Σε ποια δέσμη ανήκατε!

Παιδιά υπήρχε 5 δέσμη; μάλλον υπάρχει με το τωρινό συστημα

Στα πολυκλαδικά πάντως υπήρχαν τμήματα που σε εισηγαγαν σε Τ.Ε.Ι, λεγότανε κλάδοι οπότε έκανες άλλα μαθήματα που δεν είχαν καμια σχέση με τις δεσμες και ειχε σημαντικό ρόλο για να εισαχθείς και ο βαθμός του απολυτηριου. Και αν ακολουθούσες πχ τριτη δεσμη, β' και γ' λυκείου δεν είχες μαθηματικά η αν ακολουθούσες α' δεσμη αντίστοιχα δεν είχες αρχαια, κατι που δεν ίσχυε στα γενικά λύκεια! μάλιστα το ξεδιάλεγμα γινότανε απο την α' λυκειου που έπαιρνες η αρχές δικαίου ή ανθρωπολογία ή ειδική φυσική! στην α' δεσμη δεν εβρισκες κοριτσι, ομοιως στην τριτη δεσμη δεν εβρισκες αγόρι! στην δευτερη και στην τεταρτη υπήρχε ισσοροπία, όπως και στους κλάδους!

πάντως τα παιδια που ηταν στους κλάδους περνούσαν καλά ωραια παρειτσα ειχαν! η δευτερη δεσμη με τηνν πρωτη θεωρούντουσαν οι πιο δυσκολες! και απαιτητικές! Θελανε και υψηλή βαθμολογία!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
αριαδνη είπε:
Παιδιά υπήρχε 5 δέσμη; μάλλον υπάρχει με το τωρινό συστημα
Υπήρχε σίγουρα κάπου στα μέσα του '80! :)

Τώρα, έτυχε και διάβασα ότι την επανέφεραν με το σκεπτικό να πηγαίνουν οι μαθητές που δεν ενδιαφέρονται για πανελλήνιες!

Πάντως, να κάνω μια σούμα μέχρι στιγμής: :D

A' Δέσμη: 18

Β' Δέσμη: 2 (πού 'σαι βρε γιατρέ να ψηφίσεις! :D )

Γ' Δέσμη: 13 (γρουσούζικο - άντε κανένας ακόμα!) :hurrah:

Δ' Δέσμη: 13 (ισοψηφία! :) )

Άλλο: 3

Άντε βρε! Τόσα μέλη έχει το φόρουμ! Για περάστε & ψηφίστε! :D
 
D@redevil είπε:
Άντε βρε! Τόσα μέλη έχει το φόρουμ! Για περάστε & ψηφίστε! :D
Άστες αυτές τις παραινέσεις. Έψαχνες εύκολο και γρήγορο τρόπο να μας κατατάξεις ηλικιακά :D
 
Να ψηφίσω τρίτη δέσμη για να πάρουμε τα πάνω μας οι θεωρητικοί;;; Πιάνεται;;; :D
 
caprice είπε:
Άστες αυτές τις παραινέσεις. Έψαχνες εύκολο και γρήγορο τρόπο να μας κατατάξεις ηλικιακά :D
Τι στο καλό - τόσο φανερό ήταν?! :biglaugh:

nwntas είπε:
Να ψηφίσω τρίτη δέσμη για να πάρουμε τα πάνω μας οι θεωρητικοί;;; Πιάνεται;;; :D
Ε, ρε Νώντα, με βάζεις σε κολασμένο δίλημμα τώρα! :D Στο παρατσάκ είμαι να υποχωρήσω, αλλά σκέφτομαι ότι μάλλον η 4η Δέσμη θα αδικηθεί, γιατί δεν υπάρχει αντιστοιχία:

1η Δέσμη: Τεχνολογική κατεύθυνση (σωστά?)

2η Δέσμη: Θετική κατεύθυνση (σωστά?)

3η Δέσμη: Θεωρητική κατεύθυνση (σωστά?)

4η Δέσμη: ?????

Αν μου βρεις αντιστοιχία, θα χαρώ πάρα, μα πάρα πολύ να σε καλωσορίσω στο φαν κλαμπ της Γ' Δέσμης! :D
 
Άτιμο σύστημα!

Πραγματικά τέταρτη δέσμη, με την τότε έννοια, με μαθηματικά / ιστορία / πολιτική οικονομία, σήμερα δεν υπάρχει... Τις υπόλοιπες δέσμες τις πέτυχες! ΑΛΛΑ: θα μπορούσε αυτός που διάλεξε οικονομικές σχολές, ασχέτως κατεύθυνσης, να παταγε και μια τέταρτη δέσμη, μιας και έχουμε πολλαπλή επιλογή! Τι λέτε;
 
Εγώ σε είπα! Ξερογλύφομαι! :D

Αν δεν υπάρχει πρόβλημα και από τα υπόλοιπα παιδιά που ψήφισαν, θα το ενσωματώσουμε στο poll! ;)
 
Μέχρι να πάρουμε το ΟΚ, ας κάνουμε μια επανάληψη την απόλυτη αφαιρετική στα Λατινικά (Παναγιά μου εφιάλτης!) :p
 
D@redevil είπε:
Εγώ σε είπα! Ξερογλύφομαι! :D
Αν δεν υπάρχει πρόβλημα και από τα υπόλοιπα παιδιά που ψήφισαν, θα το ενσωματώσουμε στο poll! ;)
Εγώ πάντως δεν ψήφισα, για να μην αλλοιώσω το αποτέλεσμα. Αλλά αν αποφασίσετε να εντάξετε και τους νέους, Γ' δέσμη θα ψηφίσω. Άμα είναι σφυράτε μου! :p
 
Ας ριξω και εγω την ψηφο μου στην δεσμη του λαου (Δ).

Παιδι του λαου και εγω......σαν τον 80αρη πολιτευτη Θρασυβουλο Γκορτσο στην γνωστη ταινια με την Τζενη Καρεζη.

Ωραια παρομοιωση θα μου πειτε οτι εκανα.
 
ομιλουμεν την γλωσσαν των λογιων και ουχι την του οχλου..

ως εκ τουτου,Γ' Δεσμη..

πεμπτη δεσμη υπηρχε φυσικα,ενα εφευρημα απο τους φωστηρες του υπουργειου παιδειας για να αποσυμφορηθει

η Δ δεσμη απο τους ...κουμπουρες.
 
Η αδερφή μου ήταν Γ' Δεσμη το 1999, τελευταία χρονιά που εφαρμοζόταν το "παλαιό" σύστημα. Εγώ δυστυχώς με το νέο. :rant: :rant: :rant: Γεράσιμε και τα πειράματα σου :rant: :rant: :rant: !!
 
Τριτοδεσμίτισσα κι εγώ...


Την εποχή της αρωγής και της ευδοκίμησης...



(για να καταταγώ πιο εύκολα ηλικιακά
:cool: )
 
Maverick είπε:
Τριτοδεσμίτισσα κι εγώ...
Την εποχή της αρωγής και της ευδοκίμησης...



(για να καταταγώ πιο εύκολα ηλικιακά
:cool: )
Έχω διαβάσει από την αρχή όλο το θρεντ - τελικά δεν το είχα αναφέρει:

Αυτή την ......[αυτολογοκρίνομαι].... αρωγή κι ευδοκίμηση, την είχαν για να μας φοβερίζουν οι καθηγητές! :(

Του στυλ "Ξεστραβωθείτε και διαβάστε μη σας πέσει καμιά αρωγή κι ευδοκίμηση κι εκεί να σας δω τι θα γράψετε!"....

Και κοιτώντας εκ νέου τ' αποτελέσματα, είμαι στην ευχάριστη θέση να πω ότι τα τριτοδεσμιτάκια στεκόμαστε ισάξια απέναντι στους πρωτοδεσμίτες! :D

A' Δέσμη: 19

Β' Δέσμη: 4 (Ολάκεροι! :D )

Γ' Δέσμη: 19 :hurrah:

Δ' Δέσμη: 15


Ε' Δέσμη: 1 (είμαι περίεργη τελικά ποιος ήταν αυτός ο πεμπτοδεσμίτης, να μας πει και τι μαθήματα είχε! :D )


Άλλο: 3
 
Και εγώ τριτοδεσμίτης, έδωσα Πανελλήνιες (Πανελλαδικές τις έλεγαν τότε...) τη χρονιά της αρωγής και της ευδοκίμησης.
 
1η δέσμη είμουν και εγώ, γιατί απλά τα πήγαινα πολύ καλύτερα με τις θετικές επιστήμες και έτσι και αλλιώς και τα επαγγέλματα ήταν πιο κοντά στα ενδιαφέροντα μου.

Πάντως θυμάμαι που οι γονείς μας θέλανε να πάμε 2η δέσμη (ιατρική). Είχε πάει ο αδερφός μου. Εγώ ήμουνα λίγο άβουλος τότε και είπα "ναι, ναι, κάλο ακούγεται, ότι πεις" και ευτυχώς η μητέρα μου το κατάλαβε ότι δεν είμαι παιδί που θα κάτσω να διαβάσω τόσο υπερβολικά ώστε να πάρω το 20 και όχι το 19.5 ας πούμε. Αυτή η υπερβολή που γινότανε στην 2η δέσμη. Και μου είπε να πάω 1η δέσμη και εμένα μου φάνηκε πάλι καλή ιδέα οπότε και έγινε.

Επίσης υπήρχε το κλασικό που παρατηρούσα σε πολλές οικογένειες. 1η δέσμη, πρώτη επιλογή ηλεκτρολόγων μηχανολόγων, 2η ιατρική, 3η νομική, όλοι οι γονείς ακούγανε από κάπου πως αυτό είναι το πιο κερδοφόρο για επάγγελμα που δεν αντιλέγω, και όλοι το ίδιο πράγμα. Γιατί να μην μπουν τα δικά μου τα παιδιά στο σούπερ τμήμα και να μπουν των άλλων; Υπήρχαν παιδιά που θέλανε κάτι άλλο, π.χ. γουστάρανε φυσικό, αλλά το ίδιο πράγμα, όχι θα πας πολυτεχνείο. Αμάν πια.

Και εγώ οπότε έβαλα αυτό που μου είπαν οι γονείς τότε, μετά έβαλα και πληροφορική που ήθελα, μετά διάφορα random. Τελικά έγινε το random και μπήκα μαθηματικό. Η ειρωνία, ήμουν αρκετά καλός στα μαθηματικά, τουλάχιστον στα θέματα που λύναμε από προηγούμενες χρονιές, και έλεγα το χω, το χω. Έπεσα σε μια χρονιά περίπτωση που έτυχε να βάλουν απρόβλεπτα περίεργα θέματα και είχε γίνει και θέμα στα κανάλια τότε. Είχα πάρει 08. Την επόμενη χρονιά γκαντεμιά πάλι βάλανε περίεργα, είχα πάρει 13. Εντάξει δεν είχα (και ποτέ δεν απέκτησα) αυτό που έχουν μερικά ταλέντα στα μαθηματικά που ότι παράξενο θέμα και να τους βάλουν (και σε σύντομο χρονικό διάστημα που όλα κρίνονται και σε πιάνει ο πανικός) το λύνουν στο άψε σβήσε. Τέσπα, ειρωνία που μπήκα μαθηματικό με τους χειρότερους βαθμούς στα μαθηματικά.

Την έκθεση που ποτέ δεν την χώνευα είχα ευτυχώς ξεσκιστεί και πήρα 13 από την πρώτη φορά και το κράτησα. Γενικώς σκέφτομαι το εξής, αυτά τα πράγματα θα ήταν ωραία σήμερα. Θα γούσταρα να γράψω έκθεση και να αναλύσω τα πράγματα όπως τα σκέφτομαι έστω και αν δεν πηγαίνω με τα νερά των βαθμολογητών. Αλλά σε μικρότερη ηλικία το βλέπαμε σαν αγγαρία. Γιατί δεν είχαμε ίσως την ωριμότητα να γράψουμε για ένα θέμα σε εκείνη την ηλικία (και θα πρέπει και να μας ενδιαφέρει αυτό το θέμα, να έχουμε μια ιδέα, να το έχουμε σκεφτεί, να μας έχει απασχολήσει). Να, έγραψα εδώ πολύ περισσότερα από όσο θα έπρεπε. Μου αρέσει να γράφω (και ας γράφω ελεύθερα χωρίς κανόνες) ενώ νόμιζα ότι πάντοτε δεν μου άρεσαν τα φιλολογικά.
 
Την έκθεση που ποτέ δεν την χώνευα είχα ευτυχώς ξεσκιστεί και πήρα 13 από την πρώτη φορά και το κράτησα. Γενικώς σκέφτομαι το εξής, αυτά τα πράγματα θα ήταν ωραία σήμερα. Θα γούσταρα να γράψω έκθεση και να αναλύσω τα πράγματα όπως τα σκέφτομαι έστω και αν δεν πηγαίνω με τα νερά των βαθμολογητών. Αλλά σε μικρότερη ηλικία το βλέπαμε σαν αγγαρία. Γιατί δεν είχαμε ίσως την ωριμότητα να γράψουμε για ένα θέμα σε εκείνη την ηλικία (και θα πρέπει και να μας ενδιαφέρει αυτό το θέμα, να έχουμε μια ιδέα, να το έχουμε σκεφτεί, να μας έχει απασχολήσει). Να, έγραψα εδώ πολύ περισσότερα από όσο θα έπρεπε. Μου αρέσει να γράφω (και ας γράφω ελεύθερα χωρίς κανόνες) ενώ νόμιζα ότι πάντοτε δεν μου άρεσαν τα φιλολογικά.

Αυτό πιστεύω, έχει να κάνει με τη διαφορά του να κάνεις κάτι για ευχαρίστηση, από το να κάνεις κάτι από υποχρέωση...


Και, φυσικά, για τους λόγους που αναφέρεις παραπάνω...
 
Άλλος ένας τριτοδεσμίτης κατέφθασε ....

]Πολύ μού άρεσαν οι αρχικοί χρόνοι των ανωμάλων ρημάτων της αρχαίας ελληνικής, είχα μάθει απέξω ΄πάρα πολλούς, ακόμη κι από κάτι "απίθανα" ρήματα που δεν τα βρίσκαμε συχνά μπροστά μας ... Και τα Λατινικά είχανε κι αυτά την ομορφιά τους .... Απ' όλα αυτά όλο και κάτι - προφανώς πολύτιμο - μάς έμεινε για τα επόμενα χρόνια μας .... ] ...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πρώτη δέσμη επειδή είχα μία φυσική κλίση προς τις θετικές επιστήμες, η σχέση μου με την αποστήθιση ήταν μία σχέση μίσους και για μαθήματα τύπου αρχαία Ελληνικά αφήστε το καλύτερα…

Πάντως έχω παρατηρήσει ότι οι περισσότεροι (συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του εαυτού μου) επέλεγαν κάτι με βάση κυρίως το τι μαθήματα μας άρεσαν ή τα καταφέρναμε περισσότερο παρά με το τι επάγγελμα θα θέλαμε να επακολουθήσουμε.
 
Πίσω
Μπλουζα