σήμερα κλείνουμε και με το
STUDIO της FINOS FILM στους Αγίους Αναργύρους - (1958 - 1972)
Σε αυτό το τρεχαλητό λοιπόν ο Βέγγος μας αποκαλύπτει το κομμάτι που δεν είχαμε
και το οποίο είναι αυτό που έχει απομείνει σήμερα !!!!
και συνολικά
http://oi59.tinypic.com/2ce4vg4.jpg
ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ??? εεε ???
Το κτίριο που φαίνεται από πίσω και έχει την πιο ψηλή σκεπή φιλοξενούσε τα δύο πλατώ στα οποία γυρίσθηκαν
όλες οι Ελληνικές ταινίες εκείνης της εποχής. Κεντρική είσοδος των studios είναι αυτή η μεγάλη σιδερένια πόρτα
πίσω από την οποία στάθηκε ο kyrbill και την φωτογράφησε. Άρα kyrbill βρέθηκες στο χώρο των δύο πλατώ !!
Είναι αυτή η πόρτα που βγαίνει ο Βέγγος όταν τον κυνηγάνε στο Βιετνάμ και μάλιστα τελευταίος (φωτος του kyrbill)
Τώρα οι δύο περίβολοι που έστειναν τα σκηνικά για να φαίνεται το φυσικό τοπίο ήταν
1. Ο πρώτος περίβολος, αυτός που μας είναι οικείος
η αυλή της αναμορφωτηρίου στη Στεφανία
η αυλή με τα γλέντια των κριτικών στο η Νεράιδα και το Παλικάρι
το ξυλουργείο του Κούρκουλου και του Βογιατζή κλπ κλπ
2. και ο πίσω περίβολος όπου γυρίστηκε
ο Ξένοιαστος Παλαβιάρης και μάλλον και ο Ζήκος και όλες οι άλλες που ήθελαν φυσικό φως
και πιθανώς και η Λόλα (αν και υπάρχουν οι γνωστές αντιρρήσεις που έχουν εκφραστεί σε παλαιότερα posts)
Συνεχίζοντας να πούμε ότι επομένως στη Στεφανία το σκηνικό ήταν ψεύτικο
(πράγμα το οποίο το αναφέραμε διαισθητικά και σε προηγούμενα post
και άρα η πρόσοψη της φυλακής ήταν ακριβώς εκεί που είναι σήμερα ο δρόμος.
Το δε κομμάτι του studio που το έχουμε αποκαλέσει και "τυράδικο" και έχει παίξει πολύ ως
κέντρο διασκέδασης
Ξυλουργείο
και άλλα (πάρα) πολλά
ήταν εδώ που βρίσκεται σήμερα αυτή η οικοδομή.
Ο δρόμος Σοφοκλή Βενιζέλου μεταξύ Γραβιάς και Μαυρομιχάλη δεν υπήρχε τότε
Επίσης σας βάζω μια πολύ ωραία εικόνα-χάρτη πιο κάτω, όπου φαίνεται όλο
το οικόπεδο όπως ήταν τότε και έχω σημειώσει τι διαδραματίστηκε και πού
Όλο το story είναι μια σύνθεση που τη φτιάχνω καιρό και έχει προκύψει μετά από πολύ μελέτη
Special αφιερωμένο σε ΟΛΗ την ΠΑΡΕΑ και επίσης αφιερωμένο στο μωρό του φίλου μου του kyrbill !!
Η εικόνα είναι πολύ μεγάλη (4.5 MB) και με πολύ λεπτομέρεια. Την έχω ανεβάσει εδώ
http://oi62.tinypic.com/1zbrtbb.jpg
Κατεβάστε την και περιεργαστείτε την με zoom
εδώ είναι small
και ελπίζω ο admin να μπορέσει να την πάρει σε μεγάλη ανάλυση και επίσης να την ανεβάσει στο post
σε μεγάλη ανάλυση για να μη χαθεί
Διευκρινίσεις
1) Οι αυλές του Βουτσά στον Ψεύτη και της Αναλυτή στη Βίλλα δεν υπήρχαν από και μετά τον Πυρετό και τη χίπισσα
2) Ο Βουτσάς στον Ψεύτη μπαίνει στο σπίτι του και μετά στρίβει αριστερά για το δωμάτιο,
3) Η Αναλυτή μπαίνει στο σπίτι της και μετά στρίβει δεξιά για το δωμάτιο
4) Το σπίτι του Μπεκρή στον Πυρετό είναι ανάμεσα σε αυτό των Βουτσά στον Ψεύτη και Βλαχοπούλου στη Χίπισσα.
5) Το σπίτι του Μπεκρή στον Πυρετό είναι το ίδιο με της Αναλυτή στη Βίλλα. Έχει δύο πόρτες. Κάθε δωμάτιο έχει μια πόρτα
γι΄αυτό μπορεί να παίξει και ως διπλό σπίτι (πχ σπίτι Βλαχοπούλου)
6) Το σπίτι της Βλαχοπούλου στη χίπισσα είναι το δωμάτιο που ήταν η κούνια του μωρού της Αναλυτή.
προφανώς είναι και το δωμάτιο του μωρού στο σπίτι του Μπεκρή στον Πυρετό
Μην καθήσετε και το συγκρίνετε, επειδή το σπίτι που δείχνει αφού έχει μπει η Βλαχοπούλου δεν είναι αυτό που
βρίσκεται πίσω από την πόρτα που ανοίγει στην αυλή (έχει παράθυρο αριστερά και δεν ταιριάζει)
Για τα έπιπλα τα έχουμε πει κατά καιρούς
Εδώ ήταν και το
σπίτι Ηλιόπουλου στο έξω οι κλέφτες
σπίτι Παπαγιαννόπουλου στο για ποιόν χτυπά η κουδούνα κλπ κλπ
7) Το σπίτι του Ζερβού στο Λεβεντόπαιδο είναι το σπίτι της Σαπουντζάκη στο Θύμα (έχει αναφερθεί ήδη σε παλαιότερο post)
και είναι και το σημείο από το οποίο βγαίνουν οι κυνηγοί του Βέγγου στο Βιετνάμ και κρυμμένος τους μετράει (μην μπερδεύεστε από την πόρτα)
8) Το σύμπλεγμα που είναι μετά το σπίτι της Αναλυτή στη Βίλλα καθώς και εκείνη τη μηχανή που προσπερνάει η
Αναλυτή για να μπει στο σπίτι της και που την έχουμε δει και στην ταινία .... με τον Ζερβό και την Βαλσάμη
τα έφαγε ο δρόμος και σήμερα είναι άσφαλτος της Ν. Πλαστήρα
9) Αυτοί που κυνηγούν τον Βέγγο στο Βιετνάμ "παίζει" να είναι όλο το συνεργείο του Φίνου