Διαφημιστικά ελληνικών ταινιών

Ωχ Παναγία μου, σε τι παραγωγές έχανε τα λεφτά του ο άνθρωπος...
 
Το συγκρότημα Julio Zara καμία σχέση με τα σημερινά Zara?:what:
 
Τα έχανε τα λεφτά του ή τα έβγαζε? Κακόγουστες ταινίες με τερτιμμένες υποθέσεις και χοντροκομμένα αστεία, αλλά είχαν αρκετή επιτυχία νομίζω
 
403.jpg
403.jpg
 
Μια που μιλάμε για ταινίες μεγάλης "εμπορικότητος", η ταινία έκοψε 78652 εισιτήρια, κοντά στο 1/10 της αντίστοιχης "Αλίκης" εκείνης της χρονιάς. Φυσικά, για σήμερα θα ήταν μέχρι και όνειρο, όταν ο Αγγελόπουλος με το "Λιβάδι" έκοψε τα μισά...Άρα η εμπορικότητα δεν είναι και τόσο ανέκδοτο στην αφίσα (και φυσικά, σε εποχές προ TV) - η ποιότητα φυσικά, εξυπακούεται...
 
Πρώτη φορά βλέπω το "μπριόζος" σε αρσενικό. Συνήθως το χρησιμοποιούσαν για γυναίκες, "μπριόζα". Ίσως βέβαια να το κάνανε αρσενικό για πλάκα λόγω Αγκόπ, πώς λέμε "ο γλάστρος"
 
Μ' αρέσουν οι ζωγραφισμένες άσπρες και μαύρες γραμμές που "βελτιώνουν" τη φωτό. Μόνο που στο χέρι του πρωταγωνιστή δίνουν την εντύπωση ότι έχει βρώμικα νύχια.

Ιδέα μου ή η ταινία χαρακτηριζόταν από άπειρα διπλά σύμφωνα?

Σόκκαλη, Καττέρης, Κοκκόλης, Φυσσούν, Παππάς (και ακατάλληλον και ελληνικος)

Νότης Μαυρουδής στη μουσική? Δεν νομίζω ότι θα ήθελα να τη δω την ταινία, αλλά να την ακούσω θα το ήθελα.
 
Τέτοια ταινία δεν υπάρχει , τώρα ποια ταινία εννοεί το διαφημιστικό...ο Θεός και η ψυχή του... :xm:

 


430.jpg
430.jpg
 
Αντιπαραβάλλοντας τις ταινίες σκηνοθεσίας Παναγιώτη Κωνσταντίνου στις οποίες έπαιζε ο Βλάχος, βρίσκω τις εξής:

 


Ορφανή στους Πέντε Δρόμους (
1964)


Αργυρώ: Η Προδομένη Τσελιγκοπούλα (
1968)


Μαριώ: Η Κατατρεγμένη Βοσκοπούλα (
1969) (προφανώς ο σκηνοθέτης περνούσε τη βουκολική του περίοδο εκείνα τα χρόνια)


Η Μεγάλη Ανάσταση (
1969)


Αδούλωτη Ράτσα (
1969)


Εξι Διεστραμμένες Ζητούν Δολοφόνο (
1976)

Λογικά, από τον τίτλο, πρέπει να πρόκειται για μεταδικτατορική επανέκδοση της "Μεγάλης Ανάστασης" (η λέξη "προλετάριος" στον τίτλο και τα 7ψήφια τηλέφωνα δείχνουν μέσα 70'ς το νωρίτερο, και οι 6 διεστραμμένες δεν ήταν τόσο διεστραμμένες ώστε να ασχολούνται με προλετάριους (*)) Εδώ η υπόθεση της "Μεγάλης Ανάστασης"


Οι άνθρωποι του λιμανιού παίρνουν υπό την προστασία τους τον μικρό Θανάση [Χρήστος Νέγκας], που έμεινε μόνος στον κόσμο. Ο Παναγής τον έχει σαν αδελφό του και αναλαμβάνει τα έξοδα, για να μπορέσει να μάθει γράμματα. Πράγματι μετά από χρόνια ο Θανάσης είναι τελειόφοιτος της ιατρικής περνώντας τα μαθήματα με άριστα. Στην γειτονιά τους έρχεται να μείνει η φτωχή εργάτρια Βασιλική [Δώρα Σιτζάνη]. Σύντομα η Βασιλική και ο Θανάσης θα ερωτευθούν.


Ο Βλάχος αναφέρεται ως "Παντελής", υποθέτω είναι ο Παναγής της ιστορίας.

(*) Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό να βάλω εδώ και τη σύνοψη των 6 διεστραμμένων, που όπως βλέπετε είναι μια ιστορία βγαλμένη από τη ζωή και τα καθημερινά προβλήματα του προλεταριάτου:

Ο επιχειρηματιας Πoλ (Γιαννης Κανδηλας) και η γυναικα του Μιρελλα (Τινα Σπαθη), κανουν διακοπες σε μια παραθαλασσια βιλα, μαζι με την Νανσυ που εργαζεται στην εταιρεια του Πολ, και το συζυγο της Γιωργο (Ανεστης Βλαχος), που ειναι ο εραστης της Μιρελλας. Μαζι τους μενει και η Αλεξια (Άντα Βαρθολομαιου), προστατευομενη της Μιρελλας, που οδηγει στη βιλα το νεαρο πλανοδιο, Μισελ (Κλεο Ζαμιδης). Ανα δυο, οι ενοικοι της βιλας αρχιζουν να συνωμοτουν: η Νανσυ κι ο εραστης της Μισελ, σχεδιαζουν να σκοτωσουν το Γιωργο, ο Πολ προτεινει στο Γιωργο να σκοτωσει το Μισελ, ο Γιωργος αξιωνει απο τη Νανσυ να κοιμηθει με τον Πολ, για να καλυψει μια καταχρηση του, η Αλεξια πειθει την ερωμενη της Μιρελλα οτι ο Μισελ εχει ερθει για να τη σκοτωσει, η Μιρελλα επιχειρει να πεισει την κατατρομαγμενη Νανσυ να σκοτωσει τον Πολ, ο Γιωργος ξελογιαζει την Αλεξια με σκοπο να την εμπλεξει στη δολοφονια του Μισελ, η Μιρελλα δινεται στον Μισελβ¦ Μετα την αποκατασταση μιας διακοπης ρευματος, που διελυσε ενα ξεφρενο, ερωτικο παρτυ, ανακαλυπτεται το πτωμα της Αλεξιας, που εχει δολοφονηθει με το ψαρομαχαιρο του Πολ. Οι υποψιες πεφτουν στον Μισελ, αλλα ενοχος ειναι η Μιρελλα, που ηθελε να ξεπαστρεψει τη Νανσυ, για να κανει δικο της το Μισελ. Μολις βρισκει την ευκαιρια, επανορθωνει το λαθος της, αλλα ο Μισελ την απορριπτει, εγκαταλειποντας την μονη της στην αμμουδια, διπλα στο αψυχο κορμι της Νανσυς.




Εγώ βέβαια μετράω μόνο τρεις διεστραμμένες (Σπάθη, Βαρθολομαίου και "Νάνσυ") και δεν καταλαβαίνω και γιατί χαρακτηρίζονται και διεστραμμένες για ένα ψιλολεσβιακό, αλλά οι άλλες 3 του τίτλου ποιες είναι?

_______________________________

Όλα τα στοιχεία από το site cine.gr
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
elephadas είπε:
Ο επιχειρηματιας Πoλ (Γιαννης Κανδηλας) και η γυναικα του Μιρελλα (Τινα Σπαθη), κανουν διακοπες σε μια παραθαλασσια βιλα, μαζι με την Νανσυ που εργαζεται στην εταιρεια του Πολ, και το συζυγο της Γιωργο (Ανεστης Βλαχος), που ειναι ο εραστης της Μιρελλας. Μαζι τους μενει και η Αλεξια (Άντα Βαρθολομαιου), προστατευομενη της Μιρελλας, που οδηγει στη βιλα το νεαρο πλανοδιο, Μισελ (Κλεο Ζαμιδης). Ανα δυο, οι ενοικοι της βιλας αρχιζουν να συνωμοτουν: η Νανσυ κι ο εραστης της Μισελ, σχεδιαζουν να σκοτωσουν το Γιωργο, ο Πολ προτεινει στο Γιωργο να σκοτωσει το Μισελ, ο Γιωργος αξιωνει απο τη Νανσυ να κοιμηθει με τον Πολ, για να καλυψει μια καταχρηση του, η Αλεξια πειθει την ερωμενη της Μιρελλα οτι ο Μισελ εχει ερθει για να τη σκοτωσει, η Μιρελλα επιχειρει να πεισει την κατατρομαγμενη Νανσυ να σκοτωσει τον Πολ, ο Γιωργος ξελογιαζει την Αλεξια με σκοπο να την εμπλεξει στη δολοφονια του Μισελ, η Μιρελλα δινεται στον Μισελβ¦ Μετα την αποκατασταση μιας διακοπης ρευματος, που διελυσε ενα ξεφρενο, ερωτικο παρτυ, ανακαλυπτεται το πτωμα της Αλεξιας, που εχει δολοφονηθει με το ψαρομαχαιρο του Πολ. Οι υποψιες πεφτουν στον Μισελ, αλλα ενοχος ειναι η Μιρελλα, που ηθελε να ξεπαστρεψει τη Νανσυ, για να κανει δικο της το Μισελ. Μολις βρισκει την ευκαιρια, επανορθωνει το λαθος της, αλλα ο Μισελ την απορριπτει, εγκαταλειποντας την μονη της στην αμμουδια, διπλα στο αψυχο κορμι της Νανσυς.


Xάθηκα στο ποιος είναι ποιος.... :xm:
 
Στόχος, γράψανε. Άρα δεν το είχαν κατορθώσει ακόμη. Τουλάχιστον είχαν το γνώναι εαυτούς.
 
Πίσω
Μπλουζα