Uskoke
RetroAdept
- Joined
- 9 Φεβ 2011
- Μηνύματα
- 3.507
- Αντιδράσεις
- 6.295
δεν είναι μόνο αυτό αλλά άλλο να παίρνει το όχημα από μπαταρίες και άλλο από άπειρο δίκτυο. αν και τελευταία έχουν βγει ένα σωρό εργαλεία με μπαταρία που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αυτά που δουλεύουν με 220. τα σοβιετικά είχαν ένα διακόπτη πίσω από τον οδηγό με δυο θέσεις, 750 βολτ για τις κεραίες και 72 βολτ με τις μπαταρίες. οι μπαταρίες ήταν ίσα-ίσα να φύγει το όχημα από τη μέση του δρόμου και να ξαναβάλει τις κεραίες και να φύγει, δεν ήταν για πολλά-πολλά φαντάζομαι θα ήταν κλασσικές μόλυβδου.