Captain Kal
RetroNuts!
- Joined
- 23 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 1.740
- Αντιδράσεις
- 212
Τί έχουν τραβήξει και αυτοί οι δύσμοιροι!!!!αλλά και τους διαχειριστές για την υπομονή τους.......

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Σημείωση: This feature may not be available in some browsers.
Τί έχουν τραβήξει και αυτοί οι δύσμοιροι!!!!αλλά και τους διαχειριστές για την υπομονή τους.......
Αν θυμάμαι καλά, ήταν πολύ πιο compact από τα άλλα "παπάκια"!! Ωραίο μηχάνημα!!Έχει φτιάξει μεταξύ άλλων τα ΤΟΜΠ-Λεωνίδας
Μένω Πτολεμαϊδα τα τελευταία χρόνια. Έχουν φτάσει στο σημείο να παίρνουν συμβασιούχους οι οποίοι δεν πατάνε καν στο ορυχείο. Τους ενδιαφέρουν μόνο οι υπογραφές να πάρουν το δίπλωμα χειριστή. Καλά, οι συνθήκες εκεί είναι ταφόπλακα. Στα 60-70 ο καρκίνος θερίζει. Δυστυχώς πέραν της ΔΕΗ δεν υπάρχει καμία εναλλακτική για την τοπική οικονομία. Ούτε για εναλλακτικές πηγές. Τα πάντα εξαρτώνται από το λιγνίτη. Συν τα πρόστιμα εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που έχουμε πληρώσει μέχρι τώρα.Εγώ έζησα για 5 χρόνια στην Κοζάνη και επισκέφτηκα τον ΑΗΣ Καρδιάς, τον ΥΗΣ στην τεχνητή λίμνη καθώς και τον ΑΗΣ Πτολεμαΐδας στα πλαίσια εκπαιδευτικών εκδρομών. Μια 300 άρα μονάδα καίει 400 τόνους λιγνίτη την ώρα και δουλεύει επί 1 1/2 χρόνο συνέχεια. Έχει 7 μύλους λιγνίτη. Ενώ το ρεύμα που παράγει ο στροβιλοεναλλακτήρας είναι 21 kV, το ρεύμα είναι τεράστιο, 10 kA και πηγαίνει μόνο 20 μέτρα, στον μετασχηματιστή της μονάδας, όπου ανεβαίνει στην τάση μεταφοράς, 400 kV. Και πηγαίνει στα κέντρα κατανάλωσης, Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Είχα γνωρίσει έναν τεχνίτη που δούλευε στον καδοφόρο εκσκαφέα, και είπε ότι όλες οι εργασίες γίνονταν με τον εκσκαφέα εν λειτουργία. Το μοτέρ του ήταν 20 kV, και φυσικά ήταν το μόνο πράγμα που δεν πείραζαν. Πείραζαν μόνο τα βοηθητικά που ήταν κανονικά 400 βολτ. Ενώ οι προδιαγραφές ήταν για 3 άτομα τεχνίτες, μιας και είχε 3 δωμάτια με ρελέ αυτοματισμούς κλπ. και είχαν εσωτερικά τηλέφωνα και έπαιρναν οι τεχνίτες τηλέφωνο ο ένας τον άλλο με το σχέδιο ανά χείρας, μπαίνει το Ρ22 πχ, μπαίνει, αυτοί που μπαίναν ως τεχνίτες βάζαν μέσον και πηγάιναν στην Αθήνα να πατάνε σφραγίδες. Έτσι κι αυτός ήθελε να πάρει το πτυχίο ΤΕΙ για να βελτιώσει τη θέση του. Επίσης ο λέβητας μιας 125 άρας μονάδας είναι σαν δεκαόρωφη πολυκατοικία ενός μιας 300άρας 100 μέτρα και. Ο υπέρθερμος ατμός που παράγεται μπορεί να είναι 300 κελσίου και 500 ατμ πίεση. Και από τα 300 μεγαβάτ που παράγει μια μονάδα το 10% το θέλει για τον εαυτό της (hotel load). Η φαινομένη της ισχύς είναι 353 MVA και η άεργος, φυσικά, 53 MVAr. Και για να φτάσει στην πρίζα σας περνάει απο 4-5 μετασχηματισμούς. Από το ΚΥΤ Καρδιάς στο ΚΥΤ Ωραιοκάστρου. Μετασχηματισμός σε 150 kV. Νέα Ελβετία. Στον τοπικό υποσταθμό με υπόγεια καλώδια. Μεταχηματισμός σε 20 kV. Πάλι στον υποσταθμό της γειτονιάς.Μετασχηματισμός σε 400/230 βολτ. Μέσω καλωδίων στην πρίζα σας.
Έφυγε απο την ζωή ο εφευρέτης του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ο Κωνσταντίνος Αδρακτάς οπου έφτιαξε το Enfield 8000.
Ηλεκτρικα αυτοκινητα υπαρχουν εδω και 140 χρονια. Σε εμπορικη παραγωγη, περιπου 130 χρονια. Ηταν σχετικα δημοφιλη εως πριν 100 χρονια.
Μηπως εννοεις το πρωτο ελληνικο ηλεκτρικο αυτοκινητο;
Δεν ξέρω πάντως διαβάζω πολλές απόψεις στο διαδίκτυο και απο ότι κατάλαβα ήταν το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πήρε όλες τις διεθνείς εγκρίσεις (196? έως1973) και βγήκε σε παραγωγή πολλών αυτοκινήτων. Οι άλλες εταιρείες δεν τα είχαν καταφέρει με τα δικά τους πρωτότυπα αυτοκίνητα.