Το Θέατρο της Δευτέρας

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας vaszio
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Σε άλλες εισαγωγές δεν λέει το παραμικρό για την υπόθεση, εδώ μας λέει και το τέλος. Δηλαδή αν ήτα αστυνομικό θα μας έλεγε ποιος ήταν ο δολοφόνος?
 
Το φως του γκαζιου αποτελεσε Σχολη καθως επανω του γραφτηκαν πολλα αλλα εργα και γυριστηκαν ταινιες με το ιδιο θεμα.
Πιο αγαπημενη μου ηταν παντα και παραμενει το εκπληκτικο θριλερ Midnight lace με την Ντορις Ντεϊ.
 
Διονύσης κερνά και Διονύσης πίνει.

Ωστόσο επί τέλους μου λύθηκε μια απορία. Στο επίθετο "Παγουλάτος" πάντα (?) μου ερχόταν να κολλήσω το "Βίκτωρ" (και, λάθος όπως αποδείχνεται, το "Ελεάνα Απέργη"). Πόθεν "Διονύσης"? Κι έτσι μόλις το έψαξα. Ο Βίκτωρ ήταν (και) Διονύσης αλλά ο Διονύσης δεν ήταν (πάντα) Βίκτωρ. Υπήρχαν δύο "Διονύσιος Παγουλάτος" οι οποίοι μάλιστα ήταν γεννημένοι ίδια χρονιά οπότε για να ξεχωρίζουν ο ένας τους που ήταν Διονύσιος-Βίκτωρ χρησιμοποιούσε το δεύτερο όνομά του (ο Διονύσιος-Διονύσιος δεν φαίνεται να είχε δεύτερο). Ο Διονύσης ήταν το μισό του θιάσου Απέργη-Παγουλάτος και την εποχή που άρχισα να διαβάζω για θεατρικά (ζούσα επαρχία ακόμη, μόνο να διαβάσω μπορούσα και δεν είχαμε τηλεόραση ακόμη) εμφανιζόταν αποκλειστικά σε έργα που ανέβαζε ο θίασός τους. Ο "Αφορεσμένος" ήταν το μεγάλο τους σουξέ μια που το έπαιξαν 2 σεζόν (71-72 και 72-73) συν περιοδεία το ενδιάμεσο καλοκαίρι, αλλά ήταν και το τελευταίο έργο του θιάσου. Το 1973 που ανέβηκα Αθήνα εκείνος σκαρφάλωσε στο ΚΘΒΕ όπου έμεινε ως το 1983 κι έτσι από τη μια δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να τον δω από την άλλη πρακτικά εξαφανίστηκε από τα Αθηναϊκά μεσα.

Ο Βίκτωρ στην εποχή μου ήταν κυρίως σκηνοθέτης που συνεργάστηκε με πολλούς και γνωστούς θιάσους οπότε άκουγα συχνά το όνομά του. Λογικό να θυμάμαι αυτόν περισσότερο από τον Διονύση. Κι έτσι ακόμη και άν ήξερα το 70τόσο ότι δεν ήταν αυτός ο Παγουλάτος της Απέργη με τα χρόνια οι δύο Παγουλάτοι ενώθηκαν στη μνήμη μου. Αλλά πώς να μην τους μπερδέψω όταν διαβάζω γι' αυτόν "Η πρώτη του σκηνοθεσία, μάλιστα, ήταν στο Θέατρο «Γιώργου Παππά» στην οδό Σίνα με θιασάρχη τον «συνονόματο» Διονύση Παγουλάτο. " (!!)
 
Παρντόν? "η ανυπότακτη συνείδηση, το Αρσενικό - η αλλοτριωμένη συνείδηση, το Θηλυκό"?? Ποιος είναι ο μισογύνης που το έγραψε αυτό, ο Σκούρτης ή ο συντάκτης του κειμένου? Ελπίζω ο δεύτερος.
 
Το φως του γκαζιου αποτελεσε Σχολη καθως επανω του γραφτηκαν πολλα αλλα εργα και γυριστηκαν ταινιες με το ιδιο θεμα.
Πιο αγαπημενη μου ηταν παντα και παραμενει το εκπληκτικο θριλερ Midnight lace με την Ντορις Ντεϊ.
Πόσο επιβλητική η αρχή της ταινίας!!!
 
Αν εγώ ήμουν Τσαρούχης θα έπαιζα τους επτά επι θήβας για 7 παραστάσεις όχι 6. Έτσι θα είχαμε Επτά Επτά επί Θήβας επί Θήβας.
 
^^^
Μανος Χατζηκουτσελης? :D

Πόσο επιβλητική η αρχή της ταινίας!!!

Πραγματικα, φιλε Παναγιωτη, πολυ λιγες ταινιες εχουν κατορθωσει να κοψουν την ανασα του θεατη προτου καν πεσουν οι τιτλοι αρχης.
 
Πίσω
Μπλουζα