Καλύτερα γραφικά στις 16bit consoles

Καλύτερα γραφικά στις 16bit consoles

  • Chrono Trigger

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Gunstar Heroes

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • MickeyMania

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • RangerX

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Rocket Knight

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Sonic3

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • StarFox

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Vectorman2

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Virtua Racing Deluxe

    Ψηφοφορίες: 0 0,0%
  • Yoshi's island

    Ψηφοφορίες: 1 100,0%

  • Συνολικοί ψηφοφόροι
    1
Αυτό που με εντυπωσιάζει εμένα στο Yoshi's Island είναι τα bosses και κάτι μεγάλοι εχθροί (όπως εκείνο το μπλε τέρας του εξώφυλλου) που είναι φτιαγμένα με ένα μοναδικό και πολύ εντυπωσιακό οπτικό στυλ. Δεν ξέρω αν είναι δουλειά του FX chip (σε ένα forum μάλιστα μου είχαν πει ότι για τα συγκεκριμένα εφέ δεν ευθύνεται το FX chip) αλλά κάτι παρόμοιο δεν είχα ξαναδεί στα 16bit μηχανήματα (και για να πω την αλήθεια ούτε στα 32μπιτα είδα κάτι παρόμοιο στα 2D παιχνίδια τους).

Eμένα αυτός ο boss με είχε εντυπωσιάσει:



Στο Super Metroid με είχε εντυπωσιάσει η λεπτομέρεια και το animation του sprite της Samus. Σε συνδυασμό με τον ήχο του βαριού πατήματος στο έδαφος σου δίνει την αίσθηση ότι όντως πρόκειται για μία βαριά αλλά ευκίνητη power suit. Το θεωρώ από τις κορυφαίες δουλειές στον τομέα αυτό.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Κι εγώ ψηφίζω Donkey Kong Country 2.
 
Δείτε ένα κοντινό του Super metroid με το yoshi's island, παρατηρείστε τις τεράστιες διαφορές σε λεπτομέρεια, στις σκιάσεις και πόσο απλοϊκό είναι το yoshi και πειστείτε.

http://s28.postimg.org/yfouwkpl9/Image4.png

Image4.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το Yoshi's Island ειχε 2D scaling-rotating-stretching και 3D πολυγωνα
 
Προσωπικά δεν μπορώ να ψηφίσω γιατι λείπει το Last Blade για το Neo-Geo

186.jpg

107560-the-last-blade-neo-geo-screenshot-yuki-is-downs.jpg

Που για μένα έχει τα καλύτερα γραφικά σε 16bit κονσόλα :p
 
Other_Reality είπε:
Προσωπικά δεν μπορώ να ψηφίσω γιατι λείπει το Last Blade για το Neo-Geo. Που για μένα έχει τα καλύτερα γραφικά σε 16bit κονσόλα :p
Το Μetal Slug 3 είναι ακόμα καλύτερο αλλά οκ, διαφορετικό είδος.
 
Imgema είπε:
Το Μetal Slug 3 είναι ακόμα καλύτερο αλλά οκ, διαφορετικό είδος.
Πολύ καλά και τα γραφικά του Metal Slug 3 (+ όλα τα παιχνίδια της σειράς), αλλα το Last Blade για μένα είναι αποθέωση. Το animation, η τεχνοτροπία, οι λεπτομέρειες στο βάθος, όλα είναι μελετημένα όσο δεν πάει. Πέραν τούτου, ειναι και απο τα καλύτερα beat'em'ups-hack/slash της SNK !
 
Shinobi είπε:
Δείτε ένα κοντινό του Super metroid με το yoshi's island, παρατηρείστε τις τεράστιες διαφορές σε λεπτομέρεια, στις σκιάσεις και πόσο απλοϊκό είναι το yoshi και πειστείτε.
Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου. Το Super Metroid όντως είναι πολύ προσεγμένο σε αυτά. Εξάλλου μιλάμε για ένα πιο ρεαλιστικό setting ενώ το Yoshi είναι τελείως surreal και καρτουνίστικο. Αν όμως μου έλεγες ποιο από τα δύο να βάλω σαν graphics demo της κονσόλας σε μία βιτρίνα, θα έβαζα το Yoshi's Island.

Το Super Metroid είναι λίγο πιο "διακριτικό" να το πω. Θα πρέπει να κάτσεις και να προσέξεις τις λεπτομέρειες. Ακόμα κι εσύ ο ίδιος έκανες post κοντινά πλάνα για να τις καταλάβουμε... :p Δεν είναι τόσο "in your face" όσο το στιλ και τα οπτικά εφέ του Yoshi. Επίσης το λαβυρινθοειδές level design του Metroid με τα κλειστοφοβικά environments, τις σπηλιές και τους στενούς διαδρόμους δεν αφήνουν πολλά περιθώρια στους designers να σε εντυπωσιάσουν όσο στο Yoshi με τα απέραντα τοπία και τα multi-parallax στα backgrounds. Ναι, έχει πολύ καλούς φωτισμούς και σκιάσεις αλλά στον τεχνικό τομέα τουλάχιστον νομίζω ότι το Yoshi κάνει κάποια πράγματα που πουσάρουν την κονσόλα ακόμα περισσότερο, οπτικά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα