alfisti156
RetroWannaBe
- Joined
- 8 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 79
- Αντιδράσεις
- 9
...Δεν ήταν οι διακόπτες της "τραβηχτοί" της Ε21. Από κρατήματα κάτω του μέσου όρου ιδιαίτερα οι 315,316
Φήμη "σκοτώστρας" μπορεί να έχουν πολλά αυτοκίνητα (μιλάμε για τις γρήγορε εκδόσεις). Αυτό έχει να κατά την άποψή μου να κάνει κυρίως με τα μυαλά που κουβαλάει ο οδηγός. Το Uno είχε καλή οδική συμπεριφορά από τις απλές εκδόσεις, προφανώς είχε καλό στήσιμο και το Turbo.ΦΖΠ1 είπε:Αυτό, δεν ξέρω αν δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, είχε βγάλει τη φήμη "σκοτώστρας"... 'Απειρα δυστυχήματα είχαν συμβεί στο κατέβασμα Κηφισίας προς Μαρούσι, με τέτοια...Γενικά πάντως, έδειχνε "ελαφρύ" αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του...
Από ποιά άποψη? Το Golf ήταν τυπικά αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Το Gti Golf δημιούργησε μια σχολή, των μικρών εν γένει γρήγορων μοντέλων, αλλά στην Ελλάδα τη δεκαετία του '80 δεν ήρθε ποτέ και δε κυκλοφόρησε το original Gti. Μιλάμε και για άλλους κινητήρες. Το Golf (2η γενιά) ήταν στα 1.800 κυβικά και ήταν μια χαρά αυτοκίνητο.ΦΖΠ1 είπε:Καλά, εκείνη την εποχή δεν τα "σάρωνε" και τα δύο το WV Golf ;
Θα προσπαθήσω να βρω πιο αναλυτικά στοιχεία για το Escort ΙΙ. Γενικά η Ford ήταν από τις εταιρίες με τις περισσότερες πωλήσεις στα 70s.pardalotzatziki είπε:Θα κανεις τη χαρη να βρεις κατι και για το Ford Escort MkII?
Οπως βλεπεις το εχω στο Avatar μου, ηταν το οικογενειακο μας αυτοκινητο.
όλα τα τούρμπο της εποχής έπασχαν-πέραν του lag- στον τρόπο με τον οποίο "φούσκωνε" η τουρμπίνα.ΦΖΠ1 είπε:Αυτό, δεν ξέρω αν δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα, είχε βγάλει τη φήμη "σκοτώστρας"... 'Απειρα δυστυχήματα είχαν συμβεί στο κατέβασμα Κηφισίας προς Μαρούσι, με τέτοια...Γενικά πάντως, έδειχνε "ελαφρύ" αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του...
συμφωνώ απόλυτα...από την άλλη σε αντίθεση με την Ευρώπη το γκολφ ποτέ μέχρι την 5η γενιά του δεν πρώτευσε σε πωλήσεις στην Ελληνική αγορά! Πάντα είχε χειρότερες πωλήσεις στο segment c! Αυτό το έλεγχαν πότε η φίατ, πότε η νισσάν (με τα sunny) και πότε η χιουνται( με τα accent) ή η τογιότα(με την κορόλλα αλλά και μέχρι πρόσφατα με το αουρις!)!prisma είπε:Από ποιά άποψη? Το Golf ήταν τυπικά αυτοκίνητο της αμέσως επόμενης κατηγορίας. Το Gti Golf δημιούργησε μια σχολή, των μικρών εν γένει γρήγορων μοντέλων, αλλά στην Ελλάδα τη δεκαετία του '80 δεν ήρθε ποτέ και δε κυκλοφόρησε το original Gti. Μιλάμε και για άλλους κινητήρες. Το Golf (2η γενιά) ήταν στα 1.800 κυβικά και ήταν μια χαρά αυτοκίνητο.
...οπότε μπορείς πάντα να ξεκινήσεις το αντίστοιχο thread για μηχανές!pardalotzatziki είπε:(...) Λογω του οτι εγω ειμαι μηχανοβιος(και car hater) και δεν ξερω που να βρω τοσες πληροφοριες... (...)
Ήταν (και πιστεύω εξακολουθεί να είναι) όντως υπερτιμημένο το Golf. Το Golf είπα πως ήταν μια χαρά όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του σαν Gti 1.8 16V. Ωραία "ανοίγματα" στην επιτάχυνση και καλή συμπεριφορά. Τα προβλήματα δεν έλειπαν αλλά οκ. Από την άλλη το χειρότερο στις απλές εκδόσεις, που αφορούσαν την Ελλάδα, ήταν πως ήταν πραγματικά "ψοφίμια". Το 1.050 των 80s κυκλοφορούσαν μόνο στην Ελλάδα, ενώ αργότερα τα 1.300 & 1.400 ήταν πραγματικά "τα ζώα μου αργά" στο δρόμο. Βέβαια στο εξωτερικό λίγοι αγόραζαν 1.400, οπότε δεν ενδιέφερε και πολύ το θέμα. Η VW πούλαγε ποιότητα και "σήμα". Λίγο off topic, αλλά μια φορά είχα πάει σε έκθεση της VW και ούτε γύρισαν να με κοιτάξουν οι πωλητές. Αν το αγόραζα δηλαδή θα τους έκανα και χάρη!!!! :animlaugh:spyros_s είπε:Θα διαφωνήσω όμως στο ότι το γκολφ ήταν μια χαρά αυτοκίνητο για την Ελλάδα. Παραδοσιακά ήταν υπερτιμημένο με φήμη που απείχε πολύ από τις εμπειρίες στην πράξη κατόχων με πάμπολλα παράπονα αξιοπιστίας! Από την άλλη όμως κανείς δεν μπορεί ν' αμφισβητήσει ότι πρόκειται για το μοντέλο που επηρεάζει όσο κανένα την μικρομεσαία κατηγορία τουλάχιστον στην Ευρώπη!
Υ.Γ. Ο ΛΑΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΕΣΚΟΡΤ ΜΑΡΚ 2!!!!!!!
Πρεπει να εχω φωτο δεκαετιας '80 απο αυτο, το ειχε γειτονας...prisma είπε:ΗONDA CIVIC
Υπαρχουν καποια θεματα αλλα δεν βλεπω ενδιαφερων...D@redevil είπε:...οπότε μπορείς πάντα να ξεκινήσεις το αντίστοιχο thread για μηχανές!
(no excuses, Mr. Car Hater! :flower: )
Οχι μονο για τα οβαλ...spyros_s είπε:.. για τα οβάλ πιστόνια της μηχανής που εσύ ως μηχανόβιος ξέρεις καλύτερα... Μακάρι ν' ακολουθούσαν και άλλες εταιρείες το όραμα που οδηγεί αυτούς τους τρελομηχανικούς σε ότι καταπιάνονται!
-----------------------------