Ένα λεπτό Μαίρη μου. Τι εννοείς ακριβώς? Έχετε την εντύπωση ότι ο σημερινός Έλληνας έχει τις εντυπωσιακές ομολογουμένως γνώσεις της Βιβής περί της γλώσσας και πώς εκείνη χρησιμοποιούνταν 80 χρόνια πίσω και με γνώμονα αυτό το κριτήριο αποφασίζει να δει έργο ή όχι?
Μένω άφωνη με τις παρατηρήσεις της Βιβής, μου κεντρίζουν τρομερά το ενδιαφέρον, αλλά δεν σταματάω να μου αρέσει ένα έργο γι' αυτό το λόγο. Τι θα πει "έχει πέσει δουλειά" στα άλλα έργα? Κάθε έργο είναι στημένο με κάποιο τρόπο, όλοι οι συντελεστές προσπαθούν να αποδώσουν τον καλύτερό τους εαυτό και αυτό αλλού βγαίνει κι αλλού δε βγαίνει (σε επίπεδα τηλεθέασης εννοώ). Επαναλαμβάνομαι, αλλά αν το ίδιο ακριβώς έργο, όπως είναι, παιζόταν στο Mega, την ίδια ώρα, θα είχε την ίδια τηλεθέαση? Κατά την γνώμη μου, αποκλείεται!
Όσον αφορά τον σκηνοθέτη, προς τιμήν του, βγήκε και είπε την άποψή του γι' αυτό που κάνει και θέλει να την υποστηρίξει, σωστή ή λάθος, δεν έχω τις γνώσεις να το γνωρίζω. Δεν θυμάμαι κανέναν άλλον να το έχει κάνει. Πιθανώς να υπάρχει και να μην το ξέρω.
Τώρα, αν κάποιος ηθοποιός μας αρέσει ή όχι, αυτό είναι τελείως υποκειμενικό. Παραπάνω διάβασα ότι η Αθηνά Μαξίμου είναι φουλ οπερετικιά. Εμένα μου αρέσει πάαααρα πολύ αυτό το ιδιαίτερο παίξιμό της. Οι κινήσεις της και οι εκφράσεις της είναι καταπληκτικές. Η ταλαιπωρημένη γυναίκα με το ένδοξο παρελθόν, λόγω ονόματος και το αβέβαιο παρόν, η οποία ζει στην κοσμάρα της και έχει φτιάξει ένα γυάλινο θόλο μη θέλοντας να βγει από εκεί μέσα γιατί δεν θέλει άλλες απογοητεύσεις. Επίσης, η κοπέλα που κάνει τη Μάρμω. Λένε ότι είναι ψυχρή αλλά αυτό για μένα αποδίδει τέλεια το ρόλο της πιτσιρίκας που παντρεύεται τον μεγάλο και έρχεται αντιμέτωπη με τη δυσπιστία και την απόρριψη των δικών του. Στο χθεσινό επεισόδιο που ο Κίτσος και η Μάρμω ήταν μαζί κρυφά στην Κόρινθο, σύμφωνα με το σενάριο, ήταν και οι δύο φωτιά και λάβρα, κατά την γνώμη μου. Οι δύο που δε μου αρέσουν στο σήριαλ είναι η κοπέλα που κάνει την Θάλεια και ο άντρας που κάνει τον Μαρμάρη. Εντελώς κρύοι και οι δυο και λίγοι. Σε άλλους μπορεί να αρέσουν αυτοί. Εκεί δε μπορείς να μιλήσεις. Ο κάθε άνθρωπος έχει την άποψή του, βέβαια.