Μα δεν είχαν και καμιά σπουδαία διαφορά στο hardware εδώ που τα λέμε, πέραν του CRTC, του AY και της RAM αλλά δεν είχαν και καμιάσπουδαία διαφορά στην τιμή και μην ξεχνάς ότι με τον Amstrad έπαιρνες στην ίδια τιμή και έξτρα κασετόφωνο και οθόνη. Αν τα έπαιρνες αυτά για τον Spectrum, τότε συνολικά έβγαινε ακριβότερος από τον CPC. Αυτό δεν μετράει δηλαδή;
Για να συμφωνήσουμε και κάπου όμως, όντως η "οθονιά" που λες κι εσύ του Amstrad ΔΕΝ κουνιόταν εύκολα. Τουλάχιστον όχι με κώδικα copy paste...
Ναι άλλα πόσο είχε, ξεχνάς;
Βρε αθεόφοβε, βρε πονηράκια, έπιασες και έβαλες να συγκρίνεις τον CPC με το έγχρωμο monitor, με την Amiga 500;H Amiga αναλογικα ΔΕΝ ηταν ακριβη...no brainer επιλογη
Ήταν το gameplay του C64 το οπoίο έκανε το αντίστοιχο του cpc να μοιάζει με λίγο ανώτερο των handhelds.
Για να το θέσω πιο λαϊκά, στον C64 τα παιχνίδια λόγω ταχύτητας και scrolling έμοιαζαν πιο ζωντανά. Στην εμπειρία δηλαδή που ήθελε (και ακόμη θέλει), κάθε gamer.
Δεν τίθεται θέμα καν. Ο c64 είναι μια μικρή amiga, σαν coin op χαμηλής ανάλυσης δηλαδή 50/60 καρέ, κίνηση νερό. Δεν υπάρχει coin op που να κινεί την εικόνα καρέ καρέ και να λέει κάτσε να περιμένω τον González75 να μάθει κάνα κόλπο στον Ζ80 να μας βγάλει το bubble να αναβοσβήνει όλη η οθόνηΗ μεγάλη διαφορά του C64 με τον CPC, δεν ήταν τα χρώματα και τα γραφικά. Ούτε καν ο ήχος.
Ήταν το gameplay του C64 το οπoίο έκανε το αντίστοιχο του cpc να μοιάζει με λίγο ανώτερο των handhelds.
Για να το θέσω πιο απλά, στον C64 τα παιχνίδια λόγω ταχύτητας και scrolling έμοιαζαν πιο «ζωντανά».. Στην εμπειρία δηλαδή που ήθελε (και ακόμη θέλει), κάθε gamer.
Τζαμπέ;To Micropolis ειχε απο τις λυκαυγες της κυκλοφοριας της 500 το scart rgb καλωδιο ετοιμο...
Πενία τέχνας κατεργάζεται!Επαιζες σε πρασινο ρε θηριο?
Βασικά έπαιζα Arkanoid, Exolon, Prohibition, Operation Wolf, Operation Thunderbolt, Renegade, Double Dragon II, Gryzor, Bomb Jack, Space Harrier, Skweek, Shinobi, Lemmings, Sim City, Thundercats, Gauntlet II, Match-Day II, Total Eclipse... ξέρεις... όλα αυτά που στον C64 ήταν για τα πανηγύρια;Άσε έφαγες καρέ-καρέ scrolling και πιο αργά μονόχρωμα ports με το κουταλάκι του γλυκού. Βάλε το κανονικό bubble bobble και περίμενε όταν πατάς jump να ανέβει και να κατέβει ενώ ο άλλος σε c64 έχει βγάλει την πίστα. Και scrolling στα 25 καρέ μετά από 200 χρόνια με κανενα development καμια 4ετια να ψάχνει από που να κλέψει cpu cycles
Ήταν όλα αυτά που εκτιμάς στον C64: γραφικά και ήχος (πλην scrolling) και gameplay μηδέν... Είχε όμως και 6 μεγάλα sprites να κινούνται ταυτόχρονα προς όλες τις κατευθύνσεις στην οθόνη, πράγμα που ο ψωμιέρας, ούτε στον ύπνο του δεν το έχει δει...Εκείνο το xyphoes phantasy που το παρουσιάζουν και ως θαυμα είναι μια βλακεια και μισή και φυσικά κλασικά καρέ καρέ scrolling
Ποιο coin op δεν μας είπες. Εικάζω το Space Invaders...Δεν τίθεται θέμα καν. Ο c64 είναι μια μικρή amiga, σαν coin op χαμηλής ανάλυσης δηλαδή 50/60 καρέ, κίνηση νερό.
Τουλάχιστον έχει πολλές φούσκες που κινούνται αξιοπρεπώς και θυμίζει το coin op Bubble Bobble, όχι σαν το BB του ψωμιέρα που μοιάζει με Arkanoid όταν έχεις πάρει τρίμπαλο... Να μετράς και να χωράνε sprites και φούσκες μαζί, στα δάχτυλα των δύο χεριών... Και να σου περισσεύουν και κανά-δυο δάχτυλα στο τέλος!Δεν υπάρχει coin op που να κινεί την εικόνα καρέ καρέ και να λέει κάτσε να περιμένω τον González75 να μάθει κάνα κόλπο στον Ζ80 να μας βγάλει το bubble να αναβοσβήνει όλη η οθόνη
Τα ξαναέβαλες αυτά... Κόλλησε η βελόνα; Α ναι! και ένα κακό Spectrum port.... τι πρωτότυπο...Βάζω και αυτά για αποκατάσταση της αλήθειας πέρα από μια στατική εικονα. Οποίος αντέχει πατάει play στα βίντεο του αμστραντ να δει πρώτα αν έχει σπίτι depon. It's So bad it's good που λένε ο αμστραντ
Μάλλον πρέπει να κλειστεις σε ένα δωμάτιο με μια 20αρα crt ένα c64 και τα armalyte, mayhem in monsterland, Sam's journey κλπ. Μετα θα μπεις να μας πεις αν μπορεί να βγάλει αυτά τα παιχνίδια ο ζάχαρηςΤα ξαναέβαλες αυτά... Κόλλησε η βελόνα; Α ναι! και ένα κακό Spectrum port.... τι πρωτότυπο...
ΥΓ: Εμένα το NewZealand Story του CPC, μου αρέσει. Guilty pleasure που λένε! Αλήθεια στον C64 είδες πουθενά ταυτόχρονα παραπάνω από ΔΥΟ εχθρικά sprites; Γιατί ψάχνω και δεν βρίσκω!
Ενταξη τωρα το χασαμε ειπαμε... μια μικρη AMIGA...????Δεν τίθεται θέμα καν. Ο c64 είναι μια μικρή amiga, σαν coin op χαμηλής ανάλυσης δηλαδή 50/60 καρέ, κίνηση νερό. Δεν υπάρχει coin op που να κινεί την εικόνα καρέ καρέ και να λέει κάτσε να περιμένω τον González75 να μάθει κάνα κόλπο στον Ζ80 να μας βγάλει το bubble να αναβοσβήνει όλη η οθόνη
Θα σου τα πω, ένα ένα;Μάλλον πρέπει να κλειστεις σε ένα δωμάτιο με μια 20αρα crt ένα c64 και τα armalyte, mayhem in monsterland, Sam's journey κλπ. Μετα θα μπεις να μας πεις αν μπορεί να βγάλει αυτά τα παιχνίδια ο ζάχαρης
Άρα όταν κινούνται οι εχθροί αλλού 'ντ' αλλού, προκειμένου να μην συναντηθούν και clashάρουν τα sprites, εσύ το θεωρείς αυτό gameplay;Δεν τα ξέρεις καλά τα κόλπα... 8 sprites ανά scanline. Μάλλον δεν έχεις δει shoot em up σε c64.
Tα 35 χιλιάρικα ήταν μεγάλη διαφορά εκείνη την εποχή.Λοιπον...ανοιξα ενα τυχαιο Pixel...Σαραβακος ...Μαρτης 1988....αρα τιμες Φλεβαρη
Amiga 500 Memox 135 χιλιαρικα (οταν πηρα Amiga 500 επαιζα με RGB Scart στην τηλεοραση)
Amstrad CPC 6128 Colour 99 χιλιαρικα
H Amiga αναλογικα ΔΕΝ ηταν ακριβη...no brainer επιλογη
Α καλά εσύ μας πουλάς και τρέλα ....Θα σου τα πω, ένα ένα;
Armalyte: R-Type 128k σε CPC. Πολύ περισσότερη δράση στην οθόνη με sprites που πάνε παντού και γίνεται χαμός από δράση και όχι μια μονότονη ακολουθία εχθρών, με την ίδια κίνηση και μετά άλλη ακολουθία με άλλη κίνηση κλπ. Είναι στην ουσία το ίδιο sprite multiplexed. Δεν μπορεί να μην το βλέπεις! Εκεί την τρώει ο ψωμιέρας κανονικά από τα hardware sprites. Διάολε, ακόμα και το R-Type του Spectrum, είναι καλύτερο από το Armalyte...
Mayhem in Monsterland: Ωραίος ήχος γραφικά και scrolling, αλλά με μόνο τρία εχθρικά sprites στην οθόνη, που απλώς πάνε δεξιά-αριστερά σαν ψυχαναγκαστικά... Καταιγιστική δράση. Άσε προτιμώ το Rainbow Islands...
Sam's Journey: Εδώ μέτρησα δύο ανεξάρτητα sprites στην οθόνη (ουάου) ή τρία όταν ακολουθούν το ίδιο pattern. Αλλά για κάτσε αυτό δεν το έβγαλε ο González75 που λες κι εσύ, μετά από 200 χρόνια, αφού έμαθε κάνα κόλπο στον 6510; Συγκεκριμένα μπας και πάει τα 0,975Hz του ψωμιέρα στο... 1;
Τελικά βλέπω ότι δεν το ήξερες αυτό με τα sprites του Commodore, ε; Προφανώς και κάτι δεν θα σου πήγαινε καλά, αλλά δεν ήξερες τι...