Επειδή τα ξέρω τα πράγματα εκ των έσωθεν... θα πρέπει να λάβετε υπόψην σας τα εξής...
Τις ταινίες δεν τις εκμεταλλεύεται μια ολόκληρη εταιρία με μετόχους.
Τις εκμεταλλεύεται ένας και μοναδικός κύριος. Ο κύριος Αντώνης Καρατζόπουλος, ο οποίος έχει την ηλικία του Κώστα Μητσοτάκη. Σε αυτή την ηλικία, η όραση και η αντίληψη ενός ανθρώπου, είναι μειωμένη.
Φυσικά και αυτό που κάνει στις ταινίες του είναι έγκλημα.
Δεν λέω είναι καλό το ψηφιακό τελεσινέ που κάνει.
Καλός ο καθαρισμός που κάνει στις κόπιες, αλλά το να προσθέτει πλάνα από την Αθήνα του σήμερα είναι έγκλημα.
Όπως εσείς έτσι κι εγώ έχω δει με τα μάτια μου ασπρόμαυρα πλάνα Θεσσαλονίκης που επάνω σε dissolve φαινόταν ένα καρτοτηλέφωνο της Ιντρακόμ. Επίσης με τα μάτια μου έχω δει ασπρόμαυρα ΠΡΟΣΦΑΤΑ πλάνα τραβηγμένα από τα Τουρκοβούνια (στο Γαλάτσι) που δείχνουν την Αθήνα (δήθεν ότι ήταν έτσι τη δεκαετία του 60).
Οι τίτλοι τέλους με τα παχιά γράμματα, είναι τουλάχιστον ελλεεινά.
Για παράδειγμα, χτες έβλεπα στην ΕΤ3 μια ταινία με τον Κωνσταντάρα (τι 30, τι 40, τι 50) και στο τραγούδι του τέλους έβαλε 4-5 φορές τα ίδια πλάνα, προκειμένου να περάσουν με ρολ οι ανούσιοι τίτλοι τέλους.
Η καημένη η μοντέρ που αναφέρετε παραπάνω δεν φταίει σε τίποτα. Δεν την ξέρω, αλλά είμαι βέβαιος πως, δούλευε σε μια εταιρία μοντάζ (δεν θυμάμαι τον ιδιοκτήτη) και η κοπελίτσα έβγαζε το ψωμί της. Αυτή είναι και η δουλειά του κάθε μοντέρ και όχι να επιβάλει το σωστό στον σκηνοθέτη. Κανονικά, με τόσες βλακείες που έχει ακούσει η χριστιανή, τώρα θα πρέπει να είναι στο Δρομοκαίτειο).
Αν, λοιπόν, ο κύριος Αντώνης της ζητούσε να περάσουν ελέφαντες μέσα από την οθόνη, η δουλειά της ήταν να βρει πλάνο και και το κάνει. Σίγουρα πάντως δεν ήταν δική της επιλογή όλο αυτό το τερατούργημα που βλέπουμε όλοι.
Τις ταινίες δεν τις εκμεταλλεύεται μια ολόκληρη εταιρία με μετόχους.
Τις εκμεταλλεύεται ένας και μοναδικός κύριος. Ο κύριος Αντώνης Καρατζόπουλος, ο οποίος έχει την ηλικία του Κώστα Μητσοτάκη. Σε αυτή την ηλικία, η όραση και η αντίληψη ενός ανθρώπου, είναι μειωμένη.
Φυσικά και αυτό που κάνει στις ταινίες του είναι έγκλημα.
Δεν λέω είναι καλό το ψηφιακό τελεσινέ που κάνει.
Καλός ο καθαρισμός που κάνει στις κόπιες, αλλά το να προσθέτει πλάνα από την Αθήνα του σήμερα είναι έγκλημα.
Όπως εσείς έτσι κι εγώ έχω δει με τα μάτια μου ασπρόμαυρα πλάνα Θεσσαλονίκης που επάνω σε dissolve φαινόταν ένα καρτοτηλέφωνο της Ιντρακόμ. Επίσης με τα μάτια μου έχω δει ασπρόμαυρα ΠΡΟΣΦΑΤΑ πλάνα τραβηγμένα από τα Τουρκοβούνια (στο Γαλάτσι) που δείχνουν την Αθήνα (δήθεν ότι ήταν έτσι τη δεκαετία του 60).
Οι τίτλοι τέλους με τα παχιά γράμματα, είναι τουλάχιστον ελλεεινά.
Για παράδειγμα, χτες έβλεπα στην ΕΤ3 μια ταινία με τον Κωνσταντάρα (τι 30, τι 40, τι 50) και στο τραγούδι του τέλους έβαλε 4-5 φορές τα ίδια πλάνα, προκειμένου να περάσουν με ρολ οι ανούσιοι τίτλοι τέλους.
Η καημένη η μοντέρ που αναφέρετε παραπάνω δεν φταίει σε τίποτα. Δεν την ξέρω, αλλά είμαι βέβαιος πως, δούλευε σε μια εταιρία μοντάζ (δεν θυμάμαι τον ιδιοκτήτη) και η κοπελίτσα έβγαζε το ψωμί της. Αυτή είναι και η δουλειά του κάθε μοντέρ και όχι να επιβάλει το σωστό στον σκηνοθέτη. Κανονικά, με τόσες βλακείες που έχει ακούσει η χριστιανή, τώρα θα πρέπει να είναι στο Δρομοκαίτειο).
Αν, λοιπόν, ο κύριος Αντώνης της ζητούσε να περάσουν ελέφαντες μέσα από την οθόνη, η δουλειά της ήταν να βρει πλάνο και και το κάνει. Σίγουρα πάντως δεν ήταν δική της επιλογή όλο αυτό το τερατούργημα που βλέπουμε όλοι.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: