Ρετρό οχήματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας exetlaios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
...Δεν ήταν οι διακόπτες της "τραβηχτοί" της Ε21. Από κρατήματα κάτω του μέσου όρου ιδιαίτερα οι 315,316
 
FIAT UNO

 


Το 1983 η Fiat παρουσιάζει το Uno, με σκοπό να αντικαταστήσει το (υπέρ)επιτυχημένο 127. Το 1984 το νέο μικρό κατακτάει τον τίτλο του "Αυτοκινήτου της Χρονιάς". Το Uno ήταν ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο για τη κατηγορία του μοντέλο με καλή οδική συμπεριφορά.

Το Uno συνέχισε την επιτυχία του προκατόχου του πανευρωπαϊκά. Στην Ελλάδα ήταν ίσως το μοναδικό μοντέλο της Fiat που υποστήριζε τις πωλήσεις της στη δεκαετία του '80. Aν και η ιταλική εταιρία εξακολουθούσε να είναι μέσα το top-10 των πωλήσεων, η πορεία της δεν είχε σχέση με τη δυναμική που ανέπτυξε κατά τη δεκαετία '70 στη χώρα μας, με τα 127/128 αλλά και τα μεσαία 124/131.

Η βασική έκδοση του Uno φόραγε το κινητήρα των 903 κ.εκ. (45 ίππων), γνωστό από τα 127. Επίσης υπήρχε με τον κινητήρα των 1.116 κ.εκ-55 ίππων, αλλά και τον 1.301 κ.εκ.-70 ίππων. Στην Ελλάδα αρχικά εισήχθησαν οι δύο πρώτοι. Το αμάξωμα ήταν 3 ή 5 θυρών.

Από το 1985 κάνουν την εμφάνισή τους οι εκδόσεις με κινητήρες F.I.R.E. με βασικό για το Uno στα 999 κ.εκ., πάλι με 45 ίππους αλλά καλύτερη ροπή από χαμηλότερα. Ο παλιός των 903 εξακολούθησε να δίνει το παρόν στην έκδοση "Sting", που ήταν και η φθηνότερη. Αργότερα μόνο με αυτούς του κινητήρες θα εισάγεται όσον αφορά τις "απλές" εκδόσεις του. Φυσικά δε πρέπει να παραλείψουμε την έκδοση Turbo που παρουσιάστηκε το 1985. Mε τον κινητήρα των 1.301 κ.εκ. (8 βαλβίδων) και απόδοση 105 ίππων στις 5.750 στροφές αποτέλεσε ένα από τα όνειρα των "ανήσυχων" οδηγών στα '80s. Φυσικά δεν ήταν ένα προσιτό αυτοκίνητο (κόστιζε περισσότερο από μια Ascona 1.3), όμως ήταν σημαντικά φθηνότερο από τον γαλλικό ανταγωνισμό που χρησιμοποιούσε μοτέρ μεγαλύτερου κυβισμού (205 Gti 1.600, Renault 11 Turbo).

Nα πω εδώ (από προσωπική εμπειρία) ότι αν και το Uno δεν διέθετε την "ιδανική" ποιότητα κατασκευής, ήταν (τουλάχιστον ως απλό 900αρι) πολύ πιο αξιόπιστο σε σχέση με τη φήμη που ακολουθούσε τη Fiat.

Το Σεπτέμβριο του 1989 το Uno ανανεώνεται σημαντικά. Νέα εξωτερική εμφάνιση με πιο χαμηλωμένη σχεδίαση εμπρός και νέο εσωτερικό. Επιπλέον θα προστεθεί στη σειρά και ο κινητήρας των 1.108 κ.εκ-60 ίππων. Πλέον θα αρχίσουν, με αυτόν τον κινητήρα αλλά και το 1000αρι F.I.R.E, να έρχονται οι πρώτες καταλυτικές εκδόσεις από το 1990. Φυσικά το Turbo 1.300 εξακολουθεί. Ήδη όμως απο το '89 η Fiat επιστρέφει στις "καλές παλιές μέρες" από άποψη πωλήσεων κερδίζοντας τη 3η θέση. Το 1990, με σημαία το ανανεωμένο Uno αλλά και με τη βοήθεια του Tipo, η ιταλική εταιρία κρατάει τη 3η θέση με αύξηση των πωλήσεων της. Τα επόμενα δυο χρόνια θα βρεθεί 2η έχοντας ξεπεράσει τη Toyota, με το Uno να είναι δημοφιλές μέχρι την αντικατάστασή του το 1993 από το Punto.

Fiat Uno 45 5d_1983-89.jpg

FIAT UNO 45 (1η σειρά)

Fiat Uno Turbo i.e._1985-89.jpg

FIAT UNO TURBO (1η σειρά)

Fiat Uno 5d_1989-1993-FL.jpg

FIAT UNO (2η σειρά)
 
Αυτό, δεν ξέρω αν δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, είχε βγάλει τη φήμη "σκοτώστρας"... 'Απειρα δυστυχήματα είχαν συμβεί στο κατέβασμα Κηφισίας προς Μαρούσι, με τέτοια...Γενικά πάντως, έδειχνε "ελαφρύ" αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του...
 
ΦΖΠ1 είπε:
Αυτό, δεν ξέρω αν δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, είχε βγάλει τη φήμη "σκοτώστρας"... 'Απειρα δυστυχήματα είχαν συμβεί στο κατέβασμα Κηφισίας προς Μαρούσι, με τέτοια...Γενικά πάντως, έδειχνε "ελαφρύ" αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του...
Φήμη "σκοτώστρας" μπορεί να έχουν πολλά αυτοκίνητα (μιλάμε για τις γρήγορε εκδόσεις). Αυτό έχει να κατά την άποψή μου να κάνει κυρίως με τα μυαλά που κουβαλάει ο οδηγός. Το Uno είχε καλή οδική συμπεριφορά από τις απλές εκδόσεις, προφανώς είχε καλό στήσιμο και το Turbo.

edit: Να κάνω μια διόρθωση εδώ... σε σχέση με τον γαλλικό ανταγωνισμό, "αντίπαλος" του Uno Turbo ήταν το Renault 5 GT Turbo και όχι το 11 Τurbo, όπως εκ παραδρομής ανέφερα πιο πάνω. Πάντως το 5αρι ήταν σημαντικά ακριβότερο από το Uno Τurbo, παρότι ήταν κοντά στον κυβισμό (1.400).
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Καλά, εκείνη την εποχή δεν τα "σάρωνε" και τα δύο το WV Golf ;
 
ΦΖΠ1 είπε:
Καλά, εκείνη την εποχή δεν τα "σάρωνε" και τα δύο το WV Golf ;
Από ποιά άποψη? Το Golf ήταν τυπικά αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Το Gti Golf δημιούργησε μια σχολή, των μικρών εν γένει γρήγορων μοντέλων, αλλά στην Ελλάδα τη δεκαετία του '80 δεν ήρθε ποτέ και δε κυκλοφόρησε το original Gti. Μιλάμε και για άλλους κινητήρες. Το Golf (2η γενιά) ήταν στα 1.800 κυβικά και ήταν μια χαρά αυτοκίνητο.
 
Prisma βλεπω το κατεχεις το θεμα. Λογω του οτι εγω ειμαι μηχανοβιος(και car hater) και δεν ξερω που να βρω τοσες πληροφοριες...

Θα κανεις τη χαρη να βρεις κατι και για το Ford Escort MkII?

Οπως βλεπεις το εχω στο Avatar μου, ηταν το οικογενειακο μας αυτοκινητο.

Εχω μαζεψει πολλες φωτο και διαφημιστικα(εικονες) και εχω και διαφημιστικο του '80 απο το οποιο προφανως διαλεξε ο πατερας μου την εκδοση L.

Να ανεβασω και γω εικονες μετα απο σενα.

Ισως και σε ξεχωριστο θεμα, γιατι εχω πολλες φωτο..

Και νομιζω εκεινη την εποχη ηταν μεγαλη υποθεση το Escort και η κοντρα Opel-Ford στους αγωνες(τελη '70-μεσα '80).

Και φυσικα πολλα τρεχουν ακομα...
 
Δεν ξέρω, εκείνη την εποχή (μέσα δεκαετίας 80) όλοι οι αρσενικοί προτιμούσαν το Golf, και όχι το "Σουπερπέντε" (έτσι δεν το έλεγαν; ), ούτε το UNO.
 
pardalotzatziki είπε:
Θα κανεις τη χαρη να βρεις κατι και για το Ford Escort MkII?

Οπως βλεπεις το εχω στο Avatar μου, ηταν το οικογενειακο μας αυτοκινητο.
Θα προσπαθήσω να βρω πιο αναλυτικά στοιχεία για το Escort ΙΙ. Γενικά η Ford ήταν από τις εταιρίες με τις περισσότερες πωλήσεις στα 70s.
 
... η φήμη της σκοτώστρας πράγματι υπήρξε για το Uno Turbo αλλά μετέπειτα και για την "ιδιοτροπεία" του Renault 5GT Turbo και αυτό γιατί οι κινητήρες με υπετροφοδότηση ήταν απότομοι στην άυξηση της ροπής τους και οι οδηγοί αμάθητοι απ' την υστέρηση των κινητήρων αυτών που πάνω στη στροφή το πάτημα γκαζιού τα έκανε να διώχνουν λυσσαλέα τα μούτρα τους έξω όταν η υπερτροφοδότηση τάιζε απότομα με μείγμα τους κυλίδρους.

Τώρα.. οι αγώνες που ουσιαστικά ήταν μία καλή διαφήμιση στις πωλήσεις αυτοκινήτων σίγουρα δεν ευνόησαν τα τούρμπο που τα 1300 συναγωνιζονται 2000 ατμοσφαιρικά οπότε και γι΄αυτό οι πωλήσεις του δεν ήταν τόσο αυξημένες όσο του Γκολφ που προτιμούσε να αγοράσει ο οικογενειάρχης λόγο χώρων και Γερμανικής κατασκευής έστω και με τον αναιμικό κινητήρα των 1050 κ.εκ 45ίππων ή τον 1300 55αλόγων μόνο. Γιατί αν πάμε σε GTi 1800 16v μιλάμε για άλλη κατηγορία που φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με τα Ούνο και Σούπερ-πέντε.
 
ΦΖΠ1 είπε:
Αυτό, δεν ξέρω αν δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, είχε βγάλει τη φήμη "σκοτώστρας"... 'Απειρα δυστυχήματα είχαν συμβεί στο κατέβασμα Κηφισίας προς Μαρούσι, με τέτοια...Γενικά πάντως, έδειχνε "ελαφρύ" αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του...
όλα τα τούρμπο της εποχής έπασχαν-πέραν του lag- στον τρόπο με τον οποίο "φούσκωνε" η τουρμπίνα.

Συγκεκριμένα η εμπλοκή της τουρμπίνας γινόταν μετά τις 3000 στροφές και απότομα σαν να λειτουργούσε με...διακόπτη on-off! Αποτέλεσμα αν αυτό το "τούρμπισμα" πραγματοποιούνταν κατά την διάρκεια στροφής να έχουμε έντονη υποστροφή("μούτρα" τα λέγαμε) ή ακόμα χειρότερα να φεύγει με τα 4 ανεξέλεγκτο προς τα έξω. Οι Γάλλοι τα κατάφερναν λίγο καλύτερα στον τομέα αλλά και πάλι τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα της εποχής ήταν "πεζοδρομιοκυνηγοί" σε σχέση με τα σημερινά ραφιναρισμένα τούρμπο με το μηδενικό turbo lag χάρις την ηλεκτρονική διαχείριση!

prisma είπε:
Από ποιά άποψη? Το Golf ήταν τυπικά αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Το Gti Golf δημιούργησε μια σχολή, των μικρών εν γένει γρήγορων μοντέλων, αλλά στην Ελλάδα τη δεκαετία του '80 δεν ήρθε ποτέ και δε κυκλοφόρησε το original Gti. Μιλάμε και για άλλους κινητήρες. Το Golf (2η γενιά) ήταν στα 1.800 κυβικά και ήταν μια χαρά αυτοκίνητο.
συμφωνώ απόλυτα...από την άλλη σε αντίθεση με την Ευρώπη το γκολφ ποτέ μέχρι την 5η γενιά του δεν πρώτευσε σε πωλήσεις στην Ελληνική αγορά! Πάντα είχε χειρότερες πωλήσεις στο segment c! Αυτό το έλεγχαν πότε η φίατ, πότε η νισσάν (με τα sunny) και πότε η χιουνται( με τα accent) ή η τογιότα(με την κορόλλα αλλά και μέχρι πρόσφατα με το αουρις!)!

Θα διαφωνήσω όμως στο ότι το γκολφ ήταν μια χαρά αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Παραδοσιακά ήταν υπερτιμημένο με φήμη που απείχε πολύ από τις εμπειρίες στην πράξη κατόχων με πάμπολλα παράπονα αξιοπιστίας! Από την άλλη όμως κανείς δεν μπορεί ν' αμφισβητήσει ότι πρόκειται για το μοντέλο που επηρεάζει όσο κανένα την μικρομεσαία κατηγορία τουλάχιστον στην Ευρώπη!

Υ.Γ. Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΚΟΡΤ ΜΑΡΚ 2!!!!!!!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
pardalotzatziki είπε:
(...) Λογω του οτι εγω ειμαι μηχανοβιος(και car hater) και δεν ξερω που να βρω τοσες πληροφοριες... (...)
...οπότε μπορείς πάντα να ξεκινήσεις το αντίστοιχο thread για μηχανές! ;)

(no excuses, Mr. Car Hater! :flower: )
 
spyros_s είπε:
Θα διαφωνήσω όμως στο ότι το γκολφ ήταν μια χαρά αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Παραδοσιακά ήταν υπερτιμημένο με φήμη που απείχε πολύ από τις εμπειρίες στην πράξη κατόχων με πάμπολλα παράπονα αξιοπιστίας! Από την άλλη όμως κανείς δεν μπορεί ν' αμφισβητήσει ότι πρόκειται για το μοντέλο που επηρεάζει όσο κανένα την μικρομεσαία κατηγορία τουλάχιστον στην Ευρώπη!

Υ.Γ. Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΚΟΡΤ ΜΑΡΚ 2!!!!!!!
Ήταν (και πιστεύω εξακολουθεί να είναι) όντως υπερτιμημένο το Golf. Το Golf είπα πως ήταν μια χαρά όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του σαν Gti 1.8 16V. Ωραία "ανοίγματα" στην επιτάχυνση και καλή συμπεριφορά. Τα προβλήματα δεν έλειπαν αλλά οκ. Από την άλλη το χειρότερο στις απλές εκδόσεις, που αφορούσαν την Ελλάδα, ήταν πως ήταν πραγματικά "ψοφίμια". Το 1.050 των 80s κυκλοφορούσαν μόνο στην Ελλάδα, ενώ αργότερα τα 1.300 & 1.400 ήταν πραγματικά "τα ζώα μου αργά" στο δρόμο. Βέβαια στο εξωτερικό λίγοι αγόραζαν 1.400, οπότε δεν ενδιέφερε και πολύ το θέμα. Η VW πούλαγε ποιότητα και "σήμα". Λίγο off topic, αλλά μια φορά είχα πάει σε έκθεση της VW και ούτε γύρισαν να με κοιτάξουν οι πωλητές. Αν το αγόραζα δηλαδή θα τους έκανα και χάρη!!!! :animlaugh:

Όσον αφορά το Escort, ψάχνω για στοιχεία...
 
ΗONDA CIVIC

 


H παρουσία της Honda στο χώρο των αυτοκινήτων, στη χώρα μας, ξεκινάει γύρω στο 1968 όταν η Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε των Αφων Σαρακάκη, ξεκίνησε την εισαγωγή ελαφρών φορτηγών και του μικρού επιβατικού "600".

Σημαντική ήταν, το 1972, η παρουσίαση του Civic. Αυτό το μοντέλο έβαλε τη Honda για τα καλά στον αυτοκινητικό χάρτη παγκοσμίως. Το Civic βοηθάει και στη χώρα την εταιρία να "φανεί" χωρίς όμως να υπάρχουν θεαματικά αποτελέσματα.

Το 1980 παρουσιάζεται η 2η γενιά. Το νέο μοντέλο δεν ξέφευγε πολύ από τα σχεδιαστικά πρότυπα της 1ης γενιάς, όμως είχε μεγαλώσει σε διαστάσεις.

Όμως αυτό το μοντέλο γίνεται εξαιρετικά δημοφιλές στη χώρα μας. Διαθέσιμο με τον κινητήρα των 1.170 κ.εκ των 8 φορ. ίππων (59 πραγματικών) και αρχικά με 3 ή 5 πόρτες, λίγο αργότερα και με 4 πόρτες (sedan), εκτοξεύει τις πωλήσεις της Honda στην Ελλάδα. To 1982 η ιαπωνική εταιρία έρχεται 3η σε πωλήσεις με 7.755 μονάδες ή το 9.7% της αγοράς και είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη ιαπωνική μάρκα μετά τη Nissan. Το 1983 η αγορά είναι μικρότερη σε μέγεθος και η Honda επιτυγχάνει 4.996 πωλήσεις που της δίνουν τη 5η θέση, με το Civic να εξακολουθεί να είναι δημοφιλές. Όμως από τα τέλη της χρονιάς ('83) κάνει την εμφάνισή της η νέα 3η γενιά. Αυτή στην Ελλάδα θα εξακολουθήσει να κυκλοφορεί στα 1.170 κ.εκ. (έξω ο βασικός κινητήρας ήταν 1.300 κ.εκ) με 3 πόρτες hatchback ή 4 θυρών sedan. Το 1984 διατηρεί τη 5η θέση, με ελάχιστη διαφορά πίσω από τη Ford και την επόμενη χρονιά θα βρεθεί πάλι στο top-10 των πωλήσεων. Από το 1986 (χρονιά που θα ανανεωθεί το Civic 3ης γενιάς) οι πωλήσεις της εταιρίας και κατά συνέπεια του εν λόγω μοντέλου, θα πέσουν κατακόρυφα. Το 1987 ταξινομεί μόλις 1.004 αυτοκίνητα. Από κεί και πέρα, μέχρι τα μέσα των '90s είχε διάφορες αυξομειώσεις, όμως ακόμα και τη περίοδο της απόσυρσης δεν έφτασε στα επίπεδα που του χάρισε το 2ο Civic το 1982.

Honda Civic 1981.jpg

Honda Civic -1982.jpg
 
To Civic του 80 είχε περάσει από τα χέρια του μπαμπά. Τίμιο αυτοκινητάκι ! Εκεί πρωτοείδα τις "γιαπωνεζιές", που μερικές διατηρούνται ακόμα, όπως οι περιστροφικοί διακόπτες φώτων και καθαριστήρων πάνω στους μοχλούς...
 
D@redevil είπε:
...οπότε μπορείς πάντα να ξεκινήσεις το αντίστοιχο thread για μηχανές! ;)
(no excuses, Mr. Car Hater! :flower: )
Υπαρχουν καποια θεματα αλλα δεν βλεπω ενδιαφερων...

Εχω κι αλλες δικαιολογιες...ειμαι σε μοτο φορουμ...ασχολουμαι απο κει...

Εχω και καλυτερη δικαιολογια...με ποναει το ποδι μου...θα φερω χαρτι απο τους γονεις μου για τις απουσιες.. #)
 
...και τώρα ασχολήθηκες με την αγαπημένη μου εταιρεία...την κορυφαία κατασκευάστρια μοτέρ στον κόσμο! Την τεράστια Χόντα του διορατικού Σοιχίρο Χόντα, την εταιρεία που όλοι συνδέσαμε με τον Αιρτον Σένα και τις επιτυχίες της στην φόρμουλα 1!! Την εταιρεία της οποίας τα προϊόντα επιλέγω πλέον αποκλειστικά εγώ και οι δικοί μου, αδιαφορώντας για τον ανταγωνισμό!!! Την ...bmw της Ανατολής όπως λένε οι Γερμανοί αναγνωρίζοντας το καινοτόμο των προϊόντων της!

Πολλά μπορούμε να γράψουμε για τους δαιμόνιους, σχολαστικούς και τελειομανείς Ιάπωνες της χόντα! Θα εστιάσω στην τελειοποίηση του vtec, στην παρουσίαση του σιβικ πρώτης γενιάς στην Καλιφόρνια το 1974 που περνούσε τα όρια ρύπων που έθετε ο νόμος για τα καταλυτικά αυτοκίνητα της εποχής ΔΙΧΩΣ καταλύτη( !!! ), για τα οβάλ πιστόνια της μηχανής που εσύ ως μηχανόβιος ξέρεις καλύτερα, για την παροιμιώδη αξιοπιστία τους που ο ανταγωνισμός ζηλεύει, για το nsx που επαναπροσδιόρισε τον όρο super car και πολλά άλλα που δεν αναφέρω για να μην κουράσω!

Μακάρι ν' ακολουθούσαν και άλλες εταιρείες το όραμα που οδηγεί αυτούς τους τρελομηχανικούς σε ότι καταπιάνονται!

-----------------------------

Υ.Γ.1 Επαναλαμβάνω ότι αναμένω με ανυπομονησία το αφιέρωμα σου για τον θρύλο που ακούει στο όνομα έσκορτ μαρκ 2!

Υ.Γ.2 Συμπαθώ τον παραπάνω λόγω άβαταρ.... :D
 
Ford Escort II

 


H πρώτη γενιά Escort παρουσιάστηκε το 1968. Με αυτό το μοντέλο η μητρική εταιρία έκανε το πρώτο βήμα να συγχωνεύσει τα ευρωπαϊκά παρακλάδια της Ford. To Εscort βρισκόταν στη πιο εμπορική κατηγορία της ελληνικής αγοράς.

To 1975 παρουσιάζεται η 2η γενιά του μοντέλου. Εξελίχθηκε από κοινού μεταξύ της βρετανικής και της γερμανικής Ford. O βασικός κινητήρας των 1.100 κ.εκ. παρέμενε με την έκδοση 1.300 να ακολουθεί, στα 1.600 κ.εκ. αλλά υπήρξαν και οι σπορ εκδόσεις στα πρότυπα της πρώτης γενιάς. Φυσικά αυτές δεν είχαν κάποιο ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά, όμως το αυτοκίνητο έγινε και στη χώρα μας μια πολύ καλή βάση για συμμετοχή σε αγώνες. Τα Escort RS έγραψαν ιστορία στις πίστες τις δεκαετίες του '70 & '80.

Ήταν διαθέσιμο σε 2πορτο και 4πορτο αμάξωμα αλλά και σε 3πορτο station. To 1.100 ήταν το πιο εμπορικό στη χώρα μας, με το 4πορτο να κυριαρχεί (λίγα 2πορτα κυκλοφόρησαν, τουλάχιστον στις "πολιτικές" εκδόσεις). Η κίνηση μεταδιδόταν στου πίσω τροχούς (χαράς ευαγγέλια για τους σπορτίβ οδηγούς).

Οι Κοντέλλης και Στακόρ έφερναν τα 1.100 και 1.300 αν και ενίοτε υπήρχαν στους καταλόγους και άλλες εκδόσεις. Η Ford αποτέλεσε από τις πλέον δημοφιλείς εταιρίες σε όλη τη διάρκεια των '70s με σημαντική αύξηση τη περίοδο 1977-1979 (όπου πλέον διέθετε και το πιο προσιτό Fiesta), με το Escort να αποτελεί μια από τις πλέον διαδεδομένες επιλογές οικογενειακού. Εκείνη την εποχή (1978) θα υποστεί και ένα ελαφρό διακοσμητικό "φρεσκάρισμα".

Το 1980 θα είναι η τελευταία του χρονιά, διαθέσιμο ως "Base", "L" και "GL" (1.100). Το GL είχε μια διαφορά τιμής από το L γύρω στις 20.000 δρχ., ενώ η λιγότερο εμπορική 2πορτη έκδοση εισαγόταν τότε μόνο ως "Base".

Ford Escort _75.jpg
 
spyros_s είπε:
.. για τα οβάλ πιστόνια της μηχανής που εσύ ως μηχανόβιος ξέρεις καλύτερα... Μακάρι ν' ακολουθούσαν και άλλες εταιρείες το όραμα που οδηγεί αυτούς τους τρελομηχανικούς σε ότι καταπιάνονται!

-----------------------------
Οχι μονο για τα οβαλ...

Για πολλα χρονια διαβαζα για την NR, ωσπου το 2009 την ειδα και απο κοντα..

Οραματιστες σαν τον Soichiro...λιγοι...

edit: Εμεις μιλαμε και ο prisma εκανε την αρχη..
 
Πίσω
Μπλουζα