Επειδή όταν δούλευα στο Ασκληπιείο χρησιμοποιούσα αρκετά συχνά το τραμ προς την δουλειά, μπορώ να πω ότι στην παραλιακή που οι συνθήκες είναι πιό "ακίνδυνες" καθώς το τραμ δεν κινείται μαζί με τα αυτοκίνητα και οι πεζοί που διασχίζουν τις γραμμές σε τυχαία σημεία είναι λιγότεροι, έπιανε ταχύτητα απόλυτα ανταγωνιστική με τα λεωφορεία (που επίσης δεν σέρνονται τις καθημερινές που η παραλιακή δεν έχει κίνηση).Αντίθετα μέσα στην Γλυφάδα "έκοβε" αισθητά. Οπότε υποθέτω ότι το όλο θέμα της αργής κίνησης έχει σχέση με λόγους ασφαλείας, καθώς οι αποστάσεις φρεναρίσματος ενός μέσου σταθερής τροχιάς αρκετών τόνων όπως το τραμ δεν είναι και τόσο μικρές. Κάτι που σε συνδυασμό με Νεοέλληνες οδηγούς και πεζούς δημιουργεί ένα επικίνδυνο κοκτέηλ. Θυμάστε ίσως ότι ειδικά τον πρώτο καιρό που κυκλοφόρησαν τα νέα τραμ, υπήρχαν αρκετά ατυχήματα με ΙΧ, αν θυμάμαι καλά ακόμα και 1-2 θανατηφόρα. Υποθέτω η εταιρία βαρέθηκε τις "απώλειες" και προτίμησε να δώσει οδηγίες αργότερης κίνησης στις κατοικημένες περιοχές.
Αν θέλεις να το πάμε ακόμα μακρύτερα, ήταν έτσι και αλλιώς λάθος η ιδέα του να "χώσεις" ένα τέτοιο μέσο που απαιτεί αρκετό "δικό" του χώρο, σε περιοχές ήδη κορεσμένες από κίνηση και κόσμο. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να αποδώσει καλύτερα από τα λεωφορεία και τα τρόλει και ίσως η επένδυση να απέδιδε καλύτερα αν τα χρήματα δινόντουσαν στην ενίσχυση αυτών των μέσων.