Ποια είναι η καλύτερη κωμωδία με τον Γιώργο Κωνσταντίνου;

Ψηφίζω καλύτερη το 5.000 ψέματα, όχι τόσο για την ερμηνεία του (όπου νομίζω είναι καλύτερη στη "γυνη") αλλά για ένα σωρό άλλες παραμέτρους, με πρώτη και καλύτερη το σουρρεαλιστικό χιούμορ με εμφανείς τις επιρροές από τη χρυσή εποχή του βωβού κινηματογράφου. Φανατικός οπαδός του Χοντρού και του Λιγνού, κατά ομολογία του. Πρέπει να είναι από τις ελάχιστες ταινίες με τα κλασικά γκαγκς (η σκηνή που περπατούν και πέφτει στον υπόνομο, η σκηνή που περπατάει στο σκοτάδι και φαίνεται το μπατζάκι του παντελονιού του που έχει βουτηχτεί στον ασβέστη και φεύγει το καπέλο του έντρομου αστυνόμου Καλογήρου, το εντελώς αναπάντεχο φινάλε, τα λογοπαίγνια με το όνομα του Βογιατζή, τι να πρωτοθυμηθώ!). Ξεχωρίζει για τη σκηνοθεσία της (υποκλίνομαι) και για την υπέροχη μουσική του Παπαθανασίου.

Ακολουθεί ο "γάμος αλά ελληνικα" (λόγω και του Χάρρυ Κλυνν), η "γυνή" και ο "Βασίλης".

Από την ψηφοφορία λείπουν πάντως δύο ακόμα ταινίες που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, το "Μπουμ-Ταραταζούμ" και η "Γυναικοκρατία" ενώ δε νομίζω πως ταιριάζουν τα "Χτυποκάρδια" (λόγω μη πρωταγωνιστικού ρόλου).

(όσοι με έχετε εντοπίσει και σε άλλα φόρουμ προφανώς θα έχετε καταλάβει τη λατρεία που τρέφω για το συγκεκριμένο καλλιτέχνη...)
 
Δεν θα πω καλύτερη γιατί είναι δύσκολο ,όλες οι ταινίες τπυ Κωνσταντίνου είναι ωραίες με την κάθε μία να έχει τα δικά της χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές της και τη δική της προσωπικότητα...για αυτό λοιπόν θα πω αγαπημένη που είναι το Γάμος αλά ελληνικά με πολύ μικρή διαφορά από τις άλλες.Μετά θα πω το Η δε γυνή να φοβήται το άντρα,τρίτη αγαπημένη το καλώς ήλθε το δολλάριο και μετά θα πω τον Άνθρωπο για όλες τις δουλειές
 
drspiros είπε:
Από την ψηφοφορία λείπουν πάντως δύο ακόμα ταινίες που έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, το "Μπουμ-Ταραταζούμ" και η "Γυναικοκρατία" ενώ δε νομίζω πως ταιριάζουν τα "Χτυποκάρδια" (λόγω μη πρωταγωνιστικού ρόλου).
σιγουρα λειπουν ταινιες στις οποιες ο Γιωργος Κωνσταντινου εχει πρωταγωνιστικο ρολο,δε μπορουσα να τις βαλω ολες ,επελεξα καποιες απ αυτες και οπως εγραψα και στην αρχη,θελησα να βαλω στη συγκεκριμενη δημοσκοπηση δυο ταινιες στις οποιες δεν εχει πρωταγωνιστικο ρολο αλλά εχουν κατι το ξεχωριστο.Στην ταινια "αυτο το κατι αλλο" τον βλεπουμε στο ρολο του απατεωνα, ενω στην ταινια "χτυποκαρδια στο θρανιο" ειναι ιστορικη η περιγραφη του με το προφιτερολ αλλά και η σκηνη με τους 2-3 στιχους του ποιηματος του Σααδη
 
Επειδή είδα οτι δεύτερη ταινία είναι ο Βασίλης. Μπορεί κάποιος από τους ψηφίσαντες αυτή να γράψει σε 2-3 γραμμές γιατί την ψήφισε;
 
Τελικά είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κανείς τον ηθοποιό από την ταινία. Βλέπω ας πούμε στους λόγους που γράψαμε για την προτίμησή μας πολλά που είναι θέμα σεναρίου ή σκηνοθεσίας κι όχι ηθοποιίας. Βέβαια η ερώτηση είναι "Ποια είναι η καλύτερη κωμωδία", όχι "Ποιος είναι ο καλύτερος ρόλος" του Γ. Κωνσταντίνου, οπότε δεν έχουν άδικο όσοι ξεχώρισαν κάποια ταινία γι' αυτούς τους λόγους.
 
αναμεσα στα αποκομματα του περιοδικου "οικογενειακος θησαυρος" που προσθεσε ο tonytony στο θρεντ με τα ρετρο κινηματογραφικα νεα εδω,βρηκα αυτη την πληροφορια σχετικα με την ταινια "η ζηλιαρα"

attachment.php


61.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ψήφισα το:''Η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα'' που θεωρώ καταπληκτική και την ταινία αλλά και την ερμηνεία του!Στη συγκεκριμμένη ταινία είχαμε δυνατές ερμηνείες και από άλλους ηθοποιούς που έπαιζαν!Από τις υπόλοιπες ξεχωρίζω τις πολύ αγαπημένες για μένα:''Καλώς ήλθε το δολλάριο'' όπως και το:''Άνθρωπος για όλες τις δουλειές''[ξεχωρίζω και την ερμηνεία του σπουδαίου ηθοποιού και αγωνιστή Τζαβαλά Καρούσου!
 
ΒΒ εχω την εντυπωση οτι διαβασα σε παλιοτερο ποστ σου οτι ο Γιωργος Κωνσταντινου με τις ερμηνειες του θυμιζει τον Σπενσερ Τρέισι,μηπως μπορεις να μας το εξηγησεις;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βεβαιως, katerinak.

Ο Γιωργος Κωνσταντινου, μου θυιμζε ανεκαθεν τον Σπενσερ Τρεϊσι στους κωμικους του ρολους, γιατι ο Σπενσερ επαιξε και σε διαφορα αλλα ειδη περα απο την κωμωδια.

Το αποτομο σταματημα που κανει ο ξενος ηθοποιος οταν περπαταει και ξαφνικα του ερχεται μια σκεψη συνηθως ασχημη, το ειρωνικο βλεμμα που εχει οταν δουλευει το συνομιλητη του, η απαθεια στα ματια του οταν λεει την καλυτερη ατακα, και γενικα ο τροπος που κινειται, ολα αυτα τα βλεπω και στο Γιωργο Κωνσταντινου.

Πανω απο ολα ομως, ειναι η ξαφνικη, εκπληκτη και τρομαγμενη οψη που παιρνει το προσωπο του οταν του συμβαινουν σημεια και τερατα, οπως για παραδειγμα στο Father of the bride και στο Father's little dividend. Αυτη ειναι ολοϊδια με την εκφραση του Αντωνακη οταν την ωρα που ραβει κουμπι στο πουκαμισο του, τρωει φαπα στο σβερκο απο το κουνιαδακι του ενω τον φωναζει "Θερίο". :)
 
ευχαριστουμε πολυ ΒΒ για την εξηγηση που μας εδωσες :)

Να σου πω την αληθεια,η εκφραση του Σπενσερ Τρέισι στην ταινια "ο πεθερος της νυφης" (απ αυτες τις δυο που αναφερεις μονο αυτη ειδα)παρατηρησα κι εγω οτι ειναι ολόιδια με αυτη του Αντωνακη γι αυτο κρατησα το παρακατω screenshot

attachment.php


spencertracy,father'slittledividend.JPG
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Αυτο το στιγμιοτυπο, katerinak, το πηρες απο τη σκηνη που ο Σπενσερ βγαινει απο το γραφειο του γυναικολογου που μολις του εξηγησε ποια μεθοδο θα χρησιμοποιησει στον τοκετο της κορης; :)
 
bambinella 100 είπε:
Αυτο το στιγμιοτυπο, katerinak, το πηρες απο τη σκηνη που ο Σπενσερ βγαινει απο το γραφειο του γυναικολογου που μολις του εξηγησε ποια μεθοδο θα χρησιμοποιησει στον τοκετο της κορης; :)
αυτο το στιγμιοτυπο ειναι μολις βγαινει απ το δωματιο της κορης του,νομιζω κατι ελεγαν για το γυναικολογο και ειχε μαλωσει με ολους τους υπολοιπους η κορη(Ελιζαμπεθ Τέιλορ)και ο μπαμπας πηγε να την παρηγορησει αλλά κατι του "ξεφυγε" και τελικα φευγει κι αυτος απ το δωματιο
 
Α, ενταξει. Ξερω τι λες.

Κι αφου ο Τρεϊσι εχει ακουσει ολα αυτα τα "ωραια" που του ειπε η κορη του, την αλλη μερα πηγαινει να βρει το γυναικολογο της για να ησυχασει, και απο εκεινον ακουει χειροτερα! :D :D

Ο ηθοποιος αυτος, επαιρνε πολυ συχνα αυτη την εκφραση στις κωμωδιες του και μολις την πρωτοειδα την παραλληλισα με του Γιωργου Κωνσταντινου.
 
attachment.php
attachment.php
βλεπουμε μαζι την κοινη τους εκφραση :) gi3.JPG

spencertracy,father'slittledividend.JPG
 
Ετσι, ναι. :) Και η εκφραση που περιεγραψα πιο πανω (την ωρα που ραβει το κουμπι) ειναι ακομα πιο κοντα σε αυτην του Σπενσερ Τρεϊσι.
 
Η δε γυνη να φοβηται τον ανδρα αριστουργηματική ταινία. Επισκιάζει όλες τις άλλες ταινίες του.
 
εχω μια απορια σχετικα με την ταινια "η δε γυνη να φοβηται τον ανδρα" :απ τη στιγμη που ο Αντωνακης εγκαταλειπει αμεσως σχεδον την Ελενιτσα και δεν υπαρχει η πρωτη νυχτα του γαμου,μπορει να θεωρηθει λευκος ο γαμος αυτος αν λαβουμε υποψιν το γεγονος οτι συζουσαν;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Rinus Cesar είπε:
Τελικά ψήφισα τα "5000 ψέματα" για έναν και μοναδικό λόγο : Για να τιμήσω την ταινία που, εκεί στις αρχές των 80ς, μάς προσέφερε άφθονο γέλιο όποτε προβαλλόταν στην τηλεοραση [και προβαλλόταν αρκετά συχνά, ενώ εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει εμφανιστεί ξανά στις μικρές μας οθόνες] !!! Το "ανατρεπτικό" και "σουρεαλιστικό" χιούμορ αυτής της ταινίας είναι, σε πολλά σημεία της, υψηλού επιπέδου ....
Aν και ψήφισα το "Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα" συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω.
 
Πίσω
Μπλουζα