθόν κανει για μένα την απόλυτη διάφορα. Και φυσικά υπάρχει και ή διαβολική οικονομος ή ψυχωσική γυνή με το σατανικό βλέμμα και μία " απλησίαστη Ρεβεκα που δεν βλέπουμε ποτέ!
 
Δεν έχεις διόλου άδικο !!! Εξαιρετική ομορφιά, με σκοτεινό ερωτισμό και θα κάνα πλήρη αντίθεσή με την μικρά.
 
Δυστυχως η πρωταγωνιστρια των πουλιων, δεν ειπε και τα καλυτεροτερα για τον μετρ, ειπε πως η σχεση τους ηταν κακοποιητικη και ασχημη

 
Δυστυχως η πρωταγωνιστρια των πουλιων, δεν ειπε και τα καλυτεροτερα για τον μετρ, ειπε πως η σχεση τους ηταν κακοποιητικη και ασχημη.
Αμα θελουμε τα πιστευουμε. Μπορει και να βαζει μπολικη σαλτσα η μαμα της Μελανι. Παντως στην κορη της εδωσε το ονομα της ηρωιδας των Πουλιων, του ρολου που την εκανε διασημη γιατι ως Μαρνι δεν συζητηθηκε τοσο.
 
Η σχεση τους εγινε ταινια με πρωταγωνιστρια την Σιεννα Μιλερ " the girl" , ετσι αποκαλουσε την Τιπι ο μετρ του σασπενς




Η χεντρεν λεει πως οταν ο Χιτσκοκ καταλαβε πως δν επροκειτο να του κατσει η ξανθια ευθραστη πρωταγωνιστρια του(Η ιδια λεει πως ο σκηνοθετης ειχε αδυναμια στις ξανθες, ευθραστες και αδυνατες πρωταγωνιστριες, δυσκολα διαλεγε μελαχροινες), ελευθερωσε αληθινα πουλια σε μια σκηνη και την τραυματισαν αληθινα , ενω στην προβα το εκανναν με ψευτικα της εκανε πολλα καψονια γενικα αληθεια , ψεματα, who knows
 
Tα 39 σκαλοπάτια είδα χθες μιας και υπάρχει ή ταινία ! Είναι του 35' , της φαίνεται, αποπνέει αυτόν τον παλιό ασπρομαυρο αερα και είναι εξαιρετική , κατασκοπευτικό δραμα  με πινελιές μαύρου χιούμορ αλλά διόλου βαρετή  ταινία και δω ακριβώς εγγυται και ή μεγαλοφυία του Χιτσκοκ! έκανε μια ταινία κατασκοπίας να είναι " ακρως ενδιαφέρουσα"  να τρέχει ή υπόθεση με γυναίκες βαμπ και έναν υπέροχο πρωταγωνιστή που μπλέκεται άθελά του σε μία μυστηριώδης υποθεση και για να μην τον κατηγορήσουν για φόνο οφείλει να την λύσει ενώ έχει πολύ λίγους συμμάχους στο πλευρό του. Και ενώ όλα δείχνουν να είναι εναντίον του εκείνος βγαίνει νικητής( το τέλος ήταν λίγο απότομο νομίζω το μόνο ελάττωμα της ταινίας αλλά είναι και του 35'μην το ξεχνάμε, την ξανθούλα όμως την " κέρδισε"  ο τυπος) . Ο αγνωστος ανθρωπος χωρίς δάκτυλο φοβερή εμπνευση ! Εμβληματικός ρόλος και φυσιογνωμια!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
H κυρία εξαφανίζεται. The Lady vanishes. Γυρισμένο πάνω σ' ένα τρένο. Φοβερό σασπένς και την είδα σε μια Α/Μ ρετρό τηλεόραση στην Κοζάνη.
Το τερματισες και μπραβο!
 
Θα ψηφίσω και εγώ Ψυχώ αλλά γιατι με στεναχωράτε και απουσιάζει η υπέροχη ᾽᾽Ρεβέκκα᾽᾽ και η ᾽᾽Ταβέρνα της Τζαμάικα᾽᾽ από τα βιβλία της Δαφνης ντυ Μωριέ; (οπως και ᾽᾽Τα πουλιά᾽᾽ που ειναι απο δικό της διήγημα). Αλλιώς θα ψήφιζα Ρεβέκκα με Λωρενς Ολιβιέ και Τζόαν Φοντέιν.

᾽᾽Χτες βράδυ ονειρευτηκα το Μάντερλει...᾽᾽. Τέλειο.
Ναι και γω μετά την Ρεβεκκα δύσκολα να ψηφιζα άλλη ταινία όχι πως δεν λατρεύω και το νοτοριους! Και τα 39 σκαλοπάτια με εξέπληξαν ευχαριστα, εξαιρετική ταινία παρά τα λίγα μέσα της εποχής δηλ.απολαυσα το κάθε της λεπτο αλλά σαν την Ρεβεκκα καμια πιστεύω αν και έχω μέλλον με τον Χιτσκοκ πολύ ακόμα. Θέλω να ψαξω και την συγγραφέα που αναφέρει εδώ ή Ντομενικα να βρω και τα βιβλία της.
 
Xθες το βραδυ ξαναειδα τη Θηλια για πολλοστη φορα. Ειναι η πιο αγαπημενη Χιτσκοκικη δημιουργια του αντρα μου και την παρακολουθησαμε μαζι, χωρις αυτο να σημαινει οτι τρελαινεται για Χιτσκοκ οπως εγω.

Ο Τζεημς Στιουαρτ ηταν παρα πολυ καλος στον ρολο του πανεξυπνου καθηγητη και αυτος ηταν και ο λογος που συνεργαστηκε με τον μαιτρ σε τεσσερις συνολικα ταινιες. Αυτη ηταν η πρωτη. Πολυ πειστικος στον ρολο του φοβισμενου και αδυναμου φοιτητη - δολοφονου και ο Φαρλεϊ Γκρεϊντζερ. Κι αυτος συνεργαστηκε ξανα με τον σκηνοθετη τρια χρονια αργοτερα στον Αγνωστο του Εξπρες.

Ο Τζων Νταλ υποδυθηκε τον εγκεφαλο της δολοφονιας, τον διανοουμενο, τον εξυπνο και δυνατο του φονικου ντουετου. Μετα τον Αντονι Περκινς για το Ψυχω, ο Τζων Νταλ ηταν η αμεσως επομενη καλυτερη επιλογη για ρολο σε ταινια του Χιτσκοκ. Ο ανθρωπος ηταν αποκαλυψη. Θεσπεσιος στον ρολο του, μακραν ο καλυτερος απο ολους τους ηθοποιους της Θηλιας. Εντελως ταιριαστος και ως εμφανιση και ως στυλ και ως ερμηνεια. Κι ομως, ο Χιτσκοκ δεν τον επελεξε ποτε ξανα για καμια απο τις επομενες ταινιες του.

Επειδη τα τελευταια χρονια ακουω διαφορα περι ομοφυλοφιλικης σχεσης αναμεσα στους χαρακτηρες των δυο δολοφονων, αυτο που θελω να πω ειναι οτι κατι τετοιο δεν φαινεται πουθενα και ουτε καν υπονοειται. Τα ιδια λεγονται και για τους χαρακτηρες της Ρεβεκκας και της πιστης της καμαριερας στην ομωνυμη ταινια του Χιτσκοκ και γενικα ο καθενας λεει ο,τι του καπνισει προσπαθωντας να διαστρεβλωσει υπεροχες, κλασικες δημιουργιες επειδη ετσι τον βολευει και επειδη ετσι επιβαλλει η νεα εποχη.

John Dall

image.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ναι για την rebeca έτσι διάβασα και γω διάφορες κριτικές που ήθελαν ερωτευμένη την οικονόμο με την πρώτη κυρα της. Κατά με ήταν απλή ψυχολογικη προβολή των θέλω της οικονομου που ήταν ασήμαντη τελειως και της ζωής που θα ήθελε να ζουσε πλάι σε έναν ευγενή την οποία είχε καταφέρει να ζήσει ή Ρεβεκκα και ήταν σαν να την ζούσε ή ιδια ( θα ήθελα να ήξερα την ηλικία του γοητευτικου Αριστοκράτη, μαντευω πως θα ήτανε γύρω στα 38/40 μία νομιζομενη ώριμη ηλικία για την εποχή εκείνη και ή Τζοαν  θα ήταν 22 με 23 ετών κοπέλα άπειρη σε αντιθεση με την ίσως έμπειρη 30 χρονη Ρεβεκκα για αυτό θέλω να διαβάσω το βιβλίο να δω τις σχέσεις εκ των έσω πιο πολύ). Για ομοφυλοφιλία έχει εννοηθεί και στην περσόνα του Μπεργκαν  μεταξύ των δύο γυναικών αλλά ουδεμια σχέση.
 
Πίσω
Μπλουζα