miki-mik7
RetroActive
- Joined
- 30 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 1.001
- Αντιδράσεις
- 1.794
Η οικία Χατζόπουλου είναι η (πρώην) οικία Μιαούλη; Και γιατί θεωρείται καταραμένη;Πειραιάς 23-6-17. Γαλλικό πεζικό στην Ακτή Μιαούλη κατά τη διάρκεια του συμμαχικού αποκλεισμού από την Αντάντ. Αριστερά ο Τινάνειος Κήπος, πιο πίσω ο Ιερός Ναός Αγίου Νικολάου και μπροστά του η... καταραμένη οικία Χατζόπουλου.
Προβολή συνημμένου 221564
Για όποιες σκέφτηκαν κάτι ακατάλληλον δι' ανηλίκους, ταιριάζει η απάντηση του πολύ ρετρό Άγγλου βασιλιά, δεν θυμάμαι ποιος ήταν, που έφτιαξε το παράσημο της περικνημίδας με αφορμή την καλτσοδέτα της γκόμενας: "Honi soit qui mal y pense"Cock village; πωπω ντροπή! Τι θα σκέφθηκαν άραγε οι αγγλόφωνες κυρίες;
Δυσκολο να υπαρξει τρενο μιας και δεν υπηρξε προβλεψη να γινει και σιδηροδρομικη γραμμη στην γεφυρα ριου -αντιριου . Ισως να μπορουσε να λειτουργησει ενας προαστιακος αιτωλοακαρνανιας στην γραμμη του σβδε αν δεν την εχουν ξηλωσει βεβαια .Τρένο δεν έχουμε σταθμό όμως παλαιό έχουμε! Παλαιός σταθμός αγρινιου τώρα τα Χριστούγεννα( αναλλοίωτος στον χρόνο) και μακάρι να ξανάρθει τρένο στην πόλη . Θέλω να γράψω πολλά άλλα ή μπαχαρ μας θα τα έλεγε πολύ καλύτερα! ( Βρε παιδί μου χιονίσει μέχρι την Ζάχαρα και στο Βραχωρι να μην φιλοτιμηθει) !
Eισαι από τα μέρη μας; Ας ήτανε και έτσι να πηγαίνει αποστάσεις όντως νόμου, έστω και ως Μεσολλογγι, Αιτωλικο, Στάμνα.Δυσκολο να υπαρξει τρενο μιας και δεν υπηρξε προβλεψη να γινει και σιδηροδρομικη γραμμη στην γεφυρα ριου -αντιριου . Ισως να μπορουσε να λειτουργησει ενας προαστιακος αιτωλοακαρνανιας στην γραμμη του σβδε αν δεν την εχουν ξηλωσει βεβαια .
Έχεις δίκιο για τη γέφυρα αλλά νομίζω ότι δεν είχαν ποτέ σκοπό να επανασυνδέσουν την Αιτ/νία με την Πελοπόννησο σιδηροδρομικώς, πολύ περισσότερο δε να κατασκευάσουν συμπληρωματικό δίκτυο με αφετηρία το Αντίρριο. Άλλωστε το κύριο μέλημα ήταν να κατασκευαστεί η Ιόνια Οδός. Όσο για τον προαστειακό πράγματι έγινε μια προσπάθεια με νέους συρμούς γύρω στο 2003 με το ήδη υπάρχον δίκτυο των ΣΒΔΕ (ανακαινισμένο βέβαια) αλλά για λόγους που θα ξημερώσω να τους αναλύσω το τρένο δεν έφτασε ποτέ στο Αγρίνιο....Δυσκολο να υπαρξει τρενο μιας και δεν υπηρξε προβλεψη να γινει και σιδηροδρομικη γραμμη στην γεφυρα ριου -αντιριου . Ισως να μπορουσε να λειτουργησει ενας προαστιακος αιτωλοακαρνανιας στην γραμμη του σβδε αν δεν την εχουν ξηλωσει βεβαια .
Περσυ ω του θαύματος, χιονισε ( θαύμα του Αγίου Χριστοφορου). Δεν είχα ιδέα ότι υπήρχαν αλλά δύο κτίρια, ή μάνα μου λέει πως το παίρνανε και πήγαιναν Αιτωλικο για μπάνια το καλοκαίρι.Έχεις δίκιο για τη γέφυρα αλλά νομίζω ότι δεν είχαν ποτέ σκοπό να επανασυνδέσουν την Αιτ/νία με την Πελοπόννησο σιδηροδρομικώς, πολύ περισσότερο δε να κατασκευάσουν συμπληρωματικό δίκτυο με αφετηρία το Αντίρριο. Άλλωστε το κύριο μέλημα ήταν να κατασκευαστεί η Ιόνια Οδός. Όσο για τον προαστειακό πράγματι έγινε μια προσπάθεια με νέους συρμούς γύρω στο 2003 με το ήδη υπάρχον δίκτυο των ΣΒΔΕ (ανακαινισμένο βέβαια) αλλά για λόγους που θα ξημερώσω να τους αναλύσω το τρένο δεν έφτασε ποτέ στο Αγρίνιο....
Σχετικά με τον σταθμό του Αγρινίου (που ήταν τερματικός) υπάρχει αρκετή ιστορία πίσω του την οποία θα διηγηθώ σε άλλη δεδομένη στιγμή με τη συνοδεία παλαιότερων φωτογραφιών. Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι το κύριο κτήριο του σταθμού όπως φαίνεται στη φωτογραφία της αριάδνης είναι το μόνο που έχει απομείνει αφότου καταργήθηκαν οι ΣΒΔΕ. Στον ίδιο χώρο υπήρχαν δυο ακόμη κτίσματα (μηχανοστάσιο και αποθήκη) καθώς και υδατόπυργος τα οποία κατεδαφίστηκαν στη δεκαετία του 80 και στη θέση τους ανηγέρθη σχολικό συγκρότημα.
@αριαδνη
Πότε χιόνισε καλέ στο Βραχώρι για να χιονίσει και τώρα; Μια φορά στα 10 χρόνια το θυμάται να ρίξει καμιά νιφάδα.
Οχι κυρία αριάδνη δεν έχω καταγωγή απο την αιτωλοακαρνανία αλλά απο την ήπειρο . Οπότε έχω περάσει πολλές φορές απο κεινον τον καρόδρομο αντιρίου -ιωαννίνων . Παρόλο που ήταν ταλαιπωρία ,ήθελα να τον οδηγήσω μια φόρα αλλά με το που έβγαλα το δίπλωμα εγκαινιάστηκε η ιονία οδός. Σχετικά με τα τρένα είμαι ίσως απο τους ελάχιστους της ηλικίας μου (σχεδον 23)που ασχολούνται . Οπότε ο σβδε υπήρξε αντικείμενο έρευνας για μένα. Μάλιστα ειχα βρει κάτι χάρτες που έδειχναν επέκταση μέχρι γιάννενα και ηγουμενίτσα(μέσω της σημερίνης εγνάτιας) αλλα δεν έγιναν ποτέ . Κ υπηρχε κ φημη οτι ειχαν γινει χωματουργικά κοντά στην αμφιλοχίαEισαι από τα μέρη μας; Ας ήτανε και έτσι να πηγαίνει αποστάσεις όντως νόμου, έστω και ως Μεσολλογγι, Αιτωλικο, Στάμνα.
Αυτό το κυρία Αριαδνη πολύ μου άρεσε , με ανυψωσε τολμώ να πω!Οχι κυρία αριάδνη δεν έχω καταγωγή απο την αιτωλοακαρνανία αλλά απο την ήπειρο . Οπότε έχω περάσει πολλές φορές απο κεινον τον καρόδρομο αντιρίου -ιωαννίνων . Παρόλο που ήταν ταλαιπωρία ,ήθελα να τον οδηγήσω μια φόρα αλλά με το που έβγαλα το δίπλωμα εγκαινιάστηκε η ιονία οδός. Σχετικά με τα τρένα είμαι ίσως απο τους ελάχιστους της ηλικίας μου (σχεδον 23)που ασχολούνται . Οπότε ο σβδε υπήρξε αντικείμενο έρευνας για μένα. Μάλιστα ειχα βρει κάτι χάρτες που έδειχναν επέκταση μέχρι γιάννενα και ηγουμενίτσα(μέσω της σημερίνης εγνάτιας) αλλα δεν έγιναν ποτέ . Κ υπηρχε κ φημη οτι ειχαν γινει χωματουργικά κοντά στην αμφιλοχία