Το Ρετιρέ (1990 MEGA)

Νομίζω ότι η Κλαίρη Κατσαντώνη, η Ελένη δηλαδή, είχε παίξει σε κάποια ταινία του Δαλιανίδη, remake του νόμου 4000. Θυμάμαι καλά? Ξέρει κανείς ποια ταινία ήταν?

Χθες έβλεπα το επεισόδιο με τα ιταλικά ρούχα ελληνικής ραφής! Από τότε ήταν της μόδας τα "μαϊμού" ρούχα? Βλέποντας πάντως το Ρετιρέ, ~30 χρόνια μετά, παρατηρώ ότι οι ηθοποιοί εμφανισιακά είναι συνηθισμένοι άνθρωποι, και όχι "μοντέλα πασαρέλας". Επίσης, πολλοί πρωταγωνιστές είναι μεγάλης ηλικίας, ενώ στις περισσότερες σημερινές σειρές είναι όλοι νέοι και όμορφοι (αν και όχι και τόσο ταλαντούχοι).
 
  • Like
Reactions: PT8
Έβαλα το Μέγκα πριν λίγα λεπτά. Είχε ένα επεισόδιο που ο Ιάσων μαγείρευε σουπιές. Ήθελε μια συνταγή από την μάνα του Άκη. Η απάντηση από τον Άκη ήταν: Πρέπει να πάρουμε στο κοινοτικό τηλέφωνο να την ειδοποιήσουμε και έπειτα να την ξαναπάρουμε. Δεν πάνε πολλά χρόνια (<25) που υπήρχαν μόνο τα κοινοτικά τηλέφωνα στην Ελλάδα
 

1@foutix[/USER]

τα κοινοτικα τηλεφωνα πώς λειτουργούσαν;

 
Δεν ξέρω να σας πω για τα κοινοτικά τηλέφωνα αλλά στο χωριό που έμεναν οι παππούδες μου το χειμώνα, τηλέφωνο δεν είχαν. Όταν θέλαμε να μιλήσουμε μαζί τους παίρναμε στο τηλέφωνο του καφενείου που ήταν απέναντι και τους φώναζε. Πωπω με τη συζήτηση αυτή τη θυμήθηκα!! Για το κοινοτικό φαντάζομαι τηλέφωνο είχε μόνο το γραφείο της κοινότητας του χωριού και όλοι οι συγγενείς έπαιρναν τηλέφωνο εκεί και καλούσαν τον δικό τους άνθρωπο...
 

BETTY BOOP είπε:
1@foutix[/USER]
τα κοινοτικα τηλεφωνα πώς λειτουργούσαν;
Οι παππούδες μου από την πλευρά του πατέρα μου ζούσαν σε έναν οικισμό 15-20 κατοίκων περίπου 800 μέτρα έξω από το χωριό μας (τώρα πια έχουν μείνει 4 κάτοικοι αν δεν κάνω λάθος). Ως τα τέλη της δεκαετίας του 1980 είχαν το "κοινοτικό" τηλέφωνο που εξυπηρετούσε όλον τον οικισμό αφού ήταν το μόνο τηλέφωνο του οικισμού (καταλαβαίνετε ότι ο οικισμός ήταν μια γειτονιά ουσιαστικά).

Στα μέσα της δεκαετίας του 80 οπότε είναι οι πρώτες μου αναμνήσεις το τηλέφωνο ήταν μια τυπική τηλεφωνική συσκευή της εποχής κάποιος που ήθελε να τηλεφωνηθεί με κάποιον από τους κατοίκους του οικισμού έπαιρνε τον αριθμό μιλούσε με την γιαγιά μου (αν υποθέσουμε ότι εκείνη την στιγμή η γιαγιά βρισκόταν στο σπίτι της) ζητούσε τον κάτοικο με τον οποίο επιθυμούσε να μιλήσει και η γιαγιά μου τον ειδοποιούσε (αν υποθέσουμε ότι και ο τελικός αποδέκτης της κλίσης ήταν στο σπίτι του) μετά από λίγο ο καλών ξανακαλούσε (μιλάμε για υπεραστικές κλήσεις οπότε δεν συνέφερε οικονομικά ο καλών να περιμένει όλο αυτό το διάστημα και να χρεώνεται) και μιλούσε με αυτόν που ήθελε να μιλήσει (ή έστω με το μέλος της οικογένειάς του που βρισκόταν σπίτι εκείνη την στιγμή).

Στην αντίθετη περίπτωση (όταν ένας κάτοικος του οικισμού ενδιαφερόταν να τηλεφωνήσει) η γιαγιά χρονομετρούσε (με το ρολόι) την διάρκεια της κλίσης και ανάλογα με το αν ήταν αστική ή υπεραστική και είχε ένα πινακάκι που της είχε δώσει ο ΟΤΕ με την χρέωση ανά διάρκεια της κλίσης. Δεν είμαι σίγουρος για το αν παλιότερα το τηλέφωνο είχε κερματοδέκτη. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 ο ΟΤΕ της χορήγησε έναν (αναλογικό) μετρητή που μετρούσε τις μονάδες με στάνταρ τιμή ανά μονάδα (οι οποίες μονάδες έπεφταν με διαφορετική ταχύτητα ανάλογα με το αν η κλίση ήταν αστική ή υπεραστική)

 
O Johnny's και ο Thor έκαναν μια πληρεστατη περιγραφή του κοινοτικού/καφενειακού τηλεφώνου Betty
 
Βλέπω το σημερινό επεισόδιο του ρετιρε που ξεκινά με πρώτο επεισόδιο το αποκριάτικο πάρτυ στο σπίτι της Κατερίνας. Έχει πλάκα να βλέπεις πώς στήνονταν γλέντια σε σπίτια από το μηδέν τότε και το αυθόρμητο που εκπέμπει η όλη φάση, έστω και στα πλαίσια ενός σήριαλ. Επιπλέον παρατηρώ τα εξής :

α) Εκτός της μπλε μοκέτας στο σαλόνι του σπιτίου, γιατί τοποθετήθηκαν τα χαλιά;; (εκτός από λόγους σκηνοθετικούς, να σπάσουν την μπλεδούρα)

β) Το σπίτι της Κατερίνας, το φαρμακείο, το εργαστήρι του Ιάσωνα και τα γραφεία της εταιρείας κόσμος ήταν τα κύρια σκηνικά. Τα υπόλοιπα (σπίτι Ελένης, Ιάσωνα, Χαρούλας, Ζαχαροπούλου, μπαράκι, εξοχικά κ.α.) ήταν τσόντες και υστερούν από τα πρώτα.

γ) Τέλος διέκρινα επίσης μια σκηνοθετική λεπτομέρεια που νομίζω έχει αξία να αναφερθεί αν δεν έχει γίνει ήδη. Στα πρώτα επεισόδια στο σπίτι της Κατερίνας υπάρχει το σαλόνι που περιλαμβάνει 3θέσιο καναπέ και 2 πολυθρόνες και τραπέζακι, που βρίσκεται και σε πρώτο πλάνο, και ξέχωρα ο χώρος της τηλέορασης με δύο πολυθρόνες. Αυτό άλλαξε αργότερα και η τηλεόραση μπήκε σε πρώτο πλάνο στο σήριαλ. Το ίδιο συνέβη και στα σπίτια μας;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Έχω φτάσει αισίως στο επεισόδιο 40! Μόλις ξεσκεπάστηκε ο απατεώνας Αλέξης ή Δημήτρης ή Θανάσης ή Θάνος, που τα είχε ταυτόχρονα με Χαρούλα και Ειρήνη. Παρατήρησα ένα λάθος στα προηγούμενα 4-5 επεισόδια: αποκαλούσαν τον απατεώνα Δημήτρη ή Θανάση ή Θάνο στο 1ο επεισόδιο που εμφανίστηκε, στα επόμενα 2 επεισόδια τον φώναζαν Δημήτρη ή Θανάση ή Νάσο και στα υπόλοιπα ξανά Δημήτρη ή Θανάση ή Θάνο. Ξέρει κανείς ποιος ηθοποιός ήταν ο απατεώνας? Δεν τον έχω ξαναδει πουθενά και ήταν πολύ καλός στο ρόλο του!

Σχετικά με το μπλε, που κυριαρχεί στο σπίτι της Κατερίνας (χαλιά, κουρτίνες, τοίχοι), κυριαρχεί επίσης και στο γραφείο της Ζαχαροπούλου! Η Cosmos ήταν κόκκινη, όπως και το σαλόνι της Ελένης. Μπλέ ρούχα φοράει και ο Χρήστος ο φαρμακοποιός, όπως και ο Ιάσονας με τον Άλκη στο εργαστήριο.

Στο επεισόδιο 40 Χαρούλα και Φοίβος πηγαίνουν σε τηλεπαιχνίδι για να κερδίσουν ένα αυτοκίνητο, αλλά τελικά κερδίζουν μια πίπα, χαχαχαχα. "Εμείς ήρθαμε εδώ για το αυτοκίνητο και όχι για πίπες" λέει ο Φοίβος στον παρουσιαστή, που είναι μια κλασική ηλίθια φάτσα...α, ρε αθάνατε Δαλιανίδη!
 

1@domniki[/USER]

ο απατεώνας Δημήτρης ή Θανάσης ή Θάνος ειναι ο ηθοποιος Πάνος Ρεντουμης και το όνομά του αναφέρεται στο επεισοδιο 39 στους τιτλους εναρξης της σειρας

retrodb

https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j...yhilD8ffRsCZiw

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Για την αγαπημένη σειρά «Το Ρετιρέ» μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Φτιάξε καφέ να στα πω» ο Μάκης Δελαπόρτας, τονίζοντας πως του έγινε πρόταση να επανέλθει η σειρά στην τηλεόραση...

Διαβάστε περισσότερα στο link που ακολουθεί :

http://www.newsbeast.gr/media/arthro...5-chronia-meta
 
Πάντως η μαύρη αλήθεια είναι ότι σε σχέση με τα σημερινα σκουπίδια που δείχνουν τα κανάλια (game of love,power of love και λοιπά reality/τηλεπαιχνίδια στα οποία ξεπουλάς τα πάντα για μερικά χιλιάδες ευρώ),το Ρετιρε φανταζει σήμερα σαν το "Θέατρο της Δευτέρας"
 
Έφυγε και η κυρία Θάλεια. Δυστυχώς δεν είναι ωραίο να ακούς οτι φεύγουν άνθρωποι που σε έκαναν να γελάς σαν παιδί. Ας τη θυμόμαστε γλυκά όταν βλέπουμε το σήριαλ, μαζί με την κυρά Σοφία και την κα Ζαχαροπούλου
 
Και δυστυχώς είναι και άλλοι από τη σειρά στην πρώτη γραμμή λόγω ηλικίας.
 
Σε λίγο το Ρετιρέ θα γίνει σαν τις παλιές ελληνικές ταινίες, που τις βλέπουμε και σκεφτόμαστε ότι όλοι οι ηθοποιοί είναι μακαρίτες.

Μάλλον είναι το μαγικό ραβδάκι του Δαλιανίδη που τους έκανε όλους αθάνατους. Προχθες έβλεπα την Ελληνιδα στο Χαρέμι...Δαλιανίδης rules!
 
Σε λίγο το Ρετιρέ θα γίνει σαν τις παλιές ελληνικές ταινίες, που τις βλέπουμε και σκεφτόμαστε ότι όλοι οι ηθοποιοί είναι μακαρίτες.

Μάλλον είναι το μαγικό ραβδάκι του Δαλιανίδη που τους έκανε όλους αθάνατους. Προχθες έβλεπα την Ελληνιδα στο Χαρέμι...Δαλιανίδης rules!
Ηταν εκτακτος στην συγγραφη ευθυμων καθημερινων σκετς και ειναι πολυ κριμα που παρα πολλα απο αυτα χαθηκαν λογω των σβησιματων της ΕΡΤ.
 
αυτη την εβδομαδα δειχνει τα τελευταια επεισοδια ισως να ειναι η τελευταια φορα στο mega
 
Έτυχε να δω το τελευταίο σκτες από το σημερινό επεισόδιο. Ήταν ο Ιάσωνας με την Ελένη σε ένα εξοχικό όπου παραθέριζαν και εντός 3 λεπτών εμφανίστηκαν για φιλοξενία κυρά Θάλεια, θεία Ελένης, κα Ζαχαροπούλου με την Καίτη, Άλκης και λοιποί συγγενείς... Εκτός του κάτι ανάλογο είχε γίνει σε ένα επεισόδιο με την Κατερίνα που είχε νοικιάσει διαμέρισμα στη Ραφήνα, το όλο πράμα έδειχνε οτι είχε τερματίσει η όποια έμπνευση. 
 
Πίσω
Μπλουζα