Ευρωπαϊκά "κονσολάδικα"παιχνίδια

Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Leon είπε:
Οταν προσπαθούσαν να μιμηθούν όμως τα Ιαπωνικά παιχνίδια, φαίνονταν πολύ δεύτερα.
Δεν το εχεις καταλαβει σωστα, δεν προσπαθουσαν να αντιγραψουν τα ιαπωνικα παιχνιδια, προσπαθουσαν να αντιγραψουν τα platforms γιατι αυτα ηταν της μοδας τοτε. Οχι μονο στην amiga, αλλα και στις κονσολες, αφου τα πλατφορμς πουλαγαν οι εταιριες ζητουσαν παραγωγη πλατφορμς, ειτε για amiga, ειτε για SNES ειτε για MD, ετσι ειναι το μαρκετινγκ. Οτι εγινε μετα στα pc, οπου τα FPS εβγαιναν κατα εκαττονταδες.

Και εαν στην amiga υπαρχουν 20 αντιγραφες πλατφορμς, στις κονσολες υπηρχαν 100 αντιγραφες πλαφορμς, αυτα πουλαγαν αυτα εφτιαχναν. Και εμενα δεν με ενοχλουν τα 90 χάλια πλατφορμς απο τα 100 στις κονσολες, υπαρχουν και τα υπολοιπα καλα 10, προτιμω 90 χάλια και 10 καλα, παρα καθολου. Μην πω οτι θελω και τα 90 αντιγραφες/χάλια, μπορει καποιο να μου αρεσει τελικα. Καλυτερα περισσοτερα παιχνιδια παρα λιγοτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ θα ήθελα να σχολιάσω κάτι για το Superfrog. Δεν ξέρω αν είναι καλό παιχνίδι (αφού ελάχιστα το έχω παίξει) και μπορεί όντως να έχει καλό gameplay. Αλλά ας μην το συγκρίνουμε με τα καλά platforms των κονσολών όσων αφορά τα γραφικά. Το Superfrog δεν φτάνει ούτε τα εντυπωσιακά παιχνίδια στην Amiga, let alone στις κονσόλες. Πολύ επαναλαμβανόμενο art σε foreground, background, μικρά sprites και καθόλου parallax scrolling. Αυτό αν έβγαινε σε κονσόλα, στα γραφικά τουλάχιστον θα έπαιρνε 2/5.
 
mike είπε:
Δεν το εχεις καταλαβει σωστα, δεν προσπαθουσαν να αντιγραψουν τα ιαπωνικα παιχνιδια, προσπαθουσαν να αντιγραψουν τα platforms γιατι αυτα ηταν της μοδας τοτε. Οχι μονο στην amiga, αλλα και στις κονσολες, αφου τα πλατφορμς πουλαγαν οι εταιριες ζητουσαν παραγωγη πλατφορμς, ειτε για amiga, ειτε για SNES ειτε για MD, ετσι ειναι το μαρκετινγκ. Οτι εγινε μετα στα pc, οπου τα FPS εβγαιναν κατα εκαττονταδες.

Και εαν στην amiga υπαρχουν 20 αντιγραφες πλατφορμς, στις κονσολες υπηρχαν 100 αντιγραφες πλαφορμς, αυτα πουλαγαν αυτα εφτιαχναν. Και εμενα δεν με ενοχλουν τα 90 χάλια πλατφορμς απο τα 100 στις κονσολες, υπαρχουν και τα υπολοιπα καλα 10, προτιμω 90 χάλια και 10 καλα, παρα καθολου. Μην πω οτι θελω και τα 90 αντιγραφες/χάλια, μπορει καποιο να μου αρεσει τελικα. Καλυτερα περισσοτερα παιχνιδια παρα λιγοτερα.
Ναι απλά είναι κάποια είδη παιχνιδιών που οι τότε game developers δεν κατανοούσαν οπότε δεν έκαναν καλές αντιγραφές. Πάρε παράδειγμα τα Fighting Games. ΝΟΜΟΣ: από τότε που βγήκε το Street Fighter 2 και μετά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΑ ΔΥΤΙΚΑ FIGHTING GAMES . Κάτι που ισχύει ακόμα και σήμερα. Απλά οι δυτικοί δεν το έχουν το είδος. Τι να κάνουμε; Ε θες να σε πάω στην κακή αντιγραφή του Street Fighter, το Body Blows;

Και τα 2D platform games εκείνης της εποχής ανήκουν σε αυτή την κατηγορία (πάλι με ελάχιστες εξαιρέσεις). Ακόμα και το Donkey Kong Country αν του βγάλεις τα γραφικά θα δεις ότι είναι ένα καλούτσικο platformer αλλά υπερεκτιμημένο. Απλά όλοι έπαθαν πλάκα με τα prerendered graphics. Υπάρχουν πολύ καλύτερα platformers στο SNES.
 
Τα Mortal Kombat δυτικά δεν θεωρούνται? Οκ το πρώτο δεν ήταν πολύ καλό αλλά το 2ο το θεωρώ πολύ κοντά στο SF2 σε ποιότητα (στις κονσόλες). Και σήμερα προτιμώ το Mortal Kombat 9 (το 10 δεν μου άρεσε) παρά οτιδήποτε Ιαπωνικό με ναζιάρικα κοριτσάκια κλπ να παλεύουν με κάτι γίγαντες πχ. Ακόμα και το SF4-5 το θεωρώ κατώτερο από το MK9 (εγώ).
 
Imgema είπε:
Τα Mortal Kombat δυτικά δεν θεωρούνται? Οκ το πρώτο δεν ήταν πολύ καλό αλλά το 2ο το θεωρώ πολύ κοντά στο SF2 σε ποιότητα (στις κονσόλες). Και σήμερα προτιμώ το Mortal Kombat 9 (το 10 δεν μου άρεσε) παρά οτιδήποτε Ιαπωνικό με ναζιάρικα κοριτσάκια κλπ να παλεύουν με κάτι γίγαντες πχ. Ακόμα και το SF4-5 το θεωρώ κατώτερο από το MK9 (εγώ).
Ναι τα Mortal Kombat και τα λοιπά δυτικά παιχνίδια αυτού του στυλ δεν μου αρέσουν καθόλου και τα θεωρώ κατώτερα από τα πολύ βαθύτερα Ιαπωνικά παιχνίδια. Εντάξει με το 5 η Capcom μας τα χάλασε. Το κορυφαίο της σειράς παραμένει το Third Strike κατά τη γνώμη μου.
 
Imgema είπε:
Εγώ θα ήθελα να σχολιάσω κάτι για το Superfrog. Δεν ξέρω αν είναι καλό παιχνίδι (αφού ελάχιστα το έχω παίξει) και μπορεί όντως να έχει καλό gameplay. Αλλά ας μην το συγκρίνουμε με τα καλά platforms των κονσολών όσων αφορά τα γραφικά. Το Superfrog δεν φτάνει ούτε τα εντυπωσιακά παιχνίδια στην Amiga, let alone στις κονσόλες. Πολύ επαναλαμβανόμενο art σε foreground, background, μικρά sprites και καθόλου parallax scrolling. Αυτό αν έβγαινε σε κονσόλα, στα γραφικά τουλάχιστον θα έπαιρνε 2/5.
Ισως να δικαιολογησαι επειδη δεν το εχεις παιξει. Τεχνικα :

Το παιχνιδι ειναι full screen και overscan στα 320 X 256 (= 81.920 pixels, αν και το overscan ειναι 256 εως 512 αναλυση οποτε ακομη περισσοτερα) ενω τα αντιστοιχα πλατφορμς π.χ σε ΣΝΕΣ ειναι 256 Χ 240 (= 61440 πιξελς) δηλαδη περιπου 33% περισσοτερα πιξελς. Kαλα θα απαντησω εγω τι να τα κανεις τα παραπανω πιξελς εαν δειχνουν αηδιες, απλα αναφερω τα τεχνικα χαρακτηριστικα. Το παιχνιδι δεν διαθετει parallax scrolling, γενικα το background δεν διαθετει πολυ κινηση, μονο καποια μικρα animated backgrounds. Τα χρωματα ειναι σταθερα 32, το συνηθισμενο νουμερο στα 16μπιτ. Οκ μπορει η αμιγκα να βγαζει 4096 ταυτοχρονα και το SNES 256 ταυτοχρονα, αλλα συνηθως τα 32 χρησιμοποιουσαν. Θα το εχεις καταλαβει αλλωστε επειδη τα περισσοτερα κοινα παιχνιδια MD και SNES εχουν περιπου τα ιδια χρωματα, ασχετα οτι το ενα εβγαζε 256 και το αλλο 64. Γενικα δεν εχεις τα γραφικα του fire&ice ή του mrnutz, θα ελεγα οτι ειναι απλα ομορφα. Η μουσικη ειναι κλασικη ψηφιοποιημενη και εχει και ομιλια. Αυτο που δεν μπορεις να δεις σε κανεναν emulator (ειτε amiga, ειτε MD κτλ) ειναι κατα ποσο το παιχνιδι κομπιαζει σε δυσκολα σημεια. Οταν λεει smooth 360 degree scrolling το εννοει, δεν πεφτει ειναι ομαλοτατο. Με λιγα λογια τα γραφικα δεν ειναι εντυπωσιακα, ειναι απλως καλα, αλλα δεν παρουσιαζουν ποτε κομπιασμα οπως γινεται σχεδον σε ολα τα platforms οταν κινειται ο χαρακτηρας γρηγορα ή εχεις πολλα sprites. Μια μικρη συγκριση με το κορυφαιο για εμενα, sonic : δεν εχει τα πολυχρωμα γραφικα του sonic, δεν εχει το κινουμενο background του sonic, δεν εχει την συνεχομενη ταχυτητα του sonic μονο σε μερικα σημειο παει γρηγορα. Αλλα δεν εχει ποτε τα slowdown του sonic, ουτε θα χασεις τοσες φορες οσες στο sonic και θα σε βγαλει να παιξεις τα ιδια. Γενικα θεωρω το sonic το καλυτερο platform γενικα και καλυτερο απο το superfog, αλλα στο gameplay προτιμω το superfog και θα σου πω γιατι.

Επειδη το superfrog το ξερω καλα, θα ελεγα πολυ καλα, τοσο που εχω βρει κατι στην εκδοση cd32 που δεν εχει αναφερθει ποτε, θα σου πω ενα πραγμα για το παιχνιδι: αγαπηθηκε γιατι εχει 100% ισορροπημενο gameplay. Δεν εχει πολυ δυσκολα σημεια που θα βριζεις, οταν χανεις ειναι γιατι εκανες ΕΣΥ λαθος, οχι γιατι αυτο που σου ζηταει ειναι πραγματικα δυσκολο.Η δυσκολια ειναι σωστα αυξανομενη και γενικα το gameplay του δεν ειναι ποτε εκνευριστικο, οπως στα περισσοτερα γνωστα platforms. Οταν θες να παιξεις ενα διασκεδαστικο πλατφορμ οπως καποιος στην ηλικια μου που δεν εχει ορεξη στην μιση ωρα που θα παιξει να ριξει 30 καντηλια, θα παιξει superfrog γιατι ειναι δικαιο και δεν θα σου βγει η καταραμενη σφηγκα εκει που δεν την περιμενεις και θα χασεις και θα θες να σπασεις την κονσολα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αλλο ένα πολύ καλό δυτικό fighting ήταν και το Mace the Dark Age. Αν και δεν κινούταν με την ίδια χάρη όπως τα Vitrua Fighter ή Tekken, σαν gameplay και γραφικά μου άρεσε πιο πολύ, είχε και 100% 3D επίπεδα με πολλές λεπτομέρειες στα background αλλά και μέσα στην "αρένα" όπως υψώματα και εμπόδια που είχανε ρόλο στην μάχη, σε μερικές πίστες υπήρχαν ακόμα και παγίδες.

Αλλά γενικά τα Ιαπωνικά 3D fighting ποτέ δεν μου άρεσαν. Eνώ το animation πχ ήταν πάρα πολύ ρεαλιστικό, έβλεπες να πηδάνε οι μαχητές 5 μέτρα, να προσγειώνονται σιγά σιγά λες και είναι στην σελήνη ή να είναι στον αέρα ο ένας και να κάνει γκελ στα χτυπήματα του άλλου λες και είναι μπαλόνι. Πριν βγει το Soul Calibur γενικά δεν μου άρεσαν καθόλου τα Ιαπωνικά 3D fighters.

Mike:

Δεν αντιλέγω καθόλου στο ότι μπορεί να είναι καλό, ίσως και καταπληκτικό παιχνίδι. Οπως είπα δεν το έχω παίξει πάνω από 10 λεπτά και δεν μπορώ να κρίνω gameplay αλλά το έχω δει όμως να το παίζουν και απλά κρίνω τα γραφικά. Θεωρώ ότι στην Amiga έχουμε δει πιο εντυπωσιακά πράγματα.

Οσο για τα χρώματα, νομίζω είχε ειπωθεί και σε παλιότερο topic ότι στις κονσόλες μπορείς να χρησιμοποιείς όλα τα χρώματα που βγάζουν και ταυτόχρονα να έχεις ταχύτητα, parallax, πολλά sprites κλπ. To Vectorman πx ξεπερνάει ακόμα και τα 64 χρώματα του Mega Drive με διάφορες τεχνικές και ταυτόχρονα είναι από τα πιο εντυπωσιακά 16bit games που υπάρχουν. Στην Amiga, για να χρησιμοποιήσεις τα 4096 χρώματα σε όλη την οθόνη, αλλάζεις mode, πρέπει να θυσιάσεις ένα σωρό άλλα πράγματα, δεν μπορείς να τα έχεις μαζί με ταχύτητα, πολλά sprites, parallax, κλπ. Αυτή η δυνατότητα πιο πολύ χρησιμοποιείται για στατικές εικόνες/φωτογραφίες.

Edit: Τα slowdown στο Sonic 1 ήταν μόνο όταν έχανες τα δαχτυλίδια αλλά στα Sonic 2, 3 κλπ, το διορθώσανε αυτό και είχαν και καλύτερα ακόμα γραφικά.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Imgema είπε:
Αλλο ένα πολύ καλό δυτικό fighting ήταν και το Mace the Dark Age. Αν και δεν κινούταν με την ίδια χάρη όπως τα Vitrua Fighter ή Tekken, σαν gameplay και γραφικά μου άρεσε πιο πολύ, είχε και 100% 3D επίπεδα με πολλές λεπτομέρειες στα background αλλά και μέσα στην "αρένα" όπως υψώματα και εμπόδια που είχανε ρόλο στην μάχη, σε μερικές πίστες υπήρχαν ακόμα και παγίδες.
Δεν μου άρεσε το Mace, ήταν της σχολής Mortal Kombat. To μόνο δυτικό fighter (λέω για παλιά, τώρα ίσως να υπάρχουν και άλλα) που είχε ένα ενδιαφέρον ήταν το Fighter's Destiny αλλά φυσικά δεν έφτανε με τίποτα τα Ιαπωνικά. Ένα που μπορεί να είναι πολύ καλό αλλά δυστυχώς δεν το πρόλαβα (βγήκε τέλη '95 και οι δεκαεξάμπιτες κονσόλες είχαν δώσει τη θέση τους στο Playstation) είναι το Weaponlord. Δεν ξέρω αν θα έχω την υπομονή να κάτσω να το μάθω τώρα γιατί δείχνει απίστευτα περίπλοκο και δεν μοιάζει πολύ με άλλα συστήματα. Πιθανότατα hidden gem για SNES/Mega Drive.
 
Imgema είπε:
Οσο για τα χρώματα, νομίζω είχε ειπωθεί και σε παλιότερο topic ότι στις κονσόλες μπορείς να χρησιμοποιείς όλα τα χρώματα που βγάζουν και ταυτόχρονα να έχεις ταχύτητα, parallax, πολλά sprites κλπ. To Vectorman πx ξεπερνάει ακόμα και τα 64 χρώματα του Mega Drive με διάφορες τεχνικές και ταυτόχρονα είναι από τα πιο εντυπωσιακά 16bit games που υπάρχουν. Στην Amiga, για να χρησιμοποιήσεις τα 4096 χρώματα σε όλη την οθόνη, αλλάζεις mode, πρέπει να θυσιάσεις ένα σωρό άλλα πράγματα, δεν μπορείς να τα έχεις μαζί με ταχύτητα, πολλά sprites, parallax, κλπ. Αυτή η δυνατότητα πιο πολύ χρησιμοποιείται για στατικές εικόνες/φωτογραφίες.
Κανεις δεν ειπε οτι δεν γινεται ! Απλα οι προγραμματιστες οταν εφτιαχναν ενα παιχνιδι για διαφορα φορματς, συνηθως χρησιμοποιουσαν τα ιδια γραφικα, ετσι π.χ. οταν εφτιαχναν ενα παιχνιδι για ΣΝΕΣ συνηθως εβαζαν λιγοτερα απο 256 χρωματα, ωστε να μπορουν να εχουν τα ιδια γραφικα και στο MD. Γενικα στα 16μπιτ το συνηθισμενο νουμερο ειναι τα 32 χρωματα. Και ειναι υπεραρκετα να κανεις θαυματα. Και τεχνικες για περισσοτερα πραγματα ειχαν ολα τα μηχανημα, π.χ. το MD ειχε σε μερικα παιχνιδια τα εξτρα χρωματα στα background που ηταν παρομοια με τα χρωματα που εβγαζε το παιχνιδι σε amiga, και το MD δεν εχει τον blitter της αμιγκα που τα εφτιαχνε. Oπως και η amiga δεν ειχε πολλα hardware sprites, αλλα στο SWIV εμφανιζονται 100 sprites ταυτοχρονα, τα κινουσε ο copper. Τρυκ υπαρχουν και εχουν αναφερθει, διαβασε για μερικα στην αμιγκα : http://www.codetapper.com/amiga/sprite-tricks/
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και εδώ να κάνω μια παρένθεση με αφορμή το post του 1@mike[/USER]. Πολλοί gamers έχουν μια εμμονή με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που είναι μια πιο geeky εκδοχή του γνωστού όρου graphics whore. Και εγώ ανήκω σε αυτή την κατηγορία και πολλές φορές εντυπωσιάζομαι με το τι πετυχαίνουν οι προγραμματιστές. Αλλά τι να το κάνεις άμα το παιχνίδι δεν είναι καλό; Οκ, είναι καλό ως demo αλλά εδώ κρίνουμε gameplay. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Team 17 ήξερε να προγραμματίζει για την Amiga αλλά τα παιχνίδια τους είναι από μέτρια εώς κακά. Τι να κάνουμε; (Εντάξει είπαμε το Alien Breed ήταν διασκεδαστικό ιδίως στο two player, και το Worms φυσικά που όμως είναι παιχνίδι τρίτου, αλλά τα άλλα παιχνίδια τους είναι μάπες).

 
Εγω ειμαι ακριβως το αντιθετο, δεν με ενδιαφερουν τα τεχνικα χαρακτηριστικα, εγω ο ιδιος εγραψα "τι να κανεις τα παραπανω πιξελ εαν δειχνουν αηδιες" και "με 32 χρωματα γινονται θαυματα". Το ζουμι ειναι στο απο κατω που γραφεις. Εγω δεν βρισκω καποιο παιχνιδι της ΤΕΑΜ17 που να ειναι κακο, το alien breed πολυ καλο, το project-x εξαιρετικο αλλα δυσκολο, το all terrain racing το εχω λιωσει, το body blows καλυτερο απο το SF2 της amiga, το quak ειχε πολυ γελιο και ηταν ευχαριστο -αν και μια απο τα ιδια, το worms για μενα απλα ενδιαφερον αν και δεν μου εκανε κλικ, το superfrog θεωρειται κλασικο, το overdrive το εχω παιξει πολυ αλλα το αντικατεστησε το all terrain racing, το assassin μου ηταν αδιαφορο, το F17 challenge το επαιξα πολυ, για το stardust τα λογια ειναι περιττα, τα μπιλιαρδακια τους μια χαρα ηταν, ισως το μονο που δεν μου αρεσε αν και το εχω παιξει πολυ ειναι το full contact.

To ζουμι ειναι οτι καθε ανθρωπος τα βλεπει οπως θελει, εσενα δεν σου αρεσει κανενα, εμενα μου αρεσουν σχεδον ολα.
 
Βασικά το θέμα είναι European vs Japanese game design. Οπότε είναι κατά πολύ και θέμα γούστου αν και σίγουρα υπάρχουν αρκετά πράγματα που είναι αντικειμενικά.

Καταρχήν το ότι οι ευρωπαίοι developers δεν είχαν πρωτότυπες ιδέες σε platform ή σε shoot em up. Θα αναφέρω το Alpha Waves ως παράδειγμα για platform και το Black Hornet ως παράδειγμα για shoot em up. Φυσικά σε shoot em up, θα μπορούσα να συνεχίσω επί ώρες γιατί μου αρεσούν αρκετα, αλλά θα αναφέρω το SWIV και το Violator ως δύο πραγματικά καλά shoot em up και φυσικά το αγαπημένο μου παιχνίδι για το Battle Squadron HostBox (ε την amiga ήθελα να πω).

Κατά δεύτερον από Ευρωπαίους σχεδιαστές παιχνιδιών έχει βγεί εκπληκτικό game design και story telling. Ας δούμε λίγο το Another World που πέρα του τεχνικού επιτεύγματος των γραφικών του, σου μεταφέρει μια εκπληκτική ιστορία χωρίς τα manga cutscenes που συνήθως είναι πιο βαρετά και από το να βλέπεις μπογιά να στεγνώνει. Κατ εμέ είναι ο σχεδιαστικός πρόγονος του Half life. Το ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το πως έχει ταιριάξει τo Narration με το Game Mechanics το οποίο ακόμα και σήμερα είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί.

Τέλος, δεν μπορώ να σου πω για τα RPG, αλλά εκείνα τα πρώτα χρόνια αναπτύχθηκαν δύο σχολές για το πως θα μπορούσες να μεταφέρεις αφήγηση σε παιχνίδι. Τα JRPG που με μερικές εξαιρέσεις τα θεωρώ εξαιρετικά βαρετά (ειδικά στο turn based των μαχών) και τα WRPG τα οποία με μερικές εξαιρέσεις τα θεωρώ εξαιρετικά βαρετά (ειδικά στο grinding).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η συζητηση παει (η μαλλον πρεπει να παει) στο κατα ποσο ειναι οντως καλα τα παιχνιδια της τοτε, και σε σχεση με τον ανταγωνισμο στο ιδιο και στα αλλα συστηματα, αλλα και ποσο καλα στεκοντε τωρα.

Ολοι λιγο πολυ παιζαμε διαφορους τιτλους, οπου για διαφορους λογους δεν μπορουμε να το κανουμε πλεον. Νομιζω πως η νοσταλγια σε διαφορους τιτλους, πχ το Superfrog ειναι ο λογος που αναφερεται ακομα, και οχι η ποιοτητα του καθεαυτου. Και για την ιδια την Amiga τοτε, και ως platform ως σημερα.

Τωρα, περα απο τους περιορισμους στο ιδιο το συστημα, επιζημια ηταν η ιδια η κοινοτητα της Amiga, λογω φυσικα των αντιγραφων. Αφου ολοι αγοραζαν μια σακουλα αντιγραμμενες δισκετες απο τον εμπορακο της γειτονιας, αντι να στηριχθει η προσπαθεια μιας ομαδας, αυτο και απετρεψε παρα πολλους να συνεχισουν η και να αρχισουν στο ιδιο το συστημα, εξου που και τα 8/16bit συνεχισαν να γνωριζουν πολυ καλα εμπορικα παιχνιδια μεχρι και το τελος τους.

Αρα ειτε δεν ειχαμε καθολου παιχνιδια, ειτε κακες μετατροπες (απειρα παραδειγματα εδω), ειτε παρα παρα πολλες κατω του μετριου αντιγραφες αλλων παιχνιδιων.

Για τα παιχνιδια ξυλου, υπηρξαν καλες μη Ιαπωνικες προτασεις, πλυν των Mortal Kombat. Weaponlord ισως πρωτο πρωτο, οπου υπαρχει και θεμα για αυτο το πολυ αδικημενο παιχνιδι εδω:

http://www.retromaniax.gr/vb/forum/gaming-computing/gaming/23728-weaponlord-snes-genesis

Επειτα τιτλοι οπως το Primal Rage, Killer Instinct, Eternal Champions, Justice League και μερικα αλλα. Φυσικα, τα MK/SF ηταν απο τοτε στην κορυφη.

Ειχε και η Amiga καποιους ενδιαφερων τιτλους, εστω και με προβληματα. Πχ το Master Axe θα μπορουσε να ηταν εκπληκτικο παιχνιδι, αν δεν ειχε πεσει στην κλασικη παγιδα των περισσοτερων παιχνιδιων του συστηματος, με τον περιορισμο των frames και της ταχυτητας. Για τις μεταφορες του SF/MK στην Amiga δεν χρειαζεται να αναφερθουμε, ειναι χειριστες μεταφορες. Υπηρξαν και τα Body Blows, αλλα ηταν μαλλον μια γλυκαναλατη προταση για ενα ειδος σε λειψυδρια στην Amiga.
 
Εμένα αυτό που με χάλασε πιο πολύ στο Body Blows ήταν ο σχεδιασμός των χαρακτήρων. Ήταν σαν να τους σχεδίαζε το παιδί στο γυμνάσιο που απλά ήξερε να ζωγραφίζει λίγο καλύτερα από τα υπόλοιπα παιδιά.
 
Μια ιστοσελιδα με μερικα συγκριτικα μεταξυ MD και SNES, αλλα και λιγο απο pc engine, megaCD, amiga.

http://retro-sanctuary.com/Comparisons%20Main.html

δεν εχει πολλα συγρκριτικα με την amiga μεσα, νομιζω τα συγκριτικα του battle squadron (amiga VS MD version) οπου κανεις δεν χρειαζεται να το διαβασει ειναι προφανης η υπεροχή της amiga version, του adams family (MD VS SNES VS AMIGA VS ATARI) οπου η συγκριση ειναι κυριως μεταξυ MD-SNES μιας και η amiga version ειναι cut-down στα backgrounds, και του lion king οπου και δεν μπορει να ειναι αντικειμενικη γιατι το παιχνιδι απο οτι ξερω ειναι μονο AGA. Ενα ωραιο συγκριτικο ειναι του chuck rock, δηλαδη amigaVSMD και cd32 VS megaCD.

O τυπος που το γραφει οπως λεει ο ιδιος ειναι φανατικος κονσολακιας, οποτε υπαρχει ενα handicap κατα της amiga, αλλα γενικα ασχολειται κυριως με τα συγρκριτικα στις κονσολες. Αντικειμενικα κρινοντας τα αποτελεσματα τον κοβω για σεγκακια. Εχει καποιες καλες αναφορες, αλλα η κριση ειναι περισσοτερο προσωπικη.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Και στο Hardcore gaming συγκρίνουν συνήθως όλες τις εκδόσεις των παιχνιδιών που κάνουν review και έχουν εικόνες κλπ.
 
Επίσης πολύ ενδιαφέρον είναι και το

που ασχολείται με arcade ports.
 
ChrisTOS είπε:
Επίσης πολύ ενδιαφέρον είναι και το
Ωραίο, είναι σχεδόν παρόμοιο με το Gaming History Source στο οποίο από ότι θυμάμαι ξεκινάει με το arcade και μετά συνεχίζει από το χειρότερο προς το καλύτερο port.

.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ChrisTOS είπε:
Επίσης πολύ ενδιαφέρον είναι και το
Χωρις να εχω τιποτα εναντιων σου και χωρις να θελω να πω κατι αρνητικο για εσενα, μονο για το λινκ:

αυτα τα βιντεο και τα συγκριτικα ειναι πραγματικα για τα μπαζα, μην πω καμια χειροτερη κουβεντα.

Βλεπω το βιντεο κια διαβαζω τα σχολια, και ο τυπος που τα γραφει ειναι τοσο βοδας που στο review του golden axe λεει οτι δεν ξερει καν πως ριχνει τα μαγικα στην amiga και atari version και δεν ντρεπεται κιολας ο καραγκιοζης. Ετσι κανουν συγκριτικα, χωρις να δεις ολα τα γραφικα? κανει μπαμ οτι ολα αυτα της πλακας τα συγκριτικα ειναι σε emulators, δεν εχει βαλει πληκτρολογιο στο emulator ο ασχετος. Ε μετα τι να διαβασεις, οτι και να γραφει ειναι αναξιοπιστα, αφου σε emulator το τσεκαρε.

Θελεις κανεις συγκριτικο σωστο 100% ? να βαλω την A500 στον 1084, τον atariSTE στο sc1224 ή στο 1084, το megadrive και το SNES στην 14' CRT sony και να παιξω ακριβως οπως παιζαμε τοτε. Αυτο και μονο αυτο ειναι συγκριτικο, emulators are for losers.
 
Κατάσταση
Δεν είναι ανοικτή για περαιτέρω απαντήσεις.
Πίσω
Μπλουζα