Οι σταρ μας ανοίγουν το σπίτι τους

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Η Βικυ ειχε πει σε μια συνεντευξη της πως ειχε χτισει μια τεραστια βιλλα με παρα πολλα δωματια, γκαζον, πισινα, κ.λ.π. Ηταν ενα σπιτι που το ειχε φτιαξει για το μερακι της, ενα σπιτι που υπηρχε στα ονειρα της απο τοτε ηταν ακομα φτωχη και ασημη. Το σπιτι αυτο δεν μπορεσε ομως να το χαρει οπως ηθελε γιατι ηταν υπερβολικα μεγαλο για εκεινη και ειχε πολυ μπελα για να συντηρειται. Τελικα, οπως αποκαλυψε η ιδια, το πουλησε και πηρε ενα μικροτερο.

Δεν ξερω βεβαια, αν το εικονιζομενο σπιτι ειναι η εν λογω βιλλα.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Με το φόρεμα που φοράει μοιάζει σαν μέρος του διάκοσμου. Σαν στολή παραλλαγής για να μπορεί να κρυφτεί μπροστά στην ταπετσαρία και το χαλί.

Αλλά δεν ήταν διακόσμηση. Ήθελε να κάνει τη δήλωση "Ξεκίνησα φτωχή και έφτασα εδώ", και την κάνει με το παραπάνω όντας έτσι φορτωμένο. Ενα απλούστερο και λιτότερο δωμάτιο με έναν ακριβό πίνακα στον τοίχο θα κόστιζε το ίδιο, αλλά δεν θα έκανε την ίδια δήλωση σε έναν λαϊκό άνθρωπο όπως η Β. Μ.
 
Εγώ μια "βρώμα" που ήξερα για τη Μοσχολιού, είναι πως ένα σπίτι που είχε χτίσει στους Θρακομακεδόνες, από λάθος του μηχανικού βρέθηκε σε...λάθος οικόπεδο ! Η μάλλον, καβάλα στο σύνορο με το γειτονικό οικόπεδο, μισό-μισό. Είχε πληρώσει τρομερά χρήματα για να καταφέρει να το διατηρήσει, σε συμφωνία με το γείτονα. Μάλιστα το σπίτι ήταν εξίσου φορτωμένο και εντυπωσιακό, σαν τη φωτογραφία που βλέπουμε, αφού είχε κρεββατοκάμαρα με...τρούλο από δωδεκάεδρη πυραμίδα (από πρώτο χέρι από το σοβατζή που "έβγαλε" τις 12 ακμές...)

Τώρα, η συγκεκριμένη φωτογραφία, όπως είπατε και σεις, με μια λέξη λέει "Βρήκαμε πιπέρι, βάλαμε και στα λάχανα"...
 
433.jpg
433.jpg
 
Χμμμ σαν να βλέπω το μπαλκόνι του σπιτιού που μένω πριν την ανακαίνηση. Βαριά ξύλινα παντζούρια που τα ανεβάζεις μέσω ενός παχύ υφασμάτινο ιμάντα. Στυλάτος ο Βλάσσης πάντως.
 
Πανέμορφο, ζωντανό, αγγίζει τους ρυθμούς της πόλης, επιλεκτικά αφαιρετικό, μες την ανάσα της πρωτεύουσας.

Ονειρεμένο!
 
Μανίνα, και εξώφυλλο η Ειρήνη Ράικου...Η ποια, δηλαδή;

Πάμε στο Βλάσση : το κλασικό φωτιστικό βεράντας ("αρματούρα", που μάλιστα από το πάνω μέρος της έχει να περάσει ξεσκονόπανο από...κατασκευής), τα κλασικά ρολά με το τόσο αθόρυβο άνοιγμα-κλείσιμο, κι ένα πρωτοποριακό φάρδος μπαλκονιού, που το κόβω για...ένα μέτρο. Υπήρχαν και στενότερα, βλέπετε, όπως επίσης και η γνωστή πολυκατοικία στη Στουρνάρη, που δεν είχε...καθόλου !

Τα ρολά έχουν δυο πολύ μικρές γωνίτσες για να "τερματίζουν" στο ανέβασμα, ωστόσο όσοι ξέρετε, όταν έσπαγαν αυτές οι γωνίες από το "ζόρι", το ρολό εγκλωβίζονταν για πάντα μέσα στο κουτί περιέλιξης, που στην παλιά "μαστορική" λεγόταν "ταμπακιέρα". Μετά το 70 πήγαμε σε ελαφρύτερα, πλαστικά ρολά, με λιγότερα προβλήματα συντήρησης.

Προσέξτε τώρα το μικρό στηθαιάκι στην άκρη του μπαλκονιού, για τα νερά, αλλά και το ότι το κιγκλίδωμα δεν "ξετρυπάει" εκεί, αλλά λίγο πιο μέσα. Κι αυτό γιατί τα στενά αυτά μαρμαράκια, με τις τρύπες για τα κάγκελα, συνήθως έσπαζαν και μικρά κομμάτια πέφταν κάτω... Είναι πάντως προσεγμένη και η απορροή, όχι με "ρουξούνια" ελεύθερα προς τα έξω,αλλά μάλλον με υδρορροές, στην πλευρά του τοίχου. Αυτό το καταλαβαίνω βλέποντας και το από πάνω κομμάτι.

Επίσης προσέξτε ότι προ Κτιριοδομικού, το ύψος των κιγκλιδωμάτων ήταν ιδιαίτερα χαμηλό, καμία σχέση με το σημερινό 1 μέτρο...Ίσως γιατί και το μπαλκόνι ήταν περιορισμένης χρήσης.

Από ντύσιμο, οι δρακουλιάρικοι γιακάδες, η μαλλούρα και το παντελόνι-καμπάνα μας πάνε κατευθείαν στο Πολυτεχνείο του '73. Ακόμα και το ύφος, έχει βγει από φοιτητική συνέλευση...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ΦΖΠ1 είπε:
Μανίνα, και εξώφυλλο η Ειρήνη Ράικου...Η ποια, δηλαδή;
Πάμε στο Βλάσση : το κλασικό φωτιστικό βεράντας ("αρματούρα", που μάλιστα από το πάνω μέρος της έχει να περάσει ξεσκονόπανο από...κατασκευής), τα κλασικά ρολά με το τόσο αθόρυβο άνοιγμα-κλείσιμο, κι ένα πρωτοποριακό φάρδος μπαλκονιού, που το κόβω για...ένα μέτρο. Υπήρχαν και στενότερα, βλέπετε, όπως επίσης και η γνωστή πολυκατοικία στη Στουρνάρη, που δεν είχε...καθόλου !

Τα ρολά έχουν δυο πολύ μικρές γωνίτσες για να "τερματίζουν" στο ανέβασμα, ωστόσο όσοι ξέρετε, όταν έσπαγαν αυτές οι γωνίες από το "ζόρι", το ρολό εγκλωβίζονταν για πάντα μέσα στο κουτί περιέλιξης, που στην παλιά "μαστορική" λεγόταν "ταμπακιέρα". Μετά το 70 πήγαμε σε ελαφρύτερα, πλαστικά ρολά, με λιγότερα προβλήματα συντήρησης.

Προσέξτε τώρα το μικρό στηθαιάκι στην άκρη του μπαλκονιού, για τα νερά, αλλά και το ότι το κιγκλίδωμα δεν "ξετρυπάει' εκεί, αλλά λίγο πιο μέσα. Κι αυτό γιατί τα στενά αυτά μαρμαράκια, με τις τρύπες για τα κάγκελα, συνήθως έσπαζαν και μικρά κομμάτια πέφταν κάτω... Είναι πάντως προσεγμένη και η απορροή, όχι με "ρουξούνια" ελεύθερα προς τα έξω,αλλά μάλλον με υδρορροές, στην πλευρά του τοίχου. Αυτό το καταλαβαίνω βλέποντας και το από πάνω κομμάτι.

Επίσης προσέξτε ότι προ Κτιριοδομικού, το ύψος των κιγκλιδωμάτων ήταν ιδιαίτερα χαμηλό, καμία σχέση με το σημερινό 1 μέτρο...Ίσως γιατί και το μπαλκόνι ήτνα περιορισμένης χρήσης.

Από ντύσιμο, οι δρακουλιάρικοι γιακάδες, η μαλλούρα και το παντελόνι-καμπάνα μας πάνε κατευθείαν στο Πολυτεχνείο του '73. Ακόμα και το ύφος, έχει βγει από φοιτητική συνέλευση...
Respect για την περιγραφη!!! :bow2: :bow2:
 
Το σπίτι είναι εδώ αλλά επειδή είναι η πρόσοψή του σήμερα είναι πεζόδρομος, μόνο από μακριά είναι τραβηγμένο. Είναι αυτό με την πρασινάδα στην ταράτσα. Το πλάνο είναι ανάποδη λήψη,από την "Πολυκλινική", που διακρίνεται πίσω από τον Β.Μπ.
 
Βεράντα ρετιρέ πρέπει να είναι ο όροφος με την πρασινάδα - ταράτσες με πράσινο πρέπει να ήταν πιο σπάνιες... ποιος θα φρόντιζε τα φυτά στην (κοινόχρηστη) ταράτσα?

Μιλώντας για πρασινάδες, πάλι εδώ μου κάνει εντύπωση η πλήρης απουσία πράσινου. Ένα τόσο στενό μπαλκόνι δεν προσφερόταν για τραπέζι κι άλλωστε ποιος να θέλει να καθίσει έξω στο μπαλκόνι σ' εκείνη την περιοχή? Αλλά μια σειρά μεγάλες γλάστρες θα ήταν ότι έπρεπε για να λιγοστέψουν την ασχήμια και της αδιάφορης πρόσοψης αλλά και όταν ο ένοικος κοιτούσε προς τα έξω. Γενικα αναρωτιέσαι τι σκοπό εξυπηρετούσαν αυτά τα μπαλκόνια-Σαχάρες.
 
ΦΖΠ1 είπε:
Το σπίτι είναι εδώ αλλά επειδή είναι η πρόσοψή του σήμερα είναι πεζόδρομος, μόνο από μακριά είναι τραβηγμένο. Είναι αυτό με την πρασινάδα στην ταράτσα. Το πλάνο είναι ανάποδη λήψη,από την "Πολυκλινική", που διακρίνεται πίσω από τον Β.Μπ.
Ναι, είναι σαν κτίριο αυτό με την πρασινάδα. Το διαμέρισμα του Βλάσση ήταν πιο χαμηλά, όχι το ρετιρέ. Και καταλαβαίνω ότι δεν είναι ρετιρέ από την πλάκα που υπάρχει πάνω από το μπαλκόνι, τα ρετιρέ ήταν πάντα έξω-έξω ξεσκέπαστα (εξ ου και "εσοχή").
 
Ωωωω αρχίζουμε να μπαίνουμε στα 80ς! Η φπζ θα γράψει υπερωρία!

Εσωτερική κεραία, έγχρωμη tv, μάλλον στα χρόνια της οικονομικής ανόδου (γιατί ήταν υπόθεση τότε η έγχρωμη τηλεόραση) κ πριν τη μεγάλη κατηφόρα. Μου ήταν εξαιρετικά συμπαθής για κάποιο λόγο.
 
Έχουμε και λέμε, λοιπόν :

- το αμπαζούρ προσπαθώ να καταλάβω αν είναι από πρώην φόρεμα της Μαρίκας Νέζερ. Λεπτομέρεια, ο διακόπτης είναι κρεμαστός τραβηχτός, τύπου "καζανάκι".

- Χριστέ μου, αυτή τη Μurano γόνδολα στη γωνία της TV την είχαμε κι εμείς !

- το βαλσαμωμένο πτηνό έχει και τη φωλιά του στην κεραία, όπως τα κανονικά στις κεραίες ταράτσας;

- η τηλεόραση δεν έχει μεν το "μαγικό φίλτρο" που την κάνει έγχρωμη (είναι ασπρόμαυρη, βάσει των λίγων κουμπιών), αλλά έχει προστατευτικό. Ένα με κάτι ανάγλυφους ομόκεντρους κύκλους, το είχαν κάποιες από αυτές, την εποχή του χαλκού...

- το τραπεζάκι TV κι αυτό από την εποχή των μαμμούθ...φορμάικα με μεταλλικά "διακοσμητικά"...

- μπακιρένιο τετ-α-τετ για καφεδάκι, κάτω από την TV. Σετάκι με άλλα διάφορα απ΄την πλατεία Αβυσσηνίας.

- τοίχοι με ζαχαρί ταπετσαρία, πολύ της μόδας κάποτε. Φαίνονταν και οι κόλλες,όταν κιτρίνιζαν...

- Η Ρένα πάντα με το γνωστό μαλλί "playmobil", μπλουζάκι "US AIR FORCE" που την κάνει σαν συναρμολογούμενο Airfix, και μια πρωτοποριακή πόζα, "φτιάχνοντας την κεραία πίσω από μια θημωνιά στάχια"...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Λες να είναι ασπρόμαυρη;;
m1703.gif


Η Ρένα πάντα με το γνωστό μαλλί "playmobil", μπλουζάκι "US AIR FORCE" που την κάνει σαν συναρμολογούμενο Airfix, και μια πρωτοποριακή πόζα, "φτιάχνονταςτην κεραία πίσω από μια θημωνιά στάχια"...
rofl2.gif
 
Ναι, αυτό το εξωτερικό φίλτρο το είχαν μόνο οι ασπρόμαυρες, που ήταν και πιο "μαυρες" κλειστές. Αντιθέτως, οι έγχρωμες είχαν (σβηστές) μια πολύ πιο "φωτεινή" ανοιχτή πράσινη οθόνη, Λόγω παραπάνω φωσφώρου;
 
Εμείς είχαμε μια γόνδολα που κούρδιζες τη βάση της και έπαιζε μουσική και γυρνούσε και είχε επάνω εκτός από τον ακίνητο γονδολιέρη ένα ζευγάρι, ο κύριος ντυμένος στα μαύρα, η κυρία με άσπρη φουστίτσα φουντωτή, όχι tutu αλλά σχεδόν, που ήταν στερεωμένοι σε έναν άξονα που ανεβοκατέβαινε και γυρνούσε οπότε στροβιλίζονταν χορεύοντας. Γυρνούσε η γόνδολα, γυρνούσαν κι αυτοί, δεν τους έπιανε ναυτία?

Η τηλεόραση σίγουρα ασπρόμαυρη. Εϊχαμε κι εμείς αυτό με τους ομόκεντρους κύκλους (φακός Fresnel ήταν) αλλά δεν ήταν προστατευτικό αλλά μεγεθυντικό. Μεγάλωνε την εικόνα, τόσο περισσότερο όσο πιο έξω το τραβούσες. Την παραμόρφωνε βέβαια (πιανόταν μόνο από πάνω με δύο βέργες που λύγιζαν από το βάρος οπότε το κάτω μέρος του φίλτρου ήταν πλησιέστερα στην οθόνη απ' ό,τι το πάνω και μεγέθυνε λιγότερο) αλλά ας μην τα θέλουμε όλα δικά μας.

Αυτή η άσπρη γωνία κάτω από την τηλεόραση είναι, φαντάζομαι, σεμεδάκι. Πάλι καλά που ήταν από κάτω κι όχι από πάνω, με μια γωνία να πέφτει μπροστά στην οθόνη (τη διπλώναμε όταν άναβε η τηλεόραση... υπήρχαν και χειρότερα, το σεμέν πάνω στο ψυγείο που μισοσκέπαζε την πόρτα της κατάψυξης και μονίμως πιανόταν όταν έκλεινες την πόρτα)
 
Ε, με αυτό το φακό Fresnel δεν ήταν πια τηλεόραση, ήταν πίσω παρμπρίζ από λεωφορείο... :D
 
Πίσω
Μπλουζα