Ζωή Λάσκαρη - Τόλης Βοσκόπουλος ένας ιστορικός έρωτας!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Έχεις δίκιο. Μάλλον τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια. Πάντως είχε αγγελική μορφή στις Θαλασσιές τις χάντες, ή στο Μερικοί το προτιμούν κρύο.
...και να μην ξεχνάμε και την εγκυμοσύνη τού '68..

Πρώτον, το κεφάλι της Λάσκαρης μοιάζει μεγαλύτερο από το κεφάλι τιυ Τόλη.

Δεύτερον, σιγά την αγάπη που δείχνει η φωτό. Σαν Εσκιμώοι που χαιρετιούνται τρίβοντας μύτες μοιάζουν. Ή κοσμικές κυρίες που φιλιούνται στον αέρα μη χαλάσει το μακιγιάζ. Ακόμη κι ο Μπρέζνιεφ με τον Χόνεκερ πιο παθιάρικα φιλιούνταν

Προβολή συνημμένου 134484
....και τρίτον ο Τόλης ήτο αισθηματίας ερωτιάρης και όχι τής σχολής τών κανιβάλλων!!!
 
18.jpg
Προβολή συνημμένου 123143
Τι ομορφιά! Δεν υπάρχουν πλέον τέτοιες γυναικες! σήμερα ο όρος καλλονή έχει κάπως ξεφτισει αλλά ή ζωή ήταν όντως καλλονή με την σημασία της λεξης
 
Παιδιά ή αδερφή του Βισκοπουλου λέει πως είχε πονέσει παρά πολύ ο Τολης. Ταιριαστό ζευγάρι . Εδώ κάποιες πληροφορίες. Στην φωτο είναι ο Βοσκοπουλος με την ηθοποιό που έπαιζε στο αγκίστρι;
 

Συνημμένα

  • IMG_20210801_193752.png
    IMG_20210801_193752.png
    591,9 KB · Προβολές: 1
Απλως, η Λασκαρη ειχε αρχισει να χαλαει πολυ αποτομα και ανεξηγητα, απο την αρχη της δεκαετιας του '70. Δειτε, ας πουμε, πως ειναι στις Θαλασσιες τις χαντρες του '67 και πως ειναι μολις πεντε χρονια αργοτερα στους Αιχμαλωτους του μισους. Αλλος ανθρωπος.

Στους δε Εραστες του ονειρου, που ειναι του '74, εχει αλλαξει τοσο πολυ, που στεναχωριεμαι οταν τη βλεπω.

Ηταν γυναικα σπανιας ομορφιας που ομως δεν κατορθωσε να τη διατηρησει.
Την εποχή που έκανε την γυμνή φωτογράφιση στο πλειμποι ήταν πολύ αδύνατη, καμιά σχέση με τον κοριτσαρο που έβαζε μαγιό και αναστατώνε με τις θεϊκές καμπύλες. Κοιτάξτε κορμί παρακατω, καμπύλες που κόβουν την ανάσα. Θηλυκό με τα όλα του, ποδαρες, στήθος υπέροχο στο πλειμποι είναι πολύ αδύνατη.
 

Συνημμένα

  • IMG_20210801_195255.png
    IMG_20210801_195255.png
    1,3 MB · Προβολές: 9
Δεν τιθεται θεμα. Η Ζωη στα νιατα της ηταν κουκλα. Για μενα, η ωραιοτερη Ελληνιδα ηθοποιος.
Ηταν ομως και απο τις γυναικες που δεν καταφεραν να διατηρησουν αυτη τη θεια ομορφια παρα μονο για πολυ λιγο. Δες τη Ζωη του '66 στις Θαλασσιες τις χαντρες και δες τη Ζωη του '69 στο Αγαπη για παντα. Σε μολις μια τριετια επηλθε η καταστροφη η οποια συνεχιστηκε αμειωτη και ολα τα επομενα χρονια.
 
Δεν τιθεται θεμα. Η Ζωη στα νιατα της ηταν κουκλα. Για μενα, η ωραιοτερη Ελληνιδα ηθοποιος.
Ηταν ομως και απο τις γυναικες που δεν καταφεραν να διατηρησουν αυτη τη θεια ομορφια παρα μονο για πολυ λιγο. Δες τη Ζωη του '66 στις Θαλασσιες τις χαντρες και δες τη Ζωη του '69 στο Αγαπη για παντα. Σε μολις μια τριετια επηλθε η καταστροφη η οποια συνεχιστηκε αμειωτη και ολα τα επομενα χρονια.
Bambi μου, δεν διαφωνώ, όμως αυτό που επίσης παρατηρώ χρόνια τώρα στις ταινίες και τις φωτογραφίες της είναι ότι από το '69 και μετά έχει υιοθετήσει το πολύ έντονο μακιγιάζ. Προσπαθεί να κάνει τα μάτια μεγαλύτερα με το περίγραμμα, τα φρύδια είναι σχεδόν ανύπαρκτα (δεν φτάνει που ήταν ξανθά, τα εκδικήθηκε κι ανελέητα με το τσιμπιδάκι λόγω μόδας) και βάζει κι ένα στρέμμα βλεφαρίδες. Όσο να πεις τέτοιου είδους μακιγιάζ προσθέτει χρόνια και αγριεύει αρκετά το πρόσωπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Bambi μου, δεν διαφωνώ, όμως αυτό που επίσης παρατηρώ χρόνια τώρα στις ταινίες και τις φωτογραφίες της είναι ότι από το '69 και μετά έχει υιοθετήσει το πολύ έντονο μακιγιάζ. Προσπαθεί να κάνει τα μάτια μεγαλύτερα με το περίγραμμα, τα φρύδια είναι σχεδόν ανύπαρκτα (δεν φτάνει που ήταν ξανθά, τα εκδικήθηκε κι ανελέητα με το τσιμπιδάκι λόγω μόδας) και βάζει κι ένα στρέμα βλεφαρίδες. Όσο να πεις τέτοιου είδους μακιγιάζ προσθέτει χρόνια και αγριεύει αρκετά το πρόσωπο.
Ετσι ειναι με το μακιγιαζ της οπως τα λες. Πιστευω ομως πως δεν ηταν αυτο που εφταιγε αποκλειστικα.
Η επιδερμιδα της ηταν πλεον μονιμα σκουροχρωμη. Υπηρχε αραγε σολαριουμ το '70; Στο σωμα ειχε αδυνατισει υπερβολικα, κατι που δεν χρειαζοταν και το βλεμμα της ειχε αγριεψει. Ακομα και με πολυ ελαφρυ βαψιμο στα ματια σε καποιες σκηνες των Αιχμαλωτων του μισους, η Ζωη δειχνει πολυ μεγαλη. Σαν να περασαν οχι πεντε, αλλα δεκαπεντε χρονια απο τις Θαλασσιες τις χαντρες.
Το αποκορυφωμα ολης αυτης της αλλαγης φαινεται κυριως στους Εραστες του ονειρου οπου η Ζωη απο κουκλα που ηταν καποτε, τελικα μετατρεπεται σε καπνιστη ρεγγα.
 
Ετσι ειναι με το μακιγιαζ της οπως τα λες. Πιστευω ομως πως δεν ηταν αυτο που εφταιγε αποκλειστικα.
Η επιδερμιδα της ηταν πλεον μονιμα σκουροχρωμη. Υπηρχε αραγε σολαριουμ το '70; Στο σωμα ειχε αδυνατισει υπερβολικα, κατι που δεν χρειαζοταν και το βλεμμα της ειχε αγριεψει. Ακομα και με πολυ ελαφρυ βαψιμο στα ματια σε καποιες σκηνες των Αιχμαλωτων του μισους, η Ζωη δειχνει πολυ μεγαλη. Σαν να περασαν οχι πεντε, αλλα δεκαπεντε χρονια απο τις Θαλασσιες τις χαντρες.
Το αποκορυφωμα ολης αυτης της αλλαγης φαινεται κυριως στους Εραστες του ονειρου οπου η Ζωη απο κουκλα που ηταν καποτε, τελικα μετατρεπεται σε καπνιστη ρεγγα.
Δίκιο έχεις σε όλα. Για το σολάριουμ είμαι σίγουρη (το οποίο έχει όντως αποδειχθεί ότι γερνάει πρόωρα το δέρμα). Αλλά όπως έχεις πει ήδη, ήταν και ο τρόπος ζωής....
 
Για το σολάριουμ είμαι σίγουρη (το οποίο έχει όντως αποδειχθεί ότι γερνάει πρόωρα το δέρμα).
Ξερεις αν υπηρχε πριν απο 50 χρονια; Ρωταω γιατι βλεπω τη Ζωη μαυρισμενη ακομα και σε ταινιες που γυριστηκαν χειμωνα.
 
Κανονικά το solarium (ή αγγλιστί tanning bed) πρωτοεμφανίστηκε στα τέλη του '70, όμως η μαυρισμένη επιδερμίδα ήταν πολύ στη μόδα τόσο στη δεκαετία του 60 όσο και του 70. Χωρίς υπερβολή οι άνθρωποι λάτρευαν να ψήνονται, γιατί το μαύρισμα προέδιδε πλούτο (όσοι είχαν χρήματα είχαν και τη δυνατότητα άπειρων ταξιδιών και διακοπών σε εξωτικούς προορισμούς). Αλλά ακόμη κι αν δεν βόλευε η εποχή ή για τους λιγότερο ευκατάστατους, υπήρχε πάντοτε και το fake tan (να 'ναι καλά η Coppertone -όνομα και πράμα- που το προωθούσε). Θα σου στείλω με pm τη σχετική διαφήμιση γιατί ήδη βγήκαμε αρκετά εκτός θέματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Θα σου στείλω με pm τη σχετική διαφήμιση γιατί ήδη βγήκαμε αρκετά εκτός θέματος.
Μπα, δεν ειμαστε εκτος θεματος: Λασκαρη - Βοσκοπουλος. Ενας ιστορικος μαυρισμενος ερωτας.
 
Έχει αρχίσει και χάνει και πολλά κιλά, στον αστερισμό της παρθένου πλέον έχει μείνει σχεδον ή μισή. Δεν της πήγαινε ομως. Μπορεί να πήγαινε στην Ναθαναηλ γιατί είχε αλλο σωματότυπο στην Λασκαρη ή στην Προκοπιου ή στην Καραγιαννη όχι. Είχαν αυτές τις υπέροχες καμπύλες και γινότανε χαμός. Μα τίποτα δεν σας ξεφεύγει , έχετε δίκιο για το μαύρισμα. Γι αυτό έδειχνε μεγαλύτερη στις μετέπειτα ταινίες.
 

Συνημμένα

  • IMG_20210802_061443.png
    IMG_20210802_061443.png
    339,3 KB · Προβολές: 8
Τελευταία επεξεργασία:
Τι δώρο έκανε ο Βοσκοπουλος στην Ζωή στα πρώτα της γενέθλια που ήτανε μαζί; Τι φανταζεσθε;
 
Ξερεις αν υπηρχε πριν απο 50 χρονια; Ρωταω γιατι βλεπω τη Ζωη μαυρισμενη ακομα και σε ταινιες που γυριστηκαν χειμωνα.
Σύμφωνα με αυτήν την πηγή, συσκευές - κρεβάτια solarium εμφανίστηκαν από το 1975 και μετά με πρώτο κατασκευαστή τον Friedrich Wolff. Δείτε κι εδώ.
 
Μα που είδαν τα κορίτσια το σολαριουμ και 40 χρόνια να με αφήνεις δεν θα το διέκρινα. Και το φρύδι όπως το έχει ή ζωή ήταν της μόδας και το κάνανε με μολύβι τώρα καθολου όμως, το αφήνουν να γεμίζει.
Κουιζ: Ποια μεγάλη φοβία του ξεπέρασε ο Βοσκοπουλος για χάρη της Ζωής;
 
Οχι την φοβία με τα αεροπλάνα, όταν δεν απαντούσε στα τηλ.η ζωή ήρθε από την Αμερικη με αεροπλάνο, πήγαινε μόνο με πλοίο.
Kαι επειδη ηταν πολυ βιαστικος πηρε μαχητικο και το οδηγησε ο ιδιος.
 
Πίσω
Μπλουζα