Ρετρό οχήματα

axaxaxaxa Γαλλική σχολή!? είμαι θαυμαστής του Renault 4 το γνωστό σε όλους μας κατρελ. Πολύ καλό στο δρόμο, ιδιαίτερα πρακτικό και οικονομικό, εκεί βασίστικε το πετυχημένο 5 της Ρενώ στις ίδιες αναρτήσεις... αλλά.... είχε εκ φύσεως (κατασκευής) μία στραβωμάρα... καθώς η αριστερή με τη δεξια πλευρά είχαν διαφορετικό μετατρόχιο λόγω της πίσω ανάρτησης

http://www.lekov.gr/History_Renault_4_Car_GR.html

πανέμορφη και πρωτοποριακή ήταν και Lancia Fulvia coupe που κέρδισε αρκετούς αγώνες ως 1300 και 1600. Να σημειώσουμε πως ήταν V4 μοτέρ αλλά πολύ κλειστή γωνία που καλύπτονται και τα δύο μέρη του μπλοκ από ενιαίο καπάκι. Από κρατήματα απλά από άλλο πλανήτη εκείνη την εποχή
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
40 χρονια στο υπογειο παρκινγκ του Χιλτον!! Δωρο του Ωναση στον Κοκκοτα!! Ρε τι μαθαμε σημερα.

Υπεροχο αυτοκινητο. Γλυπτο.

Αραγε το ειχε παρατησει ο ιδιος ο Κοκκοτας εκει?
 
Wally είπε:
40 χρονια στο υπογειο παρκινγκ του Χιλτον!! Δωρο του Ωναση στον Κοκκοτα!! Ρε τι μαθαμε σημερα.
Υπεροχο αυτοκινητο. Γλυπτο.

Αραγε το ειχε παρατησει ο ιδιος ο Κοκκοτας εκει?
Ο Σταμάτης Κόκκοτας έχει ή είχε από όσο γνωρίζω μία σειρά από Κλασσικά Αυτοκίνητο (Mercedes, Mini Cooper κ. ά) Για το Μίνι του είχαμε μιλήσει αρκετές φορές μαζί στο συνεργείο

και λίγο...Lamborghini Miura

 


Ίσως το καλύτερο supercar ever build μαζί με την Alfa Romeo 33 Stradale..

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Aν ημουν προεδρος στην Alfa, θα εβγαζα την Stradale 33 ξανα...ιδια φατσα, καρμπον και νεο κινητηρα-καλουδια.

Mαντευεις και τι θα εκανα να ημουν αφεντικο στη Lancia...
 
Είχε ο Κόκκοτας δώσει κάποτε μια παραγγελία σε ένα φίλο του, επειδή θα πήγαινε στο εξωτερικό να του έφερνε μια τετράδα λάστιχα αγωνιστικά για τη lambo..όταν γύρισε λοιπόν ο φίλος του και πήγε να τον ακούσει στο μαγαζί που τραγουδούσε τότε.. ανέβηκε στην πίστα και του άφησε την τετράδα επιτόπου δίπλα του...αντί για πιάτα..λάστιχα λοιπόν..άκρως μία αληθινή ιστορια!

Ο Σταμάτης έτρεχε στους αγώνες με BMW 2002 Jaguar E-type. Μου είχε πει σε κουβέντα φιλική.. πως η E-type είχε μακριά 1η και έβγαλε όλη τη Πάρνηθα -ανάβαση της εποχής με μία 1η!

http://www.zougla.gr/automoto/article/polite-i-spania-lamborghini-miura-tou-kokota
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Είχε πει ότι η Miura ήταν όντως δική του? Μήπως ποιος του την παραχώρησε?

Η ιστορία με τη Miura είναι πολύ παλιά. Ήδη εδώ και πάνω από ένα χρόνο είχε γίνει γνωστό ότι είχε βρεθεί άνθρωπος να αναλάβει την πώληση του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω κιόλας, αν την αγόρασε και μετά την πούλησε εκείνος στη δημοπρασία. Κατά την διάρκεια της οποίας τελικά δεν πουλήθηκε (υπήρχε κατώτατο όριο οι 430000λίρες νομίζω), αλλά πουλήθηκε μετά το τέλος της δημοπρασίας για 260000λίρες.:

http://www.coys.co.uk/past-auctions.php?auctionID=27

Επίσης δεν ήταν P400 S, αλλά μία P400 που κάποια στιγμή βελτιώθηκε εργοστασιακά σε S.
 
Χε χε δεν είχε μόνο με έναν τραγουδιστή σχέση το σούπερ-όχημα. Προσέξατε ότι στην ομάδα μηχανικών της Λαμποργκίνι ήταν και ένας "Νταλάρας"? Gian Paolo Dallara...
 
alfisti156 είπε:
έχοντας οδηγήσει το DKW 3=6 (1000 κ.ε.) του πατέρα μου και μετέπειτα ένα Wartburg 353 (1000 κ.ε.) φίλου αλλά και Saab(850 κ.ε.) έχω να πω πως είναι απίστευτη η αίσθηση του δίχρονου -ροπή!!!- το μοτέρ τραβάει σαν ηλεκτρικό χωρίς κραδασμούς βέβαια καταναλώνει, αλλά θα πρέπει να είσαι έτοιμος να δεχτείς πως δεν κόβει στο άφημα γκαζιού καθώς και ο κινητήρας έχει χαμηλή συμπίεση αλλά και επειδή είναι ελεύθερος τροχασμός ώστε αφήνοντας γκάζι, να μην ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα όπως παρασύρεται απ' την αδράνεια του οχήματος μέσω τροχών και έτσι να μην έχει επαρκή λίπανση καθώς η λίπανση γίνεται απ' το καύσιμο (βενζίνη+αέρας+λάδι).Και το DKW και το Wartburg που είναι αντίγραφο του πρώτου... έχουν μοτέρ 3κύλινδρα με έναν πολλαπλασιαστή σε κάθε κύλινδρο!!! και ένα ζευγάρι πλατίνες ανά κύλινδρο -άρα 3!!!!!!- στο ιδιο ντιστριμπυτέρ... και τα δυο είχαν ημιαυτόματο σασμάν που δεν χρειαζόταν συμπλέκτη στις αλλαγές ταχυτήτων παρά μόνον στο ξεκίνημα με 1η και όπισθεν

παραθέτω βίντεο από DKW

εδώ ενα racing φτιαγμένο σύμφωνα με την ομολογκασιόν...

[video=youtube;IbSM-h_nmi8]

Πω πω τι ήχος?? Σαν Honda NSR 250 κάνει! Αυτή η αδράνεια του 2χρονου κινητήρα απλά δεν υπάρχει... Α ρε, διχρονίλα για πάντα...H DKW είναι πρόγονος της Audi να υποθέσω ή καμία σχέση?
 
Μπορεί να μην είναι και τόσο ρετρό, αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο. Επειδή ξεθάβω σιγά-σιγά τις βιντεοκασέτες μου, είπα να αρχίσω το digitizing.

Σαλόνι αυτοκινήτου 1988 στον Πειραιά, ελπίζω να σας αρέσει το δείγμα.. :)

[video=youtube;i4dfCJfrM-k]

 
salax είπε:
Μπορεί να μην είναι και τόσο ρετρό, αλλά δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο. Επειδή ξεθάβω σιγά-σιγά τις βιντεοκασέτες μου, είπα να αρχίσω το digitizing.Σαλόνι αυτοκινήτου 1988 στον Πειραιά, ελπίζω να σας αρέσει το δείγμα.. :)

[video=youtube;i4dfCJfrM-k]

Τι δεν είναι ρετρό? Πλάκα κάνεις? Βίντεο από έκθεση του 1988? Φοβερό! Έχεις και άλλα παρόμοια, γιατί βλέπω pt1... Το CRX τι αμάξι όμως,ε?
 
@johnny19818: Ναί, μόλις ανέβασα άλλο ένα. Για περισσότερα θα πρέπει να ψάξω λίγο.. :)

 
johnny19818 είπε:
Πω πω τι ήχος?? Σαν Honda NSR 250 κάνει! Αυτή η αδράνεια του 2χρονου κινητήρα απλά δεν υπάρχει... Α ρε, διχρονίλα για πάντα...H DKW είναι πρόγονος της Audi να υποθέσω ή καμία σχέση?

Τεσσερις ενωμενοι κυκλοι ειναι το συμβολο της Audi και της DKW.



Προερχεται απο το σημα της Auto Union του 1932, οπου μεσα στους τεσσερις κυκλους υπηρχαν τα ονοματα των αυτοκινητων που κατασκευαζε η Αudi (Απο το 1910) Horch (Aπο το 1899) DKW και Wandere (Απο το 1885)



Το 1932 ομως οι τεσσερις μεγαλες εταιριες συγχωνευτηκαν σε μια με την ονομασια Αuto Union AG, αλλα οι τεσσερις ενωμενοι κυκλοι παρεμειναν, για να συμβολιζουν την αδιαιρετη ενοτητα των ισαριθμων ιδρυτικων μελων.
 
honda από τα παλιά...ο σεβασμός μου στην συγκεκριμένη εταιρεία φτάνει στα όρια της λατρείας! Ευχαριστώ για το βίντεο!

(Το αντίθετο ακριβώς νιώθω για την εταιρεία με σήμα την σβάστικα!)

Δεν είναι καθόλου τυχαίο πάντως που τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που βλέπουμε στο ρετρό βίντεο κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους μας! Αλήθεια πόσα αντίστοιχα ευρωπαϊκά τα καταφέρνουν μέχρι σήμερα;

Αν εξαιρέσω bmw σειρά 3 και 5 καθώς και mercedes e class δεν βλέπεις τίποτα άλλο από την δεκαετία του 80 στους δρόμους! Τυχαίο; Δεν νομίζω!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
spyros_s είπε:
Δεν είναι καθόλου τυχαίο πάντως που τα ιαπωνικά αυτοκίνητα που βλέπουμε στο ρετρό βίντεο κυκλοφορούν ακόμα στους δρόμους μας! Αλήθεια πόσα αντίστοιχα ευρωπαϊκά τα καταφέρνουν μέχρι σήμερα;
Πολλά.

Πάντως φίλε salax ωραία βιντεάκια. Εκθέσεις αυτοκινήτου σε μια εποχή που η Celica π.χ. ήταν για τα ελληνικά δεδομένα supercar, όνειρο ζωής.
 
Πράγματι τότε αυτοκίνητα που λόγου χάρη στη Γερμανία θεωρούνταν μικρομεσαία και συνηθισμένα όπως η bmw 318i στην Ελλάδα ήταν επιλογή για λίγους και εύπορους! Η celica που αναφέρθηκε σωστά, ήταν πράγματι όνειρο για τους Έλληνες κάτι που εξάλειψε η εποχή μετά την απόσυρση!

@prisma: φίλε μου εγώ στην Αθήνα βλέπω ακόμα πολλά sunny από το Βόλο, corolla, civic ακόμα και λάνσερ από την δεκαετία του 80 μεχρι τις αρχες των 90'ς αλλά σπάνια έως ποτέ γκολφ 2, καντετ, εσκορτ (αχ mk2 μου...), 305. 9άρια, bx ή ακόμα και τιπο,33 και δελτα 1ης γενιάς! Προφανώς διαφωνούμε λοιπόν! Βέβαια εγώ λόγω εργασίας βλέπω ακόμα και τώρα να μεταβιβάζουν και μάλιστα συχνά ιαπωνικά και κορεάτικα 20ετίας σε αντίθεση με γερμανικά μικρομεσαία της εποχής που απλά δεν υπάρχουν πουθενά!
 
spyros_s είπε:
@prisma: φίλε μου εγώ στην Αθήνα βλέπω ακόμα πολλά sunny από το Βόλο, corolla, civic ακόμα και λάνσερ από την δεκαετία του 80 μεχρι τις αρχες των 90'ς αλλά σπάνια έως ποτέ γκολφ 2, καντετ, εσκορτ (αχ mk2 μου...), 305. 9άρια, bx ή ακόμα και τιπο,33 και δελτα 1ης γενιάς! Προφανώς διαφωνούμε λοιπόν! Βέβαια εγώ λόγω εργασίας βλέπω ακόμα και τώρα να μεταβιβάζουν και μάλιστα συχνά ιαπωνικά και κορεάτικα 20ετίας σε αντίθεση με γερμανικά μικρομεσαία της εποχής που απλά δεν υπάρχουν πουθενά!
Δεν νομίζω είναι θέμα διαφωνίας. Σαφώς και υπάρχουν ΚΑΙ τα Ιαπωνικά που ανέφερες και δε νομίζω ότι υπάρχει αμφιβολία ότι τα συγκεκριμένα έχουν δοκιμασμένη αξιοπιστία. Μπορώ όμως να σου φέρω παραδείγματα (υπαρκτά) από ευρωπαϊκά που ακόμα κυκλοφορούν. Ακόμα και από αμάξια που δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους (π.χ. Fiat 127, Peugeot 305). Βέβαια πολλά έχουν εξαφανιστεί με τα χρόνια, ακόμα και Ιαπωνικά. Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει τόσο με την αξιοπιστία, όσο με το γεγονός ότι γενικά δεν είναι και ότι καλύτερο να συντηρείς ένα αμάξι 20ετίας και άνω.... Ή τουλάχιστον δεν ήταν, γιατί τώρα επιστρέφουμε αργά αλλά σταθερά στα 80s και δε θα είναι τόσο εύκολο να πετάξουμε τη "σαβούρα" για να πάρουμε καινούργιο. Επίσης πολλά παλιά "ξέμειναν" επίτηδες ως δεύτερα αμάξια για πρακτικούς λόγους, ακόμα και για θέμα δακτυλίου. Πάντως μη παραβλέψουμε το γεγονός ότι για πάρα πολλά χρόνια στο top των πωλήσεων μεταχειρισμένων στη χώρα μας ήταν τα Fiat (!) που πολλοί τα θάβουν όλη την ώρα. Επίσης ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που είχα ήταν Fiat Punto, αγορασμένο μεν καινούργιο αλλά δε με απασχόλησε για αρκετά χρόνια ούτε στο ελάχιστο.
 
Δεν διαφωνώ σε κανένα απ΄όσα έγραψες! Το αντίθετο μάλιστα! Όμως εγώ δεν αναφέρθηκα σε αυτό! Αναφέρθηκα στο γεγονός ότι κυκλοφορούν πολύ περισσότερα αυτοκίνητα 20-25 ετών κορεατικής και ιαπωνικής προέλευσης σε σχέση με τα αντίστοιχης χρονολογίας ευρωπαϊκά που μάλιστα σημείωναν καλύτερες πωλήσεις! Αυτό σίγουρα έχει να κάνει με την αποδεδειγμένη αξιοπιστία τους, την χαμηλή συντήρηση τους σε βάθος χρόνου και γιατί όχι την οικονομία καυσίμου σε σχέση με άλλες επιλογές αφού συνήθως συνδυάζονταν με πολύ ελαφρύτερα αμαξώματα ελέω χειρότερης παθητικής ασφάλειας και εξοπλισμού! ( * )

Ειδικά αν το περιορίσουμε σε μικρομεσαία επιδόσεων προκαλεί σε όλους εντύπωση πόσα crx- civic vti κυκλοφορούν από τότε σε σχέση ας πούμε με γκολφ 2 gti ή με kadett gsi, xr3i κλπ! Πόσο μάλλον όταν έχουν αλλάξει και πολλούς ιδιοκτήτες!

Διαφωνείς;

( * ) επ ουδενί δεν τίθεται θέμα βέβαια σύγκρισης με τα σύγχρονα μοτέρ σε ρύπους και οικονομία!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πάντως μην ξεχνάμε ότι η πρώτη που έφτιαξε συνολικό οδόμετρο με 6 ψηφία (θεωρώντας ότι το αυτοκίνητο θα "βγάλει" κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και θα μηδενίσει-θεωρητικά- στο εκατομμύριο), ήταν η Mercedes.
 
panp είπε:
Πάντως μην ξεχνάμε ότι η πρώτη που έφτιαξε συνολικό οδόμετρο με 6 ψηφία (θεωρώντας ότι το αυτοκίνητο θα "βγάλει" κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα και θα μηδενίσει-θεωρητικά- στο εκατομμύριο), ήταν η Mercedes.

Αυτά κάποτε. Δυστυχώς η ποιότητα της Mercedes έχει χαθεί εδώ και 20 χρόνια περίπου. :xm:
 
Πίσω
Μπλουζα