RIO
Retro Horrormaniac
- Joined
- 12 Νοέ 2009
- Μηνύματα
- 23.030
- Αντιδράσεις
- 78.774
Δυστυχώς τα δηλητηριώδη σχόλια, είναι πια κανόνας σε μερικά θέματα...Πάλι δηλητηριώδη σχόλια βλέπω... αφού η νονά μας άφησε χρόνους τον Ιούνιο του 2004
Δυστυχώς τα δηλητηριώδη σχόλια, είναι πια κανόνας σε μερικά θέματα...Πάλι δηλητηριώδη σχόλια βλέπω... αφού η νονά μας άφησε χρόνους τον Ιούνιο του 2004
Το θέμα είναι να μην χάνεται το μέτροΦταιει που τα παιρνετε σοβαρα ενω εμεις οχι.
Ευχαριστώ , επομένως ο μικρός Παύλος Χατζηπαύλου ήταν περίπου 22 μηνών όταν βαπτίστηκε.αγαπητέ @g1973tony το δημοσίευμα με τη Μαντώ είναι Οκτώβριος 2003
Υπέροχη η φωτογραφία του Ξανθόπουλου με τα παιδιά του! Πολύ αληθινή! Τα παιδιά πάντα βγαίνουν υπέροχες και αυθόρμητες φωτογραφίες.
Γιατί οι παλιές φωτογραφίες κοκκινίζουν έτσι; Έχω κ'εγω πολλές και έχουν κοκκινίσει
Πιθανότατα έχει να κάνει με την αλλοίωση με την πάροδο του χρόνου των χημικών που χρησιμοποιήθηκαν στην εμφάνιση και εκτύπωσηΔεν ξέρω, το χω και γω μεγάλη απορία. Εμείς χρησιμοποιούσαμε φιλμ της Κοντακ για μια αυτόματη φωτογραφική της Κοντακ πάλι.
Εξαιρετικές πληροφορίες. Κι εγώ συμφωνώ ότι η αναλογική φωτογραφία δεν μπορεί σε τίποτα να συγκριθεί με την ψηφιακή καθ' ότι η μεν πρώτη βασίζεται σε μοριακό επίπεδο (η εικόνα κατά τη λήψη αποτυπώνεται στην επίστρωση του ιωδιούχου αργύρου πάνω στο φιλμ) ενώ η ψηφιακή στα πίξελ. Βέβαια κι εδώ επικαλέσθηκαν λόγους προστασίας του περιβάλλοντος όσον αφορά την απόρριψη των χημικών μετά το πέρας της διαδικασίας εμφάνισης, αλλά και της χρήσης χαρτιού πλέον των λοιπών ευκολιών που παρέχει η ψηφιακή τεχνολογία.έχει να κάνει στο ότι στα έγχρωμα φιλμ και χαρτιά τα χρώματα δημιουργούνται κατά την εμφάνιση. γι' αυτό παλιά τα φιλμ έγραφαν "colour dyes may in time change". Θα προσπαθήσω να το εξηγήσω όσο μπορώ καλύτερα. η έγχρωμη εμουλσιόν αποτελείται από τρία στρώματα ευαίσθητα στο μπλε, πράσινο κόκκινο αντίστοιχα. αυτά λοιπόν πέρα των φωτοευαίσθητων κόκκων αλογονιδίων του αργύρου, έχουν κάποιους couplers που δημιουργούν κατά την εμφάνιση τα συμπληρωματικά χρώματα κίτρινο, πορφυρό κυανό. συγκεκριμένα κατά την αναγωγή του εκτιθεμένου βρωμιούχου αργύρου σε μεταλλικό άργυρο (οι εμφανιστές είναι αναγωγικές ουσίες) ένας παράγοντας ο CD 3 οξειδώνεται κατά την μετατροπή σε μεταλλικό άργυρο, και μαζί με τους couplers δημιουργούνται τα χρώματα και μάλιστα ανάλογα της έντασης του κάθε χρώματος της εικόνας. τον μεταλλικό άργυρο ένας παράγοντας στο λουτρό bleach-fix τον κάνει πάλι αλογονίδιο (rehalogenize) ο οποίος στη συνέχεια τον διαλύει η στερέωση. και έτσι μένει η έγχρωμη εικόνα. κατά την γνώμη μου όσοι συνδράμαν σε αυτή την εφεύρεση έπρεπε να είχαν πάρει το Νόμπελ (δεν ξέρω αν το πήραν) ενώ αντίθετα η ψηφιακή για μένα πήρε την ψυχή από την φωτογραφία. πρέπει να τονίσω όμως ότι η φωτογραφία είναι και τέχνη και επιστήμη και έτσι πρέπει να ξέρεις στοιχειωδώς τουλάχιστον πως δουλεύουν όσα χρησιμοποιείς.
Εκείνο που ήξερα είναι ότι τα φιλμ Kodak είχαν πιο έντονο κίτρινο, τα Fuji λευκό και πράσινο και τα Polaroid μπλε. Εγώ προτιμούσα Fuji, όταν είχα επιλογή, αλλά τα περισσότερα φιλμ που κυκλοφορούσαν ήταν Kodak. Στις αναλογικές φωτογραφίες το φιλμ έπαιζε τον καθοριστικό λόγο στα χρώματα, ενώ τώρα με τις ψηφιακές είναι η φωτογραφική μηχανή που μετατρέπει την εικόνα σε χρώμα.Θα συμφωνήσω ότι η εφεύρεση της φωτογραφίας είναι άξια βραβείου Νομπελ και πραγματι ειναι συγκερασμός επιστήμης και τέχνης. Το ίδιο συμβαίνει νομίζω και με την αρχιτεκτονική.
Την κόντακ την ανέφερα γιατί σαν να θυμάμαι που λέγανε (ποιοί άραγε; μάλλον γονείς, κουμπάροι, γείτονες άνθρωποι που δεν ήταν εν παση περιπτώσει φωτογράφοι,) ότι κόντακ=θερμό χρώμα, agfa=ψυχρό χρώμα, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αυτό.