Λορένα
RetroNuts!
- Joined
- 21 Απρ 2008
- Μηνύματα
- 1.607
- Αντιδράσεις
- 337
Τα μαθηματικα (ειδικα) που διαδασκονται στα ελληνικα σχολεια, ειναι στο συνολο σχεδον αχρηστες γνωσεις.
Δεν χρησιμευουν πουθενα, εκτος απο το πανεπιστημιο φυσικα.
Νομιζω πως στο εξωτερικο το αντιστοιχο μαθημα δεν εχει τετοια υλη, εδω ειναι ανεβασμενο (και αχρηστο) το επιπεδο.
Αντιθετα η πρακτικη αριθμητικη, που θα πρεπε να ξερουμε ολοι, ειναι παρελθον (την διδασκονταν σε αλλες εποχες)
Τι να το κανω, που εμαθα και ακομη θυμαμαι : λογαριθμους, ορια, παραγωγους, ολοκληρωματα, τριγωνομετρια, μιγαδικους αριθμους, συναρτησεις κτλ κτλ
Ενω την ιδια στιγμη για μια απλη πραξη διαιρεση η προσθεση κτλ χρησιμοποιω κομπουτερακι? (οκ μεγαλους αριθμους.. ξερω ποσο κανει 1 + 1
)
Δεν χρησιμευουν πουθενα, εκτος απο το πανεπιστημιο φυσικα.
Νομιζω πως στο εξωτερικο το αντιστοιχο μαθημα δεν εχει τετοια υλη, εδω ειναι ανεβασμενο (και αχρηστο) το επιπεδο.
Αντιθετα η πρακτικη αριθμητικη, που θα πρεπε να ξερουμε ολοι, ειναι παρελθον (την διδασκονταν σε αλλες εποχες)
Τι να το κανω, που εμαθα και ακομη θυμαμαι : λογαριθμους, ορια, παραγωγους, ολοκληρωματα, τριγωνομετρια, μιγαδικους αριθμους, συναρτησεις κτλ κτλ
Ενω την ιδια στιγμη για μια απλη πραξη διαιρεση η προσθεση κτλ χρησιμοποιω κομπουτερακι? (οκ μεγαλους αριθμους.. ξερω ποσο κανει 1 + 1
,απ'οτι γνωρίζω τα ολοκληρώματα είναι το πιο sos κομμάτι της ύλης για τις πανελλαδικές (πέφτει σίγουρα σχετικό θέμα) αλλά ακόμα και έτσι απ'οτι έχω ακούσει το πρόβλημα που αναφέρεις παραμένει...