Αναζήτησις (1972)

Kαι μονο που ειχε το ψυχολογικο προβλημα να μην πηγαινει με μια γυναικα δευτερη φορα, μου ειναι αρκετο για να τον σιχαθω.
χαχα ναιιι οκ ως προς αυτο, πλούσιος ήταν και βαριόταν εύκολα αλλά για σκεφθείτε κορίτσια να είστε εσείς η ΜΙΑ που θα τον ξανακάνει να πάει μαζί της...
 
Το συγκεκριμένο "φετίχ" του πρωταγωνιστή είναι το κλειδί της υπόθεσης ταινίας. Πρόκειται για ευρηματικό τρυκ του σεναριογράφου.
Αν δούμε τα σημερινά δεδομένα θα διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν άπειρες ενζενί (στην ουσία βί_____τες) που κάνουν τα πάντα για να τραβήξουν, έστω για μια νύχτα, την προσοχή των εύπορων ανδρών (τύπου Βεργή). Πόσο μπροστά ήταν ο 70s ελληνικός κινηματογράφος!!!
 
Το θέμα είναι αλλάζει αυτός ο άνδρας η είναι απλά μια ακόμα γυναικεία φαντασίωση ότι εσύ θα τον αλλάξεις.
 
Το θέμα είναι αλλάζει αυτός ο άνδρας η είναι απλά μια ακόμα γυναικεία φαντασίωση ότι εσύ θα τον αλλάξεις.
Μαλλον το δευτερο γιατι οι ανθρωποι αλλαζουν εξαιρετικα δυσκολα και μονο οταν πραγματικα το θελουν οι ιδιοι και οχι επειδη τους επιβαλλεται.
 
χαχα ναιιι οκ ως προς αυτο, πλούσιος ήταν και βαριόταν εύκολα αλλά για σκεφθείτε κορίτσια να είστε εσείς η ΜΙΑ που θα τον ξανακάνει να πάει μαζί της...
Ο χαρακτήρας της Έλενας ήταν μιας πολύ πλούσιας κοπέλας οπότε το έβλεπε και αυτή ως ερωτικό παιχνίδι.
 
Το θέμα είναι αλλάζει αυτός ο άνδρας η είναι απλά μια ακόμα γυναικεία φαντασίωση ότι εσύ θα τον αλλάξεις.
είναι απλά μια ακόμα γυναικεία φαντασίωση ότι εγώ είμαι η μία και μοναδική που τον άλλαξα χαχα
 
Ο χαρακτήρας της Έλενας ήταν μιας πολύ πλούσιας κοπέλας οπότε το έβλεπε και αυτή ως ερωτικό παιχνίδι.
η κοπέλα βαριόταν ομοίως και προσπαθούσε να φέρει λίγο σασπενς στη ζωή της...
 
η κοπέλα βαριόταν ομοίως και προσπαθούσε να φέρει λίγο σασπενς στη ζωή της...
Ε ναι ! Αν ήταν καμαριέρα σε κάνα ξενοδοχείο δεν θα είχε τέτοια όρεξη .
 
είναι απλά μια ακόμα γυναικεία φαντασίωση ότι εγώ είμαι η μία και μοναδική που τον άλλαξα χαχθ
Θα εφτυνες αίμα και για λίγο θα περνούσες καλά μέχρι να ξυπνήσει ξανά ο ορίτζιναλ εαυτος του
 
Τελευταία επεξεργασία:
 
Ο συντάκτης του άρθρου δεν πρέπει να έχει δει περισσότερα από τα 5 πρώτα λεπτά της ταινίας ή μάλλον καθόλου.
Η μπουρδολογία σε όλο της το μεγαλείο.
Σε πολλά ιντερνετικά site οι "συντάκτες" κολλάνε ότι βλακεία βρουν στο δίκτυο και κάνουν άρθρο από το τίποτα γεμάτο ανακρίβειες και θλιβερές κοτσάνες. 'Ακου cult αυτή η ταινιάρα. Το μυαλό του και μια λίρα του κόπανου. Γενικά η LIFO έχει πάρει εδώ και χρόνια την κάτω βόλτα.
 
Ο συντάκτης του άρθρου δεν πρέπει να έχει δει περισσότερα από τα 5 πρώτα λεπτά της ταινίας ή μάλλον καθόλου.
Η μπουρδολογία σε όλο της το μεγαλείο.
Σε πολλά ιντερνετικά site οι "συντάκτες" κολλάνε ότι βλακεία βρουν στο δίκτυο και κάνουν άρθρο από το τίποτα γεμάτο ανακρίβειες και θλιβερές κοτσάνες. 'Ακου cult αυτή η ταινιάρα. Το μυαλό του και μια λίρα του κόπανου. Γενικά η LIFO έχει πάρει εδώ και χρόνια την κάτω βόλτα.
Συμφωνώ με κάποια πράγματα που γράφει με αλλά καθόλου, καλτ δεν την θεωρώ όμως την ταινία
 
Εμενα μ' αρεσει που ο συντακτης του αρθρου νομιζει πως ο σκηνοθετης μεσω της ταινιας εκανε κοινωνικη και πολιτικη κριτικη.
Ηρεμησε, καλε μου. Για τον Ερρικο Ανδρεου μιλαμε. Οχι για τον Παντελη Βουλγαρη.
 
Εμενα μ' αρεσει που ο συντακτης του αρθρου νομιζει πως ο σκηνοθετης μεσω της ταινιας εκανε κοινωνικη και πολιτικη κριτικη.
Ηρεμησε, καλε μου. Για τον Ερρικο Ανδρεου μιλαμε. Οχι για τον Παντελη Βουλγαρη.
Εδώ τι να πω έχεις δίκιο απολυτο, πολλές φορές τα εξετάζουν τόσο πολύ τα πράγματα που τα υπεραναλυουν ενώ ο σκηνοθέτης μπορεί να μην το έχει καν υπόψη του.
 
Να το έχω ξαναβάλει , δεν θυμάμαι αλλά μια ακόμα φορά δεν βλαπτει
 
Νομίζω πως το άρθρο της lifo για την "Αναζήτησις" διυλίζει κυριολεκτικά τον κώνωπα. Δεν είναι λάθος αυτά που λέει το άρθρο περί ολιγαρχών και οικονομικών συνθηκών και διευκολύνσεων επί χούντας, αλλά ούτε κατά διάνοια δεν πιστεύω ότι ο Ερρίκος Ανδρέου και - ακόμα περισσότερο- ο Κλέαρχος Κονιτσιώτης (ο σεναριογράφος της ταινίας) ήθελαν να κάνουν συνειδητά κοινωνικό αιχμηρό σχόλιο. Ενδεχομένως το "σχόλιο" να τους βγήκε ασυνείδητα. Όσο για το cult status, γενικά δε νομίζω ότι η ταινία είναι εν γένει cult, αλλά κάποιες ατάκες της όμως (και ειδικά το "Ντζέενη....") σίγουρα έχουν περάσει και στη σφαίρα του cult. Για μένα η Αναζήτησις είναι ίσως η πιο ωραία ελληνική καλοκαιρινή ταινία (ωραίος συνδυασμός exploitation και αστυνομικής περιπέτειας, πασπαλισμένη και με δόσεις χιούμορ, και με ίσως το καλύτερο μουσικό soundtrack που έχει υπάρξει σε ελληνική ταινία), και επιπλέον ίσως από τς πολύ ελάχιστες ταινίες του "παλιού ελληνικού κινηματογράφου" που βγάζουν τόσο κυνισμό!
 
Πίσω
Μπλουζα