Ηθοποιοί που δεν μας αρέσουν

Στο ότι έκαναν διεθνή επιτυχία δυο-τρεις ταινίες της δεν το αμφισβητώ. Αυτό που αμφισβητώ είναι οι τρόποι που επέλεγε Η ΙΔΙΑ -που επιμένω ήταν ατάλαντη ως ηθοποιός- για να προμοτάρει τις ταινίες της, που είναι ό,τι πιο αναξιοκρατικό έχει υπάρξει στον τόπο και σε διάρκεια. Και θα μου επιτρέψεις να έχω αντίρρηση σε αυτό που είπες για το Ζυλ, γιατί από επίκαιρα της εποχής που θυμάμαι στο φεστιβάλ των Καννών δίπλα της ακριβώς καθόταν ο Ντασσέν, σφόδρα ερωτευμένος από ΤΟΤΕ μαζί της. Αρα μη θεωρείς ότι η βράβευσή της ήταν τόσο "αξιοκρατική" όσο νομίζεις..... Από την δυστυχώς αμφιλεγόμενη δράση της στην κατοχή (βλ. νεες αποκαλύψεις Δημοσθένη Κούκουνα) μέχρι τα νεώτερα μεταπολιτευτικά χρόνια και την πολιτική της ανέλιξη στα υπουργεία, η συγκεκριμένη ήταν τόσο μωροφιλόδοξη ώστε απέδειξε ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει την φιλοδοξία της. Και όταν λέμε τα πάντα ειδικά για το σανίδι, εννοώ τα πάντα, γνωριμίες με ισχυρούς της εξουσίας, κόλλημα σε καταξιωμένους παραγωγούς του κινηματογράφου κλπκλπκλπ περισσότερα, άτινα ευκόλως εννοούνται... Φυσικά ο νεκρός δεδικαίωται.... αλλά καλύτερα να μην το συνεχίσουμε. Ο καθένας έχει την άποψή του, για τους πιο ατάλαντους ηθοποιούς, αλλά εγώ το συσχετίζω και με την δυστυχώς διαφήμηση που είχε η συγκεκριμένη (περί του αντιθέτου!) από τα ΜΜΕ και που μερικοί νεώτεροι τα ίδια παπαγαλίζουν γι' αυτήν έως σήμερα, γιατί είναι της μόδας. Αυτό -στην έκταση που γίνεται υπέρ της Μερκούρη- δεν ανταποκρίνεται καθόλου στην πραγματικότητα, γιατί ήταν μια από τις πιο μέτριες ηθοποιόύς, καμμία σχέση με Ειρήνη Παππά, με Βουγιουκλάκη κλπ που είπαν άλλοι.

Διαφωνώ μαζί σου, μακράν ο καλυτερος άντρας ηθοποιός της εποχής, το απόλυτο αρσενικό, ο φύσει και θέσει ηθοποιός που μάγεψε και διαπαιδαγώγησε με το τελείως αληθινό παίξιμό του και τους ηθικούς ρόλους που διάλεγε γεννεές γεννεών. Μην σου φανεί παράξενο αυτό που λέω, ότι ο Κούρκουλος πραγματικά "εποίησε ήθος". Εγώ προσωπικά ξέρω άνθρωπο που επιδίωξε και έγινε δικαστικός επειδή είχε σαν πρότυπό του από μικρός τον... ηθοποιό Κούρκουλο, επειδή από μικρό παιδί είχε συγκλονιστεί με την ερμηνεία και τους διαλόγους που απέδωσε τόσο αληθοφανώς ο Κούρκουλος ως ανακριτής Φαναριώτης, στην συγκλονιστική του ερμηνεία, στην ταινία "Με φόβο και πάθος".... Που δεν ήταν η μόνη συγκλονιστική ερμηνεία βλ κι άλλες ταινίες του ως ιατρός του καθήκοντος στο "Ορατότης μηδέν" κλπκλπ -τι να λέμε τώρα, αν αμφισβητούμε σήμερα και τον ηθοποιό Κούρκουλο, τότε.........!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
jimijoop είπε:
Λακης Λαζοπουλος: Ως ηθοποιος ειναι καλος αλλα στο τσαντιρι παλια μου αρεσε, τα τελευταια χρονια δεν μου αρεσει.

Ο Λαζοπουλος με το τσαντίρι έχει χάσει σε μεγάλο μέρος το παιχνίδι γιατί έχει μπλέξει την ηθοποιία το θέατρο και την σάτιρα, με την πολιτική (Την "πολιτική" όχι από την άποψη της σάτιρας η της κριτικής, αλλά το ότι μεροληπτεί και καθοδηγεί - δημαγωγεί το κοινό προς συγκεκριμένες πολιτικές απόψεις.) και την προπαγάνδα.
 
Θα αναφερθώ γενικά.

Μην ξεφεύγετε και αναλύεται το τί έκανε ο καθένας για να φτάσει εκεί που έφτασε. Δεν μας αφορά. Είναι κρίμα να αρχίζουμε τα edit και τις διαγραφές στα ποστ.

Επικεντρωθείτε στον ρόλο του ηθοποιού.

Και να προσέχουμε λίγο τους χαρακτηρισμούς.
 
atanasio είπε:
Μάρκος Σεφερλής: για μένα, ο πιο εκνευριστικός από όλους.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Atanasio, τον είχα αναφέρει κι εγώ στη δική μου λίστα και χαίρομαι που και αρκετοί άλλοι τον ανέφεραν. Από αυτούς που ανέφερα, για μένα είναι ο χειρότερος, και ίσως αδικώ τους άλλους που τους έβαλα μαζί του. Το μεγάλο του υποκριτικό ταλέντο, το απέδειξε αυτόν τον καιρό που έκανε τηλεφωνική φάρσα σε ηλικιωμένους, ότι είναι δήθεν από την πολεοδομία και θα τους πάρει το σπίτι. Τι ωραίο αστείο, ειδικά σε τέτοιους καιρούς! Ευτυχώς μία καταγγελία από τη Γραμμή Ζωής για τους ηλικιωμένους αποκατέστησε τα πράγματα :diablotin:
 
Συμμφωνώ απολύτως μαζί σου, perlastar. Κι εγώ αισθάνομαι ότι αδίκησα τους Νίκο Ξανθόπουλο, Τάσο Γιαννόπουλο και Γκιζέλα Ντάλι, τους οποίους είχα αναφέρει σε πολύ παλαιότερο post.
 
atanasio είπε:
perlastar είπε:
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Atanasio. Το μεγάλο του υποκριτικό ταλέντο το απέδειξε αυτόν τον καιρό που έκανε τηλεφωνική φάρσα σε ηλικιωμένους, ότι είναι δήθεν από την πολεοδομία και θα τους πάρει το σπίτι. Τι ωραίο αστείο, ειδικά σε τέτοιους καιρούς!
+1000000.

Τι να πει κανείς και για τα μέλη του πάνελ της εκπομπής που είχαν ξεκαρδιστεί με τον πόνο του ηλικιωμένου ζευγαριού.

Και μιλάμε ως επί το πλείστον για νέους ανθρώπους.

Έχουμε δρόμο ακόμα μέχρι να πιάσουμε πάτο...

Παρακαλώ να μην τροποποιηθεί το μήνυμά μου. Δεν μπορεί κανείς να εκφραστεί πιο "κομψά" χωρίς να ωραιοποιήσει μια κατάσταση που δεν σηκώνει κάτι τέτοιο. Και αναφέρομαι στη συγκεκριμένη "φάρσα" με την οποία ο εν λόγω ηθοποιός ποιεί ήθος.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ξεφεύγουμε όμως από το ρετρό με την παραπάνω εκπομπή. :)
 
Θα λεγα οτι και η Δεσποινα Στυλιανοπουλου δεν με επεισε ποτε ως πρωταγωνιστρια. Δε τη θεωρω κακη ηθοποιο συμπαθεστατη ειναι, απλα ως πρωταγωνιστρια την εβρισκα παντα πολυ "λιγη". Το καλυτερο της ηταν να πλαισιωνει καποιον καθιερωμενο πρωταγωνιστη (πχ τον Κωνστανταρα, τον Σταυριδη).

Δε ξερω ποιανου ιδεα ηταν να την κανουν πρωταγωνιστρια αλλα πιστευω οτι δεν ηταν καλη. :shake:
 
effraimia είπε:
Στο ότι έκαναν διεθνή επιτυχία δυο-τρεις ταινίες της δεν το αμφισβητώ. Αυτό που αμφισβητώ είναι οι τρόποι που επέλεγε Η ΙΔΙΑ -που επιμένω ήταν ατάλαντη ως ηθοποιός- για να προμοτάρει τις ταινίες της, που είναι ό,τι πιο αναξιοκρατικό έχει υπάρξει στον τόπο και σε διάρκεια. Και θα μου επιτρέψεις να έχω αντίρρηση σε αυτό που είπες για το Ζυλ, γιατί από επίκαιρα της εποχής που θυμάμαι στο φεστιβάλ των Καννών δίπλα της ακριβώς καθόταν ο Ντασσέν, σφόδρα ερωτευμένος από ΤΟΤΕ μαζί της. Αρα μη θεωρείς ότι η βράβευσή της ήταν τόσο "αξιοκρατική" όσο νομίζεις..... Από την δυστυχώς αμφιλεγόμενη δράση της στην κατοχή (βλ. νεες αποκαλύψεις Δημοσθένη Κούκουνα) μέχρι τα νεώτερα μεταπολιτευτικά χρόνια και την πολιτική της ανέλιξη στα υπουργεία, η συγκεκριμένη ήταν τόσο μωροφιλόδοξη ώστε απέδειξε ότι μπορούσε να κάνει τα πάντα για να ικανοποιήσει την φιλοδοξία της. Και όταν λέμε τα πάντα ειδικά για το σανίδι, εννοώ τα πάντα, γνωριμίες με ισχυρούς της εξουσίας, κόλλημα σε καταξιωμένους παραγωγούς του κινηματογράφου κλπκλπκλπ περισσότερα, άτινα ευκόλως εννοούνται... Φυσικά ο νεκρός δεδικαίωται.... αλλά καλύτερα να μην το συνεχίσουμε. Ο καθένας έχει την άποψή του, για τους πιο ατάλαντους ηθοποιούς, αλλά εγώ το συσχετίζω και με την δυστυχώς διαφήμηση που είχε η συγκεκριμένη (περί του αντιθέτου!) από τα ΜΜΕ και που μερικοί νεώτεροι τα ίδια παπαγαλίζουν γι' αυτήν έως σήμερα, γιατί είναι της μόδας. Αυτό -στην έκταση που γίνεται υπέρ της Μερκούρη- δεν ανταποκρίνεται καθόλου στην πραγματικότητα, γιατί ήταν μια από τις πιο μέτριες ηθοποιόύς, καμμία σχέση με Ειρήνη Παππά, με Βουγιουκλάκη κλπ που είπαν άλλοι.
Πολύ σωστά effraimia... :thumbup:
 
Δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν για το ταλέντο της Μελίνας Μερκούρη ως ηθοποιού, ούτε εξετάζω εδώ την πολιτική σταδιοδρομία της. Ο καθένας έχει τις απόψεις του και είναι σεβαστές. Η δική μου άποψη είναι πολύ συγκεκριμένη και στηρίζεται σε στοιχεία: είχε ήδη θεατρικές περγαμηνές δέκα ετών όταν βγήκε στο σινεμά το 1955 (με μια ταινία, τη "Στέλλα" του Κακογιάννη, που έμεινε στην ιστορία κυρίως χάρη στη δική της ερμηνεία), είχε ήδη πρωταγωνιστήσει σε παραστάσεις του Κουν και του Εθνικού, ήταν καθιερωμένη πρωταγωνίστρια του θεάτρου "Κοτοπούλη-Ρεξ" και είχε ήδη παίξει θέατρο και στο Παρίσι το 1952. Όλα αυτά πριν το σινεμά και τη γνωριμία με τον Ντασέν. Από εκεί και μετά έκανε διεθνή καριέρα και συνεργάστηκε στο σινεμά, πλην του Ντασέν, με σκηνοθέτες όπως ο Τζόζεφ Λόουζυ, ο Βιτόριο Ντε Σίκα και ο Νόρμαν Τζούισον, έπαιξε θέατρο στο Μπρόντγουαιη και έγινε εξώφυλλο στο περιοδικό "Life". Όλα τα παραπάνω, κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν είναι τυχαία, ούτε μπορεί να οφείλονται στο ότι είχε σύντροφο έναν σκηνοθέτη. Υπήρξαν πολλές σύζυγοι και σύντροφοι σκηνοθετών, που τις ξέχασε και η μάνα τους μετά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Οι "δεύτεροι" ρόλοι, τα λεγόμενα "μπουτέλια", δεν είναι καθόλου ευκαταφρόνητοι. Από αυτούς μπορούσε κάποιος να "κλέψει την παράσταση". Αλλά το θέμα ήταν να μην τους κάνει συνεχώς, να πηγαίνει πιο πάνω.

Τώρα, όσον αφορά τη Μελίνα (αλλά και την προέκτασή της, την Ειρήνη Παπά), δεν θα τις έλεγα "κακές" ηθοποιούς, αλλά υπερεκτιμημένες, σίγουρα. Αλλά "υπερεκτιμημένοι" είναι πάάάάρα πολλοί...
 
  • Like
Reactions: PT8
Θυμηθηκα και αλλους ηθοποιους που δεν μου αρεσουν. Λοιπον εχουμε και λεμε:

Τζιμης Πανουσης:Δεν ξερω αν θεωρειται ηθοποιος αλλα εκανε θεατρικες παραστασεις, τυπου ας πουμε προαγγελος του αλ τσαντιρι νιους. Ειναι πολυ βαρυς για εμενα και για αυτο δεν μπορω ουτε να ακουω τραγουδια του, ουτε να δω θεατρικες παραστασεις του.

Μιμη Ντενιση: Καπως ψωνιο

Νικος Ξανθοπουλος: Στις μη μελο ταινιες του μου αρεσει, αλλα δεν μπορω να δω τις περισσοτερες ταινιες του γιατι ειναι μελο και σε μενα δεν μου αρεσουν οι μελοδραματικες ταινιες που απο το κλαμα θα βγαλεις δακρυα οσο ο Δουναβης. Αν θελω μελο προτιμω τα εξωφυλλα κοτσομπολιστικων περιοδικων.

Παντελης Καναρακης: Υπερεκτιμημενος

Σπυρος Μπιμπιλας: Μου αρεσει στις μεταγλωτισεις, αλλα οχι ως ηθοποιος

Αυτος που κανει τον Γιαγκο Δρακο: No comment

Γιωργος Βασιλειου: No comment

Ολοι οι ηθοποιοι που παιζουν στις σειρες: Ποσειδωνιες διαδρομες, στη σκια της τρελας και στο συμπλεγμα της αραχνης (αν δεν τα ξερετε

ψαξτε τα στο youtube για να δειτε τι ηθοποια, οι βιντεοταινιες του 80 ειναι αριστουργηματα μπροστα σε αυτα τα 3 σηριαλ)

Σχεδον ολοι οι Κυπριοι ηθοποιοι, γιατι οπου πετυχαινα στην τηλεοραση κυπριακη σειρα εβλεπα τραγικες ερμηνειες, παλιοτερα γιατι τωρα σιγα σιγα φτιαχνονται τα πραγματα.

Ελπιζω να μην σας κουρασα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
jimijoop είπε:
Τζιμης Πανουσης:Δεν ξερω αν θεωρειται ηθοποιος αλλα εκανε θεατρικες παραστασεις, τυπου ας πουμε προαγγελος του αλ τσαντιρι νιους. Ειναι πολυ βαρυς για εμενα και για αυτο δεν μπορω ουτε να ακουω τραγουδια του, ουτε να δω θεατρικες παραστασεις του.
Ο Πανούσης δεν νομίζω να χαρακτηριζόταν "ηθοποιός".

Και αν και "λίγο" (Όσο πατούσε ένας Dreadnoughtus.. :p ) ακραίος, στο είδος του είναι η απόλυτη κορυφή!

Και ο μοναδικός που μπορεί να βρίσει με τα χειρότερα λόγια και τον χειρότερο τρόπο χωρίς να προσβάλει.

Και για να τον συγκρίνω λίγο και με κάποιους άλλους και καλά "μεγάλους" της σάτιρας, λέγε με Λάκη Λαζόπουλο, από το στόμα του Πανούση μπορεί να ακούσεις να απευθύνεται σε κάποιον με τα χειρότερα λόγια αλλά να μην αισθανθείς ότι τον αδικεί ή είναι προσβλητικός με την πραγματική έννοια της προσβολής. Και μπορεί να ακούσεις τον Λαζόπουλο να μιλάει με το γάντι, και την ίδια στιγμή να βγάζει σκέτο μίσος, κακία, και προσβολές.. Και πάρα πολλές φορές μάλιστα άδικα ή υπερβολικά και πέρα από όρια.

Και ο τίτλος "Σύγχρονος Αριστοφάνης" που κάποιοι έχουν κολλήσει στον Λαζόπουλο, αν πρέπει να τον κολλήσουμε σε έναν από τους 2, μάλλον στον Πανούση ταιριάζει πολύ περισσότερο.

Κατά τα άλλα δέχομαι ότι είναι για λίγους, και δέχομαι και καταλαβαίνω απόλυτα το να μην αρέσει στους περισσότερους.
 
Δεν μπορώ τη φωνή της Τζένης Καρέζη. Ο Πέτρος Φιλιππίδης θα συμφωνήσω κι εγώ με τους παραπάνω ότι πέραν των άλλων έχει καβαλήσει και το καλάμι. Άννα Φόνσου, απλά αδιάφορη και δε θυμάμαι καμία της ταινία. Αυτά για την ώρα. Επίσης Θάλεια Παπάζογλου και Ισμήνη Καλέση ανάξιες αναφοράς.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δε μου αρέσει κανένας από τους Έλληνες ηθοποιούς για να πω την αλήθεια. Προτιμώ μόνο Βρετανούς και Αμερικανούς ηθοποιούς.
 
- Παύλος Κοντογιαννίδης : δε μου άρεσε ποτέ, πολύ μονομερής, πολύ τυποποιημένος από τη φωνή του

- Παύλος Χαϊκάλης : περίπου τα ίδια.

Πολλοί λένε ότι λόγω της προβολής τους ασχολήθηκαν με την πολιτική. Σε μένα δεν ήταν καθόλου προβεβλημένοι...
 
Πλάκα -πλάκα δεν ξέφυγε κανένας ηθοποιός.... :D
 
Γενεές δεκατέσσερεις τους περάσαμε όλους! Από τη Μελίνα Μερκούρη και την Έλλη Λαμπέτη μέχρι τη Θάλεια Παπάζογλου και την Ισμήνη Καλέση...
 
Πολύ φοβάμαι ότι η λίστα μου είναι κάπως μεγαλούτσικη αλλά και σεις βρε παιδιά, μου βάζετε κάτι θέματα που δεν μπορώ να αντισταθώ. Επίσης να πω ότι δεν κρίνω απαραιτήτως την ηθοποιία, δυστυχώς επηρεαζομαι και από το συναίσθημα που μου προκαλεί ο ρόλος και ακόμη πιο δυστυχώς (γιατί σε ανθρωπιστικό επίπεδο το θεωρώ λάθος αλλά δεν είμαι και αγία) και από το σουλούπι του ηθοποιού. Έχουμε και λέμε:

Κώστας Μεντης - Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί δεν, αλλά ειλικρινά δεν. Το προσπάθησα πολύ γιατί έχει καλή φήμη δευτερων ρόλων αλλά δεν τα κατάφερα. Είναι πάντα ο πρώτος στη λίστα μου όπερ σημαίνει ότι οι υπόλοιποι έπονται με διαφορά.

Ηρώ Κυριακάκη -εντάξει παραδέχομαι ότι η ερμηνεία στα Κόκκινα Φανάρια ήταν πολύ ιδιαίτερη όμως με αυτή τη φωνή και αυτή τη φυσιογνωμία πάντα στο μυαλό μου την είχα να παίζει σε ταινίες με βίους Αγίων.

Γιώργος Παπαζήσης - η υπερβολή της υπερβολής

Δέποινα Στυλιανοπούλου - ίσως να μη φταίει και η ίδια αλλά αυτά που της έδιναν να παίξει.

Νίκος Ξανθόπουλος - καλύτερα να τραγουδά...

Λαυρέντης Διανέλλος - το μελό του μου ανεβάζει το ζάχαρο αλλά και στις ταινίες που δεν είναι μελό (πχ. Ο Θόδωρος και το Δίκανο) πάλι δεν.

Μπεάτα Ασημακοπούλου - μπρρρρρ

Φλωρέττα Ζάννα - μελό στην Ανταρκτική....

Νίκος Σταυρίδης - με εξαίρεση τα Κίτρινα γάντια δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι να τον βλέπω. Δεν είναι κακός απλώς έχει κάτι.

Ρίκα Διαλυνά - μόνο τα μοντελάκια της μου άρεσε να χαζεύω

Αλέκος Τζανετάκος - ο ίδιος ρόλος πάντα

Γιαννης Βογιατζής - και οι δύο αλλά ο ένας τουλάχιστον ηταν και τραγουδιστής. Ο άλλος, με εξαίρεση την Ιταλίδα από την Κυψέλη όπου απλώς τον λυπόμουν, δεν μου άρεσε πουθενά αλλού

Κάκια Αναλυτή - μια υπερβολή στο νάζι την είχε (βέβαια τί να πουν κάτι άλλες ... αλλά δεν τολμω να πω γιατί θα με κυνηγάτε...)

Κατερίνα Γιουλάκη - μα γιατί τόση γκρίνια;

Σταύρος Παράβας - απαπαπα

Κώστας Βουτσάς - υπερεκτιμημένος

Γιώργος Πάντζας - παρομοίως

Κώστας Κακαβάς - Νίκος Γαλανός - διαφορετικές εποχές, ίδια γνώμη και για τους δύο: Η ομορφιά δεν κάνει τον ηθοποιό, πράγμα που με ωθεί να σκεφτώ και το τελευταίο πρόσωπο που συμπληρώνει τη λίστα μου:

Ελένη Ερήμου - το επώνυμο τα λέει όλα για τις ερμηνείες της.

Γι' αυτους ήθελα να πω και ζητώ συγγνώμη για το δηλητήριο που έριξα (αλλά κάπου θα φταίνε κι αυτοί...)
 
Πίσω
Μπλουζα