Αrcade conversions σε Αmiga

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Shinobi
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Πολύ απλά έβαζαν 2 πιτσιρικάδες με ταλέντο στο προγραμματισμό τους έδιναν κάποια data και τους έλεγαν σε 15 μέρες 8έλουμε το game :rolleyes:

Γιαυτό και κάποια conversion ήταν τόσο τραγικά χεχεχε...

Απλά καμία σχέση με το σημερινό επαγγελματισμό που έχουν οι εταιρείες.
 
Τα Coin-Op conversions που μας πλήγωσαν

Με την έλευση της Amiga πιστέψαμε ότι επιτέλους θα έχουμε ένα arcade στο σπίτι και θα παίζουμε πιστά arcade conversions, όχι όπως στους οκτάμπιτους που ήθελε φαντασία για να πεις ότι παίζεις το ίδιο παιχνίδι με αυτό των ηλεκτρονικών. Δυστυχώς η πράξη απέχει πολύ από τη θεωρία και ελάχιστες μεταφορές ήταν καλές και πιστές. Στην ουσία έπρεπε να περιμένουμε τις 16 Bit κονσόλες για να γίνει το όνειρο πραγματικότητα. Και δεν είναι ότι η Amiga δεν μπορούσε. Έχουμε πολύ όμοια παιχνίδια με αυτά των άθλιων conversions που αποδεικνύουν ότι ήταν δυνατό να έχουμε κάτι πολύ καλύτερο. To θέμα είναι ότι σε αντίθεση με τις κονσόλες που το conversion ενός παιχνιδιού το αναλάμβανε η ίδια εταιρία και έκανε σοβαρή δουλειά, στους home κάποια τρίτη εταιρία αγόραζε τα δικαιώματα και το έδινε σε κάποιον να κάνει μια βιαστική και μέτρια δουλειά. Βασίζονταν ότι θα πούλαγε μόνο από το όνομα, εν ολίγοις μιλάμε για τρελές αρπαχτές. Άσε που πολλά ήταν μεταφορές από τον ST οπότε δεν εκμεταλλεύονταν το hardware της Amiga.

Ποια conversions σας απογοήτευσαν; Με ποια παιχνίδια την "πατήσατε" και αγοράσατε ένα παιχνίδι γιατί σας άρεσε το ηλεκτρονικό ενώ το παιχνίδι για Amiga δεν βλεπόταν; Ποια conversions ήταν φωτεινές εξαιρέσεις (υπήρχαν και καλές μεταφορές); Τι εναλλακτικό καλό παιχνίδι υπήρχε στην Amiga για να πνίξουμε τον πόνο μας (κάτι σαν μεθαδώνη :P );

Παράδειγμα 1ο: OutRun

To arcade

 
Θυμαμαι οταν πρωτοειδα σε Pac Man σε 2600...απαλευτο :(

Γινοταν καλυτερο? Δεν ειμαι σιγουρος...το remake δεν με επεισε


Επισης χαλι μαυρο ηταν το Pac Land στον Spectrum.

Γινοταν καλυτερο? Ναι
 
Ωχ... ανοιξες θεμα τωρα. Μπορω να γραψω σελιδες σε αυτο, για αμιγκα παντα.

Cabal δεν ειχε καθολου την δευτερη πιστα, με το υποβρυχιο για τελικο εχθρο

1943 μπορουσε να ηταν καλυτερο, τα power-up μερικες φορες ηταν αορατα

Raiden θα μπορουσε να κυκλοφορησει και να μην μεινει μονο στο demo που υπαρχει. Το mega typhoon το αποδειξε

θα γραψω για καμια 20αρια ακομα οταν εχω χρονο.

Στις κονσολες επισης ειναι απειρα, αλλα ας ξεκινησουμε με την Α500.
 
mike είπε:
Στις κονσολες επισης ειναι απειρα, αλλα ας ξεκινησουμε με την Α500.
Ναι και στις κονσόλες είναι πάρα πολλά αλλά τουλάχιστον είχαν και πολλά καλά. Δυστυχώς για Amiga τα καλά conversions ήταν μετρημένα στα δάχτυλα. :(
 
To περιεργο ειναι οτι το Karnov δεν με χαλασε στον Spectrum...το εχω ομως ακομα απωθημενο να εβλεπα ενα port στην Amiga

Ασχημο και το Nemesis!
 
θυμαμαι οτι μου ειχε αρεσει αρκετα το pang οπως και τα wonderboy in monsterland, toki, mortal kombat και street fighter. Αντιθετως δεν μου αρεσαν τα double dragon, shinobi οπως ειπαν αρκετοι.
 
Κι εγώ είχα ανοίξει παλιά ένα παρόμοιο θέμα

http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?12001-Conversions-%E3%E9%E1-%E3%DD%EB%E9%E1-(%E7-%FE%F1%E1-%F4%EF%F5-%ED%E5%EA%F1%EF%E8%DC%F6%F4%E7)

Για Amiga/ST ότι πιο τραγικό έχω δει ήταν το Tiger Road, δουλειά από πραγματικούς "lamers" κατά το λεγόμενο, πρέπει να χρησιμοποιεί ανάλυση 240χ160 α λα gameboy advance, 15 χρώματα, πολύ μικρά sprites και φυσικά τελείως unplayable για να δέσει το γλυκό.

Ένα παιχνίδι που μου άρεσε στα ηλεκτρονικά κατακρεουργήθηκε πραγματικά.

tiger_road_05.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μεγάλες απογοητεύσεις ήταν τα Double Dribble, Bomb Jack, UN Squadron, Ghouls 'n Ghosts και όλα, μα ΟΛΑ, τα παιχνίδια ποδοσφαίρου.
 
Oντως, έχουν ανοιχθεί αρκετά παρόμοια θέματα. :)

Iσως να ταιριάζει να μείνει ξεχωριστό, αν μιλήσουμε αποκλειστικά για Amiga ports ? (άλλωστε ο Leon το άνοιξε στο Amiga subforum, και απ' ότι κατάλαβα και απο το post, αναφέρεται μόνο σε Amiga...).

Kαι πάλι βέβαια, το θέμα δύσκολα εξαντλείται. :)

Θα αναφέρω λίγους τίτλους, ενδεικτικά, απο games που είχα παίξει σε amiga (κάποια "τότε", και κάποια αργότερα, μέσω εξομοίωσης) :

Conversions που μου άρεσαν είναι (μεταξύ άλλων) και παιχνίδια όπως: Commando, Ghosts n' Goblins, Arkanoid, Toki, Mortal Kombat (που ανέφερε και ο Τzehos), Saint Dragon, Smash TV, Ikari Warriors.

Σε αυτά που -δεν- με εντυπωσίασαν (και πιστεύω πως θα μπορούσαν να δουλευτούν καλύτερα σε Αmiga) συμπεριλαμβάνονται και τα: Renegade, Tiger Road (που ανέφερε και ο Σινόμπι), Street Fighter II, AfterBurner, Black Tiger, Thunder Blade... - Κυρίως επειδή ήταν πιό αργά, και είχαν μία "clunky" αίσθηση στα controls (ξέρετε τι σημαίνει να παίζεις Renegade στην Amiga, και να διαπιστώνεις πως το απολάμβανες περισσότερο στον Amstrad ? :D ). Μερικά απο τα παραπάνω είχαν και "θέμα" με τα μειωμένα χρώματα, σε σημείο που να χτυπάει αρκετά άσχημα στο μάτι. (αναγνωρίζω βέβαια πως στην Amiga είχαμε και την υπόθεση με τα ports απο ST)

Βέβαια, θα μου πείτε, κάποια απο αυτά είναι αρκετά "απαιτητικά" (π.χ. Afterburner), αλλά η Amiga είχε δείξει ότι βρισκόταν σε καλό δρόμο, με παιχνίδια όπως π.χ. το Unreal (θυμάστε την ωραία 3D κίνηση; ).

Eχω φυσικά αφήσει πάμπολλους τίτλους απ' έξω. Για πείτε γνώμη και για παιχνίδια όπως: Ninja Spirit, R-Type, Final Fight, Gauntlet II, Dragon Breed, Flying Shark, Chase H.Q., Buggy Boy, Strider, Atomic Robo-Kid, Golden Axe, LED Storm, Operation Wolf... (...εγώ δεν την παλεύω :D )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επισης κακες μεταφορες ηταν τα double dragon (ολα) και το Dragon Ninja (ή Bad Dudes).

Δεν νομιζω να πρεπει να αναφερθουμε στις καλες μεταφορες, ηταν πραγματικα εκατονταδες.

Και επισης καποια παιχνιδια που ηταν ηδη "απλα" οπως το commando, δεν ειναι τοσο κακες μεταφορες, απλα τα αυθεντικα δεν ειναι τοσο εντυπωσιακα.
 
Ας εστιάσουμε στις "πατάτες¨λοιπόν!!!

Διαφωνώ για το double dragon II & III! Μια χαρά ήταν! Το 3 μάλιστα ήταν σχεδόν ίδιο!

Το dragon ninja το ευχαριστήθηκα περισσότερο σε 6128 από κάθε άλλη έκδοση! Μετριότατο στην αμίγκα!

Για το outrun δεν έχω να πω κάτι παραπάνω...ήταν αίσχος και αρπαχτή!

Ghost and ghouls μέγιστη απογοήτευαη όπως άλλωστε και το tiger road που αναφέρθηκε!

Αντίθετα θεωρώ μέτρια προς καλό τα cabal και shinobi!

Επίσης θεωρω μέτριο το operation thunderbolt ειδικά μετά το wolf που ήταν άριστο κονβέρσιον!

Μεγάλη πατάτα ήταν και το altered beast και ίσως και το chase hq! Συμφωνώ και για την κακή έκδοση του 1943 όπως επίσης και για την μετριότητα του super wonderboy!

Κακά ήταν επίσης τα shadow dancer & shadow warriors!

Έχω ξεχάσει πολλά...
 
mike είπε:
Επισης κακες μεταφορες ηταν τα double dragon (ολα) και το Dragon Ninja (ή Bad Dudes).
Με πρόλαβες! Το Double Dragon είναι η χειρότερη μεταφορά arcade που'χω παίξει ποτέ. Μόνο η μουσική της πρώτης πίστας έχει μεταφερθεί αυτούσια, όμως δεν την ακούς όσο παίζεις την πίστα αυτή αλλα... στην εισαγωγική οθόνη! Μετά το παιχνίδι είναι απαράδεκτο, με ελάχιστους ήχους, χωρίς μουσική, σχεδόν σιωπηλό. Ο ήχος του κακού όταν χάνει, ακούγεται σαν να κάνει κάποιος εμετό. Δεν υπερβάλλω, παίξτε το και θα καταλάβετε αμέσως.

Βρήκα κι ενα βιντεάκι για να ακούσετε αυτό που εννοώ :D :D


Για μένα τα καλύτερα conversions είναι τα R-Type, Operation Wolf, Pacmania και Rainbow islands. Ειδικά τα 3 τελευταία είναι σχεδόν ίδια. Το Operation wolf παίζεται με το ποντίκι που προσομειώνει το Lightgun και είναι πολύ εθιστικό. Τα υπόλοιπα που αναφέρεις, δεν τα πολυθυμάμαι.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολυ καλες μεταφορες μπορω να γραψω τουλαχιστον 100, ας εστιασουμε στις πατατες, και σιγουρα το double dragon ειναι μια απο αυτες.

Αλλα αυτη η χαρακτηριστικη μουσικουλα απο το coin-op μου εχει μεινει στο μυαλο, την τραγουδαω καμια φορα, εκπληκτικη! Και στην αμιγκα υπαρχει φυσικα, αλλα οπως ειπε και ο Rygar το παιχνιδι ειναι απαισιο και τα εφφε ειναι πραγματικα "εμετου".
 
Απογοήτευση για εμένα ήταν το strider και το altered beast τα είδα και μετά στο megadrive φίλου από τις αξιοπρεπείς conversions ήταν τα golden Axe ,Shadow dancer , bubble bobble και pang κατά τη γνώμη μου.

strider amiga 500 strider sega megadrive

http://www.youtube.com/watch?v=HylaMDvN7rs

 
Leon είπε:
Σόρρυ έψαξα πολύ λίγο πριν ποστάρω (τις πρώτες 1-2 σελίδες μόνο). #) Αν μπορεί κάποιος moderator να το κάνει merge με αυτό http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?589-%C1rcade-conversions-%F3%E5-%C1miga που είναι το ίδιο thread στην ουσία.
Fixed! :)

Αν πέσει και τίποτα άλλο σχετικό στην αντίληψή σου, pls pm me να τα φτιάξω!

(P.S. Τα μηνύματα θα αυτοκαταστραφούν σε 5....4....3....2...)
 
billy είπε:
Σε αυτά που -δεν- με εντυπωσίασαν (και πιστεύω πως θα μπορούσαν να δουλευτούν καλύτερα σε Αmiga) συμπεριλαμβάνονται και τα: Renegade, Tiger Road (που ανέφερε και ο Σινόμπι), Street Fighter II, AfterBurner, Black Tiger, Thunder Blade... - Κυρίως επειδή ήταν πιό αργά, και είχαν μία "clunky" αίσθηση στα controls

Για πείτε γνώμη και για παιχνίδια όπως: Ninja Spirit, R-Type, Final Fight, Gauntlet II, Dragon Breed, Flying Shark, Chase H.Q., Buggy Boy, Strider, Atomic Robo-Kid, Golden Axe, LED Storm, Operation Wolf... (...εγώ δεν την παλεύω :D )
Το Street Fighter II και το After Burner δεν με χάλασαν κιόλας. Μια χαρά τα έλιωσα και τα δύο, αξιοπρεπή θα τα έλεγα, σίγουρα όχι arcade perfect, αλλα μια χαρά playable, τουλάχιστον τότε όπως είπα τα ξεζούμισα κανονικότατα.

Για τα υπόλοιπα, το R-Type, Final Fight, Chase H.Q, Golden Axe, Atomic Robo-kid τα βρήκα πολύ καλά και playable. Ειδικά το R-Type και το Golden Axe θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά ports για τα δεδομένα της εποχής. Τα υπόλοιπα ίσως όχι και τόσο, ειδικά το Ninja Spirit μου είχε σπάσει τα νευρα, πολύ παλούκι, τελικά πέταξα τη δισκέτα απο το μπαλκόνι (το έχω κάνει με αρκετά παιχνίδια αυτό, πρέπει να τα θυμηθώ να φτιάξω λίστα)
 
Πίσω
Μπλουζα