Τώρα θα σε απογοητεύσω... πρέπει να αφαιρέσεις κάποια παιχνίδια που είναι του ST και να εκφράσω τις υποψίες μου σε άλλα.
- Populous - https://www.nowgamer.com/the-making-of-populous/
- Powermonger - βασίζεται στη μηχανή του Populous οπότε δεν ξέρω πόσο original amiga είναι
- Cruise for a corpse - Είμαι 99% σίγουρος ότι είναι ST game. Πρώτον είναι Γάλλοι. Δεύτερον εκτός του ήχου και των φωτεινότερων χρωμάτων στην Amiga δεν βλέπω διαφορές στις δύο εκδόσεις.
- Robocop 3 - Αν είχα ένα ευρώ κάθε φορά που διάβαζα το "αν είχαν χρησιμοποιήσει τον blitter" τώρα θα είχα πολλά ευρώ. Δεν πιστεύω ότι είναι Amiga original όπως λέει η HOL
To Ηunter με εντυπωσίασε ότι ήταν Amiga original και είναι καλύτερο σε ST. Ειλικρινά μέχρι να πέσω στη συνέντευξη του developer δεν θα το πίστευα για κανένα λόγο.
Beneath a steel sky & Lure of the Temptress είμαι πολύ σίγουρος ότι είναι PC.
Κατά τα άλλα μια χαρά. Αν ανοίξεις ποτέ τέτοιο θέμα για ST πρέπει να βάλεις δυο παιχνίδια που κανένας δεν ξέρει και που πρέπει οπωσδήποτε να μάθει. Alpha Waves και Interphase.
Δυστυχώς εμείς ο homecomputerades σπάνια ακούμε για το πόσο τα μηχανήματα μας επηρρέασαν το gaming σήμερα κι αυτό γιατί το youtube κυριαρχείται από Αμερικάνους που γενικά δεν ξέρουν τι πα να πει home computing. Όταν το Western RPG καθορίστηκε από παιχνίδια όπως το Dungeon Master ή το Eye of the Beholder .
Εγώ πάντως θα πρότεινα το It Came from the Desert σαν ένα δείγμα της κινηματογραφικής εμπειρίας που μπορεί κάποιος να έχει.
Καταρχάς να απαντήσω γιατί το λησμόνησα.
Το Populous είναι παιχνίδι της Amiga αφού ο προγραμματισμός έγινε εκεί. Τα γραφικά έγιναν στον ST. Άμα θες το δίνουμε 50-50.
https://www.youtube.com/watch?v=VIaK6y5kdro
Ergo και το Powermonger είναι αμιγκοπαίχνιδο.
Το Cruise for a Corpse είναι επίσης αμιγκοπαίχνιδο. Από
https://www.abandonware-france.org/ltf_abandon/ltf_cie.php?id=49
"Cinématique étant ainsi parti sur des bases solides, il reste à étoffer son catalogue et à faire évoluer son concept. Originellement développé pour Atari ST, le moteur de jeu Cinématique passera peu à peu sur Amiga. "
Η ανάπτυξη της μηχανής ξεκίνησε στον ST (άρα το πρώτο Future Wars είναι παιχνίδι του ST) και πέρασε σταδιακά στην Amiga (άρα το τρίτο της σειράς αναπτύχθηκε στην Amiga).
To Lure of the Temptress είναι επίσης αμιγκοπαίχνιδο.
http://www.game-nostalgia.com/companies/revolution_software/the_making_of_lure_of_the_temptress_2.html
Αφού περιορίστηκαν στα 16 χρώματα γιατί θα έβγαινε και για ST σημαίνει ότι η ανάπτυξη έγινε στην Amiga αλλά έπρεπε να περιοριστούν στην παλέτα του ST. Αντίθετα στην έκδοση για DOS προστέθηκαν χρώματα και πήγαν στα 256 που σημαίνει ότι βγήκε μετά. Εξάλλου είναι λογικό Αγγλικό studio από 2-3 άτομα αρχές 90 να είναι amiga users και όχι PC users.
Για το Beneath a Steel Sky εκτός του ότι το λέει η HOL είναι λογικό αφού χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή να έγινε η ανάπτυξη στην Amiga.
Για το Robocop III σίγουρα είναι αμιγκοπαίχνιδο. Αφού το F-29 Retaliator είναι της Amiga (άλλο φοβερό παιχνίδι) δεν είναι λογικό να άλλαξαν πλατφόρμα ανάπτυξης για το Robocop. Προφανώς είχαν αναπτύξει κάποια 3D μηχανή ή έστω κάποιες ρουτίνες που τις επαναχρησιμοποιούσαν στα παιχνίδια τους.
Αυτά με τις απαντήσεις. Ξαναπιάνω το θέμα και λέω να το επεκτείνουμε και στον ST. Πρώτον γιατί είναι μια ενιαία γενιά και δεύτερον είναι πολύ δύσκολο να γνωρίζουμε για πολλά παιχνίδια που έγινε η ανάπτυξη άσε που μπορεί να γινόταν και στους δύο ταυτόχρονα. Παράδειγμα: Το ΚΟ2 το λέει η HOL Amiga original αλλά σε συνέντευξη του ο Dino Dini λέει ότι τον προγραμματισμό των παιχνιδιών του τον έκανε στον ST.
Μερικά παιχνίδια του ST:
Ξεκινάω με το καλύτερο RPG του ST. Όχι το Dungeon Master φίλοι μου. Σύμφωνα με τον CRPG Addict το καλύτερο είναι το
Disciples of Steel. Έχει παίξει τα ΠΑΝΤΑ διεξοδικά οπότε νομίζω η γνώμη του έχει μεγάλη βαρύτητα. Ούτε που το γνώριζα και ψήνομαι πολύ να ασχοληθώ μαζί του.
Midi Maze: Lan Party like it's 1987?!!!! Πραγματικά απίστευτα μπροστά από την εποχή του. Ρε τι έκανε η θύρα midi.
Powerdrome: Αν παίζαμε Jeopardy ο παίκτης θα έπρεπε να απαντήσει: "Which is the first polygon based futuristic racer?"
Alpha Waves: "Which is the first polygon Based Platformer?"
Carrier Command: "Which is the first polygon based RTS game?"
F-16 Combat Pilot: Θα μπορούσα να είχα βάλει το Falcon. To conversion από το DOS είναι τόσο μα τόσο αναπτυγμένο που μιλάμε για άλλο παιχνίδι. Και ήταν και η πρώτη δουλειά της Rowan. Αλλά θα προτιμήσω το Βρετανικό αντίπαλο δέος που διακρίνεται επίσης για τον ρεαλισμό του αλλά και για το δυναμικό του campaign.