Uskoke
RetroAdept
- Joined
- 9 Φεβ 2011
- Μηνύματα
- 3.649
- Αντιδράσεις
- 6.809
αν προσέξετε το κόκκινο παραθυράκι που είναι κάτω από τη λυχνία του φλας (κάτω από το σήμα Nikon) εκπέμπει μια δέσμη υπέρυθρης ακτινοβολίας σε χαμηλές συνθήκες φωτισμού επιτρέποντας στην κάμερα να εστιάσει σωστά. η ακτίνα φυσικά αυτή είναι αόρατη για το ανθρώπινο μάτι. γι' αυτό οι φωτογραφίες που έβγαζα με το ενσωματωμένο φλας της μηχανής βγαίναν ανεστίαστες μιας και αυτό (το ενσωματωμένο) δεν έχει αυτή τη δυνατότητα.
επίσης προχθές πέταξα το δεύτερο έγχρωμο φιλμ που μου ήρθε από το εργαστήριο με καραμπινάτη υποεμφάνιση. δυστυχώς παρ' όλο που είναι ένα εργαστήριο για όλη την Κρήτη, ο εμφανιστής τους μπαγιάτεψε με αυτό το αποτέλεσμα.
έκανα προσπάθεια εκτύπωσης σε ένα κομμάτι χαρτί προφανώς αλλά με τόσο μικρό χρόνο έκθεσης για ένα τόσο thin αρνητικό απλούστατα δεν σχηματίζεται ικανοποιητική εικόνα, χώρια τα λάθος χρώματα. σκέφτηκα διάφορες λύσεις αλλά το σύνηθες εμπόδιο είναι το κόστος και η οικονομία στα χημικά. υπάρχει-υπήρχε το magic box C41 της Tetenal που είναι για εμφάνιση ενός έγχρωμου αρνητικού φιλμ.
όμως out of stock και έκανε και 15 λίρες χώρια τελωνεία σου 'πα μου 'πες,
τα κιτ του λίτρου όπως αυτό
https://www.macodirect.de/chemie/farbchemie/c-41/rollei-colorchem-c-41-kit-1l?c=49
έχουν καλή ισορροπία κόστους/τιμής αλλά είναι για 16 φιλμ που εγώ δεν τραβάω ούτε σε δύο χρόνια!!! τι να το κάνω όλο αυτό θα χαλάσει μέχρι να το χρησιμοποιήσω όλο!!
αυτά βολεύουν άμα είναι μια μικρή ή μεγαλύτερη ομάδα που τραβάει φιλμ και θέλουν να χαρούν την "φάση" της εμφάνισης και να ελέγχουν το αποτέλεσμα και όχι για έναν μόνο του!!!
τέσπα θα ξαναδώσω το φιλμ για εμφάνιση και ο Θεός βοηθός.....
ήρθε σήμερα ένα πακέτο απ' την Αθήνα....
μερικά νάιλον που είχε μέσα...
D-76 + fixer ADOX + 10*15 RC Ilford....η συνταγή του D 76 είναι κάθε άλλο παρά μυστική, είναι πασίγνωστη και σούπερ κλασσική, όσο για την στερέωση είναι η ίδια εδώ και πάνω από 100 χρόνια : υποθειώδες νάτριο (ή υποθειώδες αμμώνιο για τους πιο γρήγορους και ακριβότερους στερεωτές), κάποιο οξύ συνήθως μεταμπισουλφίτ καθώς και ένα buffer για να μην διασπάσει το οξύ το δραστικό συστατικό, δηλ. το υποσουλφίτ. θα τρίζουν τα κόκκαλα του George Eastman: η Kodak, μετά από την πτώχευση της, έδωσε σε κάποια κινέζικη εταιρεία τα δικαιώματα της για να βγάζει κάποια (λίγα) χημικά, την Kodak Alaris τώρα δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει αλλά δεν υπάρχουν αυτά τα χημικά πουθενά. τα (λίγα πάλι) φιλμ Kodak υπάρχουν σε στοκ κανονικά. το χαρτί Ilford είναι διάσημο για την ποιότητα του.
να και ο (λεπτόκκοκος) D-76...
η στερέωση, είναι διάλυση 1+4 για φιλμ και 1+9 για χαρτιά,
τα χαρτιά Ilford....
η πίσω μεριά της στερέωσης πρέπει να είναι κανείς πολύ προσεκτικός γιατί είναι εξαιρετικά διαβρωτική
και τέλος ο D-76 αν δεν κάνω λάθος το πιο επικίνδυνο του συστατικό είναι η υδροκινόνη αλλά αν δεν εμφανίζει κάποιος φιλμ κάθε μέρα, όλη μέρα νομίζω δεν υπάρχει κίνδυνος, άλλωστε ακόμη και σήμερα στα φωτογραφεία εκτίθενται οι εργαζόμενοι στα χημικά RA 4 που είναι άκρως πιο τοξικά, χωρίς να είμαι βέβαια ειδικός αλλά δεν νομίζω ότι παθαίνουν κάτι.....
επίσης προχθές πέταξα το δεύτερο έγχρωμο φιλμ που μου ήρθε από το εργαστήριο με καραμπινάτη υποεμφάνιση. δυστυχώς παρ' όλο που είναι ένα εργαστήριο για όλη την Κρήτη, ο εμφανιστής τους μπαγιάτεψε με αυτό το αποτέλεσμα.
έκανα προσπάθεια εκτύπωσης σε ένα κομμάτι χαρτί προφανώς αλλά με τόσο μικρό χρόνο έκθεσης για ένα τόσο thin αρνητικό απλούστατα δεν σχηματίζεται ικανοποιητική εικόνα, χώρια τα λάθος χρώματα. σκέφτηκα διάφορες λύσεις αλλά το σύνηθες εμπόδιο είναι το κόστος και η οικονομία στα χημικά. υπάρχει-υπήρχε το magic box C41 της Tetenal που είναι για εμφάνιση ενός έγχρωμου αρνητικού φιλμ.
Tetenal Magic Box Processing Kits
Morco Limited is a major supplier of traditional and digital photographic products to the professional and amateur market. We have a well earned reputation for supplying FILM at very competitive prices, as we also have for PAPER & CHEMICALS and DIGITAL MATERIALS. STUDIO PRODUCTS are also a...
www.morco.uk.com
τα κιτ του λίτρου όπως αυτό
https://www.macodirect.de/chemie/farbchemie/c-41/rollei-colorchem-c-41-kit-1l?c=49
έχουν καλή ισορροπία κόστους/τιμής αλλά είναι για 16 φιλμ που εγώ δεν τραβάω ούτε σε δύο χρόνια!!! τι να το κάνω όλο αυτό θα χαλάσει μέχρι να το χρησιμοποιήσω όλο!!
CineStill C-41 Color Simplified Quart Kit Pulver
Die Verarbeitung des eigenen Farbfilms muss nicht kompliziert oder teuer sein! Dieses 2-Bad Pulverkit kann bei unterschiedlichen Temperaturen mit der…
www.macodirect.de
τέσπα θα ξαναδώσω το φιλμ για εμφάνιση και ο Θεός βοηθός.....
ήρθε σήμερα ένα πακέτο απ' την Αθήνα....
μερικά νάιλον που είχε μέσα...
D-76 + fixer ADOX + 10*15 RC Ilford....η συνταγή του D 76 είναι κάθε άλλο παρά μυστική, είναι πασίγνωστη και σούπερ κλασσική, όσο για την στερέωση είναι η ίδια εδώ και πάνω από 100 χρόνια : υποθειώδες νάτριο (ή υποθειώδες αμμώνιο για τους πιο γρήγορους και ακριβότερους στερεωτές), κάποιο οξύ συνήθως μεταμπισουλφίτ καθώς και ένα buffer για να μην διασπάσει το οξύ το δραστικό συστατικό, δηλ. το υποσουλφίτ. θα τρίζουν τα κόκκαλα του George Eastman: η Kodak, μετά από την πτώχευση της, έδωσε σε κάποια κινέζικη εταιρεία τα δικαιώματα της για να βγάζει κάποια (λίγα) χημικά, την Kodak Alaris τώρα δεν ξέρω τι ακριβώς παίζει αλλά δεν υπάρχουν αυτά τα χημικά πουθενά. τα (λίγα πάλι) φιλμ Kodak υπάρχουν σε στοκ κανονικά. το χαρτί Ilford είναι διάσημο για την ποιότητα του.
να και ο (λεπτόκκοκος) D-76...
η στερέωση, είναι διάλυση 1+4 για φιλμ και 1+9 για χαρτιά,
τα χαρτιά Ilford....
η πίσω μεριά της στερέωσης πρέπει να είναι κανείς πολύ προσεκτικός γιατί είναι εξαιρετικά διαβρωτική
και τέλος ο D-76 αν δεν κάνω λάθος το πιο επικίνδυνο του συστατικό είναι η υδροκινόνη αλλά αν δεν εμφανίζει κάποιος φιλμ κάθε μέρα, όλη μέρα νομίζω δεν υπάρχει κίνδυνος, άλλωστε ακόμη και σήμερα στα φωτογραφεία εκτίθενται οι εργαζόμενοι στα χημικά RA 4 που είναι άκρως πιο τοξικά, χωρίς να είμαι βέβαια ειδικός αλλά δεν νομίζω ότι παθαίνουν κάτι.....