Λεωφορεία από 80s!!!!

Παραθέτω πρόσφατη ανάρτηση από το
https://busoldtimers.blogspot.com/2023/07/volvo-3204.html

"ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ: Το ιστορικό Volvo 3/204 εν λειτουργία στα Βριλήσσια!
Έχει σωθεί και περιμένει τον προγραμματισμό των εργασιών ανακατασκευής του
Πριν από μερικές ημέρες αναρτήθηκε το 3/131, το λεωφορείο χάρη στο οποίο ξεκίνησε η συλλογή με τα #Παλιά_Ελληνικά_Λεωφορεία και η ιστορία της #ΛΑΕΓΕ το 1995. Σήμερα παρουσιάζουμε άλλο ένα λεωφορείο - κόσμημα που κατασκεύασε ο Ελευθέριος #Ελευθεριάδης το 1959.

Αυτό το #Volvo #B635 είναι το περιβόητο 204 από το #3ον_ΚΤΕΛ, του αείμνηστου Ιωακείμ Ερωτίδη. Πρόκειται για όχημα με κομψές γραμμές και σχεδιασμό, τον οποίο αντέγραψαν κι άλλοι κατασκευαστές. Έχει σωθεί και περιμένει την ώρα της πλήρους αποκατάτασής του. "

1689985493149.png
 
Το παρόν έχει αναρτηθεί και στο θέμα Η Παλιά Αθήνα.
Λεωφόρος Βασ.Σοφίας λίγο μετά την οδό Ακαδημίας. Σε πρώτο πλάνο διακρίνεται λεωφορείο Magirus Deutz M230E120 με αρ.κυκλ. ΥΝ6533 , αριθμό ανεμοθώρακα 133 σε δρομολόγιο της γραμμής 622 ΓΟΥΔΙ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ. Χρονολογικά βρισκόμαστε μετά το 1993 επί εποχής ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ και πριν το 2001 όταν τα συγκεκριμένα λεωφορεία αποσύρθηκαν.

Χμμμ…αν θυμάμαι καλά οι κεραίες των τρόλεϊ βάφτηκαν κόκκινες κάπου το 95-96 και τα Mercedes του στρατού αγοράστηκαν κάπου εκεί. Άρα μάλλον είμαστε στη 6ετια 95-01.
 
Το παρόν έχει αναρτηθεί και στο θέμα Η Παλιά Αθήνα.
Λεωφόρος Βασ.Σοφίας λίγο μετά την οδό Ακαδημίας. Σε πρώτο πλάνο διακρίνεται λεωφορείο Magirus Deutz M230E120 με αρ.κυκλ. ΥΝ6533 , αριθμό ανεμοθώρακα 133 σε δρομολόγιο της γραμμής 622 ΓΟΥΔΙ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ. Χρονολογικά βρισκόμαστε μετά το 1993 επί εποχής ΟΑΣΑ-ΕΘΕΛ και πριν το 2001 όταν τα συγκεκριμένα λεωφορεία αποσύρθηκαν.
Διόρθωση λόγω τυπογραφικού λάθους (η αρχική ανάρτηση έγινε μέσω κινητού):
Σε πρώτο πλάνο διακρίνεται λεωφορείο Magirus Deutz M230E120 με αρ.κυκλ. ΥΝ6553 , αριθμό ανεμοθώρακα 153 σε δρομολόγιο της γραμμής 622 ΓΟΥΔΙ-ΑΝΩ ΓΑΛΑΤΣΙ.
 
Ταξίδι πίσω στο καλοκαίρι του 1994, όταν ο ΟΑΣΑ δρομολόγησε στη γραμμή "122 Αθήνα - Βούλα" αρθρωτά λεωφορεία Volvo B10M Σαρακάκης. Το λεωφορείο ανεβαίνει την οδό Σταδίου λίγο μετά την οδό Αμερικής (προφανώς είχε γίνει μεταφορά της αφετηρίας από την Βασ.Όλγας στο Ζάππειο στις αφετηρίες της οδού Πανεπιστημίου - ένα χρόνο αργότερα με τη δημιουργία του συστήματος των κορμών μετεξελίχθηκε στο Α2- οπότε τα λεωφορεία προς Βούλα κατέβαιναν την Πανεπιστημίου, έστριβαν αριστερά στην Πεσματζόγλου και μετά στην Σταδίου).
Το παρατημένο νεοκλασικό στην γωνία Σταδίου και Αμερικής υπάρχει σχεδόν τριάντα χρόνια μετά καλυμένο με σκαλωσιές.
Χαρακτηριστική η ανοιγμένη μάσκα για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα υπερθέρμανσης του ψυγείου και βεβαίως η πρώτη πόρτα του οδηγού απουσία κλιματισμού.
Προβολή συνημμένου 262407

Διορθώνω την ανάρτησή μου διότι όπως αναγράφεται στο
αρχικά η αφετηρία ήταν επί της οδού Μάρνη.
 
Μήπως υπάρχουν φωτογραφίες των ηλεκτροκίνητων λεωφορείων ZiU – 9, από τις αρχές της δεκαετίας του'90 όταν διαφήμιζαν τα κρουασάν Molto (τα αυτοκόλλητα κάλυπταν όλο το αμάξωμα και ήταν σε μωβ χρώμα) και τσιγάρα Marlboro (σε κόκκινο χρώμα) και την διεκδίκηση των Ολυμπιακών Αγώνων του 1996 (σε χρυσό) ;;;
001.jpg

232288718_3852910064814524_1938589492503153859_n.jpg
Η διαφήμιση molto κάτι μου θυμίζει....θα συνεχίσω το ψάξιμο....
 
Πίσω
Μπλουζα