Καλά, σε γκαρσονιέρα ζούσε ο Αντωνόπουλος και ήταν γραφείο και κρεββατοκάμαρα στον ίδιο χώρο?
Αλλά γραφείο ή φωτογραφείο? Εκείνες οι μαύρες κουρτίνες στο βάθος φωτογραφείο παλιού στυλ μου θυμίζουν, όπου πήγαινε ο φωτογράφος και εμφάνιζε φιλμ. Ξέρετε τι ήταν φιλμ, έτσι? Ένα ρολό από ζελατίνα που το έβαζες αντί για SD Card στην μηχανή σου και μετά πήγαινες σε ένα σκοτεινό μέρος να μη σε βλέπουνε και το έβαζες σε διάφορα χημικά και το άπλωνες με μανταλάκια και έκανες και διάφορες τέτοιες μαγγανείες και στο τέλος έβλεπες τη φωτογραφία αλλά με τα χρώματα ανάποδα. Δεν θα το πιστέψετε αλλά έτσι έβγαζαν φωτογραφίες κάποτε.
Κατά τ' άλλα η επίπλωση δείχνει σαν να πήγε στο Γιουσουρούμ και αγόρασε ό,τι ετερόκλητο βρήκε μπροστά του. Τα έπιπλα όχι απλώς δεν είναι του ίδιου στυλ αλλά δεν δένουν καν μεταξύ τους. Εκείνη η πολυθρόνα κάτω από την αφίσα του Σαρλώ ειδικά (την οποία μόνο καλοκαίρι θα χρησιμοποιούσε κανείς διότι έτσι κολλητά στο καλοριφέρ το χειμώνα θα του έκαιγε τον πισινό) είναι τελείως άσχετη.
Οι απλίκες όμως σταθερή αξία. Όσο πιο πολύπλοκες και χιλιοσκάλιστες και μυριοπλούμιστες και με διάφορα γυαλάκια να κρέμονται τόσο καλύτερα. Αυτές μάλιστα. Ταιριάζουν απόλυτα με την κατα ΦΖΠ1 μοσχαροκεφαλή πάνω από το κρεββάτι
Και το κλου είναι το καλώδιο της τηλεόρασης που περνάει μπροστά από το έπιπλο, λες και θα ήταν μεγάλος κόπος να το βάλει από πίσω. Όσο για τα βιβλία στο πάτωμα, και μάλιστα πολλά το ένα πάνω στο άλλο, δεν καταλαβαίνω τι ρόλο παίζουν.
Πάμε τώρα στον Απέργη...
Αν έλειπαν τα μαξιλάρια τεχνοτροπίας στρώματος από την πολυθρόνα (και το πουκάμισο, αλλά αυτό το έχουμε ήδη ξετινάξει) θα ήταν μια ωραία γωνιά με τα φυτά και τους πίνακες (αναγνωρίζω τεχνοτροπία Μόραλη στον δεξιό ή μου φαίνεται? Δεν είμαι και ο ειδικότερος σ' αυτά, καθότι βάρβαρος μηχανικός). Το κατσαρόλι με το χερούλι με μπερδεύει λίγο.
Σκέφτομαι ότι αν κάποια πόζα θα επέτρεπε παντοφλίτσες στυλ Λειβαδίτη θα ήταν αυτή. Αλλά ο κ. Απέργης προφανώς μελετούσε τους ρόλους του, άκόμη και τους καθιστούς, φορώντας μποτίνια. Τι να κάνουμε, γούστα είναι αυτά.