Αλλοιώσεις σε ταινίες της Καραγιάννης-Καρατζόπουλος και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας ChristosM
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πάντως το ότι κάποια πλάνα είναι από την δεκαετία του '90 και όχι του 2000, δεν νομίζω ότι τα κάνει πιο ταιριαστά με τις ταινίες. Όπως πιστεύω ότι είναι άστοχο το σχόλιο, ότι μετά από χρόνια δεν θα ξεχωρίζει ο θεατής από ποια εποχή είναι. Σήμερα πχ καταλαβαίνουμε αν μια εικόνα είναι από το '50 ή το 70.
 
[edit] Για ότι θες πμ. Δε θα το κάνουμε σήριαλ το θέμα [edit]

(Συγγνώμη από τους υπόλοιπους για το off-topic, δε θα τρολλάρω άλλο)

Αφού λοιπόν δε σας αρέσουν οι αφορισμοί αλλά προτιμάτε να μιλάμε με στοιχεία (θα συμφωνήσω), θα σας παραθέσω ένα γεγονός και θα ήθελα ο κος Καρατζόπουλος (ή όποιος άλλος ξέρει) να απαντήσει:

Τέλη του '90 το περιοδικό TV Zapping κυκλοφόρησε σε βιντεοκασέτες (τις οποίες έχω στη διάθεση μου) περί τις 10 ταινίες της συγκεκριμένης εταιρείας στην αυθεντική τους μορφή, χωρίς πρόσθετες σκηνές ή εφέ και με τους αυθεντικούς φυσικά τίτλους. Οι κόπιες ήταν ά-ψο-γες, χωρίς το παραμικρό εμφανές πρόβλημα. Είναι δυνατόν λοιπόν 30 χρόνια μετά τα γυρίσματα οι ταινίες να μην έχουν κανένα κουσούρι και ξαφνικά από τα τέλη του '90 μέχρι το 2002 που ξεκίνησε η τηλεοπτική τους κατακρεούργηση να έγινε η καταστροφή του κόσμου;

Γι' αυτό δεν πείθομαι σε καμία περίπτωση από τις εξηγήσεις που δόθηκαν από τον κο Καρατζόπουλο (εκτός από τη φράση "για να μας αποφέρουν το καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα" που θεωρώ απολύτως ειλικρινή). Όσο για τις... μελλοντολογίες, αυτό είναι δουλειά μέντιουμ και πολιτικών...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το για να μας αποφέρουν το καλύτερο οικονομικά αποτέλεσμα, πως ακριβώς μεταφράζεται;
 
Σήμερα διάβασα κι εγώ την επιστολή του κ. Α. Καρατζόπουλου στο forum μας - να τον ευχαριστήσουμε για τον χρόνο του και την διάθεσή του για επικοινωνία.

Εντούτοις, θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες (ποιους, δηλαδή; όλους, διότι όλα τα μέλη του forum (και μή) δείχνουν να συμφωνούν σε αυτό) ότι πράγματι οι αλλοιώσεις στις ταινίες της Κ-Κ είναι το λιγότερο απογοητευτικές.

Θα σταθώ σε τρία posts που προηγήθηκαν για να θέσω κι εγώ τους δικούς μου προβληματισμούς επί του θέματος:

bambinella 100 είπε:
Στο Δεσποινις ετων 39 στο σημειο οπου βλεπουμε την καταχωρηση της αγγελιας για το συνοικεσιο, βλεπουμε ταυτοχρονα αγγελιες για μασαζ και αλλες υπηρεσιες παρομοιου τυπου. Αυτο τουλαχιστον, υπηρχε τροπος να το προσεξετε και να βαζατε διπλα αγγελιες συνοικεσιων...Για το Δημητρη μου, Δημητρη μου, δε χρειαζοταν να κολλαγατε μια ολογυμνη γυναικα στο ντους. Σας φαινεται φυσιολογικο για οικογενειακη ταινια του 1967 η οποια μαλιστα προβαλλεται τηλεοπτικα μερα μεσημερι και τη βλεπουν παιδια;...

Οσον αφορα ολες τις υπολοιπες ταινιες σας, καλο θα ηταν οι εικονες που μπαινουν στη θεση των παλιων να ειναι οσο το δυνατον πιο κοντα στο ετος κατα το οποιο γυριστηκε η καθε ταινια και οχι π.χ. να βλεπουμε στο Αγαπη μου παλιογρια, καρναβαλι του 2000 η σε ταινιες του '65 μοντελα αυτοκινητων που κυκλοφορουν ακομα και σημερα. Το ιδιο ισχυει και για τη μουσικη επενδυση των τιτλων. Δεν μπορει επι παραδειγματι να παιζει η μουσικη του Καπεταν Φαντης Μπαστουνι - 1968 στο Μια του κλεφτη - 1960. Ειναι εντελως ασχετη γιατι 8 χρονια μετα, τα μουσικα ακουσματα ειχαν αλλαξει τελειως. Αν θελατε να ειστε πειστικοι, ας βαζατε ενα τσα - τσα που το 1960 ηταν στις δοξες του.

Και κατι ακομη. Δεν εχω πειστει για το οτι οι οποιες παρεμβασεις σας εγιναν μοναχα εκει που ηταν απολυτως αναγκαιο. Παρακολουθωντας πολυ προσεκτικα τις ταινιες σας, μου δινεται η εντυπωση οτι σε πολλα σημεια ειχατε την αναγκη καλλιτεχνικου αυτοσχεδιασμου.
Να προσθέσω πως αν είχαν γίνει οι παρεμβάσεις με λίγη περισσότερη προσοχή (όπως αναφέρεται στα παραπάνω παραδείγματα), τότε η απογοήτευσή μας από το αποτέλεσμα δεν θα ήταν τόσο έντονη.

vasilismf είπε:
Η Graal σκαναρε σε 4K τις ταινίες (της Finos Film) και έκανε διορθώσεις μόνο σε χρώματα ήχο και λεκέδες του film. Ακόμα μπόρεσαν και διόρθωσαν ταινίες τις περιόδου 1940-1955
Αδυνατώ κι εγώ να κατανοήσω πώς κατάφερε η άλλη μεγάλη Ελληνική κινηματογραφική εταιρία να διασώσει παλαιότερες ταινίες αυτούσιες (της δεκαετίας του '40, δηλαδή παλαιότερες κατά μία 20ετία) και η Κ - Κ έπρεπε να τις αλλοιώσει.

drspiros είπε:
Τέλη του '90 το περιοδικό TV Zapping κυκλοφόρησε σε βιντεοκασέτες (τις οποίες έχω στη διάθεση μου) περί τις 10 ταινίες της συγκεκριμένης εταιρείας στην αυθεντική τους μορφή, χωρίς πρόσθετες σκηνές ή εφέ και με τους αυθεντικούς φυσικά τίτλους. Οι κόπιες ήταν ά-ψο-γες, χωρίς το παραμικρό εμφανές πρόβλημα. Είναι δυνατόν λοιπόν 30 χρόνια μετά τα γυρίσματα οι ταινίες να μην έχουν κανένα κουσούρι και ξαφνικά από τα τέλη του '90 μέχρι το 2002 που ξεκίνησε η τηλεοπτική τους κατακρεούργηση να έγινε η καταστροφή του κόσμου;
Έχω ακριβώς την ίδια απορία...

Να προσθέσω μόνο στο παραπάνω post ότι δύο περιοδικά κυκλοφόρησαν τις βιντεοκασέτες αυτές (ήταν το 1994-95 αν δεν απατώμαι) - το "TV Ζάπινγκ" (της Δ-Μ με γαλάζιο-μπλε εξώφυλλο) και το "7 Μέρες TV" (της Κ-Κ με κίτρινο-πορτοκαλί εξώφυλλο) - στο σύνολο 21 ταινίες, οι ακόλουθες:

1. ΓΑΜΟΣ ΑΛΑ... ΕΛΛΗΝΙΚΑ (1964)

2. Η ΓΥΝΗ ΝΑ ΦΟΒΗΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ (1965)

3. ΒΙΒΑ ΡΕΝΑ (1967)

4. Ο ΣΤΡΙΓΓΛΟΣ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΑΡΝΑΚΙ (1967)

5. ΚΡΙΜΑ... ΤΟ ΜΠΟΪ ΣΟΥ (1970)

6. Ο ΤΡΕΛΛΟΠΕΝΗΝΤΑΡΗΣ (1971)

7. ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ (1972)

8. ΤΙ 30... ΤΙ 40... ΤΙ 50... (1972)

9. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΣΠΑΓΕ ΠΛΑΚΑ! (1972)

10. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΠΑΛΙΟΓΡΗΑ (1972)

11. ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΟΣ ΤΡΕΛΟΣ ΑΕΡΟΠΕΙΡΑΤΗΣ (1973)

12. ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΧΑΒΟΥΖΑ (1978)

13. ΡΕΝΑ... ΝΑ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ (1980)

14. Η ΠΟΛΙΤΣΜΑΝΑ (1981)

+ οι ακόλουθες ταινίες της Αλίκης:

"Η μουσίτσα", "Η Αλίκη στο Ναυτικό", "Χτυποκάρδια στο θρανίο", "Η σωφερίνα", "Διπλοπεννιές", "Η κόρη μου η σοσιαλίστρια" και "Πονηρό θηλυκό κατεργάρα γυναίκα".

(ΣΣ Μην ξεχνάμε ότι οι δύο εταιρίες Δ-Μ και Κ-Κ ήταν ακόμα το 1994-95 δύο ξεχωριστές εταιρίες)

Οι κόπιες αυτές πραγματικά ήταν μια χαρά και χωρίς προβλήματα, όπως και οι κόπιες των ταινιών της Κ-Κ και της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης που προβάλλονταν από την Ελληνική τηλεόραση τη δεκαετία του '90.

Να κλείσω λέγοντας ότι είμαι ευτυχής που τις κόπιες των περισσοτέρων αγαπημένων μου ταινιών της Δ-Μ / Κ-Κ τις έχω ψηφιοποημένες στην αρχική τους μορφή (πριν τις παρεμβάσεις) και ότι μόνο στην αρχική τους μορφή εξακολουθώ να τις παρακολουθώ σήμερα...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
bernard.c είπε:
Να κλείσω λέγοντας ότι είμαι ευτυχής που τις κόπιες των περισσοτέρων αγαπημένων μου ταινιών της Δ-Μ / Κ-Κ τις έχω ψηφιοποημένες στην αρχική τους μορφή (πριν τις παρεμβάσεις) και ότι μόνο στην αρχική τους μορφή εξακολουθώ να τις παρακολουθώ σήμερα...
Ενταξει, δεν το συζητω Μπερναρ. Εισαι απο τους τυχερους.

Οχι πως οι ταινιες της συγκεκριμενης εταιριας μπορουν να συγκριθουν με τη μεγιστη, κατ' εμε, Φινος Φιλμ, αλλα ο,τι κι αν ειναι πρεπει να το λαμβανουμε στην αυθεντικη μορφη του. Κι εμεις και οι επομενες γενεες.

Μακαρι λοιπον να ειχαμε ολοι μας τη ιδια χαρα με εσενα. Στο κατω - κατω δε ζηταμε πολλα. Μονο το αυτονοητο.
 
Ευτυχώς που ο Νονός και ο Ε.Τ. ανήκουν σε άλλες εταιρείες, δεν τολμώ να φανταστώ τι θα μπορούσε να συμβεί σε περίπτωση που ήθελαν να κάνουν... τηλεοπτική προσαρμογή και να πάρουν η μία σκηνές από την άλλη!

Δίκιο έχει ο Bernard, αυτή ήταν η λίστα, νομίζω και το "Ένα βότσαλο στη λίμνη".
 
Τώρα θα με βάλει στο τριπάκι να συγκρίνω τις δύο βερσιόν από τις Διπλοπενιές.
 
Ελπίζω να θεωρήσετε εύλογη την ερώτηση που κάνω: εκτός από τις νέες σκηνές σε κάποιες ταινίες, τι άλλες πληροφορίες έχουμε για τη νέα αυτή μεταφορά, εννοώ τι scan/transfer πέρασαν, υποθέτω/ελπίζω από τα αρνητικά τους, τι διορθώσεις, κλπ.

Πιο πολύ με ενδιαφέρει η τύχη της Κάλπικης Λίρας (ξέρω ήδη για τις 2 χρωματισμένες σκηνές), που θεωρείται και είναι από τις καλύτερες του ευρωπαϊκού και παγκόσμιου κινηματογράφου. Είναι κρίμα, σίγουρα της αξίζει ένα transfer (στα 8K no less! όπως σε Cleopatra και Ben Hur) και restoration της προκοπής (αν δε έγινε τέτοιο πράμα δηλαδή).
 
Παιδια σιγουρα στους περισσοτερους απο εμας οι προσθηκες δεν φανηκαν πολυ επιτυχημενες.

Ομως για να προβει σε κατι τετοιο ο ιδιοκτητης τους, ισως ξερει κατι παραπανω.

Εκτιμησα παρα πολυ οτι ο ανθρωπος μπηκε στον κοπο να μας εξηγησει γεγονοτα που στο κατω-κατω δεν ηταν υποχρεωμενος να μας κοινοποιησει.

Και επειδη τοσα χρονια υπηρχε μια τριβη μας με κοσμο του καλλιτεχνικου χωρου, να πω οτι λιγοι μπηκαν σε τετοια διαδικασια.

Φιλε Σπυρο δεν ειναι θεμα δημοκρατικης ή μη θεωρησης απλα η προφυλαξη της κοινοτητος απο κακοτοπιες υπερεχει. Δεν αμφισβητω ουτε τις γνωσεις σου απλα εχουμε δει πολλα τοσα χρονια...
 
Επιμένω, δεν εδώ καταλάβει ακόμα ποιό το οικονομικό όφελος από την προσθήκη των σκηνών του 90.

Ευπρόσδεκτη κάθε απάντηση.
 
drspiros είπε:
[edit] Για ότι θες πμ. Δε θα το κάνουμε σήριαλ το θέμα [edit]
(Συγγνώμη από τους υπόλοιπους για το off-topic, δε θα τρολλάρω άλλο)

Αφού λοιπόν δε σας αρέσουν οι αφορισμοί αλλά προτιμάτε να μιλάμε με στοιχεία (θα συμφωνήσω), θα σας παραθέσω ένα γεγονός και θα ήθελα ο κος Καρατζόπουλος (ή όποιος άλλος ξέρει) να απαντήσει:

Τέλη του '90 το περιοδικό TV Zapping κυκλοφόρησε σε βιντεοκασέτες (τις οποίες έχω στη διάθεση μου) περί τις 10 ταινίες της συγκεκριμένης εταιρείας στην αυθεντική τους μορφή, χωρίς πρόσθετες σκηνές ή εφέ και με τους αυθεντικούς φυσικά τίτλους. Οι κόπιες ήταν ά-ψο-γες, χωρίς το παραμικρό εμφανές πρόβλημα. Είναι δυνατόν λοιπόν 30 χρόνια μετά τα γυρίσματα οι ταινίες να μην έχουν κανένα κουσούρι και ξαφνικά από τα τέλη του '90 μέχρι το 2002 που ξεκίνησε η τηλεοπτική τους κατακρεούργηση να έγινε η καταστροφή του κόσμου;

Γι' αυτό δεν πείθομαι σε καμία περίπτωση από τις εξηγήσεις που δόθηκαν από τον κο Καρατζόπουλο (εκτός από τη φράση "για να μας αποφέρουν το καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα" που θεωρώ απολύτως ειλικρινή). Όσο για τις... μελλοντολογίες, αυτό είναι δουλειά μέντιουμ και πολιτικών...
Tις εχω κι εγω αυτες τις βιντεοκασετες! Οντως η ποιοτητα τους ειναι αψογη! Αρα δεν μας πειθουν οι φτηνες δικαιολογιες... Κλασσικο παραδειγμα που μου'ρθε στο νου ειναι οι τιτλοι αρχης του "Ενας Τρελλος αεροπειρατης" με το Βουτσα: ΓΙΑΤΙ αλλαξαν οι τιτλοι? Αφου υπηρχαν! Δεν μπορει να καταστραφηκαν σε 5 χρονια!
 
Διάβασα όλες τις απόψεις καθώς κι αυτή του Κυρίου Καρατζόπουλου. Δεν έχω κανένα λόγο να μην πιστέψω ότι ο άνθρωπος προσπαθούσε για το καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτό όμως που δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα και νομίζω οι περισσότεροι ή όλοι εδώ στο φόρουμ, είναι γιατί δόθηκε έμφαση ΜΟΝΟ στο τεχνικό κομμάτι και την σωστή ροή της ταινίας για τον θεατή (ήχος κι εικόνα) και δεν δόθηκε η απαραίτητη προσοχή σε χρονιές, τοποθεσίες?.. Θα μπορούσα να προσπεράσω την οποιαδήποτε αντίρρησή μου στα ΄Ουράνια τόξα, στους διαφορετικούς χρωματισμούς κλπ΄αν ήταν μόνο αυτά!΄Αυτό που δεν μπορώ να προσπεράσω και να καταλάβω με τίποτα είναι το γιατί θα πρέπει να 'καλυφθεί' το οποιοδήποτε κενό ή απώλεια υλικού με σκηνή από.. 'πικάντικη' ταινία? ή γιατί η αγγελία στην ταινία ΔΕΣΠΟΙΝΙΣ ΕΤΩΝ 39 δεν επεξεργάστηκε κι αυτή ώστε να μην φαίνονται οι 'κουκλάρες που έρχονται στον χώρο μου΄?, όπως κι αυτή η σκηνή

attachment.php


από την ταινία ΣΑΝΤΑ ΤΣΙΚΙΤΑ που ειλικρινά δεν θέλω να την χαρακτηρίσω γιατί είναι σίγουρο ότι θα παρεκτραπώ! Μόνο μια έρωτηση: Αφού βρήκαμε ένα κηδειόχαρτο κι αφού το επεξεργαστήκαμε ηλεκτρονικά ώστε να εμφανίζεται το όνομα και το επίθετο του ΄συγγενή' ΚΩΣΤΑ ΦΑΓΚΡΗ, πόσο, μα πόσο δύσκολο ήταν να αλλάξουμε και την ημερομηνία του 2001? και κυρίως, πόσο δύσκολο ήταν να βρούμε ένα σωστό που να αφορά ΑΝΔΡΑ θανόντα κι ουχί ΓΥΝΑΙΚΑ? Πως αλλιώς να εξηγήσω ότι στο κηδειόχαρτο τον αγαπητό ΠΑΤΕΡΑ τον κλαίνε τα Παιδιά ΤΗΣ και τα Εγγόνια ΤΗΣ?

Λυπάμαι άλλα αυτό κι όλα τα προηγούμενα μου δίνουν κάθε δικαίωμα να σχηματίσω τη γνώμη ότι η επεξεργασία έγινε με το σκεπτικό (ακριβώς όπως κάποιος φίλος προανέφερε) 'Πολλοί θα το δούν, λίγοι θα το καταλάβουν' κι αυτό μόνο σεβασμό στον θεατή δεν δείχνει! Αυτή είναι η γνώμη μου, αυτά και τα συναισθήματά μου, και τα εξέφρασα όσο πιο κόσμια μπορούσα χωρίς να θέλω να προσβάλω κανέναν. Απλά, αν μπορούσαν να δοθούν κι απαντήσεις στα ερωτήματά μου θα το εκτιμούσα αφάνταστα!
 
Μην το ψάχνετε και πολύ το θέμα ρε παιδιά. [edit] Δε χρειάζονται χαρακτηρισμοί [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ξαναζεσταίνω το thread μετά από καιρό.

Τις τελευταίες 2-3 εβδομάδες, ο ΑΝΤ1 προβάλλει ταινίες με Λάμπρο Κωνσταντάρα.

Στους επεξεργασμένους τίτλους τέλους,αναφέρεται πως πρόκειται για ψηφιακή έκδοση.

Λέτε να τελειώνουμε με τις τηλεοπτικές εκδόσεις,και να ετοιμαζόμαστε για blu-ray?
 
Στη σωφερίνα που προβλήθηκε τις προάλλες, στο τέλος της ταινίας ίσως λείπει ένας διάλογος λίγων δευτερολέπτων ανάμεσα στη Βουγιουκλάκη και στον Αλεξανδράκη, στο αυτοκίνητο μετά τη λύση των παρεξηγήσεων. Λέω ίσως γιατί την ταινία την είχα πρωτοδεί πριν από περίπου τριάντα χρόνια και δεν είμαι σίγουρος αν ο διάλογος αυτός έγινε σʼ αυτήν την ταινία και αν έγινε και ανάμεσα σʼ αυτούς τους ηθοποιούς. Πιο συγκεκριμένα, όταν η Μαίρη είπε στο Νίκο πως ήθελε να τον κρατήσει σε αγωνία δώδεκα μέρες όσες ήταν και οι νύχτες στη Θεσσαλονίκη εκείνος της απάντησε πως μετά από όσα άκουσε στο δικαστήριο της είχε πει ψέματα ότι είχε συνάψει σχέση για να την κάνει να ζηλέψει . Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας μας διαφωτίσει.
 
oldgrcinfun είπε:
Πιο συγκεκριμένα, όταν η Μαίρη είπε στο Νίκο πως ήθελε να τον κρατήσει σε αγωνία δώδεκα μέρες όσες ήταν και οι νύχτες στη Θεσσαλονίκη εκείνος της απάντησε πως μετά από όσα άκουσε στο δικαστήριο της είχε πει ψέματα ότι είχε συνάψει σχέση για να την κάνει να ζηλέψει . Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό ας μας διαφωτίσει.
Αυτο ειναι κατι που απο μικρο παιδι παρακαλαγα να συνεβαινε καθε φορα που εβλεπα την ταινια.

Θεωρουσα τον Αλεξανδρακη πολυ προστυχο χαρακτηρα που πηγε κι εβγαλε τα ματια του με αλλη με το που ελειψε για λιγες μερες μακρια απο τη γυναικα του.

Και ηταν και νιοπαντρος!

Ελεγα πως θα ηταν ωραια αν τελικα στο σεναριο αποκαλυπτοταν πως ολα αυτα ηταν ενα μεγαλο ψεμα. Δυστυχως ομως δεν ακουσα τετοιο πραγμα ποτε, ουτε καν πριν απο την επεξεργασια της Σωφερινας. Οποτε μαλλον σε αλλη ταινια ακουσες τον εν λογω διαλογο.

Παρ' ολα αυτα, ας δουμε τι εχουν να πουνε και τα αλλα παιδια του φορουμ....

Ενας διαλογος περιπου σαν αυτον που αναφερεις υπαρχει, οπως θυμαμαι, στην ταινια Η χαρτοπαικτρα.

Ενω αρχικα φαινεται να προκυπτει εξωσυζυγικη σχεση μεταξυ Λαμπρου Κωνστανταρα και Λιλης Παπαγιαννη, λιγο πριν το τελος του εργου ο Κωνστανταρας λεει στη γυναικα του, Ρενα Βλαχοπουλου, πως δεν υπηρξε ποτε τιποτα αναμεσα σε εκεινον και στην ωραια γειτονισσα.

Ισως αυτη την ταινια να θυμασαι λοιπον....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Όχι, δεν πρόκειται για το διάλογο της χαρτοπαίκτρας. Πιθανόν να ήταν σε άλλη ταινία. Θα είχε όμως ενδιαφέρον αν μπορούσαμε να βρούμε το πρωτότυπο σενάριο από το θεατρικό του Ρούσσου 'Το πρώτο ψέμα' νομίζω πως λεγόταν, με βάση το οποίο έγινε η ταινία. Άλλος τρόπος για να δούμε σίγουρα τι έγινε στο τέλος θα ήταν αν κάποιος τηλεθεατής είχε γράψει την ταινία από την προβολή της στην τηλεόραση σε βίντεο πριν από 25-30 χρόνια. Όποιος μπορεί ας βοηθήσει.
 
Πραγματι, "Το πρωτο ψεμα" λεγεται το θεατρικο εργο πανω στο οποιο βασιστηκε το σεναριο της Σωφερινας.
 
Πίσω
Μπλουζα