Προσωπικές εμπειρίες από αγαπημένους μας ηθοποιούς

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας tonytony
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ωραίο θέμα, παρουσιάζει ένα ενδιαφέρον το να γνωρίζουμε τους ηθοποιούς και εκτός σκηνής. Ας αρχίσω κι εγώ τις ουκ ολίγες περιγραφές μου:

Γιάννης Γκιωνάκης: πολύ φιλικός και ευχάριστος

Νίκος Ρίζος: τον είχα δει 2 φορές στο θέατρο και τις 2 φορές ήταν πολύ βαρύς και αποστασιοποιημένος, τον είχα για πιο χαβαλετζή

Βασίλης Τσιβιλίκας: πρόσχαρος και ομιλητικότατος

Χάρης Ρώμας: χαμογελαστός και "αγκαλίτσας", καμία σχέση με την εικόνα του στις σειρές

Χριστίνα Παπά: ούτε κρύο, ούτε ζέστη, μου φάνηκε πολύ τυπική

Κώστας Τσάκωνας: ο άνθρωπος της διπλανής πόρτας, ένιωσα απόλυτη οικειότητα.

Βλαδίμηρος Κυριακίδης: σοβαρός και προσιτός, αφιέρωνε χρόνο για να μας ρωτήσει τη γνώμη μας, από που είμαστε και τέτοια

Τόνυ Άντονι: φιλικότατος

Ελένη Φιλίνη: χαμογελαστή και ευγενέστατη

Γιάννης Ζουγανέλλης: αυθεντικός και πρόσχαρος

ο γνωστός στάθης θεοχάρης είναι παντρεμένος με συγχωριανή μου και μπορώ να πω πως αν και είναι φιλικός, κοινωνικός και χαμογελαστός, παρουσιάζει στιγμές ντιβισμου...χαχα

ο Γιώργος Νινιός ερχόταν συχνά στα μέρη μας για αγώνες μηχανών και γνωρίζεται με τον πατέρα μου και μπορώ να σας πω από πρώτο χέρι πως είναι και γ...τα παιδιά

Η Ρένια Λουιζίδου είχε έρθει στο μαγαζί που δούλευα ένα καλοκαίρι και μπορώ να πω μόνο τα καλύτερα. Άνετη, ακομπλεξάριστη, γλυκιά και φιλικότατη επίσης

Αντίθετα, στο ίδιο μαγαζί συνάντησα την οικογένεια Μπέζου, για την οποία έχασα πάσα ιδέα. Πολύ τουπέ για το τίποτα ρε παιδί μου

Θοδωρής Αθερίδης: έκαναν γυρίσματα στο νησί που κατοικώ και μπορώ να πω πως απογοητεύτηκα γιατί ήταν πιο απρόσιτος από ότι περίμενα

Σμαράγδα Καρύδη: φοβερό τυπάκι και υπέροχη γυναίκα, διασκέδαζε τις στιγμές των γυρισμάτων και έκανε χαβαλέ με τον κόσμο. Με εξέπληξε ευχάριστα

Κατερίνα Λέχου: συν ταξιδεύαμε για Κρήτη και μου έκανε εντύπωση η απλότητά της, εκτός απ'το ύψος της! πολύ καταδεκτική, χαμηλών τόνων και ντροπαλή θα τη χαρακτήριζα.

Κώστας Ευριπιώτης: κάτι παραπάνω από φιλικός...χαχα..οκ εντάξει θετική εντύπωση

Γιάννης Αιβάζης: σε συναυλία του Χατζηγιάννη, προχωρω έξω από το στάδιο με μια φίλη μου και μπροστά μας είναι με μια γυναίκα και ένα κοριτσάκι. Χωρίς να έχουμε καταλάβει ποιος είναι μπροστά μας, τον ακούμε να συμμετέχει στην κουβέντα μας, να σιγοτραγουδα και να μας πειράζει...δεν δίνουμε σημασία μέχρι τη στιγμή που γυρίζει..χαχα..μόνο και μόνο από αυτό το σκηνικό τον θεωρώ τρελάρα και αν μη τι άλλο επικοινωνιακό!

Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος: δεν θα είμαι αντικειμενική γιατί υπήρξε καθηγητής μου σε σεμινάρια...

Πολλά πρέπει να έγραψα, αλλά έχω κι άλλα...επανέρχομαι με νέο επεισόδιο....

:D :D:D
Για τον Αθερίδη ισχύουν όλα όσα είπες @mantw είναι απρόσιτος και απόμακρος άνθρωπος ... Παλιά είχα πάει σε μια παράσταση του που έπαιζε η Μακρυπούλια (βασικά για τη Μακρυπούλια πήγα στη παράσταση) και εκεί που περίμενα στο φουαγιέ για να βγει η Μακρυπούλια , βγαίνει πρώτα ο Αθερίδης, μια κυρία πλησιάζει τον Αθερίδη που άναβε τσιγάρο και του ζήτησε αυτόγραφο και εκείνος της απάντησε με τουπέ '' Εγώ δεν δίνω αυτόγραφα '' , καμία σχέση με τη κόρη του τη Φωτεινή η οποία είναι ευγενική και φιλική με το κοινό .
 
Για τον Αθερίδη ισχύουν όλα όσα είπες @mantw είναι απρόσιτος και απόμακρος άνθρωπος ... Παλιά είχα πάει σε μια παράσταση του που έπαιζε η Μακρυπούλια (βασικά για τη Μακρυπούλια πήγα στη παράσταση) και εκεί που περίμενα στο φουαγιέ για να βγει η Μακρυπούλια , βγαίνει πρώτα ο Αθερίδης, μια κυρία πλησιάζει τον Αθερίδη που άναβε τσιγάρο και του ζήτησε αυτόγραφο και εκείνος της απάντησε με τουπέ '' Εγώ δεν δίνω αυτόγραφα '' , καμία σχέση με τη κόρη του τη Φωτεινή η οποία είναι ευγενική και φιλική με το κοινό .
Τον Αθεριδητον είχα για ανθρωπο πολύ προσιτό και ζεστό, κοίτα λοιπόν τι μαθαινουμε
 
Τον Αθεριδητον είχα για ανθρωπο πολύ προσιτό και ζεστό, κοίτα λοιπόν τι μαθαινουμε
Και εγώ νόμιζα πως ο Αιμίλιος Χειλάκης ήταν άνθρωπος ζεστός και προσιτός αλλά είναι της σχολής Μπέζου '' Μη με κοιτάτε , μη μου μιλάτε , μη με ακουμπάτε , εγώ δεν βγαίνω φώτος ''
 
Και εγώ νόμιζα πως ο Αιμίλιος Χειλάκης ήταν άνθρωπος ζεστός και προσιτός αλλά είναι της σχολής Μπέζου '' Μη με κοιτάτε , μη μου μιλάτε , μη με ακουμπάτε , εγώ δεν βγαίνω φώτος ''
Παναγία μου, στην Ελλάδα ειμαστε
 
Νέα νέα ολόφρεσκα θεατρικά νέα από συναντήσεις με αγαπημένους μου ηθοποιούς :

Πήγα και είδα τη παράσταση SEXY LAUNDRY στο θέατρο Κάππα με Σπύρο Παπαδόπουλο και Ρένια Λουϊζίδου . Ρώτησα μια ταξιθέτρια για το που μπορώ να τους δω μετά το τέλος της παράστασης και εκείνη με τέτοια ξινίλα μου πε πως μόνο η Λουϊζίδου βγαίνει και όχι ο Παπαδόπουλος . Τέλος πάντων , βλέπω τη παράσταση , τελειώνει , βγαίνουμε έξω , μισή ώρα στο φουαγιέ μετά βγαίνει η Ρένια Λουϊζίδου , τη συγχαίρω , πολύ ευγενική και χαρούμενη γυναίκα η προσωποποίηση της αισιοδοξίας , βγαίνουμε φώτο , την ευχαριστώ .

Έπειτα περνά η ώρα , έχει φύγει ο κόσμος , οι ταξιθέτες κατεβάζουν ρολά και σβήνουν τα φώτα . Λέω έχε γούστο να μας την έκανε ο Σπύρος από τη πίσω πόρτα . Από το πουθενά εμφανίζεται μια κοπέλα του θεάτρου , η οποία δεν ήταν ταξιθέτρια και της λέω πως μπορώ να συναντήσω τον Σπύρο Παπαδόπουλο και πότε θα βγει εκείνη μου απάντησε πως ή θα κάνει μπάνιο ή θα χει φύγει από τη πίσω πόρτα , της λέω σας παρακαλώ αν γίνεται ειδοποιήστε τον αν μπορεί να με δεχθεί , μου λέει τι τον θέλετε , της απάντησα πως είμαι θαυμάστρια του και θέλω να βγω φώτο μαζί του και να πάρω αυτόγραφο εκείνη μου πε το ΕΠΙΚΟ '' Έπρεπε να μας είχατε ειδοποιήσει νωρίτερα '' και της απάντησα '' Δεν το ήξερα πως λειτουργείτε έτσι εδώ '' . Πάει μέσα στην αίθουσα και μετά από δύο λεπτά εμφανίζεται και μου λέει '' Θα σας δεχτεί ο κύριος Παπαδόπουλος αλλά για ένα λεπτό μόνο '' , την ευχαριστούμε και την ακολουθούμε ενώ είπε σε άλλη ταξιθέτρια που ταν έτοιμη να φύγει να προσέχει τη πόρτα και να μη κλειδώσει , η άλλη ευτυχώς συνεργάστηκε . Την ακολουθούμε στα καμαρίνια μας περίμενε ο Σπύρος Παπαδόπουλος με χαμόγελο , ευγενής , προσιτός (καμία σχέση όπως τον είχα δει πριν τέσσερα χρόνια στο Δικό μας Σινεμά στο Άλσος όπου πρωταγωνιστούσε με τη Δέσποινα Βανδή) , του έδωσα συγχαρητήρια , του πα πως τον θαυμάζω χρόνια , φωτογραφηθήκαμε , μου υπέγραψε αυτόγραφο , τον ευχαριστήσαμε και μας καληνύχτισε , πόσο ευγενικός ήταν . Αλλά με παρεξένεψε που η μια ξινή ταξιθέτρια μου πε πως ο Παπαδόπουλος δεν δέχεται κανέναν , ενώ η άλλη με βοήθησε να τον δω από κοντά στο καμαρίνι για αυτόγραφο και φωτογραφία . Τι να πω , έτσι είναι ο κόσμος , ευτυχώς που βρέθηκε και εκείνη η κοπέλα και με βοήθησε .

Σε άλλο ποστ μου θα γράψω πως κλειδώθηκα κατά λάθος στο Δημοτικό Θέατρο Πειραία αλλά ευτυχώς βγήκα με τους τεχνικούς από τη πίσω πόρτα .
 
Νέα νέα ολόφρεσκα θεατρικά νέα από συναντήσεις με αγαπημένους μου ηθοποιούς :

Πήγα και είδα τη παράσταση SEXY LAUNDRY στο θέατρο Κάππα με Σπύρο Παπαδόπουλο και Ρένια Λουϊζίδου . Ρώτησα μια ταξιθέτρια για το που μπορώ να τους δω μετά το τέλος της παράστασης και εκείνη με τέτοια ξινίλα μου πε πως μόνο η Λουϊζίδου βγαίνει και όχι ο Παπαδόπουλος . Τέλος πάντων , βλέπω τη παράσταση , τελειώνει , βγαίνουμε έξω , μισή ώρα στο φουαγιέ μετά βγαίνει η Ρένια Λουϊζίδου , τη συγχαίρω , πολύ ευγενική και χαρούμενη γυναίκα η προσωποποίηση της αισιοδοξίας , βγαίνουμε φώτο , την ευχαριστώ .

Έπειτα περνά η ώρα , έχει φύγει ο κόσμος , οι ταξιθέτες κατεβάζουν ρολά και σβήνουν τα φώτα . Λέω έχε γούστο να μας την έκανε ο Σπύρος από τη πίσω πόρτα . Από το πουθενά εμφανίζεται μια κοπέλα του θεάτρου , η οποία δεν ήταν ταξιθέτρια και της λέω πως μπορώ να συναντήσω τον Σπύρο Παπαδόπουλο και πότε θα βγει εκείνη μου απάντησε πως ή θα κάνει μπάνιο ή θα χει φύγει από τη πίσω πόρτα , της λέω σας παρακαλώ αν γίνεται ειδοποιήστε τον αν μπορεί να με δεχθεί , μου λέει τι τον θέλετε , της απάντησα πως είμαι θαυμάστρια του και θέλω να βγω φώτο μαζί του και να πάρω αυτόγραφο εκείνη μου πε το ΕΠΙΚΟ '' Έπρεπε να μας είχατε ειδοποιήσει νωρίτερα '' και της απάντησα '' Δεν το ήξερα πως λειτουργείτε έτσι εδώ '' . Πάει μέσα στην αίθουσα και μετά από δύο λεπτά εμφανίζεται και μου λέει '' Θα σας δεχτεί ο κύριος Παπαδόπουλος αλλά για ένα λεπτό μόνο '' , την ευχαριστούμε και την ακολουθούμε ενώ είπε σε άλλη ταξιθέτρια που ταν έτοιμη να φύγει να προσέχει τη πόρτα και να μη κλειδώσει , η άλλη ευτυχώς συνεργάστηκε . Την ακολουθούμε στα καμαρίνια μας περίμενε ο Σπύρος Παπαδόπουλος με χαμόγελο , ευγενής , προσιτός (καμία σχέση όπως τον είχα δει πριν τέσσερα χρόνια στο Δικό μας Σινεμά στο Άλσος όπου πρωταγωνιστούσε με τη Δέσποινα Βανδή) , του έδωσα συγχαρητήρια , του πα πως τον θαυμάζω χρόνια , φωτογραφηθήκαμε , μου υπέγραψε αυτόγραφο , τον ευχαριστήσαμε και μας καληνύχτισε , πόσο ευγενικός ήταν . Αλλά με παρεξένεψε που η μια ξινή ταξιθέτρια μου πε πως ο Παπαδόπουλος δεν δέχεται κανέναν , ενώ η άλλη με βοήθησε να τον δω από κοντά στο καμαρίνι για αυτόγραφο και φωτογραφία . Τι να πω , έτσι είναι ο κόσμος , ευτυχώς που βρέθηκε και εκείνη η κοπέλα και με βοήθησε .

Σε άλλο ποστ μου θα γράψω πως κλειδώθηκα κατά λάθος στο Δημοτικό Θέατρο Πειραία αλλά ευτυχώς βγήκα με τους τεχνικούς από τη πίσω πόρτα .
Η αλήθεια είναι πως και αυτοι είναι δύσκολο μετά από δύο παραστάσεις να δέχονται κόσμο, να χαμογελούν, να βγάζουν φωτο κτλ.δεν είναι εύκολο.
 
Η αλήθεια είναι πως και αυτοι είναι δύσκολο μετά από δύο παραστάσεις να δέχονται κόσμο, να χαμογελούν, να βγάζουν φωτο κτλ.δεν είναι εύκολο.
@αριαδνη Σε πληροφορώ πως τις Κυριακές το συγκεκριμένο θέατρο έχει μονές παραστάσεις (εννοώ στο Κάππα που παίζεται το Sexy Laundry) , τώρα οι διπλές παραστάσεις τα σ/κ έχουν καταργηθεί από τα περισσότερα θέατρα εδώ και χρόόόνια , λίγα θέατρα το καθιερώνουν αυτό , αλλά τα περισσότερα θέατρα βάζουν διπλές παραστάσεις π.χ 18:00 και 21:00 τις περιόδους των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς .
 
@αριαδνη Σε πληροφορώ πως τις Κυριακές το συγκεκριμένο θέατρο έχει μονές παραστάσεις (εννοώ στο Κάππα που παίζεται το Sexy Laundry) , τώρα οι διπλές παραστάσεις τα σ/κ έχουν καταργηθεί από τα περισσότερα θέατρα εδώ και χρόόόνια , λίγα θέατρα το καθιερώνουν αυτό , αλλά τα περισσότερα θέατρα βάζουν διπλές παραστάσεις π.χ 18:00 και 21:00 τις περιόδους των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς .
Πάντως τους καταλαβαίνω και αυτούς η μία ή δύο παραστάσεις αντε να πηγαίνουμε μπούγιο μετά να ζητάς σελφι κτλ.γιατι σελφι ζητάμε πια
 
Σιγά τους αστέρες που αποφεύγουν το κοινό που τους συντηρεί σε μια χώρα μινιατούρα.
Δηλαδή ο MORRISSEY που τον αγκαλιάζουν συνέχεια και δεν έχει ποτέ ΟΧΙ τι να πει; Μην αναφέρουμε τυπάρες σαν τον Keanu Reeves που μιλάει με όλους.
 
Πάντως τους καταλαβαίνω και αυτούς η μία ή δύο παραστάσεις αντε να πηγαίνουμε μπούγιο μετά να ζητάς σελφι κτλ.γιατι σελφι ζητάμε πια
@αριαδνη Δεν περιμένουν όλοι οι θεατές να να συγχαρούν τους ηθοποιούς και να βγάλουν φώτο μαζί τους , ορισμένοι από το κοινό είναι , όσο για τη σέλφι , εγώ λίγες σέλφι έχω βγάλει με επώνυμους π.χ με τον Αργύρη Πανταζάρα , εγώ περισσότερο είμαι old school , προτιμώ να με βγάζουν φωτογραφία με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή .
 
Σιγά τους αστέρες που αποφεύγουν το κοινό που τους συντηρεί σε μια χώρα μινιατούρα.
Δηλαδή ο MORRISSEY που τον αγκαλιάζουν συνέχεια και δεν έχει ποτέ ΟΧΙ τι να πει; Μην αναφέρουμε τυπάρες σαν τον Keanu Reeves που μιλάει με όλους.
@Takero72 Σε ποιους αστέρες αναφέρεσαι ; Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος δεν με απέφυγε π.χ , ίσα ίσα με καλοδέχτηκε με ευγένεια

Ωραία τα ξένα παραδείγματα που ανέφερες , αλλά δεν είναι όλοι οι επώνυμοι το ίδιο , ειδικά οι ηθοποιοί και οι τραγουδιστές . Άλλοι θέλουν να μιλάνε με το κοινό τους και άλλοι κρατάνε αποστάσεις από τους θαυμαστές τους , είναι στην αντίληψη και στη νοοτροπία του καθενός
 
σαν ηθοποιος θα διαφωνησω οτι ειναι κουραστικο να δεχεσαι το κοινο σου ,αντιθετα ειναι ανεπιτρεπτο να μην θελεις επικοινωνια
και δεν το θεωρω κουραση,προσωπικα σε καποια παρασταση που ηταν δικο μου και το εργο εμενα και χαιρετουσα εναν εναν τους θεατες
ρωτουσα αν αρεσε το εργο κτλ
 
Τελευταία επεξεργασία:
σαν ηθοποιος θα διαφωνησω οτι ειναι κουραστικο να δεχεσαι το κοινο σου ,αντιθετα ειναι ανεπιτρεπτο να μην θελεις επικοινωνια
και δεν το θεωρω κουραση,προσωπικα σε καποια παρασταση που ηταν δικο μου και το εργο εμενα και χαιρετουσα εναν εναν τους θεατες
ρωτουσαν αν αρεσε το εργο κτλ
@Λεωνιδας σουλης Καλά τα λες , συμφωνώ μαζί σου , πληρώνει κάποιος να δει τον εκάστοτε ηθοποιό στο θέατρο και μετά τη παράσταση θέλει να τον συγχαρεί/να πάρει αυτόγραφο/να βγει φωτογραφία , είναι μεγάλη αγένεια και ντροπή ο/η εκάστοτε ηθοποιός να μη μιλά σε θαυμαστές και να μη θέλει να δώσει ούτε ένα αυτόγραφο
 
@Takero72 Σε ποιους αστέρες αναφέρεσαι ; Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος δεν με απέφυγε π.χ , ίσα ίσα με καλοδέχτηκε με ευγένεια

Ωραία τα ξένα παραδείγματα που ανέφερες , αλλά δεν είναι όλοι οι επώνυμοι το ίδιο , ειδικά οι ηθοποιοί και οι τραγουδιστές . Άλλοι θέλουν να μιλάνε με το κοινό τους και άλλοι κρατάνε αποστάσεις από τους θαυμαστές τους , είναι στην αντίληψη και στη νοοτροπία του καθενός
δεν αναφερεται σε συγκεκριμενα προσωπα,θελει να πει ,οτι ειμαστε μια πολυ μικρη χωρα λιγων κατοικων ,σαν μεγαλο χωριο και δεν μπορει κανεις να την εχει δει σταρ σαν να ειμαστε πχ αμερικη
 
δεν αναφερεται σε συγκεκριμενα προσωπα,θελει να πει ,οτι ειμαστε μια πολυ μικρη χωρα λιγων κατοικων ,σαν μεγαλο χωριο και δεν μπορει κανεις να την εχει δει σταρ σαν να ειμαστε πχ αμερικη
@Λεωνιδας σουλης Σε ευχαριστώ για τη διευκρίνηση - εξήγηση
 
Πίσω
Μπλουζα