Η πρώτη φορά που...
...
οδήγησα μηχανή ήταν στην 'Α Λυκείου, μια Yamaha SR250 , μοντέλο του 1980, που την έχουμε ακόμα και σήμερα πλήρως λειτουργική! Αρχικά, ο πατέρας μου, μού έδειξε πώς να ισορροπώ, να παίρνω στροφές, να βάζω ταχύτητες, τα βασικά, τέλος πάντων. Αφού τα εμπέδωσα, άρχισα να την καβαλάω και μέσα στην πόλη. Λόγω του ότι είναι μηχανάρα
(δεν λέω πως είναι κάνα θηρίο, αλλά εν συγκρίσει μ' αυτά των συμμαθητών μου ήταν... θηρίο!!!) και οι συμμαθητές είχαν, κατά κύριο λόγο, παπάκια, η οδήγηση μέσα στην πόλη, η αντικατάσταση του ποδηλάτου όταν πήγαινα για καφέ κ.ά., ήταν οι μοναδικές φορές που "πούλησα μούρη", καθώς "έσερνα" την ταμπέλα του "φλώρου", εξαιτίας του ήρεμου χαρακτήρος μου. Όταν με είδαν για πρώτη φορά οι διάφοροι σχολιαστές, άνοιξαν ένα στόμα μέχρι το πάτωμα. Γενικά δεν μου αρέσει να επιδεικνύομαι, αλλά εκείνη τη φορά το ευχαριστήθηκα δεόντως
...
οδήγησα αυτοκίνητο ήταν το καλοκαίρι Γ' Γυμνασίου προς Α' Λυκείου. Το "παράδοξο" ήταν ότι δεν ξεκίνησα με κάποιο "ήρεμο" και "ελαφρύ" αυτοκίνητο, αλλά με ένα Lada Niva 4X4 του 1985 και το μετάνιωσα για να πω την αλήθεια. Στα πρώτα "μαθήματα" είχα τον πατέρα μου για καθοδηγητή, αλλά έφτασε και η ώρα για το δικό μου "αυτόνομο test drive": για να αποφευχθούν τυχόν ατυχήματα, βγήκαμε σε κάτι χωματόδρομους που έχουν χωράφια γύρω-γύρω, και δεν υπήρχε ο κίνδυνος να συγκρουστώ με κάποιο άλλο όχημα ή δέντρο. Αμ δε... Επειδή ξεκίνησα κάπως απότομα -δεν θυμάμαι το γιατί-, έχασα τον έλεγχο και χάνταξα το τζιπ σε ένα παραπλεύρον χαντάκι
Φυσικά ο πατέρας μου άρχισε να βρίζει και να φωνάζει, οπότε έληξε άδοξα η πρώτη μου οδηγική εμπειρία. Ευτυχώς τα επόμενα καλοκαίρια πήρα το κολάι και έκτοτε πορεύομαι κανονικά, μέχρι να βρεθεί το επόμενο χαντάκι