Ρετρό οχήματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας exetlaios
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Ωραίο. Μπράβο για το κόπο σου (εγώ γενικά βαριέμαι το σκανάρισμα).

Δε ξέρω πότε ακριβώς το πήρε ο πατέρας σου, αλλά επειδή βλέπω '79 στο φυλλάδιο, παραθέτω μερικές τιμές του Escort από τότε (Σεπτέμβριος)

Εscort 1.1 L 4 θυρών: 431.200 δρχ.

Escort 1.1 GL 4 θ. : 452.200 δρχ.

Escort 1.1 Base 4 θ. : 413.700 δρχ.

(Κοντέλλης/Στακόρ)
 
Φυλλαδιου συνεχεια..και φυλλαδιο ανταλλακτικων...

Prisma...το 1981 το πηραμε...περιπου 370.000.

Θα ανεβασω και στα αλμπουμ διαφορα, διαφημιστικα κλπ. γιατι ειναι πολλα.

Επισης ψαχνωντας, βρηκα οτι ο πατερας μου εχει φωτογραφιες απο μια τρακα και αποκομμα εφημεριδας απο τοτε που μας το κλεψανε(και το ξαναβρηκαμε).

Αρχες '80 ολα αυτα.

Βαζω και δω μερικα διαφημιστικα κλπ

Και λιγο Racing

Ari Vatanen στα Μετεωρα..και αλλα..

1979 FORD ESCORT MkII Stationwagon.jpg

1979 FORD ESCORT PARTS GREECE.jpg

1979 FORD ESCORT Sport MkII.jpg

1979 FORD PARTS.jpg

1979 FORD ESCORT MkII Greece 2.jpg

1977 Ford Escort Rallye Sports (UK) 2.jpg

1979 Ford Escort (Germany).jpg

Australian Market Ford Escort Sundowner.jpg

Ford Cars Apr 78 001.jpg

Ford lineup for Australia 1980.jpg

Ford RS2000 Escort Mk2 Ad.jpg

Ari vatanen Acropolis 1981.jpg

Ari vatanen Acropolis.jpg

Ari vatanen.jpg

Ford Escort  MK2 2.3L.jpg

Ford Escort 1.jpg

San Remo 1982.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
όλα τα θέλω για το αρχείο....μόλις γυρίσω σπίτι θα τα χαρώ!
 
ΦΖΠ1 είπε:
Αυτό το τελευταίο κάτω κάτω,το 1307,με είχε εντυπωσιάσει με τους καθαριστήρες που είχε στα μπροστινά φανάρια :o ! Και μια ερώτηση : η Simca είχε ποτέ σχέση με τη φίρμα "NSU", που βλέπαμε να τρέχει σε αγώνες;
το Simca 1307/1508 έδωσε τη συνεχεια του στο Moskovich aleko της ΕΣΣΔ http://en.wikipedia.org/wiki/Aleko

ποιος όμως ξεχνάει και τα θρυλικά Wartburg 353 που ήταν η συνέχεια των DKW με δίχρονο τρικύλινδρο κινητήρα και μετέπειτα με τετράχονο από WW Golf 1.3

http://el.wikipedia.org/wiki/Wartburg_353
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αυτά είχαν και ημιαυτόματο σασμαν που σου επέτρεπε ν' αλλάξεις ταχύτητα δίχως συμπλέκτη!

Πέρασε και από τα χέρια της οικογένειας ένα τέτοιο κάποτε για λίγο καιρό! Είχε μοτέρ από όπελ ασκόνα 1,2 και θυμάμαι ότι το ψυγείο του ήταν ιδιοκατασκευή πατέντα μπροστά για να ψύχεται...

Το θυμάμαι ως κάτι εξαιρετικά ευρύχωρο σε σχέση με το έσκορτ μκιι που επίσης είχαμε!
 
alfisti156 είπε:
ποιος όμως ξεχνάει και τα θρυλικά Wartburg 353 που ήταν η συνέχεια των DKW με δίχρονο τρικύλινδρο κινητήρα και μετέπειτα με τετράχονο από WW Golf 1.3http://el.wikipedia.org/wiki/Wartburg_353
Είχα πετύχει πριν μερικούς μήνες ένα παρκαρισμένο μπεζ χρώμα σε ένα LIDL (η έκδοση station wagon) σε άψογη κατάσταση με "καινούργιες πινακίδες" και το κερασάκι στην τούρτα αυτοκολλητάκι DDR στο πίσω μέρος :bow2: . Κρίμα που δεν το άκουσα εν κινήσει να απολαύσω τον ξερό δίχρονο ήχο του!
 
Greek Theme 1978 Datsun Ad.jpg

Cult αγγλόφωνη διαφήμιση της Datsun από το 1978 με άρωμα Ελλάδας. Η κ. Παπαδημητρίου (σύζυγος μεγαλοεκδότη) ποζάρει με το "στυλάτο" coupe, με φόντο... την Ακρόπολη φυσικά! Με αυτό τα κάνει όλα. Και τα παιδιά στα μαθήματα μουσικής με το Datsun τα πηγαίνει....

Το αμάξι είναι ένα Datsun 120Y coupe και το '78 ήταν στα τελευταία του, εν αναμονή νέου μοντέλου.

(αρχείο prisma)
 
Δεν ήξερα ότι υπήρχε τέτοια έκδοση (Coupe) αυτού του Datsun...
 
Έβγαινε και το B210 το οποίο μοιάζει με το Y, αν και λιγότερο ''σπορ'' και πολλοί τα συγχέουν.
 
Την είχε κάποιος θείος μου τότε και το θεωρούσαμε σπορ παρά τα 1200 κυβικά του! Ήταν εν δυνάμει ανταγωνιστής του κορολα k35 τότε!
 
Peugeot.

Τρεις ελληνικές διαφημίσεις της Peugeot, από διαφορετικές χρονικές περιόδους του χτες.

Peugeot 9-10-1913.jpg

Peugeot, Oκτώβριος 1913. "Είνε ασυναγώνιστα κατά την στερεότητα, την ταχύτητα και την κατανάλωσιν βενζίνης". Επίσημος αντιπρόσωπος ο Νικ. Ράδοβιτς, μέσω της "Φεγγάρης, Ράδοβιτς & Σία".

Peugeot 26-3-1955.jpg

Διαφήμιση τον Μάρτιο του 1955. Μεταπολεμικά την αντιπροσωπία της Peugeot ανέλαβε η ΙΜΠΟΡΤΕΞ Α.Ε (έως το 1987), με γραφεία αρχικά επί της Ακαδημίας 27 και αργότερα επί της Συγγρού. Το "ΠΕΖΩ 1955" αφορούσε στη πραγματικότητα και το μοναδικό μοντέλο της εταιρίας εκείνη την εποχή, το "203" με κινητήρα 1.290 κ.εκ. Το "203" κρίθηκε επιτυχημένο εμπορικά στη χώρα μας.

Peugeot 504 Greek Ad 11-10-1970.jpg

Οκτώβριος 1970. Η ΙΜΠΟΡΤΕΞ, διαφημίζει το 504 με νέο κινητήρα 2.000 κ.εκ. Υπήρχε και ο 1.800 με τον οποίο είχε παρουσιαστεί το 1968. Αυτό (το "504" 1.8) κόστιζε στη χώρα μας τον Οκτώβριο του '70, 164.000 δρχ, που το καθιστούσε μια "premium" επιλογή.

(αρχείο prisma)
 
NSU







H NSU ήταν μια γερμανική εταιρία κατασκευής μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων. Η ιστορία τους πάει πίσω, στις αρχές του 20 ου αιώνα.

Μετά τον 2ο παγκόσμιο πόλεμο συνέχισε τη κατασκευή μοτοσυκλετών (από το 1946), όμως έπρεπε να φτάσει το 1957 για να επιστρέψει στη κατασκευή αυτοκινήτων. Πρώτο μοντέλο το Prinz, ένα μικρό δίπορτο αυτοκινητάκι 600 κυβικών.

Το 1961 παρουσιάστηκε το Prinz4, πάλι με τον αερόψυκτο κινητήρα 600 κ.εκ. τοποθετημένο πίσω (όπως και στη πρώτη γενιά). Απέδιδε 30 ίππους και το αμάξωμα των 3.44 μέτρων ζύγιζε μόλις 565 κιλά!

Το ίδιο μοτέρ φόραγε και το Sport Prinz Coupe που είχε παρουσιαστεί λίγο νωρίτερα, το 1960.

Το 1963 η NSU παρουσιάζει, το "1000" με κινητήρα 996 κ.εκ. απόδοσης 40 ίππων και μεγαλύτερο αμάξωμα από το Prinz4. Την ίδια χρονιά, την αντιπροσωπία στην Ελλάδα αναλαμβάνει η "Αλεξ. Μανιατόπουλος-Γ. Βαγιωνής & Σία Α.Ε", δημιουργοί της MAVA A.E. που αργότερα θα αναλάβει τα Renault.

Το 1964 παρουσίασε το Prinz Spider, την ανοικτή έκδοση του coupe, με κινητήρα Wankel.

NSU Prinz 4_1961-73_2.jpg

NSU Prinz4 (1961)

To 1965 κάνουν την εμφάνισή τους τα Prinz 1000 TT και από το 1967 τα 1200 ΤΤ. Αυτό είχε μοτέρ 1.172 κ.εκ. απόδοσης 64 ίππων και 2 μονά καρμπυρατέρ. Όμως υπήρξε και η έκδοση TTS με το μικρότερο μοτέρ των 996 κ.εκ. και απόδοση 70 ίππων, χαρίζοντας εξαιρετικές επιδόσεις για το κυβισμό του, ιδιαίτερα αν σκεφτούμε ότι ζύγιζε μόλις 700 κιλά. Αυτές οι εκδόσεις υπήρξαν μια πολύ καλή βάση για συμμετοχή σε αγώνες αυτοκινήτου Σε συνδυασμό με το καλό στήσιμο που διέθεταν στο δρόμο, τα ΤΤ & ΤΤS διακρίθηκαν στις πίστες τις δεκαετίες του '60 και '70, σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το 1965 η NSU παρουσίασε και το Typ110. Βασιζόταν στο "1000", όμως διέθετε μεγαλύτερες διαστάσεις (4μ. αμάξωμα) και πιο σύγχρονη εμφάνιση. Ο κινητήρας ήταν 1.085 κ.εκ. και εξακολουθούσε να βρίσκεται τοποθετημένος πίσω, ενώ το αμάξωμα ήταν αποκλειστικά 2πορτο. Από το 1967 το Typ110 ήταν διαθέσιμο με μοτέρ 1.200 κ.εκ. (1.177) απόδοσης 55 ίππων και έφερε την ονομασία "1200C".

NSU TTS--1967-71.jpg

NSU TTS

Τα NSU, εκτός από τους "ανήσυχους" οδηγούς της εποχής (λόγω των ΤΤ) απευθύνονταν σε αυτούς που ήθελαν κάτι οικονομικό.

Oι πωλήσεις τους ήταν ικανοποιητικές στη χώρα μας ιδιαίτερα στο διάστημα από τα μέσα της δεκαετίας του '60 έως τις αρχές της δεκαετίας του '70.

Το 1969 η NSU εξαγοράστηκε από την Audi. Τότε η επωνυμία άλλαξε σε Audi-NSU.

Πριν από αυτό, την αντιπροσωπία Audi στην Ελλάδα είχε η Μ.Κ. Φωστηρόπουλος Α.Ε., μετά πέρασε στους Μανιατόπουλο-Βαγιωνή.

Το 1967 είχε σταματήσει η παραγωγή των coupe & spider. Στα τέλη της ίδιας χρονιάς, παρουσιάστηκε το NSU Ro80.

Ήταν ένα μεγάλο τετράπορτο αυτοκίνητο με αεροδυναμική σχεδίαση. Ο κινητήρας ήταν Wankel 1 λίτρου (δύο ρότορες των 497.5 κ.εκ.) απόδοσης 115 ίππων. Επίσης διέθετε ανεξάρτητη ανάρτηση και στους 4 τροχούς, τέσσερα δισκόφρενα και ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων. Το αμάξωμα είχε μήκος 4.78 μέτρα. Το Ro80, υπέφερε από προβλήματα αξιοπιστίας του κινητήρα και έβλαψε τη φήμη της εταιρίας. Παρ'όλα αυτά έμεινε στη παραγωγή μέχρι το 1977, οπότε και η NSU σταμάτησε να παράγει αυτοκίνητα. Στην Ελλάδα ελάχιστα Ro80 κυκλοφόρησαν, με δεδομένο ότι επρόκειτο για ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο. Η "Μανατόπουλος-Βαγιωνής" διατήρησαν την αντιπροσωπία ως το τέλος, ενώ όλα τα μικρά μοντέλα είχαν καταργηθεί ως το 1973.

NSU Ro80.jpg

NSU Ro80
 
Είναι τόσο παλιό το TT? :o Υπέροχο post, όπως πάντα, Prisma! :thumb:
 
Τα NSU ήταν αερόψυκτα? Θυμάμαι κάτι παλιά μικρά - ίσως κάποιο από τα Prinz - που είχαν καπώ που άνοιγε λίγο (το κρατούσαν μισάνοιχτο κάτι μαύρα πλαστικά) και μου είχαν πει κάποιοι φίλοι μου ότι ήταν για να μπαίνει αέρας ώστε να κρυώνει ο κινητήρας. Δεν ήξερα ότι ήταν Wankel (διότι τότε, παιδιά, δεν είχαμε ιδέα περί Wankel, όχι ότι τώρα τα ξέρει πολύς κόσμος) και δεν ήμουν ποτέ πολύ των αυτοκινήτων αλλά αυτό μου είχε κάνει εντύπωση γι' αυτό το θυμάμαι.
 
Δεν είχαν όλα τα NSU κινητήρα Wankel.

Αυτό με το ελαφρώς ανοικτό καπό το θυμάμαι και εγώ.
 
Τα NSU ήταν 2χρονα ή 4χρονα;
 
Tετράχρονα. Τα 600αρια 2κύλινδρα, τα μεγαλύτερα τετρακύλιδρα (1000/1200).
 
wankel μόνο το NSU Ro 80

τα υπόλοιπα τετράχρονα αερόψυκτα μοτέρ.
 
Α, ώστε ήταν αερόψυκτα... καλά μου είχαν πει.
 
Πίσω
Μπλουζα