DINO
Expert
- Joined
- 3 Αύγ 2007
- Μηνύματα
- 8.338
- Αντιδράσεις
- 1.283
Wally είπε:H Freescape αναπτυχθηκε σε Speccy αλλα το πρωτο παιχνιδι που χρησιμοποιουσε αυτη τη μηχανη (το Driller) βγηκε ταυτοχρονα σε Spectrum και Amstrad.
Παντως και ανευ στοιχειων θα αρκουσε να δουμε την διαφορα ταχυτητας των FS games στις 2 πλατφορμες...(ας μην μιλησουμε για τον C64 που πραγματικα απορω με οσους καταφεραν να παιξουν Freescape παιχνιδια εκει! Αν θυμαμαι καλα προς το τελος η ιδια η Incentive παρατησε τον C64 - βλεπε Sphinx Jinx κτλ)
Ε-ξαι-ρε-τι-κό παιχνίδι, συμπολεμιστή amstradόβιε !!ASiC είπε:Είμαστε απαράδεκτοι! Έχουμε ξεχάσει το Sentinel;!
Πρώτα για Commodore 64 και μετά μεταφέρθηκε στον BBC.Wally είπε:Χαχαχαχαχα!
To Sentinel αν θυμαμαι καλα ειχε αναπτυχθει σε BBC και σε ενα μινι συγκριτικο που ειχα κανει, ειχα παρατηρησει οτι τρεχει ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ σε αυτο τον υπολογιστη.
Δυστυχως δεν διαθετω και το πραγματικο μηχανημα...
Υπάρχει παλαιότερο παράδειγμα: το Karateka (1984 για Apple II), το πρώτο παιχνίδι του jordan Mechner (δημιουργού του Prince of Persia) που ήταν και το πρώτο που χρησιμοποιούσε την τεχνική του rotoscoping.billy είπε:Πολύ καλή επιλογή και το FlashBack του Libavius - αν και για τους "πρωτοπόρους" στον τομέα της "φωτογραφικά ρεαλιστικής" κίνησης του ήρωα μπορούμε να πάμε και πιό πίσω, στο Prince of Persia του Apple, ή ίσως και στο Time Fighter του Commodore (το θυμάστε; ...είχε γίνει και review στο Pixel).
Πολύ σωστός !! Το ξέχασα τελείως - αν και είχα ασχοληθεί μαζί του, αρχικά σε Apple, αλλά στη συνέχεια περισσότερο στο τοπικό commdore club !! Τι να κάνουμε, γεράματα...Leon είπε:Υπάρχει παλαιότερο παράδειγμα: το Karateka (1984 για Apple II), το πρώτο παιχνίδι του jordan Mechner (δημιουργού του Prince of Persia) που ήταν και το πρώτο που χρησιμοποιούσε την τεχνική του rotoscoping.
Φίλε Libavius, σίγουρα είχε βγεί σε commodore, και απ' ότι τσέκαρα υπήρχε και amstrad version !!LIBAVIUS είπε:billy σου βγάζω το καπέλο και φυσικά συμφωνώ μαζί σου.
Το Time Fighter δεν το ήξερα αλλά μόλις το έμαθα μέσα από τον VICE emulator , φοβερό για την εποχή του !!!
Όσο για το Karateka μήπως έχει βγει και σε εκδόσεις άλλων micro όπως C64 ή Amstrad για να το δοκιμάσω;
Φίλε μου έχει βγει και για τους δύο υπολογιστές αλλά δεν θα το πρότεινα. Στον Commodore 64 είναι τα ζώα μου αργά (μα πολύ αργά) ενώ η έκδοση του CPC ενώ έχει καλύτερα γραφικά και είναι ταχύτερο δεν αποκρίνεται αρκετά γρήγορα στις εντολές σου, με αποτέλεσμα να μην παίζεται.LIBAVIUS είπε:Όσο για το Karateka μήπως έχει βγει και σε εκδόσεις άλλων micro όπως C64 ή Amstrad για να το δοκιμάσω;
-Οπως και σχετικο level του platoon ,σχετικο level του Contra/Gryzor,σχετικο level στο Hostages (οπως και στο Alcatraz αν και αυτο πρεπει να βγηκε μετα).billy είπε:-Το Narco Police δεν είμαι σίγουρος αν το είχα παίξει, απλά είχα δεί φωτογραφίες σε κάποιο review, και μου θύμισε ελαφρώς παιχνίδια σε στυλ "Xybots".
-Το Immortal ήταν φοβερό παιχνίδι - αν και προσωπικά θεωρώ το Rogue ως πρόγονο του Diablo (δες σχετικά εδώ)
Πράγματι το Captain Blood ήταν πρωτότυπο και "περίεργο" παιχνίδι τόσο στη θεματολογία όσο και στην αισθητική του (Gygax και Jarre). Πάντως υπήρχε ένα παιχνίδι πριν το Captain Blood που μιλούσες με χαρακτήρες μέσω μιας εικονικής γλώσσας και μάλιστα σε καταλάβαιναν, απαντούσαν και άλλαζαν τις αντιδράσεις τους απέναντί σου. Το Trust & Betrayal: The Legacy of Siboot. Πραγματικά μοναδική εμπείρια στο character interaction.npanag είπε:2. Captain Blood (χαώδες όπως το θυμάμαι! μια κατηγορία μόνο του)
Δεν ξέρω αν είναι το πιο πρωτοποριακό, αλλά σίγουρα ήταν πρωτότυπο. Ο Brian Moriarty είναι πολύ μεγάλος δημιουργός.τώρα αν πάμε και στα μεταγενέστερα 16bit ε εκεί πάιζουν πολλά, όπως Loom, αναμφίβολα το πιο πρωτοποριακό adventure όλων των εποχών
Μιας και αναφέρθηκε η σχέση του Diablo με το Gauntlet (oρθώς) να πω ότι και το Gauntlet ήταν κλώνος του Dandy (1983) ενός dungeon crawler για τα Atair 8bit που επέτρεπε 4 player coop!immortal ο πρόγονος του diablo
To Dune 2 είναι το RTS που καθόρισε τη σημερινή μορφή του είδους αλλά σίγουρα δεν είναι το πρώτο. Πρώτο, μπορούμε να χαρακτηρίσουμε το The Ancient Art of War (1984). Φυσικά υπήρχαν real time war games πριν από αυτό, αλλά το παιχνίδι συνδύασε δύο μέχρι τότε ξεχωριστά ήδη: τα war games και τα strategy games.Dune 2 το πρώτο rts
Πριν το Wolfenstein η id είχε βγάλει το Catacombs 3D. Ένα παλαιώτερο δείγμα FPS ήταν το The Eidolon (1985) για τα Atari 8 bit από την Lucasfilm, που μετά μεταφέρθηκε και σε πολλά άλλα home (και τον CPC).Corridor 7 Και wolfenstein για 3d shooters και άλλα πολλά!
Φυσικά γιατί είναι σαν την Lacta (η πρώτη αγάπη και παντοτινή ). Τώρα παίζω σε emu και βγάζω το "άχτι μου" για όσα παιχνίδια είτε δεν έπαιξα τότε (κυρίως γιατί δύσκολα έβρισκες) και για όσα δεν έλιωσα αρκετά. Πάντως ο Atari 800 ήταν απίστευτα πρωτοποριακός για την εποχή του και φυσικά είδαμε εκεί παιχνίδια-σταθμούς που επηρέασαν τις επόμενες γενιές.DINO είπε:Leon, απ'οτι "σε κόβω", πρέπει να έχεις λιώσει κάποιον Atari 8-bit emulator, εκτός των άλλων!!!Εύγε my friend!