Οι Ελληνικές συμμετοχές στην Eurovision

Με διαφορά, η πιο αγαπημένη μου ελληνική συμμετοχή στη Γιουροβίζιον ήταν της Τάνιας Τσανακλίδου το 1978 ή 1979 με τον Τσάρλι Τσάπλιν της :

Eurovision 1978 Greece - Tania Tsanaklidou - Charlie Chaplin

Η Τάνια ...υπέροχη, καταπληκτική, ανεπανάληπτη, μοναδική .... Αφού κι εγώ, σε ηλικία 6-7 ετών, την έβλεπα στην ασπρόμαυρη τηλεόρασή μας και΄, παρόλο που δεν καταλάβαινα πολλά ... ένιωθα περήφανος που είμαι Έλληνας, ένιωθα περήφανος για την εκπρόσωπο της πατρίδας μου σε αυτό το μουσικό γεγονός !!!!

Γενικά ... αυτή είναι η Γιουροβίζιον που μου λείπει, που βλέπουμε στο βιντεάκι : Με τη μεγάλη ορχήστρα ... με τον διευθυντή της ορχήστρας από κάθε χώρα, ντυμένος με το σμόκιν του, ο οποίος, αφού έκανε την υπόκλισή του στο κοινό, αρχινούσε να διευθύνει την ορχήστρα .... και, όπως θα παρατηρήσετε στο βίντεο, το κοινό από κάτω, την ώρα του τραγουδιού, έκανε απόλυτη ησυχία !!!

Ενώ τα τελευταία χρόνια .... η μεγάλη ορχήστρα αντικαταστάθηκε από την "κονσέρβα" και το "πλέη μπακ" ... οι διαγωνιζόμενες χώρες ... λες και διαγωνίζονται στο ποιος θα επιδείξει το μεγαλύτερο "ρεζιλίκι" και την περισσότερη "αναξιοπρέπεια" ... τα περισσότερα τραγούδια είναι με αγγλικούς στίχους επιπέδου [ενώ σε εκείνη την ηλικία με "μάγευε" που κάθε χώρα συμμετείχε με τη γλώσσα της] .... 11χρονου που μόλις έχει ξεκινήσει την εκμάθηση αγγλικής γλώσσης .... το κοινό από κάτω να κάνει χαβαλέ και σαματά σε κάθε τραγούδι .... Χίλια συγγνώμη, αλλά αυτή η Γιουροβίζιον δεν με εκφράζει και, κατά συνέπεια, δεν ασχολούμαι !!! Έτσι, δηλώνω "παντελή άγνοια", τόσο για την ελληνική συμμετοχή, όσο και για τις άλλες συμμετοχές [αν δεν έπεφτε στα χέρια μου το πρόσφατο Αθηνόραμα δεν θα γνώριζα ότι ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, εκεί στις όχθες της Κασπίας Θάλασσας !!! ] !!!

Έτσι .... από αυτόν τον διαγωνισμό κρατάω τις πολύ - πολύ όμορφες παιδικές μου αναμνήσεις από εκείνα τα χρόνια, τέλη 70ς και αρχές 80ς .... κρατάω εικόνες, σαν κι αυτές που βλέπουμε στο βίντεο, τις οποίες ... δεν θα ξαναβρούμε "στο διάβα μας" ....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μήπως το 1991 έπρεπε να πάει το παρακάτω; Ακόμη και σήμερα είμαι πεπεισμένος ότι θα έπιανε το top 3.

[edit] No video (Του Αιγαίου τα μπλουζ????) [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ειμαι απολυτα συμφωνη για του Αιγαιου τα μπλουζ, Νassos83. Θαυμασιο κομματι που δεν επαψα να ακουω με περισση ευχαριστηση παρα τα χρονια που περασαν.

Για τα φετινα τεσσερα υποψηφια τραγουδια της Ελλαδος, καλυτερα να μη μιλησω γιατι θα πω παρα πολυ ασχημα πραγματα και δεν κανει.
 
Ξέχασα να προσθέσω ότι το παραπάνω τραγούδι του Μπίγαλη ήταν στα υποψήφια για τη Eurovision του 1991, ενώ λέγεται ότι έστειλαν το 1994 τον Μπίγαλη με το απαράδεκτο "Τρεχαντήρι" για να τον "γλυκάνουν" για τον αποκλεισμό του 1991.
 
Εγώ θα προτείνω κάτι άλλο : Γιατί δεν τον καταργούν αυτόν τον διαγωνισμό ??? Κατά την ταπεινή μου άποψη, ό,τι ήταν να προσφέρει ... το προσέφερε !!! Και πολύ ωραία τραγούδια έβγαλε ... και πολύ αξιόλογους καλλιτέχνες [βλ. Abba] ... και διοργανώσεις που εμείς που τις προλάβαμε [έστω και σε πολύ μικρή ηλικία] θα μάς μείνουν αλησμόνητες σε όλη μας τη ζωή και θα νιώθουμε "τυχεροί" που τις "ζήσαμε" .... Όμως ... νομίζω ότι ο εν λόγω θεσμός έχει κλείσει πια τον κύκλο του !!! Δυστυχώς, το μόνο που προσφέρει είναι ... ρεζίλεμα λαών, πολιτισμών, παραδόσεων κλπ κλπ .... Για μένα, προσωπικά, είναι το πλέον θλιβερό θέαμα να βλέπω εκπροσώπους διαφόρων χωρών , ντυμένους με τις παραδοσιακές στολές τους, και να τραγουδάνε κάτι .... "ντισκο - μπιτ - ελεκτρο - κι εγώ δεν ξέρω τι" ανούσια τραγούδια με ... ψήγματα αγγλικών στίχων !!! Ό,τι πιο ιερό έχει ο κάθε λαός είναι η παράδοσή του και, δυστυχώς, αυτός ο διαγωνισμός "συνεισφέρει" στο να γελοιοποιούνται όλα αυτά τα "ιερά" ....

Γι΄ αυτό ... ας καταργηθεί πια αυτος ο διαγωνισμός ..... Αφήστε μας να έχουμε από αυτόν τις πολύ όμορφες αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια ....
 
Rinus, το μηνυμα σου με καλυπτει ΑΠΟΛΥΤΑ.

Καταργηστε αυτο το εκτρωμα η εστω, Ελλαδα, γυρνα του για παντα την πλατη. Γιατι τοσος ντορος για κατασκευασματα τοσο ανουσια;

Τα τραγουδια ειναι ολα πλαστικες αηδιες της σημερινης αθλιας εποχης που ζουμε. Δεν εχουν χρωμα, αρωμα, ποιηση και κανενα στοιχειο γενικοτερα απο αυτα που ειχαν καποτε. Ο ισοπεδωτικος αγγλικος στιχος τους τα κανει ολα τοσο ιδια που ειναι ανικανα να θεωρηθουν ως τραγουδια - εκπροσωποι της εκαστοτε χωρας.

Λενε οτι φετος εμεις δε θα ξοδεψουμε χρηματα για το Γιουροβιζιονικο σκουπιδαριο, γιατι τα χρηματα θα τα δωσει η εταιρια που ανελαβε.

Μου φαινεται κομματακι δυσκολο ομως, να πιστεψω οτι δε θα φυγει ουτε ενα ευρω απο τα χερια της Ελλαδος. Γιατι αν ειναι να φυγει, τοτε ειμαστε αξιοι της μοιρας μας. Εδω ο κοσμος χανεται.....

Τελος παντων, αν ειναι να ασχοληθουμε με κατι, εχουμε πιο σημαντικα πραγματα, γι' αυτο ας ληξει εδω αυτη η αηδια. Νισαφι, πια!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
"Του Αιγαίου τα μπλουζ" δεν ήταν υποψήφιο για να πάει στη Γιουροβίζιον το 1991, τουλάχιστον δε συμμετείχε στον ελληνικό τελικό. Κοίταξα το βιβλίο της Δάφνης Μπόκοτα και δεν το ανέφερε στα 10 τότε υποψήφια κομμάτια. Λογικά μπορεί να εστάλη αλλά να ακυρώθηκε. Σύμφωνα με το βιβλίο, το 1994 η Γουροβίζιον έπεφτε Μεγάλο Σάββατο κι ενώ η ΕΡΤ δεν ήθελε να συμμετέχει, επειδή δεν ειδοποίησε έγκαιρα την EBU και για να μη φάει πρόστιμο, πλησίασε τις δισκογραφικές να της βρουν μέσα σε μια βδομάδα καλλιτέχνη και τραγούδι. Φυσικά και εισέπραξε ωραιότατες αρνήσεις από καλλιτέχνες, μεταξύ άλλων και από τη Μαντώ, η οποία είχε συμμετάσχει στον ελληνικό τελικό με το κομμάτι "Μόνο εσύ" που θεωρώ εξαιρετικό, αλλά ας όψεται που ήταν η φανταστική Μαριάννα και το αστέρι της (προσωπικά μια από τις καλύτερες συμμετοχές μας)! Ο μόνος που δέχτηκε να συμμετάσχει ήταν ο Μπίγαλης, κι αυτό γιατί είχε έτοιμα 2-3 κομμάτια για το νέο του άλμπουμ. Κι έτσι πήγε με το Τρεχαντήρι. Μάπα δεν το λες το κομμάτι, έχουν ακουστεί και πάρα πολύ χειρότερα στο διαγωνισμό, απλά τους ακούστηκε λίγο περίεργο, συν ότι δεν υποστηρίχθηκε πολύ.

Όσο για το επίπεδο του διαγωνισμού, εδώ θα συμφωνήσω σε κάποια σημεία μαζί σας παιδιά. Οκ, είναι ένα ψυχαγωγικό τηλεοπτικό σόου το οποίο είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να προβληθεί μια χώρα σε πολύ μεγάλο κοινο. Αλλά είναι προβολή τα μπούτια και τα φτερά; Δυστυχώς οι περισσότερες χώρες έχουν μπει στο τριπάκι του "εκκεντρικού" (ας μην πω καρακιτς...) προκειμένου να μεινει στο μάτι του τηλεθεατή. Τα τελευταία 2-3 χρόνια κάτι πάει να γίνει και ξανασυμμετέχουν κάπως πιο αξιοπρεπείς συμμετοχές.

Δεν έχω παράπονο το να είναι μια συμμετοχή ποπ και όχι αυστηρά μπαλάντα ή πιο κουλτουριάρικο. Το θέμα είναι να υπάρχει ένας σεβασμός στον τηλεθεατή και μια διάθεση χαρούμενη. Γιατί και στη δεκαετία του 70 πήγαιναν εκκεντρικές συμμετοχές (Αυστρία 1977 και Ελβετία 1979 ή Γερμανία 1979) αλλά τουλάχιστον τότε, ακόμα και το εκκεντρικό δεν ήταν τόσο προσβλητικό. μέχρι και η Ντάνα Ιντερνάσιοναλ που έκανε μεγάλο ντόρο, τουλάχιστον βγήκε ντυμένη!!!

Δεν είμαι της άποψης να σταματήσει, ίσα ίσα θέλω να συνεχίσει να υπάρχει, όπως και τα Παιχνίδια χωρίς σύνορα να ξανασυνέχιζαν... Απλά όλες οι χώρες θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν το τι είναι αυτό το πρόγραμμα και να σταματήσουν με τις συμμετοχές τους να τον κάνουν, ώρες ώρες, χειρότερο κι από ριάλιτι σώου. Ούτε να το παίρνουν πατριωτικά το πράγμα, αλλά ούτε και να το παίρνουν τελείως στην πλάκα και να το ξεφτιλίζουν.

Γιατί τι είναι η Γιουροβίζιον; Ένα ψυχαγωγικό σωου που μας κάνει (μας έκανε, καλύτερα) να περνάμε καλά παρέα με φίλους και συγγενείς. Οπότε γιατί να το χαλάει το όλο κλίμα κάθε ντίβα τραγουδίστρια που με το να κάνει κωλοτούμπες προσπαθεί να την προσέξουμε;;; Και πάλι επιμένω, μια τελείως αυστηρή και άκρως ποιοτική Γιουροβίζιον θα έχανε τη μαγεία της, θέλει σωστές δόσεις το εύπεπτο με το πιο κουλτουριάρικο.

Και συμφωνώ στο γεγονός ότι η ορχήστρα δίνει μια μαγεία! Δε με νοιάζει να μην ακούσω την τέλεια ηχογράφηση κατά το διαγωνιστικό μέρος, αυτή τη μαγεία της ζωντανής εκτέλεσης δε στην προσφέρει το πλέιμπακ. Απλά όλα αυτά τα κομμάτια είναι πλέον δύσκολο να ενορχηστρωθούν, τόσο πολύπλοκα που έχουν γίνει. Αλλά πιστεύω ότι και με τα συνθεσάιζερ μπορούν να συνθέσουν ζωντανά ακόμα και την ηλεκτρονική μουσική και τα μπιτς των σημερινών κομματιών. Υπήρχε άλλωστε η σκέψη να επιστρέψει η ορχήστρα, κάτι που έβρισκε ενθουσιασμένους όλους όσους ασχολούνται με το διαγωνισμό. Δεν προχώρησε λόγω κόστους.........
 
Που είναι η επιλογή "Thanks" όταν τη χρειάζεσαι; :D

Ευχαριστώ nwntas για τις πολύτιμες διευκρινήσεις. Το αυτό με τον Μπίγαλη (" Του Αιγαίου τα blues") το είχε πει ο Ρακιντζής στην εκπομπή του "Με στυλ Ελληνικό" πριν κάμποσα χρόνια. Για το "Τρεχαντήρι"... Είχα συνηθίσει βλέπεις τα τραγούδια που είχε βγάλει ο Μπίγαλης το 1993 με το δίσκο του "Μικρή μου Μέλισσα", μιας και τότε συνέχεια άκουγα τη κασέτα, γι'αυτό και δεν μου άρεσε το τραγούδι.
 
Έχω σταματήσει εδώ και αρκετά χρόνια να βλέπω Eurovision καθότι πιστεύω ότι αυτός καθαυτός ο σκοπός για τον οποίο δημιουργήθηκε δηλαδή η προβολή και διάκριση του ευρωπαικού-εθνικού-ποιοτικού τραγουδιού έχει απλώς πάψει να υφίσταται. Και αυτό έγινε σταδιακά με την υποβάθμιση και εμπορευματικοποίηση του θεσμού και με το "παζάρεμα" και τις "συμμαχίες" των κρατών. Εν πάσει περιπτώσει θέλω να θυμάμαι ως κάτι πολύ καλό την πρώτη συμμετοχή με την Μαρινέλλα και το "Κρασί, θάλασσα και το αγόρι μου" και τους εκλεκτούς συντελεστές Πυθαγόρα και Γιώργο Κατσαρό. Στο μπουζούκι θαυμάστε τον δεξιοτέχνη Στέλιο Ζαφειρίου.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nassos83 είπε:
Που είναι η επιλογή "Thanks" όταν τη χρειάζεσαι; :D
Ευχαριστώ nwntas για τις πολύτιμες διευκρινήσεις. Το αυτό με τον Μπίγαλη (" Του Αιγαίου τα blues") το είχε πει ο Ρακιντζής στην εκπομπή του "Με στυλ Ελληνικό" πριν κάμποσα χρόνια. Για το "Τρεχαντήρι"... Είχα συνηθίσει βλέπεις τα τραγούδια που είχε βγάλει ο Μπίγαλης το 1993 με το δίσκο του "Μικρή μου Μέλισσα", μιας και τότε συνέχεια άκουγα τη κασέτα, γι'αυτό και δεν μου άρεσε το τραγούδι.
Ευχαρίστησή μου! Γενικά το βιβλίο της Μπόκοτα έχει πάρα πολλά στοιχεία μέσα και περιέργως πρόσφατα με έπιασε πάλι και το ξαναδιάβασα. Τουλάχιστον μέχρι το 1991 περιλαμβάνει εκτενείς περιγραφές τόσο για τη διαδικασία επιλογής κομματιού, για δημοσιεύματα του τυπου της εποχής, όσο και για τις εμπειρίες της κάθε αποστολής ανά χρονιά.

Γενικά την περίοδο εκείνη ο Μπίγαλης ήταν στα πολύ πάνω του! Ακουγόταν από μικρούς και μεγάλους. Ξέχασα να πω πως "Του Αιγαίου τα μπλουζ" ήταν από τα αγαπημένα μου κομμάτια ως παιδί και μου άρεσε που το είχαμε και σε κασέτα. Όποτε τη βάζαμε και έφτανε στο σημείο του κομματιού το απολάμβανα, όπως και το "Καπελάκι".
 
που μπορω να βρω το βιβλιο ?
 
Το βιβλίο της Μπόκοτα το έχω...θεωρώ προσωπικά πως παραθέτει αρκετά στοιχεία για τους διαγωνισμούς που μετέδωσε εκείνη από το 1987 και μετά. Το κακό είναι ότι πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο πρέπει να γράφτηκε κάτω από πολύ έντονη συναισθηματική φόρτιση. Γράφτηκε το 2005 όταν η Δάφνη είχε αποκλειστεί από τη μετάδοση εκείνης της χρονιάς (που μας έφερε και τη νίκη) με αποτέλεσμα να ξεφεύγει σε κάποιες υπερβολικές κορώνες σε κάποια σημεία- με άλλα λόγια αποπνέει την αίσθηση "ευτυχώς που ήμουν εγώ στις διαδικασίες της Eurovision ειδάλλως όλα θα πήγαιναν στραβά", κάτι που φυσικά είναι άκομψο.

Να αναφέρω επίσης πως υπάρχει και ένα εξαιρετικό λεύκωμα στα ελληνικά με τίτλο "50 χρόνια Eurovision", το οποίο γράφτηκε το 2006 και κάνει εκτενείς αναφορές σε όλες τις διοργανώσεις με θαυμάσιο φωτογραφικό υλικό και πολλές πληροφορίες και για όλες τις ελληνικές συμμετοχές από το 1974. Μόλις θυμηθω περισσότερα στοιχεία για τον εκδότη (γιατί προσωπικά το λεύκωμα το δανείστηκα και το διάβασα), θα επανέλθω

Α και κάτι για του "Αιγαίου τα blues"...το τραγούδι είχε υποβληθεί στον προκριματικό του 1992 αλλά δεν έφτασε μέχρι τον τελικό, κάτι που φυσικό ήταν άδικο. Ευτυχώς που τουλάχιστον εκείνη τη χρονιά συμμετείχαμε με το "Όλου του κόσμου η ελπίδα" με τη θαυμάσια Κλεοπάτρα, με τον οποίο πήραμε την 5η θέση!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα καλύτερα, κατά τη γνώμη μου, τραγούδια που έστειλε η Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision είναι:

1. "Μάθημα Σολφέζ"

2. "Die for You"

3. "Σωκράτης"

Η φετινή επιλογή, δυστυχώς, δεν μου λέει τίποτα.
 
atanasio είπε:
Τα καλύτερα, κατά τη γνώμη μου, τραγούδια που έστειλε η Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision είναι:1. "Μάθημα Σολφέζ"

2. "Die for You"

3. "Σωκράτης"

Η φετινή επιλογή, δυστυχώς, δεν μου λέει τίποτα.
Συνονόματε φίλε μου, συμφωνώ απόλυτα με τα δύο από τα 3 (Σωκράτης και Die for You). Την προσωπική μου τριάδα συμπληρώνει η Άνοιξη του 1991....Όσο για το φετεινό μας, ένα παντελώς φτηνό και-το χειρότερο- ξεπερασμένο για τα δεδομένα του 2012 ethnopop άκουσμα
 
ουτε που εχω ακουσει το φετινο. τοσο αισχος ειναι;

γενικως απο οταν κερδισαμε με τσιφτετελοποπ, η Ελλαδα εχει την ταση να στελνει πιο... εθνικ ρυθμους στη γιουροβιζιον, που καποια ειναι καλουτσικα, καποια αλλα ξεπεφτουν εντελως στα ορια της φτηνιας και της κακογουστιας.
 
sunset89 είπε:
ουτε που εχω ακουσει το φετινο. τοσο αισχος ειναι;γενικως απο οταν κερδισαμε με τσιφτετελοποπ, η Ελλαδα εχει την ταση να στελνει πιο... εθνικ ρυθμους στη γιουροβιζιον, που καποια ειναι καλουτσικα, καποια αλλα ξεπεφτουν εντελως στα ορια της φτηνιας και της κακογουστιας.
Δεν το λες και αριστούργημα το φετεινό. Για τα δεδομένα εσωτερικής κατανάλωσης, δηλαδή για κανένα ελληνικό ραδιοφωνικό σταθμό, καλό είναι, από άποψη παραγωγής. Αξιοπρεπές. Για Γιουροβίζιον δεν πολυείναι πια. Τους έχουμε ψιλοφλομώσει στο τσιφτετελοποπ πια. Μια-δυο φορές οκ, αλλά τα τελευταία 8 χρόνια όλο τέτοια στέλνουμε.
 
αφιερωμα της ΕΤ-1 για τις ελληνικες συμμετοχες στην Eurovision που προβληθηκε το 2002

[edit] no video [edit]

thanks to dtrifono74
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
^^

Το είχα σε κασέτα!!! μάλλον την έχω ακόμα. Το είχε δείξει η ΕΤ1 πριν ξεκινήσει η Γιουροβίζιον το 2002. Αμέσως πριν το πρόγραμμα είχε ένα αθλητικό γεγονός και δυστυχώς, λόγω της πίεσης του τηλεοπτικού χρόνου, είχαν κόψει πολλά κομμάτια της εκπομπής... Την είχα λιώσει αυτή την κασέτα τότε. Τόσο πολύ που θυμάμαι ακόμα και τα λόγια της! Ήταν, ίσως, η εκπομπή που με μύησε στη Γιουροβίζιον και άρχισα να την ψάχνω. Πολύ καλή η ιδέα της Δάφνης Μπόκοτα να κάνει αυτή την αναδρομή, σε μια εποχή όπου άρχισε η Γιουροβίζιον να προσελκύει ξανά το ενδιαφέρον του κόσμου.

Εξαιρετική δουλειά, με τα αυθεντικά κλιπ των τραγουδιών!
 
Μακράν η πιο αξιόλογη συμμετοχή (και ταυτόχρονα η πλέον αδικημένη) , η "άνοιξη" της Βόσσου! Υπέροχη μουσική (ένα από τα ελάχιστα αξιόλογα πονήματα του Μικρούτσικου), μοναδική ερμηνεία αλλά χαντακώθηκε από τη ζωντανή απόδοση (όχι της Βόσσου αλλά αλλά των μουσικών). Έπεται στη κατάταξη το αξιολογότατο "δικό μου αστέρι" με τη Μαριάννα Ευστρατίου ενώ τρίτη είναι η φωνάρα Κλεοπάτρα, η οποία με την επιβλητική της παρουσία καθήλωσε τους ευρωπαίους! Να σημειώσω δε πως ΑΥΤΟ είναι τραγούδι με ΕΛΛΗΝΙΚΟ στοιχεία και όχι αυτές οι βλαχο-μπαροκ-ο-τούρκο-τσιφτετελο-αραβικές μείξεις μπουζουκλερί γ' διαλογής που σερβίρονται τα τελευταία χρόνια! (όπως π.χ το φετικό τουρκοειδές της Ηλιάδη..) Τέλος, αξιολογότατη συμμετοχή και αυτή της Μαριάννας Ζορμπά το 1997, η οποία όμως ψιλοατύχησε κατά την άποψη μου από πλευράς παρουσίασης.

Ανεξαρτήτως προτιμήσεων πάντως, θεωρώ πως κοινός τόπος όλων μας είναι πως η χειρότερη συμμετοχή μας ever ήταν ΜΑΚΡΑΝ ο αλήστου μνήμης "κλόουν"..(το οποίο μάλιστα σε μια σχετική ιντερνετική ψηφοφορία που είχε πέσει στην αντίληψη μου είχε λάβει τη διόλου ευκαταφρόνητη...διάκριση του χειρότερου τραγουδιού από όλα τα συμετέχοντα (όχι μόνο της Ελλάδας) της δεκαετίας..Επίσης στη κατηγορία "κρίμα που δεν στείλαμε αυτά" το υπέροχο "τίποτα" της ηρούς το 1998 (αν θυμάμαι καλά είχε ξεσπάσει σκάνδαλο για τα αποτελέσματα-που είχε φτάσει μέχρι τη βουλή), το "πολεμάω" του καραδήμου το 2010, όπως και το "μιλάς με τη καρδιά μου" της μαντούς το 1989 και το "κλαίω" της βίσση (αυτά βέβαια ατυχήσανε γτ πέσανε πάνω στο "το δικό μου αστέρι")

Υ.Σ: Γνωρίζει κανείς τι κάνει και που βρίσκεται η Κλεοπάτρα;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα