Λεωφορεία από 80s!!!!

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας pooky(1)
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Προσωπικά από την πρώτη στιγμή που είδα την φωτογραφία, ΔΗΜΟΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ έγραφε στην μετώπη.
Τι να σου πω... Ίσως επειδή το είδα μέσω κινητού; Δεν έχω και τεχνικές γνώσεις επί του θέματος.

Υ.Γ. Τώρα είδα ότι αναφέρεις στην μετώπη. Εννοείς στη μετώπη των λεωφορείων; Εγώ το διάβασα στο κείμενο του μηνύματός σου. Εκεί όπου γράφει: δόθηκαν στον Δήμο Μεταμορφώσεως.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Τι να σου πω... Ίσως επειδή το είδα μέσω κινητού; Δεν έχω και τεχνικές γνώσεις επί του θέματος.

Υ.Γ. Τώρα είδα ότι αναφέρεις στην μετώπη. Εννοείς στη μετώπη των λεωφορείων; Εγώ το διάβασα στο κείμενο του μηνύματός σου. Εκεί όπου γράφει: δόθηκαν στον Δήμο Μεταμορφώσεως.
Επειδή γίνεται αντιγραφή - επικόλληση , το πιθανότερο είναι να διάβασες λάθος.
 
Ένας εξαιρετικά σπάνιος συνδυασμός οχήματος και γραμμής. Η γραμμή 213, αν δεν κάνω λάθος, αντικατέστησε τη γραμμή 95, τον Μάρτιο του 1981. Μέχρι και τον Μάρτιο του 1985 (ίσως και λίγο αργότερα) εξυπηρετείτο από "μισθωμένα οχήματα" του πρώην
ΕΚΤΕΛ, κυρίως Volvo. Εν συνεχεία, για λιγότερο από δυόμισι χρόνια, την ανέλαβαν τα νέα οχήματα της ΕΑΣ. Η γραμμή καταργήθηκε αρχές του 1988, νομίζω, για να αντικατασταθεί από τις διακεντρικές 622/815. Εδώ λοιπόν βλέπουμε ένα Magirus Deutz της ΕΑΣ, στη συγκεκριμένη γραμμή, δίπλα από ένα τρόλεϊ επί της Βασιλίσσης Σοφίας. Έτος 1986.
FB_IMG_1726341088016.jpg
 
Νοσταλγική βόλτα στο παρελθόν με M.B 0302 της Βιαμάξ (Λεωφορείο ΚΤΕΛ)


Μουσείο Λεωφορείων στο ΚΤΕΛ Μακεδονίας: Mercedes Βιαμάξ 1962

 
Τελευταία επεξεργασία:
Ὑπῆρχαν κι αὐτὲς οἱ ἐποχὲς ποὺ ἡ γραμμή #608 #Ἀθήνα - #Γαλάτσι ἐξυπηρετεῖτο ἀποκλειστικὰ ἀπὸ ἀρθρωτὰ λεωφορεῖα #Volvo. Ἦταν θαυμάσιες οἱ ἐναλλαγὲς μεταξὺ τῶν #Β10Μ #Δεινόσαυρος μὲ τά #B7LA #Ἀθηνᾶ. Ἐδῶ διακρίνεται ἡ #182.
1732472405112.png
 
Ἡ συνοδευτικὴ λεζάντα αὐτῆς τῆς φωτογραφίας δείχνει τὸν συνωστισμὸ στὴν ἀφετηρία τῆς ὁδοῦ Φιλελλήνων, λίγο καιρὸ μετὰ τὴν ἀπόδοση τῆς γραμμῆς «040 Πειραιᾶς – Σύνταγμα» ἀπὸ τὸ κλιμάκιο λεωφορείων τοῦ #ΗΣΑΠ στήν #ΕΘΕΛ, το 1999.
Μπορεῖ νὰ μὴν διακρίνεται ὁλόκληρος, ἀλλὰ εἶναι ὁ #Δεινόσαυρος #Volvo #B10M #Σαρακάκης μὲ ἀριθμὸ ἀνεμοθώρακα #15 ἀπὸ τὸ Α/Σ της Πέτρου Ράλλη.
1732472550600.png
 
Ὅσο περνοῦν τὰ χρόνια, τόσο ξεθωριάζει ἡ εἰκόνα τῶν ἱστορικῶν πορτοκαλὶ τρόλλεϋ #Ziu ποὺ κατασκευάστηκαν στὴν πάλαι ποτὲ Σοβιετικὴ Ἕνωση. Ἐδῶ φωτογραφία ἀπὸ τὴν πλατεῖα Συντάγματος στὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ '90, στὸ πλαίσιο ρεπορτὰζ δρόμου γιὰ τὴν ἐφημερίδα «Ἀθηναϊκή».
1732472767173.png
 
Τὸ μέλος τῆς ὁμάδας «Παλιὰ Ἑλληνικὰ Λεωφορεῖα Λευτέρης Κουλούρης, μὲ τὴν ἀρωγὴ καὶ τὴ στήριξη ὅλων μας, ἔχει καταφέρει νὰ σώσει τρία ἱστορικὰ ὀχήματα ποὺ κυκλοφόρησαν στὴ Θεσσαλονίκη καὶ τὴν Πάτρα.
Ἕνα ἀπ’ αὐτά, τὸ ἱστορικὸ 103 τοῦ #ΟΑΣΘ (#Volvo #B10M #Σαρακάκης) ἔχει ἐπισκευασθεῖ μὲ μεγάλη φροντίδα. Ἀποτελεῖ ἴσως τὸ μοναδικὸ ἀστικὸ λεωφορεῖο μουσειακοῦ ἐνδιαφέροντος ποὺ κυκλοφόρησε στὴ συμπρωτεύουσα καὶ ἔχει ἀποκατασταθεῖ στὰ ἐργοστασιακὰ πρότυπα τοῦ Ὁμίλου Σαρακάκη.
Ἕπονται ἐργασίες καὶ στὰ ἀρθρωτὰ ὀχήματα.

1733576576256.png
 
Ὅσο περνοῦν τὰ χρόνια, τόσο ξεθωριάζει ἡ εἰκόνα τῶν ἱστορικῶν πορτοκαλὶ τρόλλεϋ #Ziu ποὺ κατασκευάστηκαν στὴν πάλαι ποτὲ Σοβιετικὴ Ἕνωση. Ἐδῶ φωτογραφία ἀπὸ τὴν πλατεῖα Συντάγματος στὰ τέλη τῆς δεκαετίας τοῦ '90, στὸ πλαίσιο ρεπορτὰζ δρόμου γιὰ τὴν ἐφημερίδα «Ἀθηναϊκή».
Προβολή συνημμένου 288373
Χμμ…δεν είναι στο Σύνταγμα. Ακαδημίας είναι, πίσω φαίνεται το κτήριο της Νομικής και το πάρκο του πνευματικού κέντρου του δήμου Αθηναίων. Μπορεί και mid 90s
 
Λεωφορείο Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη # 2829 2024-12-30
Επετειακό δρομολόγιο Πειραιάς - Πέραμα με Παλιά Ελληνικά Λεωφορεία:
1. Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη # 2829 (το 23ο του 6ου ΚΤΕΛ , αρ.κυκλ. 292829)
και 2. Volvo SB756 Saracakis # 8434 (πρώην ΗΣΑΠ # 34, αρ.κυκλ. ΥΝ-8434)
την Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024.

Λεωφορείο Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη στο Τέρμα Περάματος 2024-12-30
Το Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη # 2829 (το 23 του 6ου ΚΤΕΛ , αρ.κυκλ. 292829) στο τέρμα Περάματος με την μηχανή σε λειτουργία

Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη με την μηχανή σε λειτουργία και ανοικτό το κάλυμμα αυτής 2024-12-30

Υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό και επιπλέον κάποια άλλα βίντεο που δεν έχω ανεβάσει ακόμα στο youtube.
 
'Ηχος μηχανής λεωφορείου Volvo SB756 Saracakis ΕΟΕΕ 8434 (πρώην ΗΣΑΠ # 34 , ΥΝ-8434)
Λεωφορείο Volvo SB756 Saracakis ΕΟΕΕ 8434 (πρώην ΗΣΑΠ # 34 , ΥΝ-8434) σταθμευμένο με την μηχανή σε λειτουργία στον Πειραιά (αφετηρίες 040 - 843) μετά το πέρας του 10ου επετειακού δρομολογίου Πειραιάς-Πέραμα την Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024.


Ηχος μηχανής λεωφορείου Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη 2024-12-30
Το Scania BF76 κατασκευής Ρεντούμη ΕΟΟΕ 2829 (το 23 του 6ου ΚΤΕΛ , αρ.κυκλ. 292829) σταθμευμένο με την μηχανή σε λειτουργία στον Πειραιά (αφετηρίες 040 - 843) μετά το πέρας του 10ου επετειακού δρομολογίου Πειραιάς-Πέραμα την Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024.


'Ηχος μηχανής και αλλαγών ταχυτήτων Volvo SB756 Saracakis ΕΟΕΕ 8434 (πρώην ΗΣΑΠ # 34 , ΥΝ-8434)
Μικρό απόσπασμα όπου ακούγονται ο ήχος μηχανής και οι αλλαγές ταχυτήτων Volvo SB756 Saracakis ΕΟΕΕ 8434 (πρώην ΗΣΑΠ # 34 , ΥΝ-8434) κατά την επιστροφή από το Πέραμα στον Πειραιά.10ο επετειακό δρομολόγιο Πειραιάς - Πέραμα Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024.


Αλλαγή αριθμού και ονομασίας γραμμής στην μετώπη του Volvo SB756 Saracakis ΕΟΕΕ 8434
Αλλαγή αριθμού και ονομασίας γραμμής στην μετώπη του Volvo SB756 Saracakis ΕΟΕΕ 8434 μετά την επιστροφή από το Πέραμα.
10ο επετειακό δρομολόγιο Πειραιάς-Πέραμα την Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2024.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Λίγο πρὶν φύγει ὁ παλιὸς χρόνος, περιμένεις στὴ στάση κοντὰ στὸ δημαρχεῖο Περάματος γιὰ νὰ πᾶς στὸν Πειραιᾶ. Ξαφνικὰ ἐμφανίζονται δυὸ λεωφορεῖα ποὺ σὲ ταξιδεύουν 40 χρόνια πίσω, ὅταν κρατοῦσες τὸ χέρι τοῦ πατέρα σου γιὰ νὰ πᾶτε ὡς τὴ φάτνη μὲ τά ζωντανὰ ζῶα στὸ Πασαλιμάνι!
Τὸ λὲς καὶ ἔκπληξη…
Λήψις: hellenic.citybusphotos

 
1735838739962.png
 
Πίσω
Μπλουζα