Παλιές Ελληνικές ταινίες που σας έχουν συγκινήσει

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας domniki
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
"Ο Άνθρωπος Που Γύρισε Από τη Ζέστη" -1972

o-anthropos-poy-girise-apo-tin-zesti.jpg


Μπορεί να σας φαίνεται παράξενη η επιλογή μου αλλά όποτε βλέπω την συγκεκριμένη ταινία με πιάνει πάντοτε ένας κόμπος. Ο Κωνσταντάρας εδώ είναι πειστικός όσο δεν πάει και το βλέμμα του μόνο αρκεί να σε κάνει να νιώσεις την απογοήτευσή του.

Και να φανταστείτε ότι η ταινία αυτή είναι στην κατηγορία "Κωμωδίες".
 
Αν γινοταν ψηφοφορια η "Ιστορια μιας Καλπικης Λιρας" θα κερδηζε!!!

Μια χρονια την ειχα δει βραδυ χριστουγεννων και πραγματικα ηταν τρομερη εμπειρια !!! Ειδικα οταν λεει η Φανιτσα "Παρτε ενα λουλουδακι απο την ορφανη" πιστευω λυγιζει ακομα κ ο πιο ασυγκινητος!!!!

Θα συμφωνησω με προηγουμενα post οτι οταν πεθανε στο ''Αλικη δικτατωρ" ο αραπης (το σκυλακι) τα ειδα ολα!!!! :cry: :cry: :cry:
 
Παλιές Ελληνικές ταινίες που σας έχουν συγκινήσει?

 


Eiναι μια ταινια με την
Ξένια Καλογεροπούλου , στο Αγιο Ορος την ειχα δει μικρο παιδι και δεν μπορεσα να την ξεχασω ποτε......δυστηχως δεν ξερω τον τιτλο τις ταινιας.
 
Greeksexycgn, η ταινια με πρωταγωνιστρια την Καλογεροπουλου, που αναφερεις ειναι πολυ γνωστη. Αδελφος Αννα, ο τιτλος της και εκτος απο την Ξενια παιζουν ακομη ο Βυρων Παλλης, ο Μανος Κατρακης, ο Πετρος Φυσσουν, και η Χαριτινη Καρολου.
 
Greeksexycgn είπε:
Eiναι μια ταινια με τηνΞένια Καλογεροπούλου , στο Αγιο Ορος την ειχα δει μικρο παιδι και δεν μπορεσα να την ξεχασω ποτε......δυστηχως δεν ξερω τον τιτλο τις ταινιας.

Ο σταυρος του Μ. Κωνσταντινου
μηπως? Δηλ για εναν σταυρο ψαχνανε και η Ξενια σαν καλογερος ητα ντυμενη

Ωραια ταινια :)
 
@ Greeksexycgn

Τρομερη ταινια "Ο Αδελφος Αννα" αλλα θυμαμαι ελαχιστα γιατι εχω χρονια να τη δω!! Ποτε θα ξυπνησουν επιτελους τα καναλια.............!! :rant: :rant:
 
argy είπε:
@ GreeksexycgnΤρομερη ταινια "Ο Αδελφος Αννα" αλλα θυμαμαι ελαχιστα γιατι εχω χρονια να τη δω!!
Την θυμαμαι ολη :)

Ενας τυχοδιωκτης ψαχνει σε ενα μοναστηρι τον σταυρο του Μ. Κωνσταντινου. Εχει παρεα εναν αντρα και μια γυναικα. Εχουν και εναν χαρτη που τους οδηγησε εκει

(δεν ειναι στο Αγιο Ορος)

Σε ενα μοναστηρι, βλεπει τον ηγουμενο και εκει κοντα μια ορφανη κοπελα (η Ξενια) ντυμενη σαν καλογερος, και σχεδον σε ημιαγρια κατασταση.

Τον σταυρο τον βρισκει η Ξενια σε μια υπογεια σπηλια σε ενα μπαουλο (νομιζω την κυνηγησαν και κρυφτηκε εκει). Μεταξυ της Ξενιας και του πρωταγωνιστη (γνωστος ηθοποιος) αναπτυσεται μια σχεση και ζηλευει η αλλη γυναικα (βοηθησε και ενα φουστανι που φορεσε η Ξενια και εδειξε γυναικα)

Στο τελος η σταυρος κινδυνευει να πεσει στα χερια των κακων. Η Ξενια τον παιρνει πρωτη και τρεχει προς το μοναστηρι, ο τριτος της παρεας την κυνηγα. Προλαβαινει και τον δινει στα σκαλια στον ηγουμενο. Ο κακος πλησιαζει, παει να ανεβει την σκαλα, ο ηγουμενος του λεει : "πισω', και ο κακος τυφλωνεται και πεφτει απο τις σκαλες (μαλλον πεθανε) και εκει τελειωνει. Και ολοι καλα (ο πρωταγωνιστης, η Ξενια και ο ηγουμενος)
 
Ο Αδελφός Άννα(1963)

Είδος Ταινίας: Αστυνομική

Πρωταγωνιστούν: Ξένια Καλογεροπούλου,Βύρων Πάλλης, Μάνος Κατράκης,Πέτρος Φυσσούν, Μήτσος Λυγίζος

Σκηνοθεσια ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ.

http://www.youtube.com/watch?v=agC5XOtfSVQ
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η Ξένια Καλογεροπούλου γεννήθηκε στις 11 Σεπτεμβρίου του 1938 στην Αθήνα. Σπούδασε στη Βασιλική Ακαδημία Δραματικής Τέχνης του Λονδίνου, όπου πρωτοεμφανίστηκε το 1956 με έναν γαλλικό θίασο, παίζοντας Μολιέρο. Στην Ελλάδα πρωτόπαιξε το 1958 και σε μικρό χρονικό διάστημα αναδείχθηκε σε μία από τις σημαντικότερες ηθοποιούς της εποχής. Πρωταγωνίστησε σε περισσότερα από 50 θεατρικά έργα κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, ως Νίνα στον «Γλάρο» του Τσέχωφ, ως Πόρσια στον «Έμπορο της Βενετίας» και Ολίβια στη «Δωδέκατη νύχτα» του Σαίξπηρ, ως Μιραντολίνα στη «Λοκαντιέρα» του Γκολντόνι, ως Σόνια στους «Τελευταίους» του Γκόρκι, ως Εσμέ στην «Άποψη της Έιμι» του Ντ. Χέαρ. Από το 1965 ως το 1975 συγκρότησε θίασο με τον Γιάννη Φέρτη, με τον οποίο υπήρξαν ζευγάρι για ένα διάστημα, ενώ το 1984 ίδρυσε το Θέατρο Πόρτα.

Στον κινηματογράφο έκανε το ντεμπούτο της το 1958, στην ταινία «Η κυρά μας η μαμή». Ακολούθησαν άλλες 35 ελληνικές και τρεις ξένες ταινίες, από τις οποίες ξεχωρίζουν: «Ο θησαυρός του μακαρίτη» (1959), «Λαός και Κολονάκι» (1959), «2.000 ναύτες κι ένα κορίτσι» (1960), «Ο μπαμπάς μου κι εγώ» (1963), «Ο ανήφορος» (1964), «Ο σατράπης» (1967), «Το πιο λαμπρό μπουζούκι» (1968), «Ξύπνα καημένε Περικλή» (1969), «Ο άνθρωπος της καρπαζιάς» (1969), «Ο άνθρωπος που έσπαγε πλάκα» (1972), «Αγάπη μου παλιόγρια» (1972). Το 1964 τιμήθηκε με το βραβείο πρώτου γυναικείου ρόλου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.

Η Ξένια Καλογεροπούλου έχει μεταφράσει 17 θεατρικά έργα κι έχει γράψει έξη έργα για παιδιά: «Οδυσσεβάχ, Ελίζα», «Η Πεντάμορφη και το Τέρας», «Οικογένεια Νώε», «O Eλαφοβασιλιάς», καθώς και «Το Σκλαβί» που απέσπασε το Νοέμβριο του 2001 το βραβείο δραματουργίας Κάρολος Κουν. Το 2001 τιμήθηκε, επίσης, με το βραβείο παιδικής λογοτεχνίας του Ιδρύματος Kώστα και Ελένης Ουράνη. Από τα έργα της έχουν μεταφραστεί: «Ο Οδυσσεβάχ» σε οκτώ γλώσσες, η «Ελίζα» και «Το Σκλαβί» σε τρεις.
 
Οτι ειπώθηκε παραπάνω και είπα στο θέμα των ταινιών της Αλίκης.

Η Αλίκη δικτάτωρ, και η σκηνή με τον σκύλο που τον χτυπάει αμάξι. Μιλάμε δεν το ξεπέρασα ποτέ, κάποια πράγματα δεν πρέπει να τα βλέπουν παιδιά τελικά. Δεν την ξαναείδα την σκηνή, ούτε και θα την δω. Είχα ρίξει πολύ κλάμα.
 
Τα Κόκκινα Φανάρια. Εκπληκτική ταινία.
 
συγκινητικες επισης ταινιες που ειδα προσφατα ηταν το οι γενναιοι του βορρα

28 οκτωβριου ωρα 5 30 και η χαραυγη της νικης

ωραιες ταινιες που εχουν να προβληθουν πολλα χρονια μια και δεν παιζονται πλεον τετοιου ειδους ταινιες απο την τηλεοραση
 
Joy-toy είπε:
Ἡ ταινία στὴν ὁποία ἀναφέρεστε φίλοι μου εἶναι ἡ περίφημη καὶ νομίζω μοναδικὴ (ἴσως νὰ ἔχῃ σκηνοθετήσῃ ἄλλη μία, δὲν εἶμαι σίγουρος) σκηνοθετικὴ δημιουργία τοῦ Ἀλέκου Ἀλεξανδράκη «Συνοικία τὸ ὄνειρο»
Είχε προηγηθεί η ταινία "Ο Θριαμβος" του 1960. Δυστυχώς, δεν την βλέπουμε. Την είχα δει μια φορά πριν από πολλά χρόνια.

Με συγκινεί ιδιαίτερα η σκηνή από τον 'Μπλοφατζή", όπου ο Λ. Κωνσταντάρας βρίσκει τον αμνησιακό Γ. Βόγλη και του αναφέρεται στρατιωτικά για να τον κάνει να θυμηθεί. Επίσης, κλασσική μελό σκηνή, στην "Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου", όπου ο Ξανθόπουλος - ως πατέρας - αναγνωρίζει τον γιό του που είναι έτοιμος να σκοτώσει, και λέει υπόκωφα "Παιδί μου..."
 
δυο απο τιs πιο συγκινητικεs ταινιεs που εχω δει ειναι το αμαξακι και ο μεθυστακαs με τον Ορεστη Μακρη.
 
στο αστροναυτες με το βεγγο αφου εχουν αποκλεισει την περιοχη και συλλαμβανουν οσους πλησιαζουν.μια γιαγια που δεν ηξερε τι γινετε τους λεει να παρουν τον αντρα της για κανενα μερεμετι γιατι ηταν ανεργος.
 
Αν και δεν την εχω δει εδω και αρκετα χρονια, η μονη παλια ελληνικη ταινια που με ειχε κανει να κλαψω ηταν η Υπολοχαγος Νατασσα.
 
Το ''οργανάκι του Αττίκ'', την ξέρει κανείς αυτή την θαυμάσια ταινία; Με την Σμαρούλα Γιούλη και τον Αλέκο Αλεξανδράκη στα πολύ νιάτα του! συγκινητικότατη..

Διαδραματίζεται την εποχή που η Ελλάδα γεμίζει από πρόσφυγες, οι κυβερνήσεις πέφτουνε ή αλλάζουν ταχύτατα, τα όνειρα του λαού για ένα σπίτι ξεφτίζουν και δύο διαφορετικοί κόσμοι συναντιούνται στο μεταίχμιο μιας νέας εποχής: αυτός της φτωχής, προσφυγοπούλας Μέλπως και του πλούσιου, αριστοκράτη γόη Λώρη! κοινή συνησταμένη η αγάπη που την καταλαβαίνουν και οι δύο και τους ανοίγει έναν νέο δρόμο .

Η κοπέλα ζει με έναν πατέρα στην ουσία χωρίς πρόσωπο, κλεισμένο , πεισματικά στο άδειο τους σπίτι( τραυματίστηκε στον πόλεμο), είναι νόθα , το ξέρουν όλη στην φτωχογειτονιά εκτός από εκείνη. Για να ζει τον πατέρα της, δουλεύει ως πλύστρα στο σπίτι της εγωίστριας και άμυαλης μητέρας του Λώρη που αντιπαθεί κάθε κοπέλα του λαού, φυσικά και την Μέλπω..σιγά, σιγά στους ίσκιους της γειτονίας θα ξεδιπλωθεί και η ιστορία της μητέρας της που θα μοιάζει τόσο στην δική της μετέπειτα τραγική ιστορία. Το τέλος τραγικό και άδικο, μόνο το οργανάκι του Αττικ θα μείνει να υμνεί μια μεγάλη αγάπη που θα γνωρίσει την ανθρώπινη συκοφαντία και τον εμπαιγμό!
 
Πίσω
Μπλουζα