Ε, δεν θυμάμαι να με σόκαρε, τι να κάνω? Ανδρικά μόρια από διάφορα υλικά πουλιούνται σε άπειρα σχετικά μαγαζιά (εκτός αν ήταν η πλατίνα που σε σόκαρε λόγω κόστους), μία κυρία καλυμμένη με σοκολάτα θα μπορούσε να μου άρεσε (εξαρτάται από τη μάρκα της σοκολάτας), και την αποπλάνηση των παιδακίων δεν τη θυμάμαι. Αλλά βασικά βαριέμαι ταινίες που βρίσκω αποκλειστικό σχεδόν σκοπό τους έχουν να "Épater la bourgeoisie" (φράση που υπάρχει από τον 19ο αιώνα, για να μη λέμε ότι αυτά είναι καινούργια). Μπουρζουάς είμαι, αλλά αφού αυτά δεν με σοκάρουν, τι μένει από την ταινία? Λίγα πράματα. Γι' αυτό βαριέμαι.
Φαντάζομαι ο "Χορός της πραγματικότητας" είναι σύγχρονη ταινία. Ούτε την έχω δει ούτε ξέρω τίποτε γι' αυτήν κι έτσι δεν μπορώ να έχω γνώμη.
Αλλά θα κρατήσω αυτό που έγραψε η bambinella "Προσωπικα προτιμω τον ηπιο τροπο, ενω καποιοι αλλοι τον ωμο ρεαλισμο και την προκληση. Δικαιωμα σας, αλλα αν ηταν ετσι ολες οι ταινιες, εμεις που δεν αντεχουμε φυσει και θεσει αυτα τα πραγματα, δεν θα μπορουσαμε να βρουμε εργο να δουμε." διότι είναι αυτό ακριβώς που λέω από την αρχή (αλλά με διαφορετικό "έτσι"):
Πάντως βγήκε κάτι θετικό για σένα από την εμπειρία σου με τις φρικτές ταινίες, αγαπητή αριάδνη. Λες "Και πλέον διαβάζω κριτικές για να μην πάω όσο την πατησα την πατησα". Αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να το κάνεις πάντα. Για να γυρίσουμε σε ρετρό, η Κυριακάτικη (νομίζω) εκπομπή στο ραδιόφωνο του Γιάννη Μπακογιαννόπουλου, στην οποία συζητούσε τις ταινίες τη επόμενης βδομάδας, ήταν κάτι που προσπαθούσα να μη χάνω ποτέ. Δεν εννοώ ότι πάντα συμφωνούσα με τις υποδείξεις του, αλλά μου έδιναν στοιχεία για να διαλέξω ποια ταινία θα έβλεπα. (Μία τη βδομάδα το πολύ, διότι υπήρχε και θέατρο, και συναυλίες και όταν περίσσευε χρόνος από αυτά, κι ένα Πολυτεχνείο να παρακολουθήσω.)