Διαφημιστικά ελληνικών ταινιών

274.jpg
274.jpg
 
Αν οι γυναίκες που θα την έκριναν ήταν η Μαρία Φωκά από τη μία και η Τασσώ Καββαδία από την άλλη, δεν τη βλέπω καλά την αγνή γυναικεία καρδιά.

Πώς και λείπει "το αϊδόνι της Θεσ/νίκης ΘΑΛΕΙΑ" από το σετάκι?
 
Για ποια ταινία μιλάει άραγε το διαφημιστικό;;; Γιατί ταινία με τον τίτλο "Ανοιχτοί λογαριασμοί" νομίζω δεν υπάρχει καταγεγραμένη...

 


283.jpg
283.jpg
 
Τόσο βαρετό σκάκι έπαιζε το ζεύγος που πήγε κει κρεμάστηκε ο άλλος αντί να κάθεται να τους βλέπει? (Αν και λιγότερο πειστικό απαγχονισμένο πτώμα δεν νομίζω να έχει υπάρξει)
 
Aυτοι οι αναισθητοι παλι που ο αλλος πηγε και κρεμαστηκε μπροστα τους και σκεφτονται μονο την παρτιδα τους;

Λετε να το εκανε για να τους τραβηξει την προσοχη;
 
Ίσως παίζουν για να αποφασιστεί ποιος θα τον ξεκρεμάσει
 
Ταινία sex 100% με τη Μέμα Σταθοπούλου;;; Μπαρούφα μου φαίνεται αλλά και πάλι όπως στο προηγούμενο , ταινία με τέτοιο τίτλο δεν υπάρχει...

 


292.jpg
292.jpg
 
Καλα, η Ελλας απο ποτε βρισκεται σε κριση και επρεπε να ξεχαστουμε; :)
 
Ίσως αναφέρεται στην πρώτη πετρελαϊκή κρίση του 1973.

Ε, μωρέ, θα ήταν η Σταθοπούλου με κάποιο τολμηρό μπικίνι, η Ντάλι με λίγο περισσότερη τολμηρή εμφάνιση, θα είχαν μπόλικα φιλιά, καμια σκηνή κρεββατιού με τα σεντόνια πάντα στην κατάλληλη θέση να κρύβουν ό,τι έπρεπε να μείνει κρυφό, και να το το 100% σεξ.

Άλλο με μπερδεύει εμένα. Και αυτή και η προηγούμενη με τον κρεμασμένο κρεμανταλά λένε "Έτοιμη στα κουτιά - Άδεια στο χέρι", δηλαδή η ταινία ήταν ήδη γυρισμένη. Άρα γιατί δεν παίχτηκε ποτέ? Εκτός αν παίχτηκε με άλλο όνομα.
 
Φυσικά ούτε με τέτοιο τίτλο υπάρχει ελληνική ταινία...

 


301.jpg
301.jpg
 
Τελικά μήπως δεν ήταν "Έτοιμη στα κουτιά - Άδεια στο χέρι" αλλά απλώς "Άδεια τα κουτιά"?

Κάποτε τις γλάστρες βλέπω τις έλεγαν μπουκέτο...
 
Η ταινία "Σεξ και έγκλημα στην Ομόνοια" δεν είναι άλλη από το "Έγκλημα στην Ομόνοια", αστυνομικό του 1963 με την Γκέλυ Μαυροπούλου και τον Ανδρέα Μπάρκουλη και θέμα μια υπόθεση αρχαιοκαπηλείας. Το εν λόγω φιλμ δεν έχει ούτε μια σκηνή γυμνού.

Το "Οι επικίνδυνοι σε νυχτερινές αποστολές" είχε πρωτοβγεί με τον τίτλο "Οι επικίνδυνοι" το 1964. Κοινωνική περιπέτεια με τη Μέμα Σταθοπούλου, τον Θάνο Λειβαδίτη, τον Μάνο Κατράκη και την Γκιζέλα Ντάλι, με ελάχιστο γυμνό.

Είναι προφανές ότι το γραφείο εκμετάλλευσης "Κάντια Φιλμ" αγόρασε αυτές τις ταινίες και προσπάθησε να τις κυκλοφορήσει σε επανέκδοση ως "ταινίες σεξ". Είναι προφανές επίσης ότι απευθυνόταν σε άσχετους θεατές, διότι όλοι οι προναφερθέντες ηθοποιοί τέτοιου είδους δεν γύρισαν ποτέ (εκτός από την Γκιζέλα Ντάλι). Άλλα αντί άλλων...
 
Οι ταινίες μιλούν για κρίση(; ). Η λύση στην κρίση δηλαδή είναι οι ταινίες σεξ; Τύφλα να'χει ο Γκουζγκούνης.
 
Εκτός βέβαια αν μιλούσε για κρίση στον εμπορικό κινηματογράφο, ο οποίος ουσιαστικά κατέρρευσε στα μέσα των 70'ς με την επικράτηση της τηλεόρασης. Τώρα κατά πόσον αυτή η κρίση μπορούσε να αντιμετωπιστεί με ξαναζεσταμένες ταινίες που αριθμούσαν πάνω από 10ετία ζωής, ας μην το συζητάμε. Αυτές είχε η Candia Film, αυτές πρότεινε.
 
Τι ανοησίες θεέ μου! Λες και ο Περεσιάδης ήταν σκηνοθέτης/σεναριογράφος ("Η καλύτερη ταινία του Σπυρ. Περεσιάδη")

Όσο για το μουστάκι του κυρίου Τουλιάτου (που μάλλον για τούφα μαλλί της Θεοφίλου μοιάζει) μου θυμίζει ένα ψεύτικο μουστάκι που είχα φορέσει εγώ όταν έπαιζα τον οπλαρχηγό του Μεσολογγίου Ραζηκότσικα σε παράσταση του Δημοτικού. Το ίδιο πειστικό είναι.

Τι θα πει "θα ανοίξη νέους ορίζοντες σε εισιτήρια"?
 
Μη μου πείτε ότι ο Dimitri Pari ήταν ο Τζέιμς Πάρις διότι θα μου έρθει ταμπλάς.

Αν το παιδί μου ήταν σαν το κοριτσάκι της φωτογραφίας, θα τους έλεγα να το κρατήσουν, δεν το θέλω πίσω. Ο Καΐλας τουλάχιστον ήταν χαριτωμένο αγοράκι.

Πάντως στους χαρακτηρισμούς δεν κάνανε οικονομία. Δεν είχαν ακούσει την παροιμία για τα πολλά κεράσια και το μικρό καλάθι?
 
Πίσω
Μπλουζα