Οι Ελληνικές συμμετοχές στην Eurovision

retrofrog είπε:
Να ρωτήσω κάτι πιο μακρινό (και ταυτόχρονα και πιο ρετρό..να'μαι μια φορά και στα χρονικά όρια!); Το κομμάτι-δυναμίτης της Πωλίνας Wagon lit (που αν πήγαινε πιστεύω ότι θα "χτύπαγε" χαλαρά 5αδα) γτ δεν το στείλαμε; ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙ;Τρα-γου-δα-ρα κατ'εμε! Ειδικά για τη τότε δεκαετία ήταν ό,τι έπρεπε!
1986 και η Γιουροβίζιον πέφτει Μεγάλο Σάββατο για τους Ορθόδοξους. Παρότι απρόθυμη η ΕΡΤ, όπως γενικά τη δεκαετία του 1980 με τη Γιουροβίζιον, είχε διαλέξει ένα κομμάτι για να πάει, το Βάγκον Λιτ της Πωλίνας. Μέσα στο γενικό κλίμα απροθυμίας, κάποιος πρόσεξε τελευταία στιγμή, όπως και τελευταία στιγμή επελέγη πρόχειρα ένα κομμάτι, ότι πέφτει μεγάλο Σάββατο και να μια πρώτης τάξης ευκαιρία για την ΕΡΤ για άλλη μια φορά (μετά από ήδη 2 απουσίες, το 1982 και 1984) να ξαναπέχει από το διαγωνισμό, με τη δικαιολογία ότι δε μπορούσε να προβάλλει ένα τόσο ελαφρύ πρόγραμμα πριν την Ανάσταση. Έτσι η Πωλίνα δυστυχώς δεν πήγε, και πραγματικά ήταν πολύ δυνατό κομμάτι το συγκεκριμένο. Ευτυχώς για μας, όταν επαναλήφθηκε το συγκεκριμένο, δηλαδή Γιουροβίζιον Μεγαλοσαββατιάτικα, το 1994 η ΕΡΤ δεν απείχε από το διαγωνισμό, αλλά επαναλήφθηκε η προχειρότητα στην επιλογή τραγουδιού...
 
Το είχα ακούσει οτι δεν είχαμε πάει γι'αυτό το λόγο αλλά αδυνατούσα να το πιστέψω! Κυρίως γι'αυτό που μόλις ανέφερες (με πρόλαβες πρίν το ρωτήσω!), ότι δηλ. το 94 με το μπίγαλη θυμόμουν με σιγουριά ότι ήταν Μεγάλο Σάββατο! Καλά, για κάποιο λόγο δεν ήθελαν να πάμε, γτ αυτά είναι για γέλια! Τους πήρε ο πόνος για το βάρος της μέρας (που σημειωτέον είναι και μια ανάσα από την ανάσταση που φυσικά είναι χαρούμενο γεγονός-άρα τα περί βαρύτητας είναι εντελώς αίωλα..) Και δεν πήγαμε μ'αυτή τη κομματάρα και πήγαμε με τον "κλοουν" 2χρόνια μετά χωρίς ντροπή! (αν και μ'αυτά που άκουσαν τ'αυτιά μου προ ολίγου μου φαίνεται θ'αρχίσω να το αναπολώ!!!)Τι να πω; Δεν ξέρω αν ταιριάζει απόλυτα με το τοπικ (αλλά επειδή κυπρος-ελλάδα είναι σχεδόν το ίδιο), το τραγούδι της Ελπίδας πως σας είχε φανεί; Εμένα πάντως μ'αρεσε και σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι άξιζε τη τελευταία θέση...(η οποία καθόλου δεν πτόησε την Ευρυδίκη -που τότε ήταν στα φωνητικά- να συμμετάσχει άλλες 2 φορές...(ή είχε πάει κι άλλη μια,πάλι για φωνητικά και αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει ;)
 
retrofrog είπε:
Το είχα ακούσει οτι δεν είχαμε πάει γι'αυτό το λόγο αλλά αδυνατούσα να το πιστέψω! Κυρίως γι'αυτό που μόλις ανέφερες (με πρόλαβες πρίν το ρωτήσω!), ότι δηλ. το 94 με το μπίγαλη θυμόμουν με σιγουριά ότι ήταν Μεγάλο Σάββατο! Καλά, για κάποιο λόγο δεν ήθελαν να πάμε, γτ αυτά είναι για γέλια! Τους πήρε ο πόνος για το βάρος της μέρας (που σημειωτέον είναι και μια ανάσα από την ανάσταση που φυσικά είναι χαρούμενο γεγονός-άρα τα περί βαρύτητας είναι εντελώς αίωλα..) Και δεν πήγαμε μ'αυτή τη κομματάρα και πήγαμε με τον "κλοουν" 2χρόνια μετά χωρίς ντροπή! (αν και μ'αυτά που άκουσαν τ'αυτιά μου προ ολίγου μου φαίνεται θ'αρχίσω να το αναπολώ!!!)Τι να πω; Δεν ξέρω αν ταιριάζει απόλυτα με το τοπικ (αλλά επειδή κυπρος-ελλάδα είναι σχεδόν το ίδιο), το τραγούδι της Ελπίδας πως σας είχε φανεί; Εμένα πάντως μ'αρεσε και σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ότι άξιζε τη τελευταία θέση...(η οποία καθόλου δεν πτόησε την Ευρυδίκη -που τότε ήταν στα φωνητικά- να συμμετάσχει άλλες 2 φορές...(ή είχε πάει κι άλλη μια,πάλι για φωνητικά και αυτή τη στιγμή μου διαφεύγει ;)
Πολιτικοί λόγοι, οπότε δε μπορώ να επεκταθώ περαιτέρω ;)

Όσο για την Ελπίδα... πραγματικά φοβερό κομμάτι και πολύ διασκεδαστικό! Κι εμένα μ' αρέσει πολύ σαν κομμάτι και το μνημονεύω μια στις τόσες. Αλλά δεν κατάφερε να πείσει τους Ευρωπαίους... Περισσότερα για το διαγωνισμό του 1986 όταν ανέβει η απονομή του 1986 στο thread "Tα νο1 της Eurovision".
 
nwntas είπε:
Περισσότερα για το διαγωνισμό του 1986 όταν ανέβει η απονομή του 1986 στο thread "Tα νο1 της Eurovision".
Πολύ σύντομα nwntas! ;)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
καλησπερα σας βλεποντας τις ελληνικες συμμετοχες ολα αυτα τα χρονια θα πω οτι μακραν η κορυφαια σε σχεση με την δευτερη ειναι της ελινας κωνσταντοπουλου το 1995

http://www.youtube.com/watch?v=M9aahLwLzW0

για ευνοητους λογους τραγουδι με βαθυ πολιτικο νοημα και φωναρα απο τις λιγες με πολυ ωραια εμφανιση χωρις να εχει κατι το προκλητικο το πολιτικο νοημα αυτου του τραγουδιου τοτε αποδειχθηκε απο σποντα θα ελεγα προφητικο για τη σημερινη κατασταση της ελλαδας αν και τοτε αλλο νοημα ηθελε να περασει μπραβο και συγχαρητηρια στο φορουμ σας για την πολυ ωραια συζητηση που κανετε
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλώς όρισες φίλε μου και στη συζήτηση και στη παρέα, καθώς όπως βλέπω είσαι πολυυυυ φρέσκος! Όντως, αξιοπρεπέστατη η συμμετοχή της Ελίνας..Μπορεί να μην κατέληξε στη πρώτη δεκάδα, ωστόσο η Κωνσταντοπούλου έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε και εγώ της το αναγνωρίζω..Φωνητικά ήταν άψογη, αισθητικά νομίζω απόλυτα επιτυχημένη (σεμνή και καλαίσθητη παρουσία, που ταίριαζε απόλυτα με το ύφος του τραγουδιού), η τοποθέτηση των μουσικών και της β'φωνης Μαριάντας Πιερίδη-δεν ξέρω αν το γνωρίζετε- πολύ εύστοχη...Γενικά εξέπεμπε μια αίσθηση μυσταγωγίας και είχε κλείσει με τον καλύτερο τρόπο τον διαγωνισμό εκείνης της χρονιάς..(η οποία μάλιστα είχε και μια από τις ωραιότερες σκηνές στην ιστορία του θεσμού) Έχεις απόλυτο δίκιο για το πολιτικό μήνυμα, καθώς αποσκοπούσε στην (έμμεση) ανάδειξη του θέματος των Σκοπίων ("ένα αστέρι είχα μόνο και το απαιτήσανε.."-χαρακτηριστικός ο στίχος που αναφερόταν φυσικά στο αστέρι της Βεργίνας) Επ'ευκαιρίας, να παρατηρήσω πως και άλλες συμμετοχές της Ελλάδας εξυπηρέτησαν τέτοιους σκοπούς (Μαρίζα Κώχ-1976 για το φρέσκο τότε θέμα της μεγαλονήσου, 1992-η Κλεοπάτρα εμφανίστηκε μ'ένα υπέροχο κόσμημα-ήλιο της Βεργίνας,όταν πρωτοάρχιζε να έρχεται στη δημοσιότητα το σχετικό θέμα με τη FYROM) ενώ ακόμα εντονότερο ήταν το φαινόμενο στη περίπτωση της Κύπρου, η οποία σχεδόν πάντα, μέχρι το 1998 (με το Μιχάλη Χατζηγιάννη και το "Γένεσις") έστελνε τραγούδια που έθιγαν το (δυστυχώς μέχρι σήμερα άλυτο) πρόβλημα της διχοτόμησης..Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε, εγώ πάντως τάσσομαι υπέρ αυτών των τραγουδιών...Θεωρώ πως αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης το τραγούδι, έστω και αν εκ πρώτης όψεως δεν συνταιριάζουν απόλυτα με τον διαγωνισμό..(ιδίως όπως έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια)
 
retrofrog είπε:
Καλώς όρισες φίλε μου και στη συζήτηση και στη παρέα, καθώς όπως βλέπω είσαι πολυυυυ φρέσκος! Όντως, αξιοπρεπέστατη η συμμετοχή της Ελίνας..Μπορεί να μην κατέληξε στη πρώτη δεκάδα, ωστόσο η Κωνσταντοπούλου έκανε ό,τι καλύτερο μπορούσε και εγώ της το αναγνωρίζω..Φωνητικά ήταν άψογη, αισθητικά νομίζω απόλυτα επιτυχημένη (σεμνή και καλαίσθητη παρουσία, που ταίριαζε απόλυτα με το ύφος του τραγουδιού), η τοποθέτηση των μουσικών και της β'φωνης Μαριάντας Πιερίδη-δεν ξέρω αν το γνωρίζετε- πολύ εύστοχη...Γενικά εξέπεμπε μια αίσθηση μυσταγωγίας και είχε κλείσει με τον καλύτερο τρόπο τον διαγωνισμό εκείνης της χρονιάς..(η οποία μάλιστα είχε και μια από τις ωραιότερες σκηνές στην ιστορία του θεσμού) Έχεις απόλυτο δίκιο για το πολιτικό μήνυμα, καθώς αποσκοπούσε στην (έμμεση) ανάδειξη του θέματος των Σκοπίων ("ένα αστέρι είχα μόνο και το απαιτήσανε.."-χαρακτηριστικός ο στίχος που αναφερόταν φυσικά στο αστέρι της Βεργίνας) Επ'ευκαιρίας, να παρατηρήσω πως και άλλες συμμετοχές της Ελλάδας εξυπηρέτησαν τέτοιους σκοπούς (Μαρίζα Κώχ-1976 για το φρέσκο τότε θέμα της μεγαλονήσου, 1992-η Κλεοπάτρα εμφανίστηκε μ'ένα υπέροχο κόσμημα-ήλιο της Βεργίνας,όταν πρωτοάρχιζε να έρχεται στη δημοσιότητα το σχετικό θέμα με τη FYROM) ενώ ακόμα εντονότερο ήταν το φαινόμενο στη περίπτωση της Κύπρου, η οποία σχεδόν πάντα, μέχρι το 1998 (με το Μιχάλη Χατζηγιάννη και το "Γένεσις") έστελνε τραγούδια που έθιγαν το (δυστυχώς μέχρι σήμερα άλυτο) πρόβλημα της διχοτόμησης..Δεν ξέρω τι γνώμη έχετε, εγώ πάντως τάσσομαι υπέρ αυτών των τραγουδιών...Θεωρώ πως αποτελεί έναν εξαιρετικό τρόπο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης το τραγούδι, έστω και αν εκ πρώτης όψεως δεν συνταιριάζουν απόλυτα με τον διαγωνισμό..(ιδίως όπως έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια)
Χαίρομαι που συμφωνείς.Δεν σου κρύφω οτι δεν είμαι και ο πιο φανατικός φίλος της μουσικής αλλά αυτά τα τραγούδια πραγματικά χαίρομαι να τα ακούω.Το πέτυχα προχτές αυτό το τραγούδι και δεν σου κρύβω ότι συγκινήθηκα ακούγοντας το.Κατά τη γνώμη μου η θέση δεν μετράει για το εαν ενα τραγουδι ειναι πετυχημενο η οχι.Του Ρακιντζη το 2002 επισης ηταν πολυ καλο απλα η προπαγανδα των μμε τοτε που θελαν να στειλουν με το ζορι ενα τραγουδι μας εστειλε απατους.

μηπως ξερει κανεις που εχει εξαφανιστει αυτη η τραγουδιστρια η οποια παρεμπιπτοντως ειναι και κουκλαρα και οχι απλα καλαισθητη εδω λιγο θα διαφωνησουμε retrofrog:D
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλημέρα σ'όλους!Α...φίλε μου δεν ξέρεις τι χάνεις που δεν είσαι φίλος της μουσικής..Εκτός του κλασικού μοτο "η μουσική εξημερώνει τα ήθη", για μένα αποτελεί μέσο έκφρασης συναισθημάτων και αποφόρτισης (ή ενδυνάμωσης-εξαρτάται τη περίπτωση) Μου κάνει πραγματικά εντύπωση που το λες, εγώ δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική..Anyway, αυτά είναι υποκειμενικά..οπότε περί ορέξεως..η γνωστή πίτα! Τώρα στο θέμα μας..Παρότι δεν συμμερίζομαι το μέγεθος της συγκίνησής σου η αλήθεια είναι, ωστόσο, όπως σου είπα το θεωρώ ένα αξιοπρεπέστατο τραγούδι, με πολύ ενδιαφέρουσα μουσική γραμμή, η οποία συνταιριάζει επιτυχημένα το ελληνικό με το ανατολίτικο στοιχείο..Νομίζω ότι η επιλογή της Κωνσταντοπούλου ως ερμηνεύτριας ήταν πραγματικά εξαιρετικά εύστοχη, καθώς φημίζεται για τα σχετικά "γυρίσματα" της..Η εισαγωγή ευρηματική, δίνει έναν επιβλητικό τόνο μεν στο τραγούδι, ο οποίος όμως δεν φαντάζει παράταιρος, ίσα-ίσα προσθέτει στο τραγούδι..Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου πως η ποιότητα ενός τραγουδιού δεν κρίνεται από τη θέση που αυτό τελικώς κατέλαβε στο βαθμολογικό πίνακα..Τρανή απόδειξη η 'Άνοιξη", η οποία αποτελεί -κατά γενική ομολογία πιστεύω- το καλύτερο (ή τουλάχιστον μέσα στα 3 καλύτερα) τραγούδι που έχουμε στείλει στο διαγωνισμό, μολονότι δεν έτυχε της αναμενόμενης αποδοχής από το ευρωπαικό κοινό (από τις επιτροπές ακριβέστερα)..Η διαχρονικότητα ωστόσο του τραγουδιού (22 ολόκληρα χρόνια μετά και δεν έχει χάσει στο ελάχιστο τη φρεσκάδα του), το κατατάσσει υψηλά στην εκτίμηση του κοινού..Με το σχόλιο μου αποσκοπούσα να καταδείξω ακριβώς αυτό..Πως, μολονότι δεν συγκαταλέγεται στις πιο επιτυχημένες συμμετοχές της χώρας (αν και για τη συγκεκριμένη δεκαετία δεν τα είχε πάει κι άσχημα η Ελίνα), εντούτοις είναι μια αξιοπρόσεχτη συμμετοχή..

Τώρα για το 2002 (ελπίζω να με συγχωρήσει η διαχείριση γι'αυτή τη παρεκτροπή από τα χρονικά όρια του φόρουμ), θα σου πω τα εξής..Αναγνωρίζω κι εγώ τη πρωτοτυπία του τραγουδιού του Ρακιντζή..Όπως επίσης και τη πολεμική που ανέπτυξαν εις βάρος του κανάλια και συνυποψήφιοι..(καθ'όλα άδικος και αστείος κατ'εμέ, καθώς ήταν προφανές ότι το περιβόητο "πλει μπακ" είχε γίνει μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, οπότε είναι προφανές ότι δεν συνιστούσε ουδεμία διακριτική μεταχείριση πρός το άτομό του εκ μέρους της ΕΡΤ και θέμα αλλοίωσης της κρίσης του κοινού δεν μπορούσε να τεθεί) Από κει και πέρα όμως θα μου επιτρέψεις να σου πω, πως στο τελικό της διοργάνωσης οι ατυχέστατες ενδυματολογικές του επιλογές ήταν αυτές που τον "έθαψαν".. (μα σαν το ανθρωπάκι της Michelin ήταν!!) Συν την απαράδεκτη απόδοση των φωνητικών (δεν ξέρω αν έφταιγαν οι τραγουδιστές ή υπήρξε τεχνικό πρόβλημα, ωστόσο αυτό που άκουσα ήταν οικτρό) και το διαρκές κλείσιμο του ματιού, λες και είχε τικ.. Θυμάμαι είχε αναφερθεί και τότε πως είχαν επηρεάσει οι εσωτερικές διαμαρτυρίες..Μα πρακτικά να το πάρεις..Πως θα μπορούσαν να γνωρίζουν οι Ευρωπαίοι τις αντιδράσεις στο εσωτερικό της χώρας; Σιγά μην ήταν αυτή η ενασχόληση τους..Ανεξαρτήτως πάντως της ατυχούς συμμετοχής του, ο Ρακιντζής μου είναι εξαιρετικά συμπαθής, καλός καλλιτέχνης ενώ αναγνωρίζω και εγώ πως στη συγκεκριμένη περίπτωση δέχτηκε έναν ανηλεή (και για μένα ηθικά κατακριτέο) πόλεμο..Τώρα για το τραγούδι της συγκεκριμένης τραγουδίστριας, θα πω πως για μένα ήταν ίσως αυτό με τις μεγαλύτερες ελπίδες διάκρισης, αν κρίνω από τα αποτελέσματα εκείνης της χρονιάς που ευνόησαν κυρίως τα τραγούδια με έντονο το στοιχείο του εντυπωσιασμού..Από 'κει και πέρα αν κρίνω βάσει ποιότητας τα τραγούδια εκείνης της χρονιάς, για μένα αυτό που θα έπρεπε να είχαμε στείλει ήταν αυτό του Μπίγαλη..Οκ..το 'έκλεισα" το θέμα, ελπίζω η διαχείριση να μου συγχωρήσει αυτή την εκτενή "παρένθεση"..

Κλείνοντας..Έμεινα με την απορία:που διαφωνούμε;Καλαίσθητη χαρακτήρισα την παρουσία της, δεν είπα κτ κακό..Εκτός κι αν εννοείς ότι ήταν εκ πάγλου καλλονή, οπότε θα σου επαναλάβω αυτό με τη...κολοκυθόπιτα..Για μένα, ιδιαίτερη παρουσία,με κτ το εξωτικό και το ανατολίτικο,αλλά οκ..δεν "πεθαίνω¨κιόλας..Θεωρώ ότι έχουν περάσει και καλύτερες παρουσίες..Αλλά είπαμε..υποκειμενικά είναι τα γούστα!Επαναλαμβάνω:όχι ότι δεν ήταν όμορφη η κοπέλα.. Τέλος, για να σου λύσω την απορία, από τα λίγα που συνέλεξα προσφάτως από το διαδίκτυο (καθώς και εγώ είχα την απορία που χάθηκε το Ελινάκι), κατάλαβα πως αφοσιώθηκε στην οικογένεια της, έκανε κάποιες προσπάθειες επανεισόδου στο χώρο αλλά προφανώς είδε ότι έχουν διαφοροποιηθεί τα κριτήρια, οπότε και επέστρεψε στην οικογένεια..Αν κάποιος γνωρίζει καλύτερα, με χαρά να με διαψεύσει...Πάντως σήμερα είναι κοκκινομάλλα..
eurovision_shisha_musiccorner_2012_03_62-600x450.jpg
eurovision_shisha_musiccorner_2012_03_62-600x450.jpg

(η φωτό από το site musiccorner.gr και ειδικότερα:http://www.musiccorner.gr/?p=43658)

Καλό μεσημέρι σε όλους!! :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
χαχαχ ενταξει μιλαμε για 17 χρονια μετα τωρα 42 ειναι εγω μιλησα οτι μου αρεσε πολυ οταν ηταν 25 αυτο που εννοω οταν λεω συγκινηθηκα ειναι οτι αυτοι οι στιχοι μπορει να γραφτηκαν για το μακεδονικο ζητημα ομως ανετα μπορουν να σταθουν και να ειναι επικαιροι και για το σημερα γενικοτερα για την κατασταση της χωρας.οσο για το 2002 και παλι νομιζω οτι ηταν προφητικο το τραγουδι καθως ουσιαστικα εξεπεμπε ενα πανανθρωπινο μηνυμα(stop the war) επι της ουσιας επιβεβαιωθηκε ενα χρονο μετα με τον πολεμο στο ιρακ.τελος συγγνωμη αν ανεφερα γνωστα προσωπα αλλα δεν το ειπα για να προσβαλλω συγκεκριμενα προσωπα αλλα για να καταδειξω την νοοτροπια της εποχης μας που ολα λειτουργουν στο βωμο του κερδους και του εντυπωσιασμου.παντως φιλε μου σε βλεπω να εισαι νομικος με αυτη την απιστευτη ροη λογου που εχεις. :)
 
panathas13 είπε:
τελος συγγνωμη αν ανεφερα γνωστα προσωπα αλλα δεν το ειπα για να προσβαλλω συγκεκριμενα προσωπα αλλα για να καταδειξω την νοοτροπια της εποχης μας που ολα λειτουργουν στο βωμο του κερδους και του εντυπωσιασμου.παντως φιλε μου σε βλεπω να εισαι νομικος με αυτη την απιστευτη ροη λογου που εχεις. :)
Το κατάλαβα αλλά επειδή ποτέ δεν ξέρεις με τι "μάτι" θα το διαβάσει κάποιος ας είμαστε σίγουροι ;)
 
Καλημέρα παιδιά!!!Ερημιά τις τελευταίες μέρες παρατηρώ στο φόρουμ...Μάλλον αποκρεύομεν όλοι εις τας εξοχάς!!Όπου και να είστε πάντως εύχομαι ολόψυχα να περνάτε πολύ καλά!!Στο θέμα μας τώρα..Φίλε panatha ("ομοιδεάτη"..χαχα!) έχεις απόλυτο δίκιο..Εξαιρετικά εύστοχη η επισήμανση σου..Ομολογώ πως δεν είχα κάνει αυτό τον παραλληλισμό με τη σημερινή (δραματική) κατάσταση..Πιθανότατα επειδή είχα ήδη συνδυάσει το τραγούδι με τη συγκεκριμένη θεματική, οπότε η σκέψη "εγκλωβίστηκε" μόνο σ'αυτή..Ενδεχομένως και επειδή όσες προσευχές και να κάνουμε "δεν ξεπλένουν τα κρίματα τους"..(αν και περισσότερο κατάρες ακούω να ρίχνουμε, παρά προσευχές-και δικαίως αν θες τη προσωπική μου άποψη) Ενδεικτικοί της πραγματικότητας και εν τέλει προφητικοί θα προσέθετα και οι στίχοι της συμμετοχής της Γαρμπή το 1993...(γτ όντως, μας "τάιζαν" τσιφτετέλι και ψεύτικο μεράκι τις τελευταίες δεκαετίες..) Τώρα για το S.A.G.A.P.O, έχεις δίκιο, αν και για να είμαι ειλικρινής, περισσότερο ερωτικό μου φάνηκε το κάλεσμα του Ρακιντζή , χωρίς πρόθεση μετάδοσης ενός τόσο γενικού (και σημαντικότατου αναμφισβήτητα μηνύματος)..Γενικά πάντως, αυτά τα τραγούδια (με κοινωνικά μηνύματα) "φοριούνται" πολύ στον εν λόγω διαγωνισμό (του οποίου πιθανολογώ πως δεν είσαι φανατικός τηλεθεατής), χωρίς πάντα βεβαίως να "αγγίζουν" το φιλοθέαμον κοινό..Είναι η μια από τις 3 ευρείες θεματικές ενότητες της Γιουροβίζιον, ήτοι "έρωτας-κοινωνικό σχόλιο-τσιρκολίκι", η οποία έχει δώσει αρκετά καλά τραγούδια (και αρκετά επιφανειακά βεβαίως..)

Για τα σχόλια σου:Εμένα προσωπικά δεν με πείραξαν στο ελάχιστο, με βρίσκουν δε απόλυτα σύμφωνο..Πράγματι, η ευτέλεια,ο εύκολος εντυπωσιασμός, η επίπλαστη χλιδή συνοδευόμενη από μια εκκωφαντική κενότητα επικράτησαν τη τελευταία δεκαπενταετία και σε μεγάλο βαθμό συνέτειναν στη σημερινή κατάσταση που βιώνουμε..Με χαρά ωστόσο διαπιστώνω μια στροφή στη διασκέδαση..Πιο μικροί χώροι, πιο "μαζεμένα" πράγματα, πιο "ψαγμένοι"(όχι με την έννοια του επιμελημένα επιτηδευμένου ωστόσο) στίχοι..Ίσως το μόνο θετικό της κρίσης..Ελπίζω να διαρκέσει αυτή η αλλαγή, γτ αυτό θα σημαίνει πως ωριμάζουμε σαν κοινωνία..Μην ανησυχείς πάντως..Δε νομίζω να σε παρεξήγησε και κανας άλλος..Απλά αυτή είναι η πρακτική του φόρουμ, σεβαστή και σε μεγάλο βαθμό δικαιολογημένη..

Όταν λες απίστευτη ροή λόγου ελπίζω να μην εννοείς...λογοδιάρροια... :p (δεν φταίω εγώ-η συχνή κατάποση γλιστρίδας ευθύνεται!!χαχα!)

Επειδή όμως συνόδευσες το σχόλιο με χαμόγελο, θα το εκλάβω ως θετικό, οπότε να σ'ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια.. :) Αν και, πίστεψε με, υπάρχουν και άλλα άτομα στο φόρουμ (ενδεικτικά αναφέρω το Nwnta, τον thano75, τη daredevil με τους οποίους συνομιλώ συχνά στα θέματα της eurovision, που παρότι δεν γράφουν ''σεντόνια" όπως εγώ, έχουν ένα πολύ σωστό, μεστό και γάργαρο λόγο) Τέλος, ναι...Σωστά "εκοψε" το μάτι σου..(γατόνι είσαι!) Νομικάριος κατ'ακρίβεια βεβαίως, καθώς ακόμη δεν έχω λάβει το πτυχίο (οπότε για να το πω όπως το λέγαμε μικροί στο σχετικό παιχνίδι.."ζεστό-ζεστό!!" και όχι "καυτό-καυτό!"χαχα!) Καλό μεσημέρι συν-ρετρόπουλα, καλά να περάσετε όπου και ό,τι και να κάνετε!!! :)
 
Ωωωω με τιμά η αναφορά σου ρετροβατραχάκι!

Καλά να περνάτε όλοι όπου βρίσκεστε και να διασκεδάζετε, να τρώτε, να περνάτε καλά και να γεμίζετε μπαταρίες!!!

Στο θέμα μας, θεωρώ κι εγώ πολύ σημαντικά τα κομμάτια με νόημα στη Γιουροβίζιον, κυρίως λόγω του κοινού στο οποίο απευθύνονται. Δεν έχεις να κάνεις με ένα εκατομμύριο άτομα, αλλά με 700+ εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο (μπορεί και παραπάνω). Οπότε είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να ακουστείς, αλλά όχι απαραίτητα να πείσεις. Δεν έχω παρακολουθήσει όλη τη συζήτησή σας, γι αυτό στέκομαι πολύ λίγο στο θέμα πολιτική και Γιουροβίζιον.

Η Ελίνα ήταν μια επιβλητική παρουσία, αλλά και πάλι, δεν κατάφερε να ξεπεράσει την Κλεοπάτρα του 1992. Παρόλα αυτά, ήταν περισσότερο, όπως πολύ χαρακτηριστικά αναφέρεις φίλτατε ρετροβάτραχε, "μυσταγωγική" η όλη παρουσίαση, που κέρδιζε σε αισθητική εκείνη τη χρονιά (περισσότερα για το 1995 στο άλλο θρεντάκι όταν ανέβει το ανάλογο βίδεο). Ένα μεγάλο συν είναι ότι κλείσαμε το διαγωνισμό εκείνη τη χρονιά, οπότε μείναμε πιο φρέσκιοι ως τελευταίοι. Η Κύπρος δεν το χει ακριβώς παράδοση να στέλνει πολιτικά τραγούδια, τουλάχιστον που να θίγουν το Κυπριακό ζήτημα. Αλλά κατά τη δεκαετία του '90 έγινε πιο αποφασιστική, με τρεις εκπληκτικές συμμετοχές (1995,1997,1998).

Και ενθυμούμενος αυτές τις συμμετοχές, θα σταθώ στον τρόπο παρουσίασης. Όλες αυτές οι συμμετοχές με πολιτικό προβληματισμό έχουν ένα κοινό: τη σεμνότητα που παρουσιάζουν το θέμα ή, πιο συγκεκριμένα, το υποννοούν. Στη Γιουροβίζιον (όπως και στο retromaniax :p ) δεν επιτρέπεται να μιλήσεις ευθέως για ένα πολιτικό ζήτημα ή για πολιτικά πρόσωπα, όχι γιατί θέλουν να φιμώσουν τους καλλιτέχνες, αλλά γιατί δε θέλουν να δημιουργούνται έριδες. Σκοπός της Γιουροβίζιον ήταν να ενώσει λαούς, όχι να βρει ευκαιρίες να αναθερμάνουν τις διαφορές τους. Οπότε το να θίξεις ένα ζήτημα με διακριτικότητα για να προβληματίσεις δεν ενοχλεί. Αυτό επιδίωξαν και αυτές οι συμμετοχές, αλλά δεν ξέρω αν το πέτυχαν εκ των υστέρων.

Και για το κλείσιμο: καλό πτυχίο φίλτατε ρετροβάτραχε!!! Με το καλό!!!
 
αχχαχα δεν εννοουσα λογοδιαρροια απλα μου αρεσε η σκεψη σου.Οσον αφορά τους στιχους εχω την εντυπωση οτι στη μια στροφη αναφερεται στους πολιτικους μας και μετα στους σκοπιανους.σωστα δεν κατάλαβα?οσον αφορα αν ειμαι φανατικος φιλος της eurovision μετα το 2002 παρακολουθω τους τελικους οπως οι περισσοτεροι φανταζομαι :)
 
Ξέρετε ότι μ' αρέσει πολύ η συζήτηση περί Γιουροβίζιον, αλλά σας παρακαλώ θερμά 2 χάρες:

(α) Να μείνουμε στο ρετρο-όριο του φόρουμ που είναι το 1995 (αυτό, φίλε panatha για σένα, μιας και είσαι νέο μέλος!).

(β) Ας περιορίσουμε όσο γίνεται την πολιτική οπτική γωνία του θέματος. Δεν άπτεται της θεματολογίας του φόρουμ.

Ευχαριστώ! :)
 
ενταξει απλα το τραγουδι σχολιαζουμε δεν κανουμε πολιτικη προεκταση αλλα αν το κρινεις ετσι ας το σταματησουμε ;)
 
Πολύ σωστή D@redevil η παρατήρησή σου! :)

Και για να επιστρέψει το θρεντ δυναμικά στο κυρίως θέμα, σήμερα που ξαναείδα τη συμμετοχή του 1987, το Στοπ, πρόσεξα το εξής:

Τα φορέματα των κοπελιών στα φωνητικά έχουν τα ίδια ακριβώς χρώματα με το λογότυπο της Γιουροβίζιον εκείνης της χρονιάς.

1987.jpg

1987 2.jpg

Πολύ γουστόζικο! Αν θυμάμαι καλά, τα φορέματα είναι δημιουργίες του Μιχάλη Ασλάνη. Φυσικά, μιά από τις περιχαρείς κοπελιές είναι και η μετέπειτα συμμετέχουσα Μαριάννα Ευστρατίου.
 
Φίλε panatha, όπως πιθανότατα υποψιάζεσαι συμμερίζομαι τις απόψεις σου και με χαρά θα τις επέκτεινα, ωστόσο νομίζω πως όντως μια περαιτέρω αναφορά στα πολιτικά θα συνιστούσε κατάχρηση του χώρου που μας δίνεται, ο οποίος έχει συγκεκριμένη θεματολογία..Για να μην παρεξηγηθώ:Δεν λέω ότι αυθαιρετείς! (ούτε εγώ βεβαίως) Λέω απλά ότι θα ήταν σώφρον να κατευνάσουμε λίγο τα οξυμένα (δικαίως) πνεύματα μας αναφορικά με τα πολιτικά "επιτεύγματα"των εγχώριων πολιτικών παραγόντων..Κάνοντας λοιπόν τα λόγια πράξη, να πω Νώντα πως έχεις δίκιο..Όντως οι ενδυματολογικές επιλογές της ελληνικής αποστολής συνταίριαζαν με το λογότυπο της διοργάνωσης, αν και προσωπικά το αποδίδω στη θεά - τύχη..Ότι στόχευαν κάπου βεβαίως είναι το μόνο σίγουρο αλλά όχι ακριβώς εκεί έχω την αίσθηση..Ήτοι θεωρώ πως τα έντονα χρώματα εντάσσονταν εξαρχής στο concept (στη "λογική" για να το πω ελληνικά) του τραγουδιού, το οποίο όπως θυμάμαι και από συνεντεύξεις της (αγαπημένης σου :p ) Δάφνης Μπόκοτα στόχευε πολύ ψηλά, σε σημείο η 10η θέση να αντιμετωπιστεί εν τέλει ως "αποτυχία" (ή τέλος πάντων ως ένα όχι τόσο ευτυχές αποτέλεσμα σε σχέση με τις προσδοκίες τους-θυμάμαι χαρακτηριστικά να αναφέρει πως τους είχαν υποδεχθεί στο Βέλγιο ως τους βέβαιους νικητές, ως το απόλυτο φαβορί-έχω την αίσθηση βεβαίως πως ελαφρώς υπερέβαλλε, καθώς σε μια χρονιά που υπήρχε ο -ήδη νικητής από το 1981- Τζόνυ Λόγκαν,με αυτό το υπέροχο τραγούδι ήταν κομματάκι δύσκολο να ισχύουν τα λεγόμενα της..anyway..Προσωπική θέση που φυσικά δεν εδράζεται σε στοιχεία, οπότε διατηρεί την υποκειμενικότητα της) Γι'αυτό το λόγο και χρησιμοποίησε φαντεζί χρώματα (που "γράφουν"ακόμη και σήμερα-πολλώ δε μάλλον τη δεκαετία του '80!!!), λέξεις που χρησιμοποιούνταν και στις άλλες χώρες (όπως σταρ, φλας, στυλ, στρας, στοπ, Γκάρμπω...υπενθυμίζω ότι μέχρι το 2000-αν δεν απατώμαι- τα τραγούδια έπρεπε να ερμηνεύονται στη γλώσσα της κάθε χώρας,κάτι που φυσικά ήταν ντεσαβανταζ για χώρες όπως η δική μας, καθώς η γλώσσα μας μολονότι είναι υπέροχη, δεν είναι τόσο οικεία στο αυτί του μέσου ευρωπαίου-εν συγκρίσει με άλλες όπως τα αγγλικά ή τα γαλλικά), χορογραφία με συγκεκριμένο σενάριο (λουκ και χορογραφία 60s) και φυσικά βασίστηκε πολύ και στην επιβλητική παρουσία του αγνώριστου Θάνου Καλλίρη...Για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω τα συνδιαγωνιζόμενα τραγούδια της χρονιάς, ούτως ώστε να μπορώ να καταλήξω στο αν αδικήθηκε ή όχι,αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά όμως, είναι ότι ήταν μία από τις καλύτερες παρουσίες της Ελλάδας..Και ναι, όντως, η Μαριάννα Ευστρατίου ήταν στα φωνητικά (προετοιμαζόταν για το 1989!) Να σημειώσω δύο πράγματα για το τέλος..Επειδή τον βρίσκω λίγο αδικημένο (καθώς όσες φορές μνημονεύεται η συμμετοχή του 1987 η αναφορά περιλαμβάνει μόνο το Θάνο Καλλίρη), να πω (για όσους -πιθανότατα λίγους) δεν το γνωρίζουν, πως το έτερο μέλος του συγκροτήματος ήταν ο Βασίλης Δερτιλής..Το δεύτερο έχει να κάνει με τη σκηνική εμφάνιση στον εθνικό τελικό, η οποία ήταν διαφορετική, καθώς άφενός δεν ήταν τόσο φανταχτερή, αφετέρου τα φωνητικά δεν ήταν αμιγώς γυναικεία, μιας και συμμετείχε και ένας άνδρας..Παρακάτω σας έχω το σχετικό βίντεο..

Υ.γ.:Νώντα θα συνιστούσε παράλειψη η μη αναφορά σου, καθώς ο λόγος σου χαρακτηρίζεται από τα στοιχεία που αποδόθηκαν και στο δικό μου..Ούτε φυσικά συνιστά τιμή σου, καθώς ούτε ο "Πάπας" του φόρουμ είμαι,ούτε τπτ ιδιαίτερο..Ένας απλός...ρετροβάτραχος είμαι..Τέλος, να σε ευχαριστήσω και για τις ευχές για το πτυχίο..Από το στόμα σου και...στων καθηγητών τ'αυτί! :D

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
σε θεματα eurovision παρακολουθω διακριτικα και σπανιως επεμβαινω,ειμαι φαν απο το 77 ανελιπως.

Απολαμβανω τα σχολια και τις αναμνησεις που μας ξυπνουν,ε,για την αισθητικη των κομματιων και μουσικες προτιμησεις

περι ορεξεως κλπ.

ΑΛΛΑ....ΜΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ ΡΑΚΙΝΤΖΗ ΤΑΡΑΤΤΕ!

Στον τελικο τα "περιεργα" τεχνικα προβληματα που δεν δικαιολογουνται ουτε για ηχοληπτη του "Αν" σε garage-punk συναυλια ο Μιχαλακης τα αντεληφθη αμεσα γι αυτο και ανοιγοκλεινε το ματι..Το αλλο που θα μπορουσε να κανει,ηταν να σηκωσει το μεσαιο δακτυλο και να σηκωθει να φυγει..

Το κομματι οπως εχω αναφερει αλλου ηταν ΠΟΛΥ μπροστα απ την εποχη,το ιδιο και το industrial image..

Ισως αν ειχε παει 3-4 χρονια μετα να ειχε φτασει ψηλα,εκει που αξιζε.

Το να απαξιωνονται μουσικοι,πραγματικοι μουσικοι οπως ο Μπιγαλης και ο Ρακιτζης λογω μιας ατυχους βραδιας στο "θεσμο"ε,παει πολυ βρε αδερφε..

Η καινοτομια στη γιουροβιζιον η θα σε θαψει,η θα σε απογειωσει..Θυμαστε?Lordi..ειχαν προηγηθει οι WigWam με ενα πιο

mainstream hardrock κομματι το εδαφος ηταν ετοιμο και το αποτελεσμα γνωστο..

Να αναφερω οτι απ το "θεσμο" ειχα παρει καλα λεφτα απ το"παμε στοιχημα " του οπαπ,καθως ειχα προλαβει τους Lordi σε

αποδοση 20 και συνδιαζοντας το με τον τελευταιο(γερμανια νομιζω,δε θυμαμαι)πανηγυριζα σα..Φινλανδος εκεινο το βραδυ! :)
 
Το τραγούδι του Ρακιτζή αν και δεν μου άρεσε καθόλου, μπορώ να καταλάβω γιατί άρεσε σε κάποιους. Το τραγούδι του Μπίγαλη πάλι, πρέπει να πέρασε από τη διαδικασία δημιουργίας που πρώτη περιέγραψε η Δήμητρα Παπαδοπούλου στο σχετικό επεισόδιο των "Απαράδεκτων".

Θα βρούμε μια λέξη, μια διεθνή βρε παιδί μου, να την ξέρει όλος ο κόσμος, Γάλλοι, Ιταλοί, Γερμανοί, να την βάλουμε στον στίχο να κάνουμε σουξέ
 
Πίσω
Μπλουζα