Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
ΦΖΠ1 είπε:
Ναι, φυσικά κι έχουμε διακόπτες Legrand, αλλά ποιό είναι το αξιοπρόσεκτο : βλέπετε τον κάτω διακόπτη, που είναι "κουμπί"; Σε πολλά σπίτια λοιποόν υπήρχε τέτοια εγκατάσταση, που χτυπούσε ένα εσωτερικό κουδούνι, στο δωμάτιο "υπηρεσίας", και πατώντας το ερχόταν η υπηρέτρια ! O tempora, o mores...Yπάρχει και μια ακόμα περίπτωση, να ήταν πρώην σπίτι γιατρού, και με αυτό το κουμπί να άνοιγε την εξώπορτα. Ασυνήθιστο, πάντως. Ακόμα και σήμερα, σπανίως βάζουμε διακόπτες-κουμπία.
Το είδα κι εγώ το κουμπί και απόρησα τι να είναι αλλά δεν σχολίασα τίποτα. Το άφησα στα χέρια της ειδικού και όπως βλέπω καλά έκανα :) .
 
Όντως "εσωτερικό" κουδούνι πρέπει να είναι, βολικό ορισμένες φορές ακόμα και αν δεν υπάρχει υπηρεσία.
 
Η Ρένα Παγκράτη στο σπίτι της

 


190.jpg
190.jpg
 
Υπάρχουν τόσα να πει κανείς που προτιμώ να μην πω τίποτε. Να δω πόσο θα κρατηθώ.
 
Προφανώς είναι καλοκαίρι και όχι μόνο επειδή φοράνε κοντομάνικο αλλά από το ότι το σώμα του καλοριφέρ είναι "στολισμένο" με σεμέν, κούκλα και ίσως μικρή τάβλα από κάτω για να κάθεται η κούκλα. Πάνω από την κούκλα υπάρχει κάδρο με τον Σαρλό; Η μπλούζα της Ρένα μου θυμίζει κάτι από αεροπορία. Η μητέρα της σε ντύσιμο, ανταγωνίζεται άνετα την Μαίρη Μεταξά σε ταινίες που κάνει τη μάνα του Βουτσά απέ την Πόλη.
 
johnny19818 είπε:
Η μητέρα της σε ντύσιμο, ανταγωνίζεται άνετα την Μαίρη Μεταξά σε ταινίες που κάνει τη μάνα του Βουτσά απέ την Πόλη.
Εμένα μου θύμισε την ηθοποιό Ρένα Πασχαλίδου από την Παριζιάνα...
 
Ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος στο σπίτι του

 


195.jpg
195.jpg
 
Δανέζικη πολυθρόνα και τραπεζάκι, βακελιτικό SIEMENS τηλέφωνο, ιδιαίτερα στενή και άβολη η κόχη του πορτ-μαντώ, που στολίζεται με το περίφημο γυψινάκι, και τα υπόλοιπα γνωστά και σχολιασμένα : η θήκη του καλοριφέρ, και η πόρτα με το κρύσταλλο, που έσπαγε συνήθως από το ρεύμα. Γι αυτό μάλιστα -το "μυστήριο" της φωτογραφίας- υπάρχει και κάποιο αντικείμενο στη βάση της, πιο μεγάλο από αλτηράκια, για να μην κλείσει απότομα...

Το κάδρο με τον ένστολο Διονύση, πραγματικά αν δεν ήταν τόσο γνωστός, θα μπορούσε κάλλιστα να χρησιμοποιηθεί σε ελληνικές ταινίες, όπως ο Χαρίλαος...

Το διαμέρισμα, αν ήταν αυτό στο οποίο ο συμπαθής ηθοποιός βρέθηκε πεθαμένος, ήταν στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
 
Η Ρένα ποια είναι; Η φωτογραφία πάνω από το κεφάλι του είναι αυτός σε κάποια ταινία άραγε;
 
johnny19818 είπε:
Η Ρένα ποια είναι; Η φωτογραφία πάνω από το κεφάλι του είναι αυτός σε κάποια ταινία άραγε;
όχι, ο Παπαγιαννόπουλος είχε υπηρετήσει και πολεμήσει σαν έφεδρος αξιωματικός... :)
 
bambinella 100 είπε:
Η Ρενα ειναι η Ρενα Παγκρατη η οποια υποδυοταν την ανηψια του στη σειρα Λουνα Παρκ.

RIO είπε:
όχι, ο Παπαγιαννόπουλος είχε υπηρετήσει και πολεμήσει σαν έφεδρος αξιωματικός... :)
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας :thanx2:

Τώρα παρατήρησα αυτό αριστερά που πρέπει να είναι κάλυμα των καλοριφέρ. Τα έχει και η πεθερά μου...
 
RIO είπε:
όχι, ο Παπαγιαννόπουλος είχε υπηρετήσει και πολεμήσει σαν έφεδρος αξιωματικός... :)
Λεβεντιά ο Διονύσης ,υπολοχαγός παρακαλώ! Που σημάινει πως πήρε βαθμό σαν έφεδρος στον πόλεμο!

pppgginppoluoo1a.jpg
 
Michel Vaillant είπε:
Λεβεντιά ο Διονύσης ,υπολοχαγός παρακαλώ! Που σημάινει πως πήρε βαθμό σαν έφεδρος στον πόλεμο!
Παντως μεχρι να περασει στην 3 η σειρα εφεδρειας θα ειχε φτασει μεχρι Ταγματαρχης (παραπανω δεν παει)
 
offtopic

με λιγο ψαξιμο στο θεμα Δ.Παπαγιανοπουλου

Όμως παραφυλάει ο Β΄Παγκόσμιος Πόλεμος. Παρουσιάζεται στο 6ο Σύνταγμα Κορίνθου κι από εκεί στην εμπροσθοφυλακή. Ο... ίδιος θυμάται:΄΄...γευτήκαμε τη γλύκα της πρώτης γραμμής, με τις σφαίρες να σφυρίζουν γύρω σου, τις χειροβομβίδες να σκάζουν σε απόσταση αναπνοής. Τελικά φτάσαμε στο Αργυρόκαστρο και λίγο αργότερα κατηφορίσαμε, παίρνοντας το δρόμο για τη Χειμάρα. Εκεί μου έδωσαν το βαθμό του λοχία΄΄.Εκεί στα βουνά της Βορείου Ηπείρου, μαθαίνει για το θάνατο του πατέρα του. Και λίγο πριν τελειώσει ο Ελληνο-Ιταλικός Πόλεμος, γίνεται έφεδρος Ανθυπολοχαγός.
Προελευση >>> http://efedros.blogspot.com/2011/11/blog-post_6957.html#ixzz3Xr4kdFyi

 




Στην αρχή της κήρυξής του, το 1940, κλήθηκε να υπηρετήσει στην πρώτη γραμμή και πήρε μέρος σε μεγάλες μάχες. Οι συνθήκες διαβίωσης πάνω στα βουνά ήταν πολύ σκληρές για εκείνον και τους υπόλοιπους φαντάρους. Πολύ αργότερα, όταν ο πόλεμος ήταν μια μακρινή ανάμνηση από το παρελθόν, ό ίδιος είχε πει σε συνέντευξή του: «Δεν ξεχνιούνται όσα χρόνια και αν περάσουν. Πώς να σβήσει από τη μνήμη μου η εξόρμησις στο ύψωμα του Αγ. Αθανασίου στη Χειμάρα; Ανεβήκαμε με χέρια και πόδια, πολεμώντας με πέτρες. Είχα, θυμάμαι, πέντε φυσίγγια επί 20 ώρες. Εκεί που είχαμε σκαρφαλώσει, δεν μπορούσαν να μας φτάσουν τα μεταγωγικά. Κι εμείς πολεμούσαμε με πέτρες».  


......είχε επιστρέψει στη μεγάλη του αγάπη, το σανίδι. Ο κόσμος που ασφυκτιούσε κάτω από τον γερμανικό ζυγό, είχε ανάγκη από διασκέδαση. Το θέατρο ήταν κατάμεστο κάθε βράδυ. Ένα βράδυ, ανάμεσα στο κοινό βρέθηκε και ο Γερμανός διοικητής της βορείου Ελλάδας, ο διαβόητος χασαπης Μαξ Μέρτεν (***) παρακολούθησε την παράσταση και συγκλονίστηκε από την ερμηνεία του Παπαγιαννόπουλου. Όταν έπεσε η αυλαία, ο «δήμιος της Θεσσαλονίκης» θέλησε να συγχαρεί τον ηθοποιό, που του είχε τραβήξει την προσοχή. Οι προσπάθειες του απεσταλμένου του Μέρτεν, να έρθει σε επαφή με τον Παπαγιαννόπουλο, έπεσαν στο κενό. Αρχικά ο ηθοποιός ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να ανοίξει την πόρτα του, γιατί άλλαζε ρούχα. Ο Γερμανός απεσταλμένος επέμεινε, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να μεταδώσει προφορικά το μήνυμα του Μέρτεν προς τον Παπαγιαννόπουλο....


Προελευση >>> http://www.mixanitouxronou.gr/pion-korifeo-germano-nazi-perifronise-epidiktika-o-dionisis-papagianopoulos/




(***)Το Ελληνικό κράτος μερικά χρόνια μετά δεν επέδειξε ούτε ένα δράμι από την περηφάνεια και τη αξιοπρέπεια του Δ.Παπαγιανόπουλου ,οταν

"ο καταδικασμένος (1958) από Ελληνικό Δικαστήριο Εγκληματιών Πολέμου (Στρατοδικείο) Μαξ Μέρτεν αφέθηκε ελεύθερος και απελάθηκε στην πατρίδα του, για να πάρει στη συνέχεια αποζημίωση και σύνταξη από το γερμανικό κράτος «για την άδικη μεταχείριση του στην Ελλάδα ..."
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αλλά στην πολεμική φωτό ο Παπ. είναι νεότερος και δεν έχει μουστάκι. Άρα ίσως είναι από ταινία του, αν και η αποκλειστικότητα και η τιμητική θέση δείχνουν ότι δεν ήταν ρόλος αλλά πραγματικότητα.

Το φλυτζάνι του καφέ δίπλα στο τηλέφωνο έχει το χερούλι του προς λάθος κατεύθυνση, άρα είναι μέρος του ντεκόρ για τη φωτό.
 
elephadas είπε:
Αλλά στην πολεμική φωτό ο Παπ. είναι νεότερος και δεν έχει μουστάκι. Άρα ίσως είναι από ταινία του,
Νομίζω πως η φωτο (αυτή που αναρτησα) "φωνάζει" πως είναι πραγματική. Το ατσούμπαλο αμπέχωνο ,το κασκόλ, και προπαντώς το ζορισμένο χαμόγελο...

Στις ταινίες, ιδίως στις παλιότερες, οι αξιωματικοί πάντα εμφανίζονταν στην τρίχα , μεγαλοπρεπεις και σημαιοστολισμένοι (και συνήθως των καταδρομών μάλιστα!) , βλέπε συνημμενο με τον Διονύση Συνταγματάρχη απο "το κορίτσι του λόχου".

Η ηλικία ταιριάζει ,στον πόλεμο πρέπει να ήταν το πολύ 30. Το μουστάκι , ερχεται και φευγει. Ισως στην κορνίζα είναι μεταγενέστερη ,γιατί βλέπω και παράσημα. Μπορεί ακόμα και στον εμφύλιο...

Προβολή συνημμένου 131761

Να προσθέσω με την ευκαιρία της συζήτησης για τον Παπαγιαννοπουλο, πως και στους ηθοποιούς , όπως και παντού , οι αθόρυβοι μπορεί να είναι ήρωες ,και οι "παιδαράδες" κουνέλες! Κλασικό παράδειγμα στο Χόλυγουντ, όπου ο βαρύμαγκας (και γεράκι) Τζών Γουέιν στην πραγματικότητα είχε βάλει μέσο για να μην τον πάρουνε φαντάρο , ενω ο ήρεμος Τζέιμς Στιούαρτ ήταν πολυπαρασημοφορημένος ήρωας!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Michel Vaillant είπε:
Να προσθέσω με την ευκαιρία της συζήτησης για τον Παπαγιαννοπουλο, πως και στους ηθοποιούς , όπως και παντού , οι αθόρυβοι μπορεί να είναι ήρωες ,και οι "παιδαράδες" κουνέλες! Κλασικό παράδειγμα στο Χόλυγουντ, όπου ο βαρύμαγκας (και γεράκι) Τζών Γουέιν στην πραγματικότητα είχε βάλει μέσο για να μην τον πάρουνε φαντάρο
Υπερβολες .

Σιγα μη ελεγε κι οταν σηλκωνε το τηλεφωνο

"Its (a) me ... Marion "

:diablotin:
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Michel Vaillant κάνε έναν κόπο και ανέβασε παλι το συνημμένο γιατί δεν φαίνεται. Φχαριστώ :)
 
Michel Vaillant είπε:
Νομίζω πως η φωτο (αυτή που αναρτησα) "φωνάζει" πως είναι πραγματική. Το ατσούμπαλο αμπέχωνο ,το κασκόλ, και προπαντώς το ζορισμένο χαμόγελο...
Ναι, δεν εκφραστηκα καλά. Η δικιά σου ήταν σίγουρα από την πραγματική ζωή του. Το κάδρο στο σπίτι διαφέρει από αυτήν γι' αυτό υπέθεσα ότι ΕΚΕΙΝΟ ήταν από ταινία. Επίσης και το ύφος του στην κορνιζαρισμένη φωτό θυμίζει περισσότερο Παπαγιαννόπουλο σε ρόλο αυστηρού και άτεγκτου αξιωματικού, μπορεί ακόμη και "κακού", ενώ το χαμόγελο στη φωτογραφία που έβαλες ζορισμένο ξεζορισμένο θυμίζει Παπαγιαννόπουλο-άνθρωπο κι όχι Παπαγιαννόπουλο-ηθοποιό.
 
Πίσω
Μπλουζα