Imgema
Alien RetroDatabase
- Joined
- 4 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.386
- Αντιδράσεις
- 1.433
Αυτό που με εντυπωσιάζει εμένα στο Yoshi's Island είναι τα bosses και κάτι μεγάλοι εχθροί (όπως εκείνο το μπλε τέρας του εξώφυλλου) που είναι φτιαγμένα με ένα μοναδικό και πολύ εντυπωσιακό οπτικό στυλ. Δεν ξέρω αν είναι δουλειά του FX chip (σε ένα forum μάλιστα μου είχαν πει ότι για τα συγκεκριμένα εφέ δεν ευθύνεται το FX chip) αλλά κάτι παρόμοιο δεν είχα ξαναδεί στα 16bit μηχανήματα (και για να πω την αλήθεια ούτε στα 32μπιτα είδα κάτι παρόμοιο στα 2D παιχνίδια τους).
Eμένα αυτός ο boss με είχε εντυπωσιάσει:
Στο Super Metroid με είχε εντυπωσιάσει η λεπτομέρεια και το animation του sprite της Samus. Σε συνδυασμό με τον ήχο του βαριού πατήματος στο έδαφος σου δίνει την αίσθηση ότι όντως πρόκειται για μία βαριά αλλά ευκίνητη power suit. Το θεωρώ από τις κορυφαίες δουλειές στον τομέα αυτό.
Eμένα αυτός ο boss με είχε εντυπωσιάσει:
Στο Super Metroid με είχε εντυπωσιάσει η λεπτομέρεια και το animation του sprite της Samus. Σε συνδυασμό με τον ήχο του βαριού πατήματος στο έδαφος σου δίνει την αίσθηση ότι όντως πρόκειται για μία βαριά αλλά ευκίνητη power suit. Το θεωρώ από τις κορυφαίες δουλειές στον τομέα αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: