Shinobi
RetroMasteR
- Joined
- 26 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.226
- Αντιδράσεις
- 813
Με 68000, blitter και 4mb ram διαθέσιμη στα chip εχεις ενα σύστημα οχι πάρα πολύ μακρυά από ότι μπορεί να απεικονίσει το Capcom cps1. Φυσικά με λιγότερα χρώματα και ελαφρά πιο αργό. 120 οθόνες 320x200 γεμάτες γραφικά ασυμπιεστες χωράνε σε 4mb. Δηλαδή τεράστια ποικιλία σε γραφικά sprites κλπ.
Και σε Amiga έγινε αυτό ως ένα βαθμό. Ελάχιστα παιχνίδια ζητάγανε 1mb chip ram πόσο μάλλον 2mb της A1200 και 68020. Όσο ανεβαίνεις τόσο αυξάνεται και η δουλειά που θέλει ένα παιχνίδι για να βγει (ίσον ασύμφορο).
Στα 512k chip ram αν βγάλεις μουσικές και κώδικα αντε να μένουν 350 δηλαδή 7 οθόνες amiga για γραφικά άρα επανάληψη και παραχωρήσεις ίσως σε χρώματα κλπ
Και σε Amiga έγινε αυτό ως ένα βαθμό. Ελάχιστα παιχνίδια ζητάγανε 1mb chip ram πόσο μάλλον 2mb της A1200 και 68020. Όσο ανεβαίνεις τόσο αυξάνεται και η δουλειά που θέλει ένα παιχνίδι για να βγει (ίσον ασύμφορο).
Στα 512k chip ram αν βγάλεις μουσικές και κώδικα αντε να μένουν 350 δηλαδή 7 οθόνες amiga για γραφικά άρα επανάληψη και παραχωρήσεις ίσως σε χρώματα κλπ