Leon
RetroNuts!
- Joined
- 27 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 2.119
- Αντιδράσεις
- 1.059
Πριν βγουν οι 3D accelerators για παιχνίδια η κακομοίρα η CPU αναλάμβανε όλο το βάρος του rendering των τρισδιάστατων κόσμων. Πολύγωνα, texture mapping, shading, όλα από τον επεξεργαστή (και γιαυτό ήθελες CPU τούμπανο για να απολαύσεις το παιχνίδι στο φουλ). Παρόλα αυτά οι προγραμματιστές κατάφεραν να κάνουν θαύματα που μας άφησαν με το στόμα ανοικτό. Κάποια από αυτά τα παιχνίδια απέκτησαν επίσημα patches για να γίνεται το rendering από την κάρτα γραφικών, κάποια τα ανέλαβαν οι fans και τώρα μπορούμε να τα παίζουμε σε σύγχρονα συστήματα όπου γίνεται η χρήση των μοντέρνων GPUs και κάποια έμειναν ως έχουν. Ας επικεντρωθούμε στα τελευταία που ήταν "άτυχα" αλλά φυσικά μπορούμε να μιλήσουμε και για τα υπόλοιπα.
Μερικά που με εντυπωσίασαν.
FPS: Terra Nova: Strike Force Centauri
Πολύ πρωτοποριακό squad bases tactical FPS με υπέροχο rendering εξωτερικών χώρων (τότε τα περισσότερα FPS ήταν σε εσωτερικούς χώρους λόγω των περιορισμών του hardware της εποχής). Παρά το γεγονός ότι βγήκε το '96 δεν απέκτησε ποτέ έκδοση για Windows ούτε και υποστήριξη για τις 3D κάρτες γραφικών της εποχής (όπως έγινε πχ με το GLQuake). Μάλλον γιατί δυστυχώς δεν έγινε εμπορική επιτυχία.
Μερικά που με εντυπωσίασαν.
FPS: Terra Nova: Strike Force Centauri
Πολύ πρωτοποριακό squad bases tactical FPS με υπέροχο rendering εξωτερικών χώρων (τότε τα περισσότερα FPS ήταν σε εσωτερικούς χώρους λόγω των περιορισμών του hardware της εποχής). Παρά το γεγονός ότι βγήκε το '96 δεν απέκτησε ποτέ έκδοση για Windows ούτε και υποστήριξη για τις 3D κάρτες γραφικών της εποχής (όπως έγινε πχ με το GLQuake). Μάλλον γιατί δυστυχώς δεν έγινε εμπορική επιτυχία.